(03-29-2026, 02:18 PM)sonixax نوشته: [ -> ] (03-19-2026, 02:23 PM)Anarchy نوشته: [ -> ] (03-19-2026, 10:05 AM)sonixax نوشته: [ -> ]من به راستی در کتم نمیرود برخی همراهان قدیمی تالار تا این حد احمق باشند! همان عرزشی پست به مزد بیشتر بهشان میخورد!
متاسفانه یا خوشبختانه من هم همین حس رو متقابلا به شما دوستان قدیمی دارم ... خروجی مثلا خردگرایی شده این !! وای به حال مردم عادی ...
میگویند حرف را بنداز صاحبش خودش برش میدارد همین است 
کلا چهار نفر هستیم تو این فورم ... نکنه اشاره ات به خرزو خان بود ؟!
عجب بزنبزنی بود در این مدت، اسرائیل دست از نزدیکی منزل من برنمیداشت از روز نخست تا واپسین شب جنگ

میبینم که اینجا هم جنگی دیگر در جریان بوده و دوستان مشغول زدن در سر و کله یکدیگر بودهاند
من که گفتم بمباران اتمی هم بکنند اینها جایی نمیروند

(05-28-2026, 12:34 PM)Ouroboros نوشته: [ -> ]عجب بزنبزنی بود در این مدت، اسرائیل دست از نزدیکی منزل من برنمیداشت از روز نخست تا واپسین شب جنگ
میبینم که اینجا هم جنگی دیگر در جریان بوده و دوستان مشغول زدن در سر و کله یکدیگر بودهاند 
من که گفتم بمباران اتمی هم بکنند اینها جایی نمیروند 
درود بر رفیق قدیمی
خوشحالم دوباره اینجا میبینمت و سلامت هستی.
بله دوستان مقداری توهم داشتن ، یه کم دیگه بگذره و دوره خماریشون تموم شه خوب میشن

سرنگونی جمهوری اسلامی را تبریک میگویم؛ تنها در ۱۵ دقیقه توسط دو ابر قدرت اول دنیا اسرائیل و آمریکا، مابقی زبالههای باقیمانده هم بزودی با رفرمیست به مستراح تاریخ خواهند پیوست این استراتژی هوشمندانه فقط توسط دو ابرقدرت جهان میتوانست اتفاق بیفتد بخاطر عدم تحرکات شورشی و آنارشیستی. 💪
آنها با مذاکرات تسلیم خواهند شد.
چه ابهتی داری ایران❤️
ببین این مرزهای استراتژیکت چه خوار و ذلیل کرد دشمنان دونت رو.
روح تک تک حاکمان و بزرگانت و آنانکه بهت ایمان داشتن و در نگهداری این مرزها پای فشردن در آرامش باشه
بله، سرنگونی جمهوری اسلامی را مجدداً تبریک میگویم. در عرض ۱۵ دقیقه، توسط سربازان تنومند، شجاع و سرفراز اسرائیل و آمریکا، تمام نیروهای تروریستی وابسته به جمهوری اسلامی ایران مانند نیروی قدس سپاه پاسداران، بسیج، گردانهای عبدالقادر الحسینی، گردان شهدای الاقصی، گروه عصائب اهل حق، سازمان بدر، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین، حماس، جنبش مقاومت اسلامی نُجَبا، حزبالله لبنان، جهاد اسلامی، کتائب حزبالله عراق، عرین الاسود، لواء القدس، فاطمیون، زینبیون، جنبش مجاهدین فلسطین، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و کمیتههای مقاومت مردمی دیگر وجود نخواهند داشت و همگی منحل خواهند شد.
پیش به سوی بهسازگر و ساخت ایران بدون جمهوری اسلامی.
💪 ![[عکس: 55.gif]](https://daftarche.com/images/smilies/55.gif)
این رفرمیست شامل:
۱. آزاد شدن پولهای ایران توسط آمریکا
۲. آزادی زندانیهای سیاسی
۳. بازگشت خوانندگان در تبعید، فعالان سیاسی و بخشی از ایرانیان مهاجر
۴. پروژههای اقتصادی
۵. تغییر ساختار کلی قانون اساسی
۶. آزادی عقاید و پوشش
۷. آزادی رسانهها
و...
(06-18-2026, 03:32 PM)Scary نوشته: [ -> ]بله، سرنگونی جمهوری اسلامی را مجدداً تبریک میگویم. در عرض ۱۵ دقیقه، توسط سربازان تنومند، شجاع و سرفراز اسرائیل و آمریکا، تمام نیروهای تروریستی وابسته به جمهوری اسلامی ایران مانند نیروی قدس سپاه پاسداران، بسیج، گردانهای عبدالقادر الحسینی، گردان شهدای الاقصی، گروه عصائب اهل حق، سازمان بدر، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین، حماس، جنبش مقاومت اسلامی نُجَبا، حزبالله لبنان، جهاد اسلامی، کتائب حزبالله عراق، عرین الاسود، لواء القدس، فاطمیون، زینبیون، جنبش مجاهدین فلسطین، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین و کمیتههای مقاومت مردمی دیگر وجود نخواهند داشت و همگی منحل خواهند شد.
پیش به سوی بهسازگر و ساخت ایران بدون جمهوری اسلامی. 💪 ![[عکس: 55.gif]](https://daftarche.com/images/smilies/55.gif)
کسخل به روایت پست در یک فورم ... اگه سرنگون شده پاشو برگرد ایران ، اون شازده کسخل تر از خودتم سر راه بیار !!