دفترچه

نسخه‌ی کامل: طنز و جوک امام نقی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
قال النقی (مکاشف علیه)
از سری نصایح بنیادین امام نقی

زندگی كوتاه است از آلت خود بیشتر از دندانتان بهره ببرید زیرا در پیری دندان مصنوعی خواهید داشت اما آلت مصنوعی نه!
پس تا می توانید جماع کنید.

از رساله دکترای عبادی و سیاسی و جنایی فکاهی سکسی گوگولی و مگولی آب انگوری آن حضرت.
امام نقی را گفتند مملکتت را چگونه میبینی؟
گفت : لجن زاری بود که یک متر آب بر خود داشت و روی آب پر از نیلوفر بود. چون آخوندی آمد نیلوفرها را کُشت و کَند و نابود کرد. آفتاب هم آب را بخار کرد و تمام. الان فقط لجن و کثافت باقی مانده که بحمدالله دارد به بیابان تبدیل می شود.
-------------------------
حلیة النقویون - نادق امامت (صادق هدایت) - ص 88
لحظات آخر زندگی امام بود. اهل بیت ایشان اشک ریزان دور بستر ایشان جمع شده و زنجموره میکردند که یکی از دانشمندان سامرا برای عیادت وارد شد. امام حضور ایشان را غنیمت شمرد و به سختی سوالی علمی از وی نمود. دانشمند با تعجب گفت: یبن رسولولا الان چه جای این سوال است؟ امام فرمود: آیا جواب این سوال را بدانم بهتر است یا نادانسته بمیرم؟ دانشمند با مهربانی جواب سوال را داد ولی از زاویه چشمان امام و دهان کج مانده ایشان دریافت که ایشان اصلا جواب را نفهمیده. دوباره با آرامش توضیح داد و امام تنها فرمود: ها...؟؟
در روایت است دانشمند نگونبخت 70 بار این موضوع را برای امام توضیح داد و زمانی که صدای شیون و جیغ از منزل امام برخاست همه دانستند که وی در راه آموزش به امام دقمرگ شده است. امام زحمات وی را بسیار ارج نهاده و شخصا برایش نماز میت خواندند.
تاریخ حشری - باب علم لدنی ائمه - ص 69
از ابن شومبول طلا روایت هست امام نقی بر اثر شدت گرسنگی و تشنگی دچار توهم میشد و فکر میکرد ممکنه تا 21 ماه رمضان بیشتر زنده نباشه و همانند جدش علی آب طالبی از وسط دو قاچ میشود.
تصمیم گرفت هر روز بعد از افطار سنت جدش علی آب طالبی رو پیاده سازی کند و تا سحر میرفت با فقرا جماع می کرد. و از سحر تا افطار فحش خار و خاشاک رو به بارگاه ملقوتی میکشید

امام نقی و این دمه آخری بزار حالش رو ببرم.
روزی ابولاشی خدمت امام نقی رسید و گفت یا امام چند وقتی هست یه سوال عبادی سیاسی فکاهی جنایی سکسی ذهن من رو مشغول ساخته؟
ایسلند, شمالی ترین نقطه ی جهانه
اذان مغرب00:53
اذان صبح01:32
یعنی کسانی که روزه میگیرن فقط ٣٩دقیقه از ٢۴ساعتو میتونن بخورن.
و١۵٠٠نفر هم مسلمون داره.
حکم روزه گرفتن در اینجا چیست؟
امام نقی کمافی السابق لختی اندیشید و باز هم اندیشید و هی اندیشید ولی مغزش پوکید. بادی ول داد تا شاید جوابی بیابد از علم لدنی خود کمک خواست ولی علم لدنیش هم رید.
نقل هست از شدت فشار روزه داری و سختی سوال وارده بر امام هاله نور امام چند بار قطع وصل شده و جرقه زده و اتصالی کرده و سوخت و امام همچنان جوابی برای سوال پیدا نکرد و برای اینکه ضایع نشود دست به ذوالنقار برد و ابولاشیه لاشی رو به 2 نیمه مساوی تقسیم کرد. تا درس عبرتی شود برای ایسلند شمالی.
امام نقی و رد اصل عدم قطعیت روزه داری در ایسلند شمالی
ابولاشی در خلوت از امام پرسید : چه روزگاری شما ائمه را خواهد ترساند ؟
امام با لحنی لرزان فرمودند : از روزگاری میترسیم که دیگر مردم از خدایی که ما برایشان ساختیم نترسند .
.
امام و آینده نگری - استاد مرتضی مرتجع ای
امام در ماه رمضان صبح ها دیرتر از خواب بلند میشد تا نمازش غذا (قضا) شود وآنرا به جای ناهار میل مینمود.
ابن شاکی نزد امام نقی ابن تق تقی شکایت همی برد که ابن رسول اخه این چه وضعیه می خوای بری خانه خدا کلی باید خرج کنی آخرشم که میخوای بیای، کلی درد میکشی ،وقتی هم ماه میهمانی خدا میرسه ،میگن هیچی نخور ،میشه این ماه روعوض کنی ؟
امام کظم غیصی کرد وفرمود این شبهات نشان میدهد که تو هنوز مراسم حج را خوب درک نکرده ای ،پس چنان مراسمی به اون نشان داد که از فرط شادمانی تا آخر ماه در بستر بود وبدستور پزشکان از گرفتن روزه منع شد.
قال النقی ؛
هر کسی روزه نگیرد وبه دروغ بگوید روزه ام روزه اش باطل است.
از ابن شاهد عینی نقل هست در روزهای اول ماه رمضان بعد از ظهر که میرسید امام نقی بلال رو محکم می کوبید زمین و میگفت اذان بگو دیگه طاقت گرسنگی و تشنگی ندارم.
امام نقی و توهم بلال حبشی