دفترچه

نسخه‌ی کامل: طنز و جوک امام نقی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
هیتلر مدتی نزد امام طلبگی کرد. سپس به آلمان برگشت و در سخنرانی معروفی گفت :
"ما با برادران کلیمی خود مشکلی نداریم . آن شش میلیونی که کشتیم صهیونیست بودند و الا کلیمی ها با آزادی دارن توی اردوگاه آشویتس زندگی میکنند."
ﺍﻣﺎﻡ ﻧﻘﯽﺿﻤﻦ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﺩﺭﮔﺬﺷﺖ ﻣﺤﺐ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ ( ﺣﺒﯿﺐ ) ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ ﺍﯾﻦ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﻨﺮﺑﻨﺪﺍﻥ ﺭﺃ ﮔﻮﻝ ﺯﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺳﺎﻣﺮﺍ ﻣﯽ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺍﯾﺸﺎﻥ ﺑﯿﻼﺥ ﻣﯽ ﺩﻫﯿﺪ ﻻﺍﻗﻞ ﺍﯾﻨﺎﻥ ﺭﺃ ﺩﺭ ﻗﻄﻌﻪ ﯼ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪﺍﻥ ﺩﻓﻦ ﮐﻨﯿﺪ.
امام نقی (ع) امام جمعۀ اصفهان را به حضور طلبیدند و فرمودند؛ «تو که می‌گویی خشک شدن زاینده‌رود نتیجۀ بی‌حجابی زنان است پس چرا در کل قارۀ اروپا که همۀ زن‌ها کلاً لخت هستند مشکل خشکی و کم‌آبی نیست تازه خیلی هم سرسبز است؟» امام جمعۀ اصفهان خیلی حاضر جواب و با لحنی غرورآمیز عرض کرد؛ «مادرم به زیرت، سرسبزی اروپا علاوه بر شرایط جغرافیایی به خاطر مدیریت درست آن‌ها است.» امام نقی مدتی طولانی در چشم‌های امام جمعۀ اصفهان نگریست و طوری که همه بشنوند فرمود؛ ای بی‌پدر!
امام نقی (ع) فرمود:
رمضان ماهى است كه ابتدایش زحمت ، میانهاش ضعف و پایانش مـرگ است.
امام نقی بر این عقیده بود که امام حسین و یارانش در ناقورا برای آمادگی جماع با حوریان بهشتی موهای زهارشان را بند انداخته اند نه اینکه نوره کشیده باشند، چون در کربلا آب نداشتند.
امام نقی با انتشار بیانیه ای كشتار همجنس گرایان اورلاندو را محكوم كردند و آنرا عملی غیراسلامی دانستند و خواستار ممنوعیت حمل اسلحه شدند و درپایان خواستار آزادی حمل شمشیر و طناب دار و اعدام همجنس گرایان به شیوه های اسلامی شدند.
ابولاشی بر امام نقی وارد شد و وی را در حال جماع با لایشه دید. سوال کرد : یابن رسولولا. عمه ات بر عمویم! جماع در ماه رمضان روزه را باطل نمیکند؟ امام فرمودند: این جماع کله گنجشکی است. قبلا جوری میکردیم صدای سگ میداد. الان کله اش را میکنیم داخل، صدای گنجشک میدهد!
فتیش الرمضان - ص 69
یکی از انبوه معجزات حضرتش این بود که هر چه در ماه رمضان می خوردند و می آشامیدند روزه شان باطل نمی شد .
حضرت در سالهای آغازین امامت به دلیل اینکه هنوز ریش مبارکشان در نیامده بود، موی زهارشان را گرو می‌گذاشتند.
روزه خواری
امام در حال لایی کشیدن با شمقدر در خیابان قردن سامرا بود که ابولاشی را در حال روزه خواری دید. سریعا ترمز دستی کشیده و با یک دور درجای حرفه ای در حالی که دود از ماتحت شمقدر بیرون میزد پیش ابولاشی توقف کرد و پرسید: ملعون! در ماه مبارک چرا روزه نمیگیری؟ ابولاشی گفت : آخه پارسال روزه نگرفتم و چون کفاره یک روز روزه نگرفتن 60 روز است الان 1800 روز به خدا روزه بدهکارم! اگه بخوام 6 سال مدام روزه بگیرم برای اون یه ماه باز 6 تا ماه رمضون بدهکار میشم که میکنه به عبارتی 10800 روز و اگه بخوام ... امام سریعا پشت شمقدر نشست و در حال تیک آف کشیدن چند تایی فحش به افرادی ناشناس داد و دور شد... ضایع شدن ائمه- بخش 1- علامه یوونتوسی

متواتر محدث رو یادم نیست به ذوالنعوذ حضرتش سوگند