دفترچه

نسخه‌ی کامل: طنز و جوک امام نقی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در مسیر بازگشت حضرت نقی اکرم از سفر حج، بر امام معصوممان آن رفت که حضرت دیگر غائط بخورند در سرزمین وحی آفتابی نشوند. از این روست که این سفر حضرت را «حجة الوداع» می نامند.

از کتاب «لواط در عرفات»
پس از واقعه عبادی- جنسی در فرودگاه سرزمین وحی !! هرگاه امام قصد مشرف شدن به مکه مکرمه را می نمودند اعلام می کردند که به سفر تایلند می روند حضرتش در پاسخ به اصحاب فضول می فرمودند ترجیح می دهم من را فاعل حوری های تایلندی بدانند تا مفعول غلمانهای سعودی!!!
( مفاتیح المقعد صفحه 69-تالیف آیت الله فشارکی)
"نه موافقم و نه مخالف. تبریک بی معنی است."

واکنش امام نقی به تبریک اطرافیان به خاطر دخول شمقدر به حضرتش
امام و ادای تنگ ها
در عجبم از حکومتی که به خاطر قصد تجاوز به دو نوجوانش در عربستان رگ گردن سیخ میکند در حالی که خود به صدها dپیر و جوان در زندانهایش تجاوز میکند.
امام نقی و سیاست های کوکاکولایی، فصل یک بام و دو هوا، بخش کهریزک
ای شیعیان
کونهای دو نوجوانتان را در مسیر الله قربانی کنید
همان گونه که. پولهایتان را برای چاق کردن عربها هدیه می کردید
در مقابل ژتونهای بهشت را به شما ارزانی داشتیم که الله قهارترین کون کن هاست
ابا سنده بر امام وارد شد و گفت یبن رسول بد بخت شدیم به دو نوجوان پارسی در زادگاه اسلام تجاوز شده است بی گمان زین پس پارسیان رفتن به حج را تحریم خواهند کرد و پول زیادی از کفمان می رود امام با خونسردی آن دو گوهر گرانبها را خاراند و جابجا نمود و فرمود :باکی نیست ما 1400سال است به مغزشان که مهمترین عضو بدن است تجاوز کرده ایم مقعد که چیزی نیست!!! ( بحارالادرار-تالیف علامه شیک و مجلسی)
امام نقی دربالای منبر: من در عجبم که چرا بعضی از حاکمان اسلامی در ایران برعلیه تجاوز به دو نوجوان در حج عمره صحبتهائی کرده اند، اینان بدانند که:
اولأ جدم علی ابن ابیطاب خود جزو لواط کاران صدر اسلام بود ومشوغش هم رسول الئه بود.
دومأ این جوانان موجب رضای پاسداران خانه ی خدا شدند و این خود صوابی بزرگ است برای آنان.
سومأ خود امت مسلمان مگر اسمشان را غلام نمی گزارند، اگر معنایش را نمیدانند بروند دنبالش پیدا کنند. صلوات بر محمد وآل لواط کاران !
روزی ابولاشی بر امام نقی وارد شد و پرسید : «اماما حال که توافق شده چطوری میخواهند اقتصاد را رشد دهند؟»
امام دست تفقدی به عفیر کشیده فرمودند : «نیاز نیست رشدش بدهند، وقت جفت گیری خودش رشد میکند»
--------------------------
حلیة النقویون - اقتصاد مال خَرَه - ص 01101001 همان 69 سابق
شبهای قدر بود و سوسن برای چند روزی معتکف مسجد شده بود. امام نقی(دذ) فرصت را غنیمت شمرده و شبانه با اتومبیل شخصی و لباس مبدل به محله های فاسد شهر رفت که چشمش به روسپی زیبایی افتاد. نزدیکتر که رفت دید بی بی دو عالم در حال تن فروشی می باشد. وقتی دلیل را جویا شد آن فاحشه کبری با لحن حق به جانبی فرمود من بی بی دو عالم هستم. شبها بی بی این عالم و روزها بی بی آن عالم. حالا خیلی وقتمو نگیر پکیج کامل دویست چوب آب میخوره. اگه مشتری هستی سوار بشم.
امام و رسیدن به معراج در شبهای قدر
شیعیان عزیز .
از آنجایی که عده ای سودجو قصد انداختن امام دهم شما با مارک نا معتبر و بی کیفیت هادی را دارند لزا خواهشمندیم امام نقی اصل را با هلوگرام سازمان تبلیغات نقوی از فروشنده درخواست کنید.
.
روابط عمومی شرکت ابولاشی و شرکا