دفترچه

نسخه‌ی کامل: طنز و جوک امام نقی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ابولاشی با عجله نزد امام آمد و فریاد زد: یابن رسولولا، ماتحتم بر فرق سرت! حرم جدتان رضا کفتر باز را آب گرفته. الان ملت دیار پارس نگویند این چه امامی است که از حرم خودش هم نمی‌تواند نگهداری کند؟
حضرت نگاه عاقل اندر چاقالی به وی نموده و فرمودند: ای ابالاش! تو گویا هنوز استعداد مردم این دیار را باور نکرده ای. هرچه سریعتر هزاران بطری جور کن. سپس از آن آب در بطریها بریز و به اسم «آب متبرک حرم» به ایشان بفروش. نتیجه را نیز گزارش کن.
روایت است با این تدبیر حکیمانه‌ امام، بودجه هفت سال خزانه تامین شد و مردم دیار پارس هم سالها به جان امامشان دعا می‌کردند.

منبع: همین وضع تخمیمون که می‌بینید
?what the fuck
امام نقی لیست امامان را در اینستاگرام برای افزایش فالوور و فروش پیج به شرح زیر اعلام کرد
علی ابن ابی پیج
حسن ابن فالوور
حسین اِبن ابالایک
سجاد اِبن ابی تگ
باقر اُل بلاک
جعفر اِبن کامنت
موسی ابن وای فای
رضا دائم آنلاین
تقی اِبن دایرکت
نقی اِبن ادمین
حسن اِبن آنفالو
مهدی صاحب اَل پیج
علی آب طالبی در پاسخ به عباسیون در مورد گرویدن حسنین به وهابیت گفت : کار عار نیست! به این روش حسنین روزی 5 وعده آموزش وضو میدهند.
نقی هم در تایید حدیث فوق گفت از این جاکشا هیچ بعید نیست.
متواتر از خودم
در پی موافقت نکردن فیفا با تغییر زمان بازی ایران و کره جنوبی امام نقی دانق برکاته طی ارسال نامه ای به جدش حسین خواستار به تاخیر افتادن شهادتش به مدت یک روز گردید تا هم فوتبال ببیند و هم مشت محکمی به دهان فیفا زده باشد که با آبروی آیت‌الله یزدی بازی نکند
امام تعدادی از عزاداران را که خود را سگ کوی زینب می نامیدند در قفسی جمع کرد. امام زنگ خود را به صدا در می آورد و فریاد میزد : یا حسین.
سپس بزاق آنها را جمع کرد و آنزیم "قیماز" , آنزیم مخصوص قیمه , را در آب دهان آنها کشف کرد.
مجموعه این مشاهدات توسط کافری به نام "پاولف " دزدیده و منتشر شد.

شرطی سازی نقوی
نقی در جواب صحابه ای كه پرسید چرا در غزوه پاریس فقط جواهرات كیم كارداشیان رو به غنیمت گرفتند و به چه دلیل جواهر اصلی (خود كیم) رو برای حضرت به غنیمت نیاوردند نوار نوحه عمل پروستات و باقی ماندن یك تكه گوشت آویزون بجای ذوالنعوذددر اتاق عمل كه سوزناك تر از نوحه بریده شدن دستهای عباس در صحرای كربلا بود رو داخل ضبط صوت گذاشتند و به شدت گریستند.
صحنه شب تاسوعا، خیمه امام نقی
پس حضرت امام نقی(نق) همگی را دعای خیر فرمود. سپس دستور دادند چراغ ها را خاموش کنند و به اصحاب و یاران گفتند: چراغ ها را خاموش کردم تا هر کدام از شما که می خواهد بدون خجالت و شرمساری، مرا ترک کنید و در تاریکی شب خودتان را نجات دهید.

آورده اند که تمامی اصحاب امام نقی را ترک کرده و جهت دیدن مسابقه فوتبال با کره جنوبی راهی استادیوم گردیدند، امام نقی نیز چون صحنه را خالی دیدند از خیر شهادت گذشته و با ابرفرض مشغول بازی یک دست دو دست گردیدند.

چگونگی نجات معجزه وار امام نقی از فاجعه عاشورا، ص69
امام فرمود : عربستان حق ندارد حین رزمایش به آبهای سرزمینی ما نزدیک بشود.
سپس امام که بی توجهی عربستان را به تهدید های خود دید, لبخندی زد و فرمود :
حالا که نزدیک میشوید , بوق نزنید , اعصاب ندارم.

اقتدار نقوی
نقی علیه اسلام هدفون در گوش آهنگ بندری گذاشته بود و میرقصید كه درگوشه آینه یك صحابی عوضی را دید كه بدون اجازه دخول كرده و گوشه سالن نشسته است، حضرت فرمود از سید قوزی به نقل از جدم حسین شنیده است كه خداوند هفتصد ثواب از آن كسی میكند كه در ایام محرم پای چپش را حركت دهد و سپس پای راستش را و همزمان دستانش را بالای سرش به دو طرف تكان دهد