دفترچه

نسخه‌ی کامل: طنز و جوک امام نقی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
وقتی خبر فاجعه پاریس را به امام نقی دادند، امام زار زار گریست. اصحاب که حسابی گیج شده بودند، هفت هشت ساعتی صبر کردند تا امام کمی آرام شد و سپس حکمت را پرسیدند.
امام هق هق کنان فرمود: اگر ما اروبا را هم مثل اینجا به غائط بکشیم، اون موقع از شر همدیگه به کجا فرار کنیم؟
مرگ‌بارترین حملات تروریستی تاریخ فرانسه؛ بیش از ۱۰۰ کشته و ده‌ها زخمی+تصاویر و واکنش‌ها

[COPY]آفتاب :
سرویس بین‌الملل- در پی این مجموعه حملات تروریستی که گفته می‌شود مرگ‌بارترین و هماهنگ‌شده‌ترین حمله تروریستی در تاریخ فرانسه است، در سراسر این کشور وضعیت اضطراری اعلام شده است. رئیس‌جمهور فرانسه خواستار برگزاری نشست اضطراری کابینه دولت شده است. در این رشته حملات تروریستی، تیراندازی، چند مورد انفجار و یک گروگان‌گیری بزرگ رخ داده است.

به گزارش آفتاب، تلویزیون فرانسه و دیگر سرویس‌های خبری این کشور اعلام کرده‌اند که تا کنون دست‌کم 127 نفر در این مجموعه حملات تروریستی کشته و ده‌ها نفر هم مجروح شده‌اند.

فرانسه مرزهای خود را در پی وضعیت اضطراری بسته است. هنوز هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این حملات تروریستی را بر عهده نگرفته، اما نیویورک‌تایمز گزارش داده که گروهی از اعضا و حامیان شبکه تروریستی "داعش" در توییتر در واکنش به این حملات مرگ‌بار پیام‌های تبریک منتشر کرده‌اند.

پنج نقطه‌ای که در پاریس مورد حمله قرار گرفته‌اند، عبارتند از:

رستوران کامبوج: تیراندازی در محل این رستوران ۱۴ کشته به جا گذاشت.

سالن کنسرت باتاکلان: افراد مسلح حدود ۱۰۰ نفر را در یک کنسرت موسیقی راک کشتند.

استادیوم ملی فرانسه: دو انفجار در نزدیکی این استادیوم و در جریان مسابقه میان دو تیم ملی فوتبال فرانسه و آلمان رخ داد و ۳۵ نفر کشته شدند.

خیابان شارون: در تیراندازی صورت گرفته در این محل ۱۸ نفر کشته شدند.

محله له‌آل: گزارش‌های تایید نشده از تیراندازی در این محل منتشر شده است.

در مجموع تا کنون صدای دست‌کم پنج انفجار بزرگ در پاریس شنیده شده است. یکی از دو انفجار بزرگ شامگاه جمعه، در نزدیکی مهم‌ترین استادیوم ورزشی فرانسه (استات دو فرانس) رخ داده و موجب شده که فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور این کشور که برای تماشای بازی تیم‌های فوتبال فرانسه و آلمان به این ورزشگاه رفته بود، به سرعت از آنجا خارج شود.

تیراندازی اصلی در شامگاه جمعه در یک سالن کنسرت، موسوم به «باتاکلان» رخ داد و به دنبال این تیراندازی، دست‌کم صد تن از افرادی که در آنجا حضور داشتند توسط گروهی که هنوز هویت‌شان شناسایی نشده به گروگان گرفته شدند. گفته می‌شود تروریست‌ها از سلاح کلاشنیکف برای تیراندازی استفاده می‌کردند. گفته می‌شود مهاجمان بین ۶ تا ۸ نفر بودند. پلیس در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

فرانسه مرزهای خود را بسته و ارتش در اطراف پاریس وارد عمل شده است. از مردم خواسته شده در خانه‌های خود بمانند. شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان آمریکا اعلام کرد که در دو محل دیگر از جمله در برابر موزه لوور تیراندازی شده است.

به گزارش دویچه‌وله، گروگان‌هایی که از سالن "باتاکلان" موفق به فرار شده‌اند، می‌گویند که تروریست‌‌ها در کمال آرامش گروگان‌ها را یکی پس از دیگری "اعدام کرده‌اند". شاهدان عینی به سی‌ان‌ان گفته‌اند که مهاجمان صورت خود را نپوشانده بودند.[/COPY]
[عکس: 3.jpg]
کس شر !!!

[عکس: 1.png]

من هیچی نمیگم، یکی جوابشو بده که خودکشی کنه !!!

در جواب اون هایی که پست ضد عرب میذارن
امام نقی در کمپین اسلام را بهتر بشناسید، از مخاطبین خواست، اسلام را از دید خود تعریف کنند.
یکی از جوابهائی که امام دریافت کرد بدین گونه بود:
اسلام مانند بیماری هاری می ماند، نه کسی که به آن مبتلا شده است، از آن در امان است و نه بنده ای از دست آن بیمار.
امام نقی در حالی که یک چشمش گریه می گرد و چشم دیگرش می خندید طی بیانیه ایی حادثه پاریس را تبریک و تسلیت گفت !! ابو انفجار از پیروان راستین امام و اسلام با تعجب از امام پرسید مگر آن 150 نفر فرانسوی شهید شدند که هم تبریک گفتید هم تسلیت؟؟امام در حالی که چشم خندانش را بست با ته ذوالنقار به گونه ایی که به چاشنی ابوانفجار فشار نیاید بر فرق او کوبید و گفت احمق تبریک برای کشته شدن کفار فرانسوی و تسلیت برای شهادت مسلمین واقعی زمان (داعشیون) بود ( کتاب چه کسی اسلام واقعی من را قورت داد؟؟ تالیف ابو وقاحت -صفحه وسط)
بعد از انفجار پاریس امام نقى بسیار در رابطه با عدالت غربى سخنرانى مى كرد و از اینكه استعمار فقط اخبار كشته شدن فرانسوى ها را پوشش مى دهد و هیج اسمى از مردم مظلوم سوریه و لبنان نمى آورد مى نالید و جمعیت عظیمى را با این نكته مچل خود كرده بود.
روزى فردى زرشك گویان از میان جمعیت برخاست و گفت: مگر شما ١٤٠٠ سال كشته شدن حسینتان را دائما در بوق و كرنا نكرده اید؟! پس چرا هیچگاه اسمى از سایر مظلومان تاریخ نبرده اید؟
نقل است حضرت كه حسابى خیت شده بود ذوالنقارش را بركشید و آن فرد را نصف فرمودند.
تاریخ دمرى
امام نقی با ایجاد آپشن های متعدد، در دین رسولولا صد فرقه ایجاد کرده بود که از هر تروری در سراسر دنیا، ۹۹ فرقه بیگناه و بعضن قربانی بیرون می آمدند. این بود که حضرت همیشه اسلام را دین صلح و دوستی می نامید.

پورتفولیوی ناب نقوی
بخورید و بیاشامید ولی اردوی مختلط نروید.

حلال و حرام نقوی
ملعون است کسی که بگوید شهادت ما اهل بیت "ارزش خبری " ندارد.