دفترچه

نسخه‌ی کامل: طنز و جوک امام نقی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به امام گفتند یکی از معجزات جدت بگو؟
امام فرمود ایشان مثل داوود نبی با حیوانات حرف میزد.
آن شخص گفت ؛اینکه از معجزات حیوانات است.
امام چون چاره ای ندید و ضایع شده بود دستور داد بدلیل شبهه فکنی سر از تنش جدا کردند
دو خصلت است که در هیچ امتی جمع نگردد مگر مسلمانان،
ریشی کثیف و باطنی خبیث
امام نقی
امام به بانوان بازیگر پیشنهاد میداد که اگر با ایشان یک ماه رابطه داشته باشند , نقش رقیه در تعزیه ها را بدهد.

فساد در سینما
روزی ابولاشی در یکی از کوچه های سامرا دنبال مگسی میدوید و فریاد میزد : آن مگس مرتد است بکشیدش! مسلمین بعد از ناسزا های رکیک و تهدیدهای بسیار سرانجام مگس نگون بخت را کشته و از ابولاشی پرسیدند: جریان ارتداد این حیوان چی بود؟ ابولاشی گفت: اون روی سر امام نقی (ع) فرود آمد و چون مگس روی غائط فرو می آید امام به جرم توهین به خود حکم ارتداد آن را صادر کردند و در انتها گفتند الله و اعلم!

از حضرت ترول
امام گاهی به ناگهان به صحابه میفرمود :
با مادرتان جماع کنم یا عمه تان ؟

صحابه جا میخوردند و میگفتند: پسر رسول خدا , چرا ...شر میگویید ؟
امام میفرمود : مومن باید همیشه بین بد و بدتر یکی را انتخاب کند.

امام و انتخابات اسلامی
از ابازنگنه (حجم بی مصرف) در مورد دکلهای گمشده روایت شده است که یکی از تفریحات سالم امام نقی چپاندن این دکل ها در ماتحت مسلمین بود و حتی بعضی از یاران حضرت چندین دکل را من باب مزاح به خود حضرت تپانده بودند و خلاصه طبق اصل نقیوتن دکل ها نه کم و نه زیاد می شوند و فقط از صورتی به صورت دیگر در می آیند.

کتاب هوالشافی صفحه ی ۰۱۰
امام نقی و تحولات منطقه: اگربه سالهای پیش از ۱۹۸۰ در منطقه بنگریم، مشاهده میکنیم که مردم درصلح و صفا و در رفائی نسبی زندگی میکردنند و هر کسی سرخانه اش بود و اسلام هم در آنجا. همان که اسلام دوباره زنده شد، دیگرنه صلح و صفای ماند و نه رفائی. چیزی که آمد موج فراریان بود و ناله مادران سیاهپوش.
امام نقی در دیدار با بسیجیان: عزیزانم بگوید ازدواج کرده اید یا نه؟.بسیجیان هم صدا "نه". امام نقی در جواب: بسیارعالی است. امیدوارم که هیچ وقت ازدواج نکنید تا نسل تون ور بیفته!
امام نقی برای جلوگیری از نفوذ دشمنان و درنتیجه استحاله و نهایتاً اضمحلال حکومت اسلام دستور داده بودند تا بر روی مغز ایشان، حضرت سوسن، حضرت ابولاشی صدیق ،عسگری کوچولو ،عفیر و شمقدر نرم افزار آنتی هک نصب نمایند، اما بعضی اوقات عنان امور از دست ایشان خارج می شد و معظم له دومرتبه همان ادا اصولهای صلیبیون را تکرار می کردند که بعداً مشخص می شد دلیل به روز نبودن نرم افزار یاد شده بخاطر توطئه دشمنان داخلی بوده است .
امام نقی ، نفوذ و مصائب و مظلومیت ایشان در برابر دشمنان داخلی
[عکس: 2.jpg]
امام نقی: راز وحشی‌گری و فساد اخلاقی و جنسی در چیست؟ فردی از میان جمعیت: اسلام!
5 Likes