دفترچه

نسخه‌ی کامل: طنز و جوک امام نقی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
روزی ابولاشی ازامام نقی پرسید:
ای امام چگونه است در بلاد پارس خاندان ما یک امام بیشتر نداشت ولی از همه بیشتر امام زاده داریم و روز به روز زیادتر میشود؟
امام فرمود: ای لاشی اولا که خاندان من، نه خاندان ما خودت رو به ما نچسبون در ثانی مردم این بلاد از من درخواست امام جماعت میکنند من برایشان میفرستم بعد از مدتی میبینند امام زاده ندارند او را کشته وباهاش امام زاده درست میکنند و دوباره از من درخواست امام جماعت میکنند...
روزی ابو ملنگ بر امام وارد شد و گفت :
مقعدم به آلتت یا امام . نوه شما در آخر زمان به چه سلاحهایی تجهیزمیشوند ؟
امام فینی کردند و فرمودند :
مهدی ما برای پیروزی در آخر زمان به تمامی سلاحهای برتر تاریخ همچون عصای موسی ، انگشتر سلیمان ، ذولفقار علی ، نانچیکو بروسلی ، شمشیر لینچان ، کمان رابین هود ، دستمال یزدی طیب و ضامن دار شعبون بی مخ مجهز خواهد شد.
تقل است ابوملنگ با سرعت از امام خارج شد و متاسفانه به دلیل از دست دادن کنترل با ملاج به دیوار حیاط امام برخورد کرد و درجا به دیار باقی شتافت .
.
نشانه های آخر زمان نوشته بیضه چپ امام نقی
در بیان مظلومیت امام نقی همین بس كه ایشان برای بالا بردن پیروان و فالوورهایشان همیشه آرزو می كردند سوار بر پورشه به دار فانی بشتابند.
حضرت همیشه تاكید میكردند كه كسی به مرگ یك شتر سوار اهمیت نمیدهد.

امام و اصول مرده پرستی
روزی ابو پخ در امام وارد شد و پرسید :
رافت اسلامی چیست ؟
امام در ابتدا به شدت وی را سپوخت و سپس نوازشی فرموده و با لحنی مهربان فرمودند : همینه دیگه
.
اخلاق در اسلام ( نوشته امام نقی )
یکی از کرامات امام ‫#‏نقی‬ (ع) ساخت فحش از تعالیم اسلامی و قرآن بود!
ایشان پس از ابداع واژگان "عمه زلزله", "مادر جیم", "ابا شوشول بریده", "کافر خوک"... این اواخر واژه "حاجی عمره" را ساخته بودند که بسیار مورد توجه ایرانیان حج رفته قرار گرفت.
آیا می دانستید شیعیان ژاپنی, امام نقی (ع) سامرایی ما را, امام سامورایی خود می دانند؟
همچنین سامورایی ها تمام فنون جنگ, شبیخون, قطع دست و گردن, اعدام از مقعد و زورگویی را از کرامات حضرتش, و شیوه ساخت شمشیر واکیزاشی را نیز از روی ذوالنقار ( -[=3 ) الگو برداری کردند.
---
امام ‫#‏نقی‬ امامی تمام شمول
امام نقی هرگاه میخواست یکی از کنیزان خود را اپیلاسیون کند, بنا به فتوای مقام معظم رهبری چشمان خود را می بست تا نگاهش به عورت کنیز نیفتد. اما حضرت وسط کار چشمانش به اذن خدا باز میشد و نادیدنی ها را می دید.
روزی توماس ادیسون به خدمت حضرت رسید و عرض کرد, که ای سرور من.من صاحب بیش از ۱۰۰ اختراع هستم اما به من گفته شده که شما برگزیده مخلوقات و فخر آسمان و زمین هستید. لطفا من را نصیحتی کنید تا با اجرای آن تا پایان عمر سعادتمند شوم....
امام نگاهی به او کردند, لبخند بر لبان امام نشست, سپس فرمودند: یا ابن ابا توماس به شما نصیحت میکنم که همیشه و در همه حال هنگام رفتن به خلا حتما با پای چاپ وارد شوید....

امام نقی که بود و چه کرد, بخش اثرات امامان
نقى را پرسیدند چرا جدت على ابن آب طالبى درون كعبه زاییده شده، مگر جا قحط بوده؟
حضرت با نگاهى عاقل اندر سفیه فرمود: براى آنكه والده ایشان فاطمه بنت اسد(فاطمه دختر شیر)، از گربه سانان بوده و مثل آن ها علاقه داشته كه در خفا و دور از چشم سایرین زایمان كند و براى زایمان جدم هیچ جایى را دنج تر از درون كعبه نیافته!
منقول است اصحاب با شنیدن این سخن نعره ها زده و خشتك ها دریدند و میاو میاو كنان راهى كعبه شدند!
منبع: تاریخ دمرى
قال نقی: ما کسی را به خاطر ابراز عقایدش زندانی نمی کنیم. کسانی هم که در زندان هستند به جرم ابراز عقاید دیگران زندانی شده اند وگرنه عقاید خودشون عین عقاید ماست.