دفترچه

نسخه‌ی کامل: طنز و جوک امام نقی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
امام نقی همانقدر در فنون آموزش استاد بود که در فنون آمیزش. از نظر ایشان، بهترین معلم کسی بود که زمینه را فراهم کند تا دانش آموز، خودش پاسخ پرسشش را پیدا کند.

به همین دلیل، هر وقت سؤالی در باره ی "آن دنیا" از امام می شد، امام شمشیر می کشید و فرد سؤال کننده را مستقیم برای گرفتن جوابش به آن دنیا می‌فرستاد تا او خودش پاسخ پرسشش را پیدا کند.

آموزش نقوی [عکس: 7.gif]
نه، واقعا علی‌ گراز چه کاری واسه بچه هاش کرد که تولدش شّد روز پدر؟! :e057::e057::e057:

فرازی از سخنان منطقی امام نقی‌ پس از شرب آب انگور

______________________________________________________________________


امام نقی تحت تاثیر گروهک تروریستی "بوکوحرام"، گروهک تجاوز "بوکون حلال" را راه اندازی کردند و دویست دختر بچه دبستانی را به صیغه خود در آوردند تا جهادشان حلال باشد.

نقی و مقابله با تروریسم:e057::e057::e057:



****************************************************


از امام نقی (د.ج) نقل است که جد بزرگوارشان پیامر اکرم (ص) در اوقات فراغت خود ، با گرفتن Alt + Shift سلمان فارسی را به سلمان انگلیسی تبدیل میکردند .:e057::e057::e057:




************************************************


مسجد سامرا مالامال از صحابه حضرت که با اندوه و ناباورانه شاهد آخرین نفسهای امام خود بودند.
ناگاه ندایی از حضرت برخواست که, هر کس بر گردن من حقی دارد, بیاید تا آن حق را بازستاند که مرا تحمل آتش دوزخ نیست!
ناگهان ولوله ای در خلق افتاد, چنان که جمع کثیری از مردم برخواستند و هر یک از حضرت تاوان یکی از گلکاری های ایشان را طلب میکرد, یکی میگفت "مردک بچه باز تو با سوپوختن من در شش سالگی به تمامی زندگی ام ریدی" . دیگری فریاد میزد "به بهانه نزول آیه ای همسرم را از من جدا کردی و به عقد خودت درآوردی" جماعت بزرگی از یتیمان که پدران خود را در جنگ های بیهوده او از دست داده بودند هم از سوی دیگر به ایشان دشنام میدادند....
در این هنگام حضرت با تمام بیماری که وجود مبارکشان را فرا گرفته بود, ٢ پا داشتند ٢ پای دیگر هم قرض گرفته و به چک غاشیه زدند. باری یاران اینچنین امام مظلومی بودند ایشان.

منبع آب دوهزار لیتری خریداریم:e057::e057::e057:


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++:e057::e057::e057::e057::e057::e057::e057:
روایت موثق هست که "القارعه مالقارعه" ازالکی و برای امتحان جنبه مومنین بر حضرت نازل شده بود.

شان نزول قران نقید, تفسیر نامیزان:e057::e057::e057::e057:


===================================================

تاجری مؤمن نزد امام نقی آمد و گفت : به مسافرت دوری میروم.برایم از قرآن استخاره کنید.
امام استخاره کرد. آیه "القارعه مالقارعه" آمد . امام فرمود : اتفاقات خنده داری برایت خواهد افتاد.
تاجر به مسافرت رفت و امام هم سوی منزل تاجر روانه شد.:e057::e057::e057::e057:


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


نقل است شبی امام معصوممان به صورت مخفیانه حرم تمام معصومین را بمب گذاری کرده فتیله را روشن کرده و فندک را در حرم جدشان محمد مصطفی قرار دادند.
بعد از انفجار تمامی‌ مسلمین در حرم رسول جمع شده با عصبانیت به دنبال مقصر می‌گشتند که امام فرمود مگر نمی‌بینید که فندک روی قبر جدّم به جا مانده حتما کار خود اوست.
مسلمین نگاهی‌ به هم انداختند سپس صحابه ی سوال کننده گفت یابن رسول جدّت که مدتهاست درگذشته و نمی‌تواند فندک را روشن کند !!!
امام فرمودند پس چطور از کسانی‌ که نمیتوانند فندکی روشن کنند توقع دارید سرطان را درمان کنند و جهیزیه بخرند و ماشین هل بدهند ؟؟؟
نقل است مسلمین کتک مفصلی به امام زده او را سنگسار کرده قطعه قطعه نموده و خوردند!!! سپس برای فروش فرش زیر پایشان و تامین طلای گنبد‌های از بین رفته راهی منزل گردیدند. از فردای آنروز نیز در عین وقاحت دوباره به آموزش داستان بت شکنی ابراهیم و قرار دادن تبر به گردن بت بزرگ به فرزندانشان مشغول شدند.
امام و مسلمین

متواترE105E105E105E105E105


**************************************************

وقتی سر نقی را بریدند و بر سر نیزه گذاشتند تمام شهر پیچید که سر بریده شده ی نقی بالای نیزه بطور معجزه آسایی قرآن میخواند! اما وقتی مردم با چشم خود سر امام را دیدند که القارعه مالقارعه را بر سرنیزه میخواند در شهر زمزمه میشد: از وقتی سرشو بریدن اصن عقلشو از دس داده...!:e057::e057::e057::e057:


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


نقی ما نمُرده این هادیه که مُرده
ستاد مبارزه با هادی کذابE105E105E105E105E105
ابن ابا هاپو، از امام نقی پرسید: «مگر نه اینکه سگ در اسلام نجس است؟ حال حکایت این بخش از صحابه شما که خود را سگ زینب و سگ علی می دانند، چیسـت؟! آیا آنها هم نجس محسوب می شوند؟!»
امام نقی فرمودند: «حکم آنها، به مانند حکم غائط ائمه است..!همانطوری که غائط معمولی نجس است، اما غائط ائمه پاک و خوشبو است، این اشخاص نیز علی رغم سگ بودن، پاک محسوب می شوند...!»
ابولاشی روایت می کند که «ابوچلاق بن خامنه ای»، بعد از آن خود را «پشکل النقی» لقب داده بود...:e057::e057::e057::e057::e057:


*****************************************

امام نقی : الحق که روز تولدت فاطمه زهرا (لواشک الله علیها) روز مادر است چرا که آن دختر بیچاره بجز مادری کار دیگری نتوانست بکند. وگرنه هر کسی مثل مادام کوری شوهر آدمیزادی داشته باشد هسته‌ی اتم میشکافد
----------------------
حلیة النقویون - هیچ و دیگر هیچ:e057::e057::e057::e057:



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



انا طویلة العلم و علىٌ گاوهاE105:e057::e057:

در جایی دیگر میفرمایند : انا گاو العلم و علی پشکلها . حتی در کتب خطی کاشف به عمل آمده که حضرت فرمودند :انا پشکل العلم و علی انگلها:e057::e057::e057:


آخرین خطبه حضرت: انا انگل العلم و علی تخمها:e057::e057::e057:

*********************************
گویند هرگاه کسی‌ در حضور امام نقی‌ آروغ می‌زد، ایشان فی‌ الفور گردنش را می‌زدند و می‌فرمودند:"حرام زاده داشت القارعه مالقارعه را مسخره می‌کرد"!!

امام و پاسداری از غرعان مجید اینا:e057::e057::e057::e057::e057::e057:


---------------------------------------------
11 می 2014
[COPY]امروز پیجمان سه ساله شد. گفتم بد نیست در آستانه سال چهارم نقوی خورشیدی، توضیحی دوباره درباره این پیج به همه دوستان عزیز ارائه کنم.
اول از همه توضیح کوتاهی درباره تمثال مقدس حضرت امام‌نقی که در این پیج استفاده شده است، بدهم:
این عکس تلفیقی از صورت چالز منسن با علی بن آبطالبی است. شاید بسیاری از دوستان تازه وارد اطلاعی درباره علت استفاده ما از این شخصیت نداشته باشند. اینکه چالزمنسن کیست؟ ویکی پدیا توضیح مختصری به فارسی درباره وی دارد که قسمتی از آن بدین شرح است:
چارلز منسن (به انگلیسی: Charles Manson) زادهٔ ۱۲ نوامبر ۱۹۳۴ تبهکار آمریکایی است. او به عنوان رهبر جماعتی که با نام «خانوادهٔ منسن» در دههٔ ۱۹۶۰ میلادی در کالیفرنیا فعال بودند، شهرت دارد. منسن در سال ۱۹۷۱ به خاطر قتل شَرون تیت و لِنو و رُزماری لابیانکا که توسط تعدادی از افراد خانوادهٔ منسن و به دستور شخص او انجام شد محاکمه شد و اکنون در زندان است. (اگر تمایل به دانستن بیشتر دارید، گوگل بهترین دوست شماست و می توانید اطلاعات مبسوطی راجع به وی پیدا کنید.)
حال چرا ما در این پیج از قیافه این تبهکار استفاده کردیم: تصور کنید چالز منسن چهارده قرن پیش در شبه جزیره عربستان به دنیا می‌آمد. با توجه به قساوت و اندیشه های فاشیتی اش و ایده های الهی اش بجای محاکمه و زندان، اکنون صاحب یک میلیارد طرفدار پر و پا قرص بود و دینی بنا نهاده بود و پیروانش سالیانه جان هزاران نفر را می‌گرفتند. منسن بیچاره فقط در زمان و مکان اشتباهی بدنیا آمده بود و گرنه اکنون بجای محمد، چالزمنسن رسولولا خطاب می شد چرا که هم در زندگی و هم در اندیشه های فاشیستی اش شباهتهای بسیاری با محمد پیامبر مسلمین دارد.
ما شخصیتی به نام نقی ساختیم؛ یکی از دوستان هنرمند، این تمثال بی مثال را به نام امامزاده منسون به ما هدیه کرد و نقی تیری شد در قلب دین پرستان و خرافه پرستان.
ما در این پیج طنز نقوی را سلاحی کردیم که با آن پرده خرافات مذهبی را پاره کنیم تا این پیکره زشت، نتواند در لباس تقدس مخفی بماند. همگان باید قادر باشند تا حقیقت پلید دین که لباس تقدس به تن کرده است تا کسی نتواند زشتی آن را نمایان سازد را ببینند.
در این سه سال دوستان زیادی به ما پیوسته اند و عزیزانی را نیز از دست داده ایم ولی امروز به همه شما اطمینان می دهم تا من زنده هستم هرگز این حرکت از پای نخواهد ایستاد. هرچند که در طول این مسیر طولانی بالا و پایین بسیار داشته ایم ولی همواره سربلند ایستاده ایم و در برابر شکنجه و تهدید دین‌فروشان کم نیاورده و مصمم به کارمان ادامه داده ایم.
در پایان از همراهی همه شما عزیزان تشکر می‌کنم و برای همه همراهان آرزوی اوقات خوش و شاد دارم.[/COPY]

[ATTACH=CONFIG]4065[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]4066[/ATTACH]

Joker vs Marilyn Manson - Battles - Comic Vine
این چالز منسون واقعن قاتل است؟!! چهره اش که خیلی دوست داشتنی است!

وانگهی به جای چهره ی "منسون" می شود از چهره ی دی چی فسنقری هم استفاده کرد!!
کافر_مقدس نوشته: این چالز منسون واقعن قاتل است؟!! چهره اش که خیلی دوست داشتنی است!

وانگهی به جای چهره ی "منسون" می شود از چهره ی دی چی فسنقری هم استفاده کرد!!

این عکس توسط فتوشاپ درست شده در لینکی که دادم این عکس هست. عکس اصلی اش در ویکی پدیا هست.
آفرین بر تو !!! تخم مرغ دزد خمس و زکات خور می شود
(واکنش امام به دزدیده شدن تخم مرغ های همسایه توسط فرزندش عسکری (لاشوشول الائمه) )E415E415:e530::e530:

_-----------------------------------------------------------------

زینب و اسرای کربلا را به کاخ یزید آوردند. یزید پرسید: بگو ببینم در آنجا چه دیدی؟ زینب با غرور و شکوه گفت: هیچ چیز ندیدم بجز زیبایی. یزید با تعجب گفت: حالت خوبه؟ زیبایی؟ کجاش زیبا بود؟ زینب گفت: ای بی سلیقه. خیابونا به این خوشگلی . چه مغازه هایی. چه جنسایی. چه دیسکوهایی... یزید پرسید: چی میگی تو؟ کربلا دیسکوش کجا بود؟ زینب با خنده ای دلبری کرد و گفت: اوا مرگ نگیری تو. کربلا رو ولش کن. من که هرچی روشنگری کنم تو ایمان نمیاری. من فکر کردم سفر پاتایا رو داری میپرسی! بیا بشین واست از لیدی بوی هاش بگم حال کنی...
(ادامه جلسه بصورت غیر علنی برگزار گردید)

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


روزی ابوسائل از امام پرسید : اماما چرا در بلاد اسلامی دست آفتابه دزد بیچاره را قطع میکنید ولی دزد میلیاردی را هیچ نمیکنید.
امام فرمودند : «علتش این است که تخم مرغ دزد، شتر دزد میشود. ولی شتر دزد زکات و خمس میدهد. حالا بدو خمس و زکات امثالت رو بده تا دستور ندادم دستت رو قطع کنن و زنت رو بهت حرام کنم»
--------------------------
حلیة النقویون - از تخم مرغ تا زکات - ص 609
زمانی که دنیا پر از ظلم و جور شود، قائم مهدی ما ظهور می‌کند و حکومت اسلامی بنا می‌نهد.
سپس فساد در آن حکومت اسلامی جدید به حدی می رسد که مردم به گه خوری می افتند و از خدا می‌خواهند حکومت فاسد قبلی برگردد.

امام و توهمات ظهور