دفترچه

نسخه‌ی کامل: طنز و جوک امام نقی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
حدیث خوب مانند حدث خوب باید گرم و دلنواز باشد.

از رهنمودهای آیه الله امام نقی (ره)
حضرت، شبها ساعتها به مطالعه علوم فقهی میپرداخت تا بچه های همسایه ها به خواب روند و بعد از آن نه تنها صدای زن همسایه بغلی و بالایی و پایینی را میشنید بلكه بدلیل داشتن علم لدنی، تصویر فول اچ آنها را نیز میدید ، این كار هر شب امام باعث شد دوستان ،او را "نقی" معرب و منقب شده "جقی" بنامند.
وقتی حدیثی صادر کنم، من با شما سخن می‌گویم و آنگاه که حدثی ساطع نمایم، شما با من سخن می‌گویید.

گفتمان نقوی - نشر مُشک
امام نقی (ع) برای اشاعه معنویت در بین جوانان, با کمک علم لدنی خود همه "پوکی مون" ها را برای خود برداشته و به جای آن قرعان و نهج الملاقه می گذاشتند.
ایشان حتی برای معنویت خردسالان, برای پسر بچه ها "پوک عسگری" و برای دختر بچه ها "پوک رسول الله" در زیر لحاف پنهان می کردند.

--
مخرج الانبیاء, جلد 69
امام نقی:
آنقدر که شیعیان با تعصب خود موجب گایببده شدن خواهر و مادر امام حسین میشوند؛ شمر و یزید خواهر امام حسین را نگاییده اند.

امام نقی:
شمر و یزید یکبار امام حسین را خواهر کس ده کرد شیعیان میونها بار امام حسین را خواهر کس ده کردند.
August 12 at 7:52am ·

امام نقی (ع) پس از آنكه دید امتش ،توصیه جدش به آموزش شنا و تیراندازی را به ذوبیضتین خود دایورت نموده اند و هیچ استعدادی در این ورزشها ندارند خواستار اضافه شدن ورزشهایی چون نوره كشیدن، جماع و استمناء ، خودانفجاری، سربریدن ، دروغ و دزدی و غارت وتجاوز در مسابقات المپیك ٢٠٢٠ ژاپن شد
روز قیامت , مایکل فلپس توی حوض کوثر با من شنا خواهد کرد.

امام و ورزش دینی
حضرت در حال پولیش زدن بیضتین مبارک بودن که ناگهان فضولی از لای لنگ حضرت بر ایشان وارد شد و پرسید: چرا جدتان رسولولا وقتی جوان و بیکار بود با زن پولدار مسن ازدواج کرد؟ حضرت فرمود: ابله ، در دنیای امروز تفاهم مهم است نه سن و سال. آن شخص پرسید: پس چرا وقتی معروف و قدرتمند شد فقط سراغ دختران کم سن و سال میرفت؟ حضرت که در فاز رحمت اسلامی بود گفت: خدیجه که مرحوم شده بود. یکی باید از جدم پرستاری و مراقبت میکرد دیگه. آن شخص گفت: ولی ایشان عایشه 7 ساله را گرفت که خودش بیبی سیتر لازم داشت. حضرت کظم غیظ لایتی رفته و فرمود: آن ازدواج مصلحتی و برای تحکیم اسلام بود. آن ملعون گفت: لابد برای تحکیم اسلام با بچه 7 ساله جماع کرده دیگه! حضرت به سبک مهران مدیری نگاهی به دوربین انداخته و فرمودند: یه امشبم که خواستیم دست به خشونت نزنیم نمیزارن. سپس آن ملعون را به 3.14 قسمت مساوی تقسیم نمودند.

توجیهات بیضوی - نشر ماله -ص69
از ابولاشی صدیق نقل است که امام نقی از تماشای بازی beachvolley بانوان لذت بسیار میبردند. ایشان بارهاعلاقه و نزدیکی خود به این ورزش را اعلام کرده بودند و دلیل ان را son of the bitch خود میدانستند.

سوء تفاهمهای یک امام، جلد دهم، صفحه ۶۹
تكامل یك علفی:
١- طلبگی در حوزه علمیه
٢-حضور در دنیای مجازی و فحش دادن به نقویون و كم آوردن جلوی آنها و اخم كردن و گریستن از خواندن احادیث نقوی
٣-اعتیاد به احادیث و مراجعه به كمپین برای مرورهرروزه احادیث
٤-لبخند كوچولو برای یك شاه حدیث
٥-اندكی فكروتاءمل
٦-تبدیل شدن به یك نقوی دوآتیشه صحابی
#سردارنجات