دفترچه

نسخه‌ی کامل: آشنایی‌ با صهیونیسم و کشور اسرائیل
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
Theodor Herzl نوشته: دستگیری یک نفر از اعضا اون فرقه شدیدا مذهبی‌ یهودی که با احمدی‌نژاد دیدار کردند در اورشلیم به جرم جاسوسی برای ایران.
Anti-Zionist Haredi sect member charged with offering to spy for Iran - National - Israel News | Haaretz
چیزی که من با دبدن مستند ریلیگیلوس کشف کردم این بود که مخالفت بعضی از یهودی های افراطی با اسرائیل این هست که فکر میکنند هنوز به درجه ای نرسیدند که لیافت اونجا رو داشته باشند!:))درسته؟
undead_knight نوشته: چیزی که من با دبدن مستند ریلیگیلوس کشف کردم این بود که مخالفت بعضی از یهودی های افراطی با اسرائیل این هست که فکر میکنند هنوز به درجه ای نرسیدند که لیافت اونجا رو داشته باشند!:))درسته؟
اینها معتقد هستند اسرائیل باید بعد از اومدن ماشیاخ یهودی تشکیل بشه و نه قبل اون و این اسرائیل کنونی رو کوشر نمیدونند.
من یک همسایه دارم اسرائیلی هست و توی جنگ‌های ۶ روزه ، یوم کیپور و جنگ اول لبنان در سال ۱۹۸۲ شرکت کرده ، بحث‌مون در گرفت سر همین آزاد کردن زندانی‌های فلسطینی ؛ یک حرف جالبی‌ بهم زدش! گفتش که این زندانی‌ها در یک حالت معمولی‌ این جرم‌ها رو مرتکب نشدند ، گفت ما در حال جنگ هستیم و باید به زندانی‌های فلسطینی به چشم اسیر جنگی نگاه کنیم که یک زمانی‌ اگر یک خیر بزرگتری در میان باشه اشکال نداره آزاد بشن. یعنی‌ حتی اگر تا گردن هم به خون آلوده باشند ، در یک حالت جنگی آدم کشتند ، همونطور که ما در حالت جنگی آدم کشتیم. حالا ما فکر می‌کنیم حق با ما هست و زندانیان فلسطینی خون خوار هستند که خیلی‌‌هاشون جانوران اسلام گرا سلفی هستند ، ما هم یک بمب هواپیما میندازه ۲۰ نفر یک‌دفعه کشته میشوند و گفتش که به هر حال تا ابد نمی‌تونه این جنگ ادامه پیدا کنه و اینکه اگر با آزاد کردن ۱۰۰ نفر از ۴۰۰۰ تا زندانی فلسطینی یک نور امیدی از پایان جنگ پیدا بشه ارزشش رو داره!

البته من با حرف هاش مخالفت کردم :e420:
خوب درست گفته !
همون طوری که شما پیشتر میگفتید وضعیت جنگی هست و کسی رو به خاطر اینکه شخص دیگه ای رو در وضعیت جنگی کشتند مواخذه نمیکنند .
خوب این در مورد فلسطینی ها هم صدق میکنه دیگه !
امشب به وقت اسرائیل ۱۷ یهودی یمنی در یک عملیات محرمانه به وسیلهٔ آژانس یهود (jewish Agency) به اسرائیل آورده شدند.E41f

[ATTACH=CONFIG]2270[/ATTACH]
Operation Magic Carpet, Part II: Yemenite Jews arrive in Israel | JPost | Israel News
Theodor Herzl نوشته: امشب به وقت اسرائیل ۱۷ یهودی یمنی در یک عملیات محرمانه به وسیلهٔ آژانس یهود (jewish Agency) به اسرائیل آورده شدند.E41f

[ATTACH=CONFIG]2270[/ATTACH]
Operation Magic Carpet, Part II: Yemenite Jews arrive in Israel | JPost | Israel News
حالا چرا محرمانه؟!
undead_knight نوشته: حالا چرا محرمانه؟!
یمن که با اسرائیل رابطه نداره و پر القاعده هست اونجا ، باید مخفیانه یک هواپیما از اونجا می‌‌آمد به اسرائیل. من فکر می‌کنم البته با هواپیمای آمریکایی آمدند ، چون آمریکا already اونجا هست و نیزی نبوده اسرائیل هواپیمای مخفی‌ اینها بفرسته
کسری این مدل بافتن موها فقط مخصوص یهودی های خیلی مذهبی هست یا کلا یه نماد ملی محسوب میشه ؟
Anarchy نوشته: کسری این مدل بافتن موها فقط مخصوص یهودی های خیلی مذهبی هست یا کلا یه نماد ملی محسوب میشه ؟
نزدن موهای خط ریش در تورات آمده است که یهودی‌های خیلی‌ مذهبی‌ نمیکنند این کار رو ، یک چیز دینی هست ملی‌ نیست.
Theodor Herzl نوشته: نزدن موهای خط ریش در تورات آمده است که یهودی‌های خیلی‌ مذهبی‌ نمیکنند این کار رو ، یک چیز دینی هست ملی‌ نیست.

ولی اینی که من میبینم از نزدن خط ریش گذشته ها E415 ، شده مثل گیس کردن مو E402 !! به نظر میرسه بیشتر یهودی های خیلی مذهبی رو منتقل میکنن به اسرائیل از کشورهای دیگه...