دفترچه

نسخه‌ی کامل: آشنایی‌ با صهیونیسم و کشور اسرائیل
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
Theodor Herzl نوشته: خوب مثلا فکر کنید میلاد گرامی‌ شما وزیر دفاع اسرائیل هستید. حزب‌ا‌لله از میان یک کودکستان مشغول موشک پرانی است ، اگر شما آنجا را بمباران کنید آن موشک پرانی متوقف میشود ، اگر نکنید موشک به شهر‌های اسرائیلی می‌خورد ، اینجا باید چه کرد؟

خوب یا این گنبد آهنین کار میکند یا نمیکند !

ولی فرض کنیم که گنبد آهنینی هم نیست .
من به جای اینکه طوری رفتار کنم که مردم لبنان حق را به حزب الله بدهند اول از همه کاری میکردم که در خود لبنان نسبت به حزب الله نفرت ایجاد شود . بهترین راهش رسانه و تبلیغات هستش چیزی که اسرائیل و به کل جامعه یهودیان درش خبره هستند . شاهدش هم این همه رسانه بسیار موفق اسرائیلی یا غیر اسرائیلی که مدیرانشان یهودی هستند .

در مساله دوم همان طور که خودتان گفتید با احزابی از داخل لبنان به توافق میرسیدم و نیروهای طرفدار خود داخل لبنان را مسلح میکردم تا حساب حزب الله را برسند .

با اسفتاده از نفوذی که در سازمان ملل و آمریکا داشتم جهان غرب را ترقیب به همکاری در دفع کردن حزب الله میکردم و سعی میکردم حزب الله را در فهرست گروه های تروریستی سازمان ملل جای دهم .

نهایتن پس از اعمال کامل نفوذ در لبنان کار حزب الله را برای همیشه یکسره میکردم و سوای اینکه حق دفاع را برای هر کشوری محفوظ میدانم ولی هر کاری میکردم مثل این کارتون رفتار نمیکردم :

[ATTACH=CONFIG]2149[/ATTACH]

دلیل این طرز فکر من حقیقتن دفاع از لبنان و فلسطین نیست ! راستش را بخواهید آنها اصلن برایم مهم نیستند و برایم مهم نیست چه بر سرشان می آید (اگر فکر میکنید غیر انسانی فکر میکنم خوب بکنید :دی) .
من آینده ایران رو بدون جمهوری اسلامی میبینم - خواه نا خواه جمهوری اسلامی رفتنیست . یک حقیقتی هست و اون هم اینه که اعراب به خصوص سنی ها از ایرانی ها متنفرند این تنفر به قدری قویه که میگویند اگر 5 ایرانی بکشی یک ضرب به بهشت میروی . دور تا دور کشور ما رو سنی ها گرفتند و من دوست ندارم جریانات به سمتی پیش بره که در آینده موقعیت اسرائیل تضعیف بشه . رفتار تهاجمی که اسرائیل توی این سالها داشته رفته رفته به سمت تضعیف موقعیت سیاسی و مقبولیت جهانی میبرتش و این مساله به نفع ایران نیست . به نظر من ایران باید با این کشورها بهترین روابط رو داشته باشه :

آمریکا
روسیه
اسرائیل
انگلیس
آلمان
فرانسه
چین

با این هفت تا کشور روابط خوب داشته باشه و سیاستهات رو طوری تنظیم کنی که مناسباتت با هر کدوم تاثیری در مناسباتت با اون یکی ها نداشته باشه میشه ایران رو تبدیل به یک قطب علمی ، اقتصادی و نظامی در دنیا کرد . هر کدوم از اینها از فهرست حذف بشند به ضرر ایران هستش .
میلاد گرامی‌ خوب این جواب بلند مدت است که خوب هم هست ، ولی‌ فکر کنید رکن اطلاعات ارتش به شما خبر میدهد که ماهواره جاسوسی ۲ نفر را در حال آماده کردن چندین راکت برای شلیک کرده است که در میان یک کودکستان است ( این اتفاق در بمباران مدرسه سازمان ملل افتاد در جنگ غزه ۲۰۰۹) ، و موشک‌های آنها به احتمال ۹۰% در مناطق مسکونی یک شهر اسرائیلی فرود خواهد آمد ، شما آن لحظه چه می‌کنید؟ آیا آنجا را بمباران می‌کنید یا می‌گذارید شهروندان خودتان کشته شوند؟:e420:
امسال سری نوزدهم مسابقات مکابیه در اورشلیم در حال برگزار شدن است. این مسابقات المپیک یهودیان جهان است که هر ۴ سال ۱ بار در اسرائیل برگزار میشود و امسال ورزشکاران یهودی از ۷۸ کشور جهان در آن شرکت دارند.

Theodor Herzl نوشته: میلاد گرامی‌ خوب این جواب بلند مدت است که خوب هم هست ، ولی‌ فکر کنید رکن اطلاعات ارتش به شما خبر میدهد که ماهواره جاسوسی ۲ نفر را در حال آماده کردن چندین راکت برای شلیک کرده است که در میان یک کودکستان است ( این اتفاق در بمباران مدرسه سازمان ملل افتاد در جنگ غزه ۲۰۰۹) ، و موشک‌های آنها به احتمال ۹۰% در مناطق مسکونی یک شهر اسرائیلی فرود خواهد آمد ، شما آن لحظه چه می‌کنید؟ آیا آنجا را بمباران می‌کنید یا می‌گذارید شهروندان خودتان کشته شوند؟

وقتی چیزی به اسم گنبد آهنین دارم و این همه هم تبلیغ میکنم که جلوی همه چیز رو میگیره چرا باید یک مهد کودک رو بمباران کنم ؟
گنبد آهنین ۱۰۰% که کار نمیکنه حدود ۸۰% کار میکنه ، حالا فرض کنیم یک همچین موقعیتی بود ، تصمیم شما چی‌ هست این وسط ، می‌گذارید شهروندان خودتون کشته بشوند یا آنجا را بمباران می‌کنید؟
Theodor Herzl نوشته: گنبد آهنین ۱۰۰% که کار نمیکنه حدود ۸۰% کار میکنه ، حالا فرض کنیم یک همچین موقعیتی بود ، تصمیم شما چی‌ هست این وسط ، می‌گذارید شهروندان خودتون کشته بشوند یا آنجا را بمباران می‌کنید؟

کودکستان را بمباران نمیکردم .
هیچ توجیهی ندارد که برای نجات احتمالی جان شهروندان خودی دیگران به طور قطع بکشیم !
اینکه شخصی کار بد و اشتباهی انجام میده به ما مجوز نمیده که یک کار بدتر رو انجام بدیم !
شما کجای دنیا دیدید که یک گروگان گیر برود بچه های یک کودکستان را به گروگان بگیرد و از داخل کودکستان شروع به تیر اندازی به عابرین بکند بعد پلیس برای حفاظت از جان عابرین پیاده بزند کودکان و گروگان گیر و مهد کودک را با هم نابود کند ؟!
مساله فقط یک کودکستان نیست ، حزب‌ا‌لله و حماس از میان مردم شلیک میکنند و دلیل این هم این هست که می‌‌خواهند اسرائیل پاسخ بدهد و آنها با جسد کشته شدگان خودشان تبلیغات بکنند. حالا اسرائیل در این میان هر کاری می‌کند که تعداد کشته‌ها به حداقل برسد ، ولی‌ اگر در این میان هم اگر تعدادی کشته شدند مسئولیت اخلاقی‌ آن به گردن حزب‌ا‌لله و حماس است.

به حرف‌های این فرمانده انگلیسی‌ خواهش می‌کنم به دقت گوش کنید در سازمان ملل

Theodor Herzl نوشته: مساله فقط یک کودکستان نیست ، حزب‌ا‌لله و حماس از میان مردم شلیک میکنند و دلیل این هم این هست که می‌‌خواهند اسرائیل پاسخ بدهد و آنها با جسد کشته شدگان خودشان تبلیغات بکنند. حالا اسرائیل در این میان هر کاری می‌کند که تعداد کشته‌ها به حداقل برسد ، ولی‌ اگر در این میان هم اگر تعدادی کشته شدند مسئولیت اخلاقی‌ آن به گردن حزب‌ا‌لله و حماس است.

این بهانه و توجیه است .مسئولیت مرگ افراد همواره بر گردن کسانیست که آنها را میکشند .
حزب الله تکلیفش روشن است . هیچ کجای دنیا اگر پلیس در جریان یک عملیات پلیسی بزند شهروندان را بکشید مسئولیت مرگ آنها بر گردن شخص قانون شکن نیست و همواره پلیس است که باید پاسخ دهد .
راه حل در این موارد این است که شهروندان را از محدوده خطر دور کرد و سپس به شکلی جان گروگانها به خطر نیوفتد اقدام به شکست دادن گروگان کرد . اینکه اینها خودی هستند و آنها نخودی پس ایرادی ندارد ما آنها را به خاطر اینها بکشیم و بعد هم مسئولیتش گردن ما نیست گردن حزب الله است حرف غیر منطقی ای هستش .

حزب الله میخواهد غیر نظامیان را سپر کند و بعد با کشته شدن آنها تبلیغ کند ما هم برویم کمکش کنیم ! عجب سیاستی !!! این وسط هم تنها کسی که آسیب نمیبینه همون حزب الله هستش . فوقش هر چند سال یک بار یک فرمانده اش کشته میشود که احتمالن تاریخ مصرف گذشته هم هست بعد یکی دیگر جایش سبز میشود و آش همان آش و کاسه هم همان کاسه .

اتفاقن اینجا چنین حرفی وضعیت اخلاقی زننده اش رو بدتر هم میکنه چون با اینکه میدونه یک عده وحشی یک سری غیر نظامی رو کرده اند سپر به جای اقدام برای نجات غیر نظامیان میرود و آنها را بمباران هم میکند !!!
جنگ با گروگان گیری فرق داره البته ، من هم معتقد هستم راستش اگر اسرائیل می‌خواهد یک بار و برای همیشه از شر حماس یا حزب‌ا‌لله راحت بشود ، برود داخل زمینی‌ غزه را بگیرد ، ۵۰ هزار تا سرباز بروند خانه به خانه بگردند پاک سازی کنند ، بعد مسئولیت شهر به نیروهای محمود عباس داده بشه ، مرز مصر هم تحت کنترل اسرائیل باشه که اسلحه وارد نشه. الان از زمستان حماس تمام انبار‌های موشک را پر کرده است و باز روز از نو روزی از نو! البته باز اینها نیز به صورت کامل پاسخ نمیده ، تا آخوند‌ها سقوط نکنند یک جانور دیگه باز سر در می‌آره ، پس فکر می‌کنم بهترین برنامه بلند مدت سقوط رژیم هست.
Theodor Herzl نوشته: جنگ با گروگان گیری فرق داره البته ، من هم معتقد هستم راستش اگر اسرائیل می‌خواهد یک بار و برای همیشه از شر حماس یا حزب‌ا‌لله راحت بشود ، برود داخل زمینی‌ غزه را بگیرد ، ۵۰ هزار تا سرباز بروند خانه به خانه بگردند پاک سازی کنند ، بعد مسئولیت شهر به نیروهای محمود عباس داده بشه ، مرز مصر هم تحت کنترل اسرائیل باشه که اسلحه وارد نشه. الان از زمستان حماس تمام انبار‌های موشک را پر کرده است و باز روز از نو روزی از نو! البته باز اینها نیز به صورت کامل پاسخ نمیده ، تا آخوند‌ها سقوط نکنند یک جانور دیگه باز سر در می‌آره ، پس فکر می‌کنم بهترین برنامه بلند مدت سقوط رژیم هست.
من که گمان می‌کنم دولتِ اسرائیل بیش از آنکه واقعا خواستارِ نابودیِ حماس باشد، می‌خواهد که باشد و از آن بهره‌برداری کند. وگرنه نابود کردنِ حماس، برای اسرائیل کارِ یک هفته هم نیست. بهترین نعمت برای نتانیاهو احمدی‌نژاد و حماس است تا با استفاده از آنها هرچه می‌خواهد در فلسطین بکند، چنانکه صدای اتحادیه اروپا و اوباما هم در آید. وگرنه همه میدانیم حماس عملا دیگر هیچ خطری برای اسرائیل ندارد زمانیکه اسرائیل آنهمه پدآفند دارد، آنهمه تمهیداتِ نظامی دفاعی دارد، اسلحه‌رسانی به حماس عملا چندسالی‌ست تقریبا متوقف شده، یک تکه آهن از سوی حماس که در بیابان‌های اسرائیل فرود آید با صدها موشک از سوی اسرائیل مواجه می‌شود، احاطه‌ی هوایی و امنیتی همه‌جانبه بر غزه ، محاصره... . این نتانیاهو همچو انسان‌های فرومایه، با هر ترفندی که بتواند ، از قبیل فرافکنی، مظلوم‌نمایی، دروغ‌گویی، سروصدای فراوان، فشار بر دولت‌ها، می‌خواهد عملا یک حکومتِ آپارتاید در اسرائیل برقرار کند. از نگاهِ من تفاوتِ چندانی میانِ نتانیاهو و احمدی‌نژاد نیست. نتانیاهو فقط قدری باکلاس‌تر است و البته حمایت‌های کشورهای غربی را هم دارد.