دفترچه

نسخه‌ی کامل: آشنایی‌ با صهیونیسم و کشور اسرائیل
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
sonixax نوشته: آفرین ، نا اخلاقیست . ولی شاید انجام عملیات نظامی علیه ایران که این وسط منجر به کشته شدن غیر نظامیان و بیگناهان میشود با اینکه نا اخلاقیست کار درستی باشد چرا که میتواند جان افراد بیشتری را نجات دهد ولی این نجات دادن از بار نا اخلاقی بودنش کم نمیکند همان طور که بمباران اتمی ژاپن توسط آمریکا با اینکه بایسته بود و کار درستی بود ، نا اخلاقی هم بود.

نقل قول:..خب بروشنی بکارنبردن آن نااخلاقی است.

اخلاقی و درست یکی هستند, این بازی با واژگان و درآوردن چیزی به نام "نااخلاقیِ درست" و "نادرستی اخلاقی" فرنودانه شدنی نیست,
اگر پادستیزی میان کار آرتائیک و کار درست میبینید, تنها در اندیشه‌یِ شماست و باید ببینید خاستگاه این پادستیز از کجا ریشه‌میگیرد.

پارسیگر
Mehrbod نوشته: اخلاقی و درست یکی هستند, این بازی با واژگان و درآوردن چیزی به نام "نااخلاقیِ درست" و "نادرستی اخلاقی" فرنودانه[١] شدنی نیست,
اگر پادستیزی[٢] میان کار آرتائیک[٣] و کار درست میبینید, تنها در اندیشه‌یِ شماست و باید ببینید خاستگاه[٤] این پادستیز از کجا ریشه‌میگیرد.

خیر اخلاقی و درست یکی نیستند و پیشتر چرائیش را توضیح داده ایم .
Philo نوشته: جناب تئودور در مورد این توافق ژنو چه نظری دارید؟
فکر می کنید چرا نتانیاهو اینقدر از این توافق ابراز ناراحتی می کند؟
قبلا کری گفته بود امریکا احمق و کور نیست، اما ظاهرا نتانیاهو با کری توی این زمینه اصلا موافق نیست. من خودم بعید می دانم سیاستمداران امریکایی احمق باشند. حداقل امریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان به طور همزمان نمی توانند احمق باشند و نا آگاهانه با ایران توافقی کنند که به آن امکان ساخت سلاح هسته ای بدهد.
کشورهای عربی (حتی عربستان) و ترکیه هم به عنوان رقبای منطقه ای ایران نسبت به این توافق ابراز خوشبینی کرده اند.

این تحلیل را هم نگاه کنید:
‮وبلاگ ها‬ - ‭BBC ‮فارسی‬ - ‮دشمنی ایران و اسرائیل ریشه در پیدایش جمهوری اسلامی ندارد‬

به نظر شما اسرائیل واقعا مشکلش چیه؟
ببینید دولت اسرائیل و موساد تا رنگ شرت خامنه‌ای رو هم خبر دارند ، پس اگر جمهوری اسلامی واقعا به سمت بمب اتمی‌ بره ، یعنی‌ به ساختش نزدیک بشه اسرائیل حتما حمله می‌کنه ، من فکر می‌کنم که دولت کنونی اسرائیل که وابسته به دست راستی‌‌های آمریکا هست نمیخواد این جریان اتم جمهوری اسلامی حالا حالا‌ها حل بشه ، چون با لولویی به اسم ایران کمپانیهای اسلحه سازی آمریکا بیلیون بیلیون دلار سلاح به عرب‌ها میفروشند ، اگه ایران از طریق صلح آمیز دست از این دیوانگی برداره بازار اونها کساد می‌شه!
sonixax نوشته: حتا در مورد اعتراف هم دادگاه برگزار میشود و باید هم بشود !
شما خیلی‌ pacificst هستی‌ میلاد گرامی‌ ، اسرائیل که با آدم حسابی‌ طرف نیست یک مشت گرگ که بچه ۱۲ ساله رو بمب می‌بندند بهش می‌فرستند داخل پیتزا فروشی ، تا شما بیایید به دادگاه و وکیل و اینها برسید ۳۰ - ۴۰ نفر مردند!
Theodor Herzl نوشته: شما خیلی‌ pacificst هستی‌ میلاد گرامی‌ ، اسرائیل که با آدم حسابی‌ طرف نیست یک مشت گرگ که بچه ۱۲ ساله رو بمب می‌بندند بهش می‌فرستند داخل پیتزا فروشی ، تا شما بیایید به دادگاه و وکیل و اینها برسید ۳۰ - ۴۰ نفر مردند!


بروید چهار تا وحشی و تروریست رو ترور کنید و از اون آدمکشها در جامعه خودشون بُت بسازید خوراک برای مغزشویی 30-40 تا انتحاری دیگر جور کرده اید که در نتیجه اش 300-400 نفر دیگر میمیرند !
این همه ساله که دارند میزنند و میشکند و بمباران میکنند چیزی عوض شده ؟!
یک فیلم مستند برای شبکه یهودیان هلند که در مورد ایرانیان اسرائیلی هست و همین چند روز پیش هم پخش شد

[video=youtube_share;_iNektvD5i4]http://youtu.be/_iNektvD5i4[/video]
sonixax نوشته: این داستان ترور یک شخص به خاطر اینکه هزینه دارد و ... کوچکترین فرقی با رفتار جمهوری اسلامی در حوادثی مانند میکونوس ندارد .
چرا دارد، دگرسانی اش در همان داستان رابین هود است!



[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE][SIZE=3][/SIZE]
مزدك بامداد نوشته: چرا دارد، دگرسانی اش در همان داستان رابین هود است!

همه اینها نسبیست .
جمهوری اسلامی هم کارهای خود را درست و به حق میداند .
امروز به این فکر می‌کردم هر زمانی‌ عرب‌ها با اسرائیل به جنگ پرداختند و مخالفت کردند در نهایت به سود اسرائیل تمام شده است! ، فکر کنید اگر عرب‌ها طرح تقسیم را قبول میکردند ، الان نصف اسرائیل کنونی تحت حاکمیت اسرائیل نبود و ۷۰۰ هزار عرب بیشتر آن زمان از ابتدا در خاک اسرائیل بودند که تا به امروز احتمالا تعدادشان از یهودی‌ها نیز بیشتر میشد!
sonixax نوشته: این همه ساله که دارند میزنند و میشکند و بمباران میکنند چیزی عوض شده ؟!
خوب چیزی عوض نشود! تا ۵۰۰ سال دیگه هم قضیه به همین منوال ادامه پیدا کند من راضی‌ هستم ، در هر صلحی‌ اسرائیل باید یک سری زمین را تخلیه کند! یک سانت زمین از نظر من به قرارداد صلح با ۲۲ کشور عربی‌ می‌‌ارزد! فکر کنید عراق شروع کند به خوزستان موشک پرت کردن بگوید اگر اهواز را به ما ندهید موشک همینطور شلیک می‌کنیم! آیا شما حاضر هستید اهواز را بدهید تا موشک پرانی قطع شود؟ خیر!