دفترچه

نسخه‌ی کامل: آشنایی‌ با صهیونیسم و کشور اسرائیل
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
یه نفر نوشته: من فرقی بین جندشیطان و جیش العدل و رژیم اسرائیل نمیبینم.
قبلا هم گفتم. هدف وسیله رو توجیه نمیکنه. شامل فلسطینی ها هم میشه. شامل اسرائیلی ها هم میشه. عملیات انتحاری برای کشتن مردم بیگناه که به نشانه ظلم انجام بشه، من هیچوقت طرفداری نکردم و این تویی که ازش طرفداری میکنی!

بین اینها و حماس و حزب الله و جهاد اسلامی چی ؟!

من از عملیات انتحاری طرفداری کردم ؟ مطمئنی حالت خوبه E40d ؟
یه نفر نوشته: چندتا عکس سمبلیک و احمقانه رو با عکس واقعی مقایسه میکنی؟!
به دست کودکان تفنگ های چوبی و پلاستیکی داده اند.. کاش اون تانک وسط خیابون های شهر هم پلاستیکی بود...
دومی از دید من خطرناک تره حتی!
ارزش آفرینی برای کشته شدن بچه ها.
من یک مقدار حرف های امیرو در ابتدای این جستار خوندم. به نظرم حرف بی راهی نمیزنه. کسرا کشور یهودی یعنی چی؟ تو خودت میگی یهودیت یک دین تنها نیست بلکه یک نژاده. آیا اینکار نژاد پرستی نیست؟ یک کشور که شرط ورود و اقامت درونش یهودی بودنه؟ در غیر اینصورت باید مراتب اداری و مدت دار و پیچیده ای طی بشه؟
kourosh_bikhoda نوشته: من یک مقدار حرف های امیرو در ابتدای این جستار خوندم. به نظرم حرف بی راهی نمیزنه. کسرا کشور یهودی یعنی چی؟ تو خودت میگی یهودیت یک دین تنها نیست بلکه یک نژاده. آیا اینکار نژاد پرستی نیست؟ یک کشور که شرط ورود و اقامت درونش یهودی بودنه؟ در غیر اینصورت باید مراتب اداری و مدت دار و پیچیده ای طی بشه؟

فکر کنم الان کسری دیگه کفرش در بیاد ... چون این سوال رو چندین بار دوستان ازش پرسیدن E415 !!
Anarchy نوشته: فکر کنم الان کسری دیگه کفرش در بیاد ... چون این سوال رو چندین بار دوستان ازش پرسیدن !!
اوه. من دیدم فقط با امیر در این مورد بحث کرده ولی زیاد قانع نشدم.
خب کسرا میگه درست مثل اینکه یک ایرانی برای ورود به کشورش نیاز به اخذ مجوز نداره، یهودیم نداره. در حالیکه ایرانی بودن که یک نژاد نیست. یک ملیته. ولی یهودی بودن یک نژاده. به همین خاطرم فکر میکنم از مادر به ارث برده میشه. درسته؟
kourosh_bikhoda نوشته: من یک مقدار حرف های امیرو در ابتدای این جستار خوندم. به نظرم حرف بی راهی نمیزنه. کسرا کشور یهودی یعنی چی؟ تو خودت میگی یهودیت یک دین تنها نیست بلکه یک نژاده. آیا اینکار نژاد پرستی نیست؟ یک کشور که شرط ورود و اقامت درونش یهودی بودنه؟ در غیر اینصورت باید مراتب اداری و مدت دار و پیچیده ای طی بشه؟
شما یک نقل قول از من بیاورید که من گفتم "یهودیت یک نژاد است" ، من دیگر در این انجمن وارد نمیشوم! یهودیت هم ملیت هست و هم دین ، دیگر هم حوصله ندارم این را توضیح بدهم چون بالای ۳۰-۴۰ بار این قضیه را توضیح دادم ، کمی‌ جستجو کنید پیدا می‌کنید! غیر یهودی نیز میتواند در اسرائیل ساکن بشود ، فقط باید مراحل مهاجرت را طی‌ کند ، برای یهودی لازم نیست مراحل مهاجرت را طی‌ کند ، در فرودگاه شهروندی اسرائیل را دریافت می‌کند!
خود یک یهودی نیز تقریبا ۱ سالی‌ طول می‌کشد تا پرونده‌اش درست بشود ، باید از قبل اقدام کنید.
kourosh_bikhoda نوشته: خب کسرا میگه درست مثل اینکه یک ایرانی برای ورود به کشورش نیاز به اخذ مجوز نداره، یهودیم نداره. در حالیکه ایرانی بودن که یک نژاد نیست. یک ملیته. ولی یهودی بودن یک نژاده. به همین خاطرم فکر میکنم از مادر به ارث برده میشه. درسته؟
یک آمریکایی که خارج از آمریکا از مادر آمریکایی متولد شده باشد ، مستقیماً شهروند آمریکا محسوب میشود! در هر ملیتی در جهان اینگونه است!
Theodor Herzl نوشته: برای یهودی لازم نیست مراحل مهاجرت را طی‌ کند ، در فرودگاه شهروندی اسرائیل را دریافت می‌کند!

کسرا من یک دوست یهودی دارم (مسن هستش) که نرفته شهروندی اسرائیلش رو بگیره! وقتی بهش گفتم چرا گفت برای اینکه باید چند سالی در اسرائیل زندگی کنه در صورتی که قبول کنه شهروندی اسرائیل رو بگیره.
این درسته یا نه ؟
Theodor Herzl نوشته: یک آمریکایی که خارج از آمریکا از مادر آمریکایی متولد شده باشد ، مستقیماً شهروند آمریکا محسوب میشود! در هر ملیتی در جهان اینگونه است!

در بقیه دنیا پدر هم حساب میشه! یعنی پدر طرف هم آمریکایی باشه شهروندی آمریکا رو میگیره فقط مادر نیست.