دفترچه

نسخه‌ی کامل: پدافند از حقوق مردان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
kourosh_bikhoda نوشته: کدوم خنده؟ از چی صحبت میکنید شما؟
از این:


kourosh_bikhoda نوشته: اگر زنی به مردی تجاوز کنه، تازه اگه مرده خوشش نیاد
البته شکلک خنده‌یِ شما در نقل قول نشان داده نمیشود.



kourosh_bikhoda نوشته: راسل عزیز باور کنید در هر دو پیکتون انقدر خطا و اشتباه میبینم که میتونم چند ده خط براتون بنویسم. ننوشتن منو بی ادبی من ندونید. علتش این هست که انقدر شما بحثو به بیراهه بردید و خطا در استدلالتون هست که برای منی که این بحث ها ارزش زیادی نداره نمیصرفه براش وقت بگذارم.
هر جور راحت هستید، بحث ما در اینجا چند جنبه داشته یکی از اونها بحث درباره‌یِ "تصمیمگیری" خردمندانه بوده، بد نیست حداقل جدا از خود بحث تجاوز اگر ایرادی به انتقادات و سخنان من پیرامون مبنای تصمیمگیری، نحوه‌یِ محاسبه‌یِ احتمال و... میبینید (یکی دوتایش را حداقل) به من هم نشان دهید و چرایی آنرا برای من توضیح دهید یا حداقل مرا به مرجعی ارجاع دهید.
kourosh_bikhoda نوشته: راسل عزیز باور کنید در هر دو پیکتون انقدر خطا و اشتباه میبینم که میتونم چند ده خط براتون بنویسم.

من توضیح‌هایِ راسل در پیک ٥٠٨ را بخوبی نگرفتم, ولی اینکه دریافت شما از آمار و گُزیرش براه آمار (bayesian, minmax, ...) نادرست بوده و بسختی بیراهه میرفتند, برای من روشن بود.

مزدک گرامی هم کوشیدند اینجا با آوردن کژفرنود داوباز, برای شما لغزش تان در این پیک را روشنگریده باشند:

kourosh_bikhoda نوشته: تازه اگر خانمی با دونستن این آمار به نخستین مردی که اشتباهی وارد دستشویی شده برخورد کنه و اون مرد تازه با عذرخواهی و خجالت بره بیرون، اون خانم باید در مواجهه های بعدی این احتمال رو قویتر بدونه که قراره بهش تجاوز بشه. چون اولی که پر شد. پس این 4 نفر باید در بین 9999 نفر باشند نه 10000 نفر.

اینها از نخستین آموزه‌هایی هستند که هرکس در آمار و گرایندی میآموزد!

پارسیگر
Mehrbod نوشته: اینها از نخستین آموزه‌هایی[٣] هستند که هرکس در آمار و گرایندی[٤] میآموزد!
باور کنید من قصد مجادله ندارم اصلن.
kourosh_bikhoda نوشته: باور کنید من قصد مجادله ندارم اصلن.

ما هم به قصد چیزی اینجا نیامده‌ایم, شما بودید آمدید گفتید این گفتمان‌هایِ کس و شعر چیست میکنید, ما هم برایتان
فرنودانه روشن نمودیم آنچه کس و شعر است, باورهای جاافتاده‌یِ مردم از دیوسرشتیِ مردان و دروغهای ِ فمینیسم است.

این هم نخستین بار شما نیست یک چیزی میان گفتگو میپرانید, سپس در برابر پاسخ‌هایِ
دیگری ناگهان کنارکشیده و میگویید "من قصد بهمان چیز را ندارم", یا "شما آدم خوبی برای گفتگو" نیستید :e405:



پارسیگر
Mehrbod نوشته: ین هم نخستین بار شما نیست یک چیزی میان گفتگو میپرانید, سپس در برابر پاسخ‌هایِ
دیگری ناگهان کنارکشیده و میگویید "من قصد بهمان چیز را ندارم", یا "شما آدم خوبی برای گفتگو" نیستید
شما چرا پلیسی برخورد میکنید؟ پس انتظار دارید بگم قصد مجادله دارم؟ منظور من اینه که از نظر من این حرف های شما، داریوش و راسل نادرست هست. ولی اینکه دلیلش رو نمیارم فعلن به این خاطر نیست که میخوام مجادله کنم. همچین میگید نخستین باری نیست که انگار مچ گیری کردید! بیاید پایین بابا با هم بریمE414
Dariush نوشته: می‌ترسم با شما همینطوری سخن بگویم و مرتکب خشونت علیه زنان شوم
داریوش جان یک مررررد از هیچ چیز نمیترسد...
برای همین است که آمار دزدی-قتل-تجاوز و..... همچنان در مردان بالاست....!!!
iranbanoo نوشته: داریوش جان یک مررررد از هیچ چیز نمیترسد...
برای همین است که آمار دزدی-قتل-تجاوز و..... همچنان در مردان بالاست....!!!
کلیشه های جنسی تا جایی بد هست که بشه زد توی سر بقیه مگرنه مشکلی ندارند.
مثلا انتظار اینکه مرد "غیرتی" باشه بده ولی انتظار اینکه "باهوش" باشه بد نیست،دست خودشونم نیستا مردا کلا باهوشند دیگه:))

نکته اضافی:مگر نمیدونستی مردا ها توسط زن ها مجبور به اینکار میشند یا به خاطر زن ها این کارها رو میکنند، حتی تجاوز هم راهی هست برای اینکه زن هایی که دلشون سکس میخواند به زحمت نیوفتند!
لعنت به زن سالاری:)))))
kourosh_bikhoda نوشته: داریوش جان خیلی ببخشیدها ولی چه حرف بیهوده ای میزنید شما! فیلم زیر رو ببینید:

YouTube - کیف قاپی و زورگیری در تهران

شما بعد از دیدن این فیلم آیا با خیال راحت از بانک بیرون میاید؟ من که هربار میخوام از بانک بیام بیرون عینک و موبایل و حتا ساعتم رو در کیف میگذارم و خلاصه خودمو آماده درگیری میکنم. یه پرسش ساده تر. آیا شما به دلیل اینکه سرقت خودرو کم هست، حاضر هستید امشب خودروتون رو قفل نکنید و دزدگیرشو فعال نکیند تشریف ببرید منزل بخوابید؟

یک پرسش ساده تر تر دارم ازتون. فرض کنید منزل شما در وسط کوچه دو طرفه ای هست که اگر از سرش وارد بشید مشکلی نیست ولی اگر از ته کوچه تشریف ببرید احتمال اینکه زمین اونجا نشست کنه و خودرو شما رو در خودش فرو ببره یک هزارمه. روزی هم یکبار بیشتر عبور نمیکنید و این یعنی احتمالن 3 سال طول میکشه تا دستکم یکبار درون اون بیفتید. آیا شما مسیر سر رو انتخاب میکنید یا ته رو؟
اینها به بحث ما کاملا نامربوط است گرامی. دزدی و جیب‌بری و کیف‌قاپی مواردی هستند که زن و مرد مشترکا در آن قربانی هستند و مردان همه‌جا بیشترین قربانیانِ درگیری‌های خیابانی هستند، اما تنها چیزی که از اینها نمی‌توان نتیجه گرفت این است که مکانهایی را بطور اختصاصی برای گروهی خاص از افراد تعریف کنیم که به زعم ما کمتر دزد و متجاوز درشان هست. دزدی یک آسیب اجتماعی است و همچنین تجاوز. در سرزمینی که آمار تجاوز و دزدی بالاست حتم داشته باشید که یکجای کار می‌لنگد، در مورد تجاوز مشخصا این میزان بالای گرسنگی جنسی‌ست که علت اصلی‌ست[توضیحاتِ مبسوط‌تر را در جایی دیگر در این مورد داده بودم که اکنون نمی‌توانم آن پست را بیابم از بس که ترول‌ها در این جستارها فعال هستند]. در ناهنجاری‌های اجتماعی، هرگز نمی‌توان گروهی را منحصرا مسئول دانست؛ اگر مردانِ ما بیشتر تجاوز می‌کنند، بی‌شک تمامِ جامعه نسبت به آن مسئول هستند، زن و مرد تواماً. پس مردان متجاوز نباید اشاره‌ای باشد به گناه و شرارتی ذاتی در مردان، چنانکه میدانیم که مردان می‌توانند متجاوز نباشند و اکثریت مطلقِ آنها متجاوز نیستند؛ اما برای اینکه اینطور شود، باید شرایط فراهم باشد. در جایی که شما را در تنش و فشار نگه دارند و آرامش از شما ستانده شود، اگر شما برای ستاندنِ آن به زور متوسل شوید، آنچنان گناهِ نابخشودنی‌ای نکرده‌اید.

آنچه شما در موردِ کوچه‌ها پرسیدید هم باز بی‌ربط است، شما می‌توانید یک کوچه دیگر یا خیابانی دیگر یا هرجایی که خواستید پارک کنید، هیچ ایرادی هم ندارد، اما همین که چرا که کوچه‌‌ها جسم بی‌جان هستند و آبجکت‌های موضوعی اخلاقی نیستند که کنش ما نسبت به آنها تاثیری در آنها داشته باشد ولی همینکه شما جمعیتی را به این احتمال که 1 درصد از آنها احتمالا متجاوز هستند را از بقیه جدا کنید و رفتار متفاوتی انجام دهید، مشخصا در حال انجام نوعی خاص از تبعیض غیراخلاقی هستید که شامل تحقیر و توهین به کرامتِ انسانی‌ست. وگرنه فردا که خواستید بروید محل کارتان که پنجاه کارمند زن در آن مشغول است، اگر با اعلامیه‌ای مواجه شدید که در آن نوشته بود:
«زن پس مردانِ این شرکت حق تردد در محلِ کارِ زنان را ندارند چون به احتمالِ چند صدمِ درصد متجاوز هستند و زنانِ اینجا خیلی از این بابت نگران هستند.»
نباید احساس توهین به شخصیت خویش را داشته باشید.
kourosh_bikhoda نوشته: ای بابا از شما بعیده! جامعه آماری ما کراندار هست جان دل برادر
خیر، جامعه‌ی آماری ما کراندار نیست چرا که شما با یک انسان بیشمار دفعه می‌توانید روبرو شوید و هر انسانی نیز تحت تاثیر عوامل گوناگون می‌تواند روزی متجاوز باشد، روزی اخته‌تر از آغا محمدخان قاجار.
undead_knight نوشته: کلیشه های جنسی تا جایی بد هست که بشه زد توی سر بقیه مگرنه مشکلی ندارند.
مثلا انتظار اینکه مرد "غیرتی" باشه بده ولی انتظار اینکه "باهوش" باشه بد نیست،دست خودشونم نیستا مردا کلا باهوشند دیگه:))

نکته اضافی:مگر نمیدونستی مردا ها توسط زن ها مجبور به اینکار میشند یا به خاطر زن ها این کارها رو میکنند، حتی تجاوز هم راهی هست برای اینکه زن هایی که دلشون سکس میخواند به زحمت نیوفتند!
لعنت به زن سالاری:)))))

یک نکته‌یِ جالب و بی‌ربط: آمار جرم در میان سیاهپوستان آمریکا بسیار بالاتر از سفیدپوستان است!

یک نکته‌یِ بامزه:قبل از پست آندد من دقیقا بهمین فکر میکردم که دوستان فمینیست ما بطرز جالبی قادر هستند مفاهیم را در یک تاپیک بفهمند و در یک تاپیک دیگر با 10 صفحه توضیح هم معنی اینکه مقایسه‌یِ آماری چیست را متوجه نشوند:
زنان در عرصه‌های اجتماعی - برگ 9

جستار جالب دیگری در تحلیل مسائل اجتماعی:
ریزه‏‏ کاری های رانندگی - برگ 6

نکته‌یِ پایانی: اگر ایرادی در فمینیسم دیدی حتما بگو چون اگر دیر بجنبی مجاهدین عزیز چند دقیقه بعد خودت را به همان اتهام دستگیر و اعدام میکنند !!
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60