دفترچه

نسخه‌ی کامل: جستار آزاد تالار زنامرد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64
homayoun نوشته: اینکار چه سودی دارد؟ گمان میکنید دختران پس از شنیدن سخنان شما آهنگ دگرش در رفتار و پندار میکنند؟ یا آهنگ خورد کردن دماغتان؟
کی و کجا اینگون بوده که همه ی زنان پا به پای مردان کارکنند؟ در آمریکا یا روسیه؟ خوبه که هردو را به خوبی دیده ام.
از نخستین روز هومنی زن آدم او را به بدبختی کشاند...پس این اندیشه و امید خود را یا دور بریزید یا با خود بگور ببرید.
با مشت گره کرده نمیتوان دست کسی را به گرمی فشرد. همه ی پرسش من اینک اینجاست که چه باید کرد؟
شما پس از گفتن سخنان خود چه میخواهید؟ و از چه کسانی میخواهید؟ میخواهید جهان چگونه شود؟

با گفتن فرهود دستکم آگاهی را به هر دو سو (زن و مرد) میدهیم که داستان از چه میباشد و بازی چیست.

هیچ (نزدیک به 0) بهره‌کشی هم میاید در برابر سخنان اینچنینی دست از بهره‌کشی خود بردارد, میخواهد بهره‌کش سرمایه‌دار باشد, میخواهد زنِ بهره‌کش باشد. ولی این سخنان تلنگری به
زنان هستند که زمان بهره‌‌کشی سرآمده, و آگاهی‌ای برای مردان که ببینند ارزش راستین ایشان در چشم زنان چیست (هیچ چیز بهتر از زنی که میکوشد از رفتار زنان دفاع کند بیشتر آگاهنده نیست).




homayoun نوشته: آیا نه این است که امروزه در ایران دختران بیشتر از پسران به اندیشیدن میرسند و در کنکور هم دیده میشود

نه اینجور نیست. اندیشیدن همان ازویریدن (از بر کردن) نیست. در کنار آن پسران ایرانی سربازی باید بروند و هر رشته‌ای هم
نمیتوانند بخوانند (باید چیزی بخوانند که از آن پول در بیاید فردا به وی زن بدهند). پس از همینرو زنان میتوانند با خرخوانی دانشگاه‌ها را
فروگیرند, ولی میبینیم در کُنش (= در عمل) از پس انجام آسانترین کارها ناتوانند. در رشته‌یِ کاری من (برنامه‌ریزی رایانه) با سدها دختر لیسانسه و
بالاتر رایانه سر و کار داشته ام که از انجام آسانترین چیزها هم ناتوانند, زیرا بسادگی در زندگی راهی یافته‌اند که آنرا بدوش دیگران بیاندازند.

خود من دوست دخترهایی داشته ام در این رشته که گهگاه و بسیار هوشمندانه میکوشیده‌اند نمونه‌وار ساخت بهمان پروژه‌یِ پایان‌سال شان را به دوش من بیاندازند.
خب گرچه من خودآگاهانه چنین دسته‌ای را بهمان هوشمندی گوشمالی داده ام, ولی بیشمار پسر و مرد نادان و ناآگاه آن بیرون هستند که در این دام میافتند
و میاندیشند دارند با انجام این کار در حق دوست دخترشان خوبی و مهر میکنند, هنگامیکه از دیدگاه دوست دختر شان تنها دارند وظیفه شان را می‌انجامند.

اندیشه‌یِ ناب را شما در همین سخنگاه‌ها میابید و میبینید که همه‌یِ آنها را:
١. پسران راه انداخته‌اند.
٢. همه‌یِ گفتمان‌هایِ داغ و اندیشیک و پُربار آنها را پسران می‌دنبالند.
٣. ...




homayoun نوشته: با اینکه پسران زاده شده هوش بیشتری دارند. دختران بهتر در کنکور دیده میشوند..
از 2000 تن نخست 1400 تا دختر است . از 10 تن نخست 9 تا پسر... چون پسران هوش بیشتری دارند.
پس اگر از خواسته خود سخن گفتید این پدیده که گفتم هم فراموش نکنید.
اینک بفرمایید!

پارسیگر

هوش بیشتر از دیدِ من میتواند ژنتیکی باشد, ولی به هنایش زیستبوم بسیار بیشتر می‌باورم تا ژنتیک.

هوشبهر همچون ماهیچه‌هایِ تن شما میماند, اگر از آنها کار بکشید, سفت و سخت میشوند و کارآمد, اگر نکشید در گذر زمان وا‌میروند و دچار آتروفی میشوند.
زنان نیز از آنجاییکه از همان خُردسالی میآموزند ابزار هوش برایشان هیچ کارآمدی ندارد و بجایش میتوانند برای هر کاری, یک مرد را بیابند, خود به خود در زمینه‌هایِ هوشیک و اندیشیک واپس‌مانده
بارمیایند, درست مانند فرزند آدمهای بیش از اندازه پولداری که هرگز در زندگی به سیاه و سپید دست نزده‌اند و میبینیم لوس و کودن و بی‌ فرنود بارمیایند.

پس اینجا دوباره همه چیز بازمیگردد به چشمداشت همبود به زن و مرد. چشمداشت همبود‌هایِ امروزین به مردان بسیار سختگیرانه است, از همینرو مردان
فرهیخته و دانشمند و اندیشگر بارمیایند, از زنان چشمداشتی جز اینکه خوب بپوشند و خوب بنازند ولی نمیرود, از همینرو بیشینه شان بهمینسان بی هنر بارمیایند.

ما اینجا یک چرخه و یک پیوند گویشیک (dialectical relationship) داریم, از هرکجا به بهکرد آن بیاغازید, خود‌به‌خود همه‌یِ فرایند را دگرانده‌اید.
اگر مردان در چشمداشت هایتان بتوانند اندکی دگرسانی دهند, رفتار زنان میدگرد. زنان بدهند, رفتار مردان میدگرد. همبود را بهکنیم, هر دو میدگرند و ...


پارسیگر
Mehrbod نوشته: هیچ (نزدیک به 0) بهره‌کشی هم میاید در برابر سخنان اینچنینی دست از بهره‌کشی خود بردارد, میخواهد بهره‌کش سرمایه‌دار باشد, میخواهد زنِ بهره‌کش باشد. ولی این سخنان تلنگری به
زنان هستند که زمان بهره‌‌کشی سرآمده, و آگاهی‌ای برای مردان که ببینند ارزش راستین ایشان در چشم زنان چیست (هیچ چیز بهتر از زنی که میکوشد از رفتار زنان دفاع کند بیشتر آگاهنده نیست).

به جون تو این زمان نیامده...این داستان از سراغاز زندگی هومنی بوده و هست.



Mehrbod نوشته: پس اینجا دوباره همه چیز بازمیگردد به چشمداشت همبود[12] به زن و مرد. چشمداشت همبود‌هایِ امروزین به مردان بسیار سختگیرانه است, از همینرو مردان
فرهیخته و دانشمند و اندیشگر بارمیایند, از زنان چشمداشتی جز اینکه خوب بپوشند و خوب بنازند[13] ولی نمیرود, از همینرو بیشینه[14] شان بهمینسان بی هنر بارمیایند.

ما اینجا یک چرخه و یک پیوند گویشیک[15] (dialectical relationship) داریم, از هرکجا به بهکرد آن بیاغازید[16], خود‌به‌خود همه‌یِ فرایند را دگرانده‌اید[17].
اگر مردان در چشمداشت هایتان بتوانند اندکی دگرسانی[18] دهند, رفتار زنان میدگرد[19]. زنان بدهند, رفتار مردان میدگرد. همبود را بهکنیم, هر دو میدگرند و ...

به اندیشه ی شما زنان به چه نیاز دارند؟ باید بر آنها سخت گرفت و گفت مفتخوری به پایان رسیده است؟
چگونه میتوان آن ها را به راه راست هدایت کرد؟ شما بگویید؟

پارسیگر
homayoun نوشته: به جون تو این زمان نیامده...این داستان از سراغاز زندگی هومنی بوده و هست.

نه نبوده, در فرهود در همین گذشته‌هایِ نزدیک زنان پا به پای مردان کار میکرده‌اند, با پیشرفت فندآوری میبینیم این فرایند روندی وارونه یافته است.



homayoun نوشته: به اندیشه ی شما زنان به چه نیاز دارند؟ باید بر آنها سخت گرفت و گفت مفتخوری به پایان رسیده است؟
چگونه میتوان آن ها را به راه راست هدایت کرد؟ شما بگویید؟

پارسیگر

زنان به چیزی نیاز ندارند, اگر داشتند خودبه‌خود به سراغ آن میرفتند. نژاد هومنی ولی به زنان اندیشمند و باهوشتری که همسنجیدنی با مردان اش باشند مینیازد.

هر آدم زنده‌ای دو ابزار برای راستادهی دیگران (به راه راست یا کژ) دارد, یکی ستایش, یکی نکوهش (positive & negative reinforcement).
پس هر زمان که زنان کاری می‌انجامند, بگوییم برای نمونه یک نگری درباره‌یِ یک چیزی از خودشان میدهند, بی نگرش به
زیبایی یا لوندی سخنگو و بجای چاپلوسی ببنگرید سخن براستی ارزشمندی بود یا نه, اگر بود بستایید, اگر نبود بنکوهید, امتیاز ویژه ندهید.


پارسیگر
وای خدا، مردم از خنده..
هرکجا «اسلات واک» و این چرندیات دیدید بدانید یا مشتی پیرزن خشکیده‌ی زشت که اکنون دیگر ارزشی در بازار جنسی/جنسیتی ندارند و پس از سالها آلفاپرستی اکنون دریافته‌اند که زیبایی آنها برای این مردان پیش‌بینی‌ناپذیر و خشن تاریخ انقضا دارد به دور هم جمع شده‌اند قصد دارند از طریق عریان‌نمایی جلب توجهی را بکنند که دیگر همینطور بی‌واسطه و دلیل نثارشان نمی‌شود، یا اینطور یک مرد آلفای جنون‌پیشه‌(Psychopath)پشت آنها قرار دارد که فقط قصدش کُس‌بازی و عشق و حال و تماشای پستان لخت زنان است. E415

فیلم هم به نظر دیدنی می‌رسد، که در آن آلفای بیچاره را می‌نشانند جلوی دوربین برای او گریه می‌کنند (= باج‌گیری عاطفی زن از مرد) و تلاش می‌کنند او را شرم بدهند به سمت سکوت.

+

اعضای گروه «برابری‌خواه» فمن درحال بریدن یک صلیب کهنسال در کیف:

[ATTACH=CONFIG]2734[/ATTACH]

خنده‌ها کرده آن شب ویکتور، این آلفای فمینیست‌نما در آغوش دلبرکان جاهل «فمن».
بیایید یکی هم در تهران برگذار بکنیم، برپاد نگاه ابزاری و تحقیر سیستماتیک زنان، بگوییم زنان سر یک ساعتی روسری‌ها را بردارند و هر مردی سمت راستشان بود را ببوسند، در حرکتی نمادین به جهت انکار حق مالکیت پدرانشان که در مردسالاری کنترل سکشوالیته‌ی زنان را حق بدیهی خودشان می‌دانند. بکار بردن زبان به هنگام بوسیدن باعث خاکستر شدن بیشتر مردسالاری خواهد شد. E412:e106:E402
Ouroboros نوشته: وای خدا، مردم از خنده..
یکمقدار مشکوک نمیزند که چطور این "راز" تبدیل به فیلم شده؟
خود این فیلم ساختن از راز شرمآور گروه باعث معروفیت بیشتر یک گروه ژپرتی در اوکراین شده که از بهترین فوتبالیست اوکراین هم الان معروفترند.
من پیشتر یک پیکی در مورد این قضیه گذاشته بودم. به نگرم باید یک مدالی،چیزی به این "ویکتور" سوپر آلفا بدهند.

این خانمی هم که به قول خود اش این قضیه را افشا کرده حتما این جناب ویکتور دست رد به مهبل اش زده که می خواهد انتقام بگیرد.(می دانید که انتقام،پتانسیلی نهفته در وجود هر زن است،آن یکی می رود ادعای تجاوز می کند این یکی هم اینگونه انتقام می گیرد)من که هر زمان رفتار های این گروه اُسکل را می بینیم یاد تین ایجر ها می اُفتم.

آقا یک مشکلی هم هست،اینکه ممه های این بانوان اکثرا کوچک است.مسئولین امر چرا رسیدگی نمی کنند؟:e416:
Russell نوشته: یکمقدار مشکوک نمیزند که چطور این "راز" تبدیل به فیلم شده؟
خود این فیلم ساختن از راز شرمآور گروه باعث معروفیت بیشتر یک گروه ژپرتی در اوکراین شده که از بهترین فوتبالیست اوکراین هم الان معروفترند.

بعید می‌دانم، این ویکتور یک جاکش کلاسیک به نظر می‌رسد که راز چگونه سواری گرفتن مجانی و درصد ندادن به دخترهای تحت حمایتش را آموخته و سالاری‌ست برای خودش! خود زنان «تحت سلطه»‌ی او هم خرفت‌تر از آن بوده‌اند که دریابند چه دارد می‌گذرد و اصلا بعید نیست که خشم و حقارت این دخترک غربی که از بیرون به ماجرا می‌نگریسته و باعث شوک و بهت او شده همه صادقانه باشند.

عموما فمینیسم نیازی به توطئه ندارد، زیرا زن‌محوری خودش نظم طبیعی چیزهاست و ما خودمان رفتار ناپسند زنان را توجیه می‌کنیم و حتی وقتی همسرش را به قتل رسانده «دلیلی داشته» و بچه‌کشی او لابد بیماری روانی بوده و ... همیشه بهترین تصور ممکن را در مورد اهداف و انگیزه‌های او می‌کنیم.

البته شاید هم حق با شما باشد این بازیها بخش بعدی از رفتار طبیعی این جماعت و نوع دیگری از «نمایش پستان» برای فاحشگی توجه جهانی بوده باشد. ولی اینهم از آلفابودگی / احسنت داشتن ویکتور نمی‌کاهد، منکه دلم می‌خواهد با او در یکی از استریپ‌بارهای کیف آبجویی بزنم و درباره‌ی «حقوق زنان» بحثی داشته باشم(چشمک).
اسم این دختره Amanda Knox هستش که آمریکایی هست و وقتی‌ در ایتالیا دانشجو بوده به جرم قتل هم خونه‌ای که یک دختر انگلیسی‌ بوده دستگیر می‌شه که ۴ سال زندان بوده ولی‌ بعدش علّت نبود مدرک کافی‌ آزاد می‌شه ، خیلی‌ توی اخبار این بودش و الان هم دادگاه عآلی ایتالیا باز دستور یک محاکمه‌ دیگه رو داده. قیافش یک جوری هست یک رذالتی درونش هست و من از این تیپ‌ها خیلی‌ خوشم می‌‌اومد ، اگه این توی مدرسه یا دانشگاه من بود زمان تحصیل حتما یک پروژه در موردش آغاز می‌کردم ، خیلی‌ از این قیافه‌های رذل و به قول معروف خار ...ده خوشم میومد منE105

Amanda Knox - WiKi

[ATTACH=CONFIG]2844[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2845[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2846[/ATTACH]
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64