دفترچه

نسخه‌ی کامل: جستار آزاد تالار زنامرد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
Theodor Herzl نوشته: من وقت ندارم ۶۰ صفحه مطلب را بخونم و همه نقطه‌ها را به هم وصل کنم ، در تالار مناظره اینجا یک سری قوانین مناظره داریم که جدا از اینکه در فروم چه بحث‌هایی‌ بوده است افراد میتوانند به هم پیشنهاد مناظره بدهند، من چندین پست شما را خواندم و موضع شما را درک کردم ، اگر خواستید آن قوانین مناظره را بخوانید آنجا رسمی‌ بحث کنیم، اگر نمیخواهید که هیچی‌

اینکه وقت ندارید مشکل شماست، به من ربطی ندارد که دوباره آنها را برایتان از نو بنویسم. و این چیزی بجز باج‌گیری نیست که کسی را بی‌مهابا به «مناظره» دعوت بکنید و اگر نپذیرفت «مشخص است که چند مرده حلاج است». اما با اینهمه می‌پذیرم، تفریح خوبی خواهد بود. جستار را به راه بیاندازید.
Ouroboros نوشته: اینکه وقت ندارید مشکل شماست، به من ربطی ندارد که دوباره آنها را برایتان از نو بنویسم. و این چیزی بجز باج‌گیری نیست که کسی را بی‌مهابا به «مناظره» دعوت بکنید و اگر نپذیرفت «مشخص است که چند مرده حلاج است». اما با اینهمه می‌پذیرم، تفریح خوبی خواهد بود. جستار را به راه بیاندازید.
من در حدود ۲۵-۲۶ آوریل آزاد میشوم آن زمان جستار را باز می‌کنم ، در این مدت هم هر زمان وقت کردم بخشی از نوشته‌های شما را مطالعه خواهم کرد.
Theodor Herzl نوشته: من در حدود ۲۵-۲۶ آوریل آزاد میشوم آن زمان جستار را باز می‌کنم ، در این مدت هم هر زمان وقت کردم بخشی از نوشته‌های شما را مطالعه خواهم کرد.

E40d
زمانی آمده‌اید پیشنهاد مناظره می‌دهید که وقت ندارید؟!
شاید من آنوقت نباشم و کار به یکی دو ماه جلوتر موکول بشود. اگر می‌توانید همین حالا کار را شروع بکنید، یا آنکه بگذارید همان موقع دوباره پیشنهاد بدهید.
امیر گرامی آن کتاب The Woman Racket رو اگر‌ داری میتونی آپلود کنی جایی؟
من هر چه گشتم پیداش نکرده ولی کنجکاوم بخونمش.
مهربد و امیر یک متحد جدید پیدا کردند ، کلیسای ارتدکس روسیه که تنها کلیسای کاتولیک در مافیا گری و ضّد بشر بودن میتواند با آنها رقابت کند.:e420:

Russian Orthodox Patriarch denounces 'dangerous feminism' - Telegraph
Theodor Herzl نوشته: مهربد و امیر یک متحد جدید پیدا کردند ، کلیسای ارتدکس روسیه که تنها کلیسای کاتولیک در مافیا گری و ضّد بشر بودن میتواند با آنها رقابت کند.:e420:

Russian Orthodox Patriarch denounces 'dangerous feminism' - Telegraph

بخش گرامیِ امیر و مهربد گرامی ات جاافتاد (:

خورشید هم برای همیشه پشت ابرها نمیماند, یک روز مادینگرایی[sup][aname="rpa8ef04d99e9da4fe38a3fa96423ba06d5"][[/aname][anchor="pa8ef04d99e9da4fe38a3fa96423ba06d5"]1][/anchor][/sup] هم برای همگان بمانند روز می‌آشکارد که چه جنبش نااخلاقی‌ای بوده; تا آن زمان
ما به این انگ‌هایِ بی‌اخلاق بودن متهم میشویم و خواهیم شد. اصلا چرا راهِ دور برویم, من در زندگی ام هر چیزی گفته ام متهم به نااخلاقی بودن شده ام:
ناخداباوری —> بی‌اخلاق
سودگرایی —> بی‌اخلاق
دختربازی —> بی‌اخلاق
تنکامگی[sup][aname="rpae96444350a224c6ab4ec8dea055f0975"][[/aname][anchor="pae96444350a224c6ab4ec8dea055f0975"]2][/anchor][/sup] —> بی‌اخلاق
...

پاد-مادین‌گرایی هم روش 4





----
[aname="pa8ef04d99e9da4fe38a3fa96423ba06d5"]1[/aname]. [anchor=rpa8ef04d99e9da4fe38a3fa96423ba06d5]^[/anchor] mâd+in{miyânvand}+gerây+i{pasvand}::Mâdingerâyi || مادینگرایی: فمینیسم feminism
[aname="pae96444350a224c6ab4ec8dea055f0975"]2[/aname]. [anchor=rpae96444350a224c6ab4ec8dea055f0975]^[/anchor] tan+kâm+eg+i{pasvand}::Tankâmegi || تنکامگی: بی بند و باری جنسی Ϣiki-En promiscuity
من واقعن درک نمیکنم چه طور یک مرد ! میاد از جنبشی که تمام مردان عالم را وحشی و متجاوز معرفی میکند دفاع میکند !

بله حق و حقوق برابر ، موقعیتهای شغلی و اجتماعی برابر و هزار و یک چیز دیگر حق مسلم هر انسانیست و به جنسیت و نژاد و ملیت ربطی ندارد ولی باید در مقابل سخنان و درخواست های غیر عقلانی ایستادگی کرد و جلویش را گرفت !

چه فرقیست بین جنبش فمینستی که این حق را به زن میدهد که انگشتش را رو به هر مردی دراز کند و اتهام تجاوز به وی بزند آن هم بدون سند و مدرک و مرد باید ثابت کند که آن کار را نکرده و دست آخر اگر بیگناهیش مشخص شود حق شکایت از آن زن را ندارد ! با دین کثیف اسلام که به مرد اجازه میدهد در صورتی که دو نفر شهادت دادند که زنش زنا کرده وی را سنگسار کند ؟

هر دو یک مقدار گُه هستند و باید جلوی هر دو گرفته شود .
sonixax نوشته: من واقعن درک نمیکنم چه طور یک مرد ! میاد از جنبشی که تمام مردان عالم را وحشی و متجاوز معرفی میکند دفاع میکند !
این سخن از نا آگاهی‌ شما می‌‌آید میلاد گرامی‌، فمینیسم چنین چیزی نمی‌گوید ، حداقل کمی‌ مطالعه بکنید در مورد یک موضوع بعد نظر بدهید.

نقل قول:
Definition of FEMINISM


1
: the theory of the political, economic, and social equality of the sexes


Feminism - Definition and More from the Free Merriam-Webster Dictionary
Theodor Herzl نوشته: این سخن از نا آگاهی‌ شما می‌‌آید میلاد گرامی‌، فمینیسم چنین چیزی نمی‌گوید ، حداقل کمی‌ مطالعه بکنید در مورد یک موضوع بعد نظر بدهید.

در ظاهر بله نمیگوید ! در اسلام هم در ظاهر خیلی چیزها نیست !
باید به رفتار و عمل نگاه کرد ! همین موردی که من بهش اشاره کردم پیشتر توسط امیر با سند و مدرک بهش اشاره شده !!!

در مورد همه اینها قبلن بحث شده از حق نگاه داشتن یا نداشتن بچه ! که اگر زن بچه را نخواهد بدن خودش است ولی اگر مرد بچه را نخواهد !!! غلط کرده باید خرجش را هم بدهد تا همین موردی که گفتم و موارد دیگر !

کسرا جان شما که پیشنهاد کمی مطالعه میدهید بروید همان جُستار را بخوانید تا ببینید که در این مورد شما ناآگاه هستید نه من !

در کشور فرانسه اگر زنی به مردی اتهام دروغ تجاوز بزند ! این مرد است که باید از خود دفاع کند ! اگر نتوانست ثابت کند که میرود زندان . اگر توانست ثابت کند که دروغ است همه چیز تمام میشود و مرد حق شکایت از زن را ندارد ! چرا ؟ چون فمنیستها پاچه جامعه کرده اند که این کار باعث میشود باقی قربانیان تجاوز جرات شکایت کردن نداشته باشند ! گور پدر قربانیان مرد در این مورد !
sonixax نوشته: در مورد همه اینها قبلن بحث شده از حق نگاه داشتن یا نداشتن بچه ! که اگر زن بچه را نخواهد بدن خودش است ولی اگر مرد بچه را نخواهد !!! غلط کرده باید خرجش را هم بدهد تا همین موردی که گفتم و موارد دیگر !
این موضوعات چه ربطی‌ به هم دارند؟ وقتی‌ یک جنین به صورت فیزیکی به یک زن وصل است بخشی از بدن او حساب میشود. child care چیز دیگری است.