دفترچه

نسخه‌ی کامل: جستار آزاد تالار زنامرد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64
این مورد واقعا دلخراش است.
چند وقت پیش در بردفورد جسد پسر 4 ساله ای را پیدا کردند که دو سال(!) از مرگ اش گذشته بود و آثار جسد نشان می داد که پسر بینوا از شدت گرسنگی مرده است.جسد را در اتاق خواب این مادر دیوانه پیدا کرده بودند.نکته ی جالب اینجاست که دادگاه پفیوز یکی دو سال قبل از این ماجرا پدر این پسر به نام آفتاب خان را به جرم حمله و رفتار خشن با زنش از دیدار پسر و زنش محروم می کند و این دو از هم جدا می شوند و دادگاه هم حضانت را به این مادر الکلی می دهد.گویا این پدر بدبخت هم پس از آنکه حکم دادگاه را می شکند و هر طور شده به دیدار فرزند اش می رود که آن زمان هنوز بچه زنده بوده و پدر هم آثار سوء تغذیه را در فرزند اش می بیند.هرچه پیگیری می کند به خاطر حکمی که دادگاه داده بوده(ممنوعیت دیدار زن و بچه و طلاق به خاطر کتک کاری و حمله و این حرفها) ماموران نادیده می گیرند تا اینکه یک چنین جنایت وحشتناکی صورت گرفته.
نقل قول:Mr Khan told the jury during Hutton's trial that he had contacted Bradford social services once about the condition of Hamzah, but he was ignored.
He told the court he had separated from Ms Hutton after he was charged with assaulting her.
The jury heard he was initially stopped from visiting his former partner due to a court order, but he did start to go and see his son when they moved to a new home in Bradford in March 2009.
Details of a police interview conducted with Mr Khan recorded a year before Hamzah's death in 2009 were read to the court.

Mr Khan, who had been arrested on suspicion of violence towards Ms Hutton, told officers: "You've got to keep an eye on that woman.

"All I want you to do is get a doctor to check Hamzah, check how undernourished he is, check how neglected he is, see how he is."

A force spokesman said: "The interviewing officers had seen the children in their home five days previously when attending the initial incident and there was nothing that caused them concern at the time.
E421:e416:
[URL="http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-leeds-24405101"]
The death of a four-year-old boy starved by his alcoholic mother could have been prevented if authorities had heeded warnings, his father has said[/URL]
امروز یک اتفاقی‌ برای من افتاد که نظرم در مورد فمینیسم عوض شد و تازه به قول معروف دوزاریم افتاد که منظور دوستان اینجا چه هست. در یک سمینار بودم امروز که در یکی‌ از workshop‌ها بحث فمینیسم بود که من هم رفتم ببینم چه‌خبر است ، آن شخصی‌ که سخن میگفت ، گفتش که آره فمینیسم در مورد برابری بین زن و مرد هست و بعدش نیم ساعت راجع به تجاوز به زن‌ها ، خشونت‌های خانگی با نشون دادن چشم‌های کبود و اینها پرداخت. من دستم رو بالا کردم و فقط گفتم که باید case‌های اون طرف قضیه رو هم دید مثلا ادعاهای دروغین تجاوز و این شد که این به اصطلاح دکتر جامعه شناس یک ربع به من گفت که آره تو هیچی‌ حالیت نیست و اینها ، تنها argumenti هم که داشت این بود که چون درصد ادعاهای دروغین خیلی‌ کم هست ، مهم نیست راجع به اونها صحبت کنیم ، آخرش هم گفت من PHD دارم و تو نداری ، تو هیچی‌ حالیت نیست! توجه کنید تنها سخن من این بود که به مرد‌ها هم گاهی‌ ظلم می‌شه همین! جالبی‌ قضیه این بود که همه افراد داخل سالن برای سخنران که با هیجان به من داشت حمله میکرد کف می‌زدند! خلاصه خیلی‌ اعصابم به هم ریخت که با سرعت ۱۵۰ کیلومتر توی اتوبان داشتم برمی‌گشتم خونه که پلیس هم بهم جریمه داد! شاید این بعد از بی‌خدا شدن و ترک خدا باوری ۲ سال پیش ، بزرگ‌ترین تغییر دیدگاه من باشه ؛ من دیگه فمینیست نیستم ، باید مثل کوه جلوی این ایدئولوژی زهر الود ضدّ مرد ایستاد!E00e
Theodor Herzl نوشته: باید case‌های اون طرف قضیه رو هم دید ... تنها argumenti هم که داشت این بود که چون درصد ادعاهای دروغین خیلی‌ کم هست

حالا با یک event که ادم نباید beliefهای personal خود را change کند. اگر کسی کورکورانه از
atheism هم defence کند argument نمی شود که اتئیسم bad است.
آلیس نوشته: حالا با یک event که ادم نباید beliefهای personal خود را change کند. اگر کسی کورکورانه از
atheism هم defence کند argument نمی شود که اتئیسم bad است.

تمام فمینیستها همین هستند ! و تمام داد و بیدادی هم که در این باره بوده سر همین مسایل بوده .
خوب وقتی تمام آنچه خوانده اید به شما اثبات شود عقیده خود را عوض میکنید .
فمینیسم یک جریانِ غیر انسانی و غیر اخلاقیست! . اگر کسی به راستی دنبال برابری و رفع تبعیض و ... هستش میرود جنبش برابری برای تمام انسانها با هر جنسیتی (مرد ، زن ، نا مشخص) برپا میکند ! نه فمینیسم و ماسکولیسم !!!
آلیس نوشته: حالا با یک event که ادم نباید beliefهای personal خود را change کند. اگر کسی کورکورانه از
atheism هم defence کند argument نمی شود که اتئیسم bad است.

یک پُلی ناگهان یکروز فرومیریزد:

[عکس: 23.jpg]


آیا واپسین کامیونی که از روی آن میگذشت شوند‌ (علّت) فروریزی اش بود؟

پارسیگر
Alice نوشته: حالا با یک event که ادم نباید beliefهای personal خود را change کند. اگر کسی کورکورانه از
atheism هم defence کند argument نمی شود که اتئیسم bad است.
یک شب چیزی اتفاق نیفتاد ، این همه جمع شده بود که این رویداد باعث آزاد شدن آنها شد.
من اعتقاد دارم اصولا تریبون را به دست انسانهای بیلمز میدهند.
کسی که بتواند با جدیت و با روشی درست و صحیح مسائل را پاسخ بدهد کمتر مورد توجه قرار میگیرد چون که رضایت طرفدارانش را تامین نخواهد کرد.
این قائده هم فمینیست و اسلامیست و غیره نمیشناسد.
این ویدئو خیلی‌ جالب است و پر معنی ؛ زنان هرچه مرد گرگ تر باشد و از اول به فکر سکس فقط باشد بیشتر سمت او میروند تا وقتی‌ gentle باشید!
[video=youtube;hbeEuYAZFL4]http://www.youtube.com/watch?v=hbeEuYAZFL4[/video]
Theodor Herzl نوشته: امروز یک اتفاقی‌ برای من افتاد که نظرم در مورد فمینیسم عوض شد و تازه به قول معروف دوزاریم افتاد که منظور دوستان اینجا چه هست. در یک سمینار بودم امروز که در یکی‌ از workshop‌ها بحث فمینیسم بود که من هم رفتم ببینم چه‌خبر است ، آن شخصی‌ که سخن میگفت ، گفتش که آره فمینیسم در مورد برابری بین زن و مرد هست و بعدش نیم ساعت راجع به تجاوز به زن‌ها ، خشونت‌های خانگی با نشون دادن چشم‌های کبود و اینها پرداخت. من دستم رو بالا کردم و فقط گفتم که باید case‌های اون طرف قضیه رو هم دید مثلا ادعاهای دروغین تجاوز و این شد که این به اصطلاح دکتر جامعه شناس یک ربع به من گفت که آره تو هیچی‌ حالیت نیست و اینها ، تنها argumenti هم که داشت این بود که چون درصد ادعاهای دروغین خیلی‌ کم هست ، مهم نیست راجع به اونها صحبت کنیم ، آخرش هم گفت من PHD دارم و تو نداری ، تو هیچی‌ حالیت نیست! توجه کنید تنها سخن من این بود که به مرد‌ها هم گاهی‌ ظلم می‌شه همین! جالبی‌ قضیه این بود که همه افراد داخل سالن برای سخنران که با هیجان به من داشت حمله میکرد کف می‌زدند! خلاصه خیلی‌ اعصابم به هم ریخت که با سرعت ۱۵۰ کیلومتر توی اتوبان داشتم برمی‌گشتم خونه که پلیس هم بهم جریمه داد! شاید این بعد از بی‌خدا شدن و ترک خدا باوری ۲ سال پیش ، بزرگ‌ترین تغییر دیدگاه من باشه ؛ من دیگه فمینیست نیستم ، باید مثل کوه جلوی این ایدئولوژی زهر الود ضدّ مرد ایستاد!E00e
congratulations:))
some times people are converted then they understand the scripts
این دیدگاه کامو در مورد کمونیسم بود که از دید من در مورد MRM کاملا صدق میکنه،تا شما قرص قرمز رو تناول نکنید دیدگاهاشون رو نمیپذرید،از دید احساسی و شخصی که قانع بشید باقی موارد دیگه حله:))
[عکس: 69.jpg]
The myth of patriarchal oppression in Iran

نقل قول:Iran, for instance, seems to have the least religious people among middle-eastern countries. Rejection of long-ingrained religious doctrines invariably leads to less and less obligation. And for the many who dump religious doctrines, it seems like most are keen to consent to any criticism of the culture – even an unfair one. That is why, for many, the ridding of old cultural norms comes as a package deal with feminism. This is the perfect time for feminism to ride on a mind, repelled of the old restrictions.

[عکس: 1.jpg?resize=960%2c720]
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64