دفترچه

نسخه‌ی کامل: دشواری‌های فاروم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
iranbanoo نوشته: نعمت آن است که شازده هایی مانند شما داو منطق (!)داشته باشند و در پذیرش بدیهیات چنین پیچ و خمی به خود دهند....
شب خوش..
حالا بودید که کجا با این عجله !!
ما که گفتیم نعمت است،ولی برای شما با این سرعت فرار خیلی شبیه نعمت بنظر نمیرسد‌ها 24
Theodor Herzl نوشته: خوب اگر اینجا انقدر جای بدی هست چرا یک درخواست به صاحب انجمن نمیدهید که نام کاربری شما را terminate کند ، چرا خود را هی‌ شکنجه می‌کنید و به اینجا می‌‌آید؟
از آی کیو بالایی هم برخوردارید....
شما هم به راحتی میتوانید مرا بن کنید چرا با این بحث های بی سرو ته وقت خودتان و مرا تلف میکنید؟
iranbanoo نوشته: از آی کیو بالایی هم برخوردارید....
شما هم به راحتی میتوانید مرا بن کنید چرا با این بحث های بی سرو ته وقت خودتان و مرا تلف میکنید؟
کاربر خوشش نماید بیاید اینجا بعد آنوقت ما باید او را بن کنیم 24
وای دلم درد گرفت 21
Russell نوشته: حالا بودید که کجا با این عجله !!
ما که گفتیم نعمت است،ولی برای شما با این سرعت فرار خیلی شبیه نعمت بنظر نمیرسد‌ها
خودمانی شما هم خودتان نمونه ی تمام عیار یک ترولید...
ما را باش با چه کسی از قوانین بحث میکردیم؟!!
هروقت توانستید نژاد +پستی را به معنای حقیقی خودش بیابید مطمئنا از نعمات خوبی هم بهره مند خواهید شد!
آره ما فرار
شما قرار....
باشه
شما تا حالا کار خلاف قانون نکردید که شما را اخراج کنیم ، این که بگویید از یک گروهی خوشتان نمی‌‌آید برای اخراج کافی‌ نیست ( البته از نظر من) ، البته من فقط نباید نظر بدهم ، شورای انجمن تصمیم می‌گیرد و کسی‌ که پول اینجا را تامین می‌کند ، پیشنهاد دادم که اگر انقدر دفترچه جای بدی هست میتوانید درخواست بدهید که نام کاربری شما به درخواست خودتان Terminate بشود یا اگر دلتان می‌خواهد اخراج بشوید که بعدا بروید جاهای دیگر کولی بازی در بیاورید یک کار خلاف قوانین بکنید با کامل میل به درب خروجی هدایت می‌کنیم شما رو:e420:
Theodor Herzl نوشته: شما تا حالا کار خلاف قانون نکردید که شما را اخراج کنیم ، این که بگویید از یک گروهی خوشتان نمی‌‌آید برای اخراج کافی‌ نیست ( البته از نظر من) ،
برای اخراج کافی نیست ولی برای خزعبلات سر هم کردنهایتان کافیست!


Theodor Herzl نوشته: لبته من فقط نباید نظر بدهم ، شورای انجمن تصمیم می‌گیرد و کسی‌ که پول اینجا را تامین می‌کند ، پیشنهاد دادم که اگر انقدر دفترچه جای بدی هست میتوانید درخواست بدهید که نام کاربری شما به درخواست خودتان Terminate بشود یا اگر دلتان می‌خواهد اخراج بشوید که بعدا بروید جاهای دیگر کولی بازی در بیاورید یک کار خلاف قوانین بکنید با کامل میل به درب خروجی هدایت می‌کنیم شما رو
این دفعه ی چندم است که چنین حرفی را میزنید.
مطمئن باشید منهم شان خود را برای ماندن در چنین فضایی که حداقل احترام را برای کاربرانش قائل نیست پایین نمی آورم.
تا به حال اصلا بشخص شما اعتباری قائل نبودم که چرندیاتتان را به خود بگیرم.علی رغم اینکه اکنون هم چنین نگاهی به شما دارم اما از اینکه هم سخنی با شما برایم ملال آور شده ترجیح میدهم جایی که شما جزو مدیرانش هستید نباشم.
خوش گذشت
iranbanoo نوشته: خودمانی شما هم خودتان نمونه ی تمام عیار یک ترولید...
ما را باش با چه کسی از قوانین بحث میکردیم؟!!
هروقت توانستید نژاد +پستی را به معنای حقیقی خودش بیابید مطمئنا از نعمات خوبی هم بهره مند خواهید شد!
آره ما فرار
شما قرار....
باشه

معنای تحت الفظی ≠ معنای حقیقی !!

وقتی کسی مدعی شود بدلایل موجه از یک نژاد بدش میاید یعنی آن نژاد‌ را دارای رذائلی میداند که آنرا پستتر از بقیه نژادها قرار میدهد.حتما لازم نیست کس نژاد خود را بهترین نژاد بداند و آنرا بپرستد !!
racism (نژادپرستی) یعنی تفاوت قائل شدن در ارزش انسان‌ها بر مبنی نژادشان.

نقل قول:Racism is usually defined as views, practices and actions reflecting the belief that humanity is divided into distinct biological groups calledraces and that members of a certain race share certain attributes which make that group as a whole less desirable, more desirable, inferior, orsuperior.[SUP][1][/SUP][SUP][2][/SUP][SUP][3][/SUP]

Racism - Wikipedia, the free encyclopedia
iranbanoo نوشته: مطمئن باشید منهم شان خود را برای ماندن در چنین فضایی که حداقل احترام را برای کاربرانش قائل نیست پایین نمی آورم.
تا به حال اصلا بشخص شما اعتباری قائل نبودم که چرندیاتتان را به خود بگیرم.علی رغم اینکه اکنون هم چنین نگاهی به شما دارم اما از اینکه هم سخنی با شما برایم ملال آور شده ترجیح میدهم جایی که شما جزو مدیرانش هستید نباشم.
خوش گذشت
very well E00e , من به ادمین اصلی‌ صاحب انجمن ایمیل میزنم که ایشان شما را با‌ به درخواست خودتان اخراج کنند.
iranbanoo نوشته: خوش گذشت
شدیدا شک دارم !!
ارزش گذاری بر مبنای جنسیتشان چی؟ از نظر من نژاد پرستی و جنس پرستی و خاک پرستی یا همون وطن پرستی و قبیله پرستی همشون در یه سطح هستند. امیر مردپرست با شیلای نژاد پرست فرقی نمیکنن. و همشون هم حماقت محض. وقتی باید ممنوع باشن که تبلیغ تفکر خطرناکی باشن و از این نظر تفکر زن ستیزانه امیر بسیار خطرناکتر از فحشای شیلا هست. چون نژادپرستی شیلا رو کسی نه اهمیتی بهش میده و نه اثری در کسی داره ولی حرفای خطرناک امیر که کوچکترین انطباقی با واقعیت ندارن اثر بسیار مخربی داره رو بقیه. همینطور که میبینیم عده ای مرید هم پیدا کرده. یه نژادپرست سفید پوست معتقد هست که سیاهپوستان کار مفیدی در طول تاریخ انجام ندادن و هیچ مهندس و دکتر و دانشمند سیاه پوستی نداریم و هیچ اختراع مفیدی انجام نداده برای بشر و همه تمدن و پیشرفت رو مدیون سفیدپوستها هستیم و حتی امروزه هم سیاه پوستها جز قشر پایین و خطرناک جامعه محسوب میشن و به همین دلیل یه نفر خودشو محق میدونه که سیاه پوستها رو بد و انگل و به درد نخور بدونه. کلی مدرک میاره که حرفاشو مستند کنه. این حرفا چه فرقی با اینکه زنان هیچ کار مفیدی در طول تاریخ انجام ندادن چون هیچ اختراعی به نامشون ثبت نشده و همیشه مفت خور و زالو صفت و انگل بودن داره؟ ( شکلک فرار از حمله دسته جمعی راسل و میلاد و داریوش و آنارشی و . ..:-D )