دفترچه

نسخه‌ی کامل: دشواری‌های فاروم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
Gilgamesh نوشته: یکی از دشواری‌های مهم انجمن پوسته‌ی بسیار زشت با رنگ بندی ناهمگن و کلک نازیبای آن است. همچنین طراحی‌اش تمیز نیست و آمیزش این‌ها مایه‌ی پیچیدگی در خوانش نوشته‌ها و کار در انجمن می‌شود.

گیلگمش جان کسی از برنامه‌ریزهای اینجا در طراحی سررشته ندارد, اگر میتوانید و سررشته دارید خودتان ترتیب اش را بدهید, ما با شادکامی میگذاریم اش.
Theodor Herzl نوشته: انگلیسی‌ نوشتن از چپ به راست هم باید درست شود.

هماکنون نیز درسته, بجای تگ left از تگ ltr سود ببرید (آری میدانم, باید دستی بنویسید):
کد:
[noparse]
[ltr]
blah blah
[/ltr]
[/noparse]
Theodor Herzl نوشته: انگلیسی‌ نوشتن از چپ به راست هم باید درست شود.

اینکه مشکلی ندارد کسرا جان !

Anyone who reads Old and Middle English literary texts will be familiar with the mid-brown volumes of the EETS, with the symbol of Alfred's jewel embossed on the front cover. Most of the works attributed to King Alfred or to Aelfric, along with some of those by bishop Wulfstan and much anonymous prose and verse from the pre-Conquest period, are to be found within the Society's three series; all of the surviving medieval drama, most of the Middle English romances, much religious and secular prose and verse including the English works of John Gower, Thomas Hoccleve and most of Caxton's prints all find their place in the publications. Without EETS editions, study of medieval English texts would hardly be possible.


کافیست از برچسب LTR با این آیکون [عکس: ltr.png] استفاده کنید !
Nâxodâ نوشته: ری میدانم, باید دستی بنویسید

دستی هم لازم نیست مهربدجان ! تکمه اش کار میکند .
sonixax نوشته: اینکه مشکلی ندارد کسرا جان !
...
کافیست از برچسب LTR با این آیکون [عکس: ltr.png] استفاده کنید !

E00e

این left را انگار باید برداشت (:
گویا مشکل فاروم مربوط به فیلتر شکن هست پس خود باید درصدد رفعش برایم با این حال ممنون که یاداوری میکنید مشکل از خودمان است
mosafer نوشته: گویا مشکل فاروم مربوط به فیلتر شکن هست پس خود باید درصدد رفعش برایم با این حال ممنون که یاداوری میکنید مشکل از خودمان است

در رابطه با فیلتر شکنی که استفاده میکنید به راستی هیچ کمکی از دست ما بر نمی آید ! مشکلات نرم افزاری خود فاروم را ما میتوانیم با اصلاح کد درست کنیم ولی وقتی فیلتر شکن شما درست کار نمیکند کاری از دست ما بر نمی آید .
پس به جای طعنه و کنایه به جستار فیلتر شکنها ‌بروید و در آنجا از دوستان پرسش کنید که چگونه میشود این مشکلات را با فیلترشکنی که استفاده میکنید حل کرد !
sonixax نوشته: در رابطه با فیلتر شکنی که استفاده میکنید به راستی هیچ کمکی از دست ما بر نمی آید ! مشکلات نرم افزاری خود فاروم را ما میتوانیم با اصلاح کد درست کنیم ولی وقتی فیلتر شکن شما درست کار نمیکند کاری از دست ما بر نمی آید . پس به جای طعنه و کنایه به جستار فیلتر شکنها ‌بروید و در آنجا از دوستان پرسش کنید که چگونه میشود این مشکلات را با فیلترشکنی که استفاده میکنید حل کرد !
طعنه و کنایه بود واقعا؟ ولی قصدم این نبود + یک سوال آیا امکان این هست که نقل قولی که از پست گرفته میشه به اطلاع کاربر برسه(همانند فروم هم میهن)؟
mosafer نوشته: طعنه و کنایه بود واقعا؟ ولی قصدم این نبود + یک سوال آیا امکان این هست که بقل قولی که از پست گرفته میشه به اطلاع کاربر برسه(همانند فروم هم میهن)؟

برداشت من اینچنین بود .

قرار بود این ویژگی را در سایت قرار دهیم دوستان مخالفت کردند که باکسشان پر میشود و بیخود است و اینها !!!!!!

در صورتی که واقعن علاقمند به داشتن چنین امکانی هستید در تالار انتقاد‌ها، پیشنهادها، دشوار‌ی‌های کاربری یک جستار نو باز کنید و این موضوع را به رای گیری بگذارید E032
sonixax نوشته: برداشت من اینچنین بود . قرار بود این ویژگی را در سایت قرار دهیم دوستان مخالفت کردند که باکسشان پر میشود و بیخود است و اینها !!!!!! در صورتی که واقعن علاقمند به داشتن چنین امکانی هستید در تالار انتقاد‌ها، پیشنهادها، دشوار‌ی‌های کاربری یک جستار نو باز کنید و این موضوع را به رای گیری بگذارید E032
اینجا هر کس هر چی میگه سعی میکنم به من برنخوره و راحت ازش میگذرم فکر نمیکردم چنین برداشتی بکنین . + به نظر من وجودش خیلی مفید هست و میتونید فعال و غیر فعالش کنید تا کسانی که مایل نیستند غیرفعالش کنن بهتر هست خودتون مطرح کنید ممنونe032