دفترچه

نسخه‌ی کامل: دشواری‌های فاروم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
Ouroboros نوشته: مطرح کردن شوک و بهت و تعجب ساختگی از اینکه چرا زن‌ستیزیهای من تحمل می‌شوند اما یهودستیزیهای آن یکی تحمل نمی‌شود با آنکه هر دو در قانون آمده = آویزان شدن از قانون کپی‌شده‌ی اینجا که بارها گفته‌ایم داریم آنرا تغییر می‌دهیم برای خفه کردن من وسط بحثی کاملا نامرتبط به آنچه من نوشته‌ام! از انگ و اتهام ناراحت می‌شوید خود را در معرض آن قرار ندهید.
گفتم که میخوام تفاوت این دو تا رو از نظر دوستانی که یکی رو از نظر اخلاقی به شدت ستایش می کنند و یکی رو به شدت تقبیح, بدونم چون با توجه به چیزی که توی ذهن من بوده این دو در یه ردیف هستند و همونجا گفتم خواهان حذف اینها نیستم و منظورم جنبه اخلاقی قضیه ست و مربوط به قوانین انجمن نمیشه و ... در صورتی که اصلا لازم نبودهمه اینها رو هم توضیح بدم و اصولا تا وقتی کسی نژادپرستی نکنه نمیگن نژادپرسته و من هم حتی اگه خیلی معمولی سوالم رو پرسیده بودم باز هم دلیلی نداشت این نتیجه رو بگیرید.
در مورد قانون هم یه بار توضیح دادم برای این بود که جواب این نباشه که اون توی قانون اومده و این نیومده پس با این برخورد می کنیم و با اون نه... شما هم اصلا نبودید که بخوام خفه تون کنم
اینترنتم هم مدام قطع میشه! شما هم که دارید میرید, پس هیچی
دوستان یکم زیادی بزرگش نکردید؟E40d
viviyan نوشته: چقدر کل کل میکنید. :e408:
در هر صورت به عنوان یکی از کاربران دفترچه از برخورد مدیران با کاربران انتقاد دارم، به نظرم برخوردتون محترمانه نیست، توهین آمیز هست، سطح تحملتون بسیار پایینه، به راحتی انگ میزنید، نظر مخالف رو برنمیتابید، انتقادپذیر نیستید و ...
درسته ما تو فروم های زیر نظر جمهوری اسلامی ممکنه پستهامون سانسور بشه و بن بشیم در بعضی موارد ولی برخوردها محترمانه است، حتی در مواردی با معذرت خواهی پستهامون پاک میشه و کسی هم از بالا بهمون نگاه نمیکنه.
اینکه شما دائم به دیگر کاربران بگید کودن، نظرت مهم نیست، بی سواد و ... یه جورایی توهین به بقیه کاربران هم محسوب میشه.
من هم بعضا به لحن و شیوه برخورد با مخالفان توسط مدیران انتقاد دارم. مشخصا لحن نامحترمانه و بعضی انگ زدن ها که برای یک نظاره گر به نظر میرسه تلاشی در جهت ساکت کردن مخالف باشه، درست یا غلطش رو نمیدونم که واقعا برای ساکت کردن هست یا نه. البته این انتقاد من ربطی به قوانین نداره منظور اینکه این ها صرفا یک انتقاد شخصی به برخی رفتارها هست و نمیگم این رفتارها غیرقانونیه.

viviyan نوشته: آنارشی دفترچه به نسبت اعضاش اخراجی داره، هم میهن هم به نسبت اعضاش لابد. من هم میهن رو اطلاعی ندارم چون عضو نیستم.
وقتی مدیران انجمن (موسسان احتمالا) میگن برای اسلام ستیزی این فروم رو ساختن و بیشتر کاربرانش هم نامسلمان و ضداسلامن، به نظرتون خنده دار نیست که اونا برای فحش دادن به اسلام محدودیت ایجاد کنند؟ فضای باز در صورتی معنا دارد که صدای مخالفی وجود داشته باشد.
توهین شخصی به کنار (مورد کاربر فلانی، که اونم البته پستی که خطاب به سونیکس گذاشته بود، بیشتر به نظرم تحمل سنجی رسید) ولی اتهام نژادپرستی هم مثل اتهام توهین به عقاید میمونه.

به نظر من این استدلالها که: شما با فرومهایی مثل هم میهن تفاوت چندانی ندارید چون هر دو براساس عقایدتون یسری خط قرمز دارید و مطالبی رو سانسور میکنید، لغزش داره و یه کم نامربوطه. برای من آزادی ای که اینجا عملا برخوردارم مهمه کاری به این ندارم مؤسسان و مدیران چرا این آزادی رو میدن. برام مهم نیست چون مدیران سود شخصی در سانسور خیلی چیزها نمیبینند اینکارو نمیکنند. این استدلالها و سخنان، آزاد بودن دفترچه رو زیرسئوال نمیبره. آیا شما قبول ندارید آزادی اینجا به مراتب بیشتر از فرومهایی مثل هم میهنه؟ به نظر من یکم قضیه آزادی بیان رو زیادی شخصی میکنید. امیدوارم منظورمو رسونده باشم.
برای پست تصاویر آپلود شده مشکل دارم. وقتی تصاویر رو پست میکنم کوچیک نمایش داده میشن و باید روشون کلیک کرد تا بزرگ بشوند. قبلا اینجوری نبود.:e303:
Bibak نوشته: برای پست تصاویر آپلود شده مشکل دارم. وقتی تصاویر رو پست میکنم کوچیک نمایش داده میشن و باید روشون کلیک کرد تا بزرگ بشوند. قبلا اینجوری نبود.
باید روی عکس دابل کلیک کنید و اندازه اصلی رو انتخاب کنید .
چرا با tor browser، برای نوشتن پاسخ در ویرایشگرها من گزینه های ویرایشی (مثل اندازه فونت و رنگ فونت و لینک گذاشتن و ...) را نمی بینم؟
Philo نوشته: چرا با tor browser، برای نوشتن پاسخ در ویرایشگرها من گزینه های ویرایشی (مثل اندازه فونت و رنگ فونت و لینک گذاشتن و ...) را نمی بینم؟
احتمالا به این سبب است که ویرایشگر به طورِ کامل لود نشده است. شاید با یکی دو بار Refresh درست شود. Ctrl+F5 را هم یکبار بزنید.
گرامی رفرش و ctrl+f5 جواب نداد.
Philo نوشته: گرامی رفرش و ctrl+f5 جواب نداد.
:e108:
این مشکل برای من هم قبلا پیش می‌آمد و معمولا با چندبار رفرش حل میشد. حالا برای شما حل نمیشود، نمیدانم دقیقا مشکلش چیست؛ ببینیم دوستانِ دیگر چه میگویند.
Philo نوشته: گرامی رفرش و ctrl+f5 جواب نداد.

اگر روی TOR از No Script استفاده میکنید اینها لود بشو نیستند .
Philo نوشته: چرا با tor browser، برای نوشتن پاسخ در ویرایشگرها من گزینه های ویرایشی (مثل اندازه فونت و رنگ فونت و لینک گذاشتن و ...) را نمی بینم؟

از منو پاسخ سریع استفاده میکنید یا ویرایشگر پیشرفته ؟