دفترچه

نسخه‌ی کامل: دشواری‌های فاروم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
mahtab71 نوشته: از چشمان مارکسیسم و کلا نوشته های بخش فلسفه
زیاد هم طولانی هم نیستن ولی بعلت سنگین بودن مطالب و همچنین زمانی که نیازه تا ذهن بتونه هضمشون کنه اگه کوتاهتر باشن بهتره.
این به این معنا نیست که نوشته ها خلاصه بشن فقط اگه به پاراگرافهای کوچیکتر تقسیم بندی بشن مفیدتر خواهد بود

خب همون طور که خودتون گفتید نیاز به زمان بیشتری هست برای هضمشون!! میتونید نوشته ها رو ذخیره کنید و به مرور بخونیدشون...راهکار عملی ای به ذهنم نمیرسه که بشه نوشته ها رو کوتاه تر کرد.
دوستان،من استایل و زبان فروم را تغییر دادم.اما با توجه به اینکه استایلی که انتخاب کرده ام هنوز کامل نیست، میخواستم تغییرش بدم اما آن منوی مربوطه در این استایل وجود ندارد و در نتیجه نمیتوانم استایل را برگردانم.همان منویی در انتهای پائینی صفحه اول فروم قرار دارد.من مجبور شدم بروم از داخل پروفایل تنظیمات را عوض کنم اما بعضی از کاربران ممکن است مشکل پیدا کنند.به نظرم بهتر است یا استایلهای ناقص را پاک کنید یا اینکه کاملشان کنید.
فکر میکنم شکلک های فروم چندان جالب نیستن.گاهی لازمه تا با استفاده از شکلک ها احساس هم بیان شن .
مخصوصا این شکلک بامزه ها خیلی گشنگن:))))
این برچسب چپ به راست چرا کار نمیکنه اینجا:
یادی از کریستوفر هیچنز
ردیفه که راس جان !
sonixax نوشته: ردیفه که راس جان !
یکی از دوستان ویرایش کرد درست شد.
یک تغییری کرده مثل اینکه.الان برچسب رو میزنی برعکس میشه برچسب نزنی اما درسته،شاید ربط داشته باشه به اینکه در متن هیچ عبارت فارسی نیست.
Russell نوشته: یکی از دوستان ویرایش کرد درست شد.
یک تغییری کرده مثل اینکه.الان برچسب رو میزنی برعکس میشه برچسب نزنی اما درسته،شاید ربط داشته باشه به اینکه در متن هیچ عبارت فارسی نیست.

راسل جان اگر متنی که دارید قرار میدید رو از روی یک وبسایت کپی میکنید باهاش برچسبهای HTML هم کپی میشه و اینجا تبدیل میشند به BBCode و برای همین ممکنه باقی چیزها بریزه به هم .

برای اینکه اون برچسبهای اضافی توی متنتون کپی نشند متن رو یک بار توی Notepad پیست کنید و بعد دوباره از روی اون کپی بگیرید و بذارید اینجا . اینطوری دیگه اون برچسبهای اضافی باهاش کپی نمیشند و از این مشکلات پیش نمیاد E032
تورو خدا یکاری بکنید. من هربار که میخوام یک جستار رو پیدا بکنم کلی وقت باید بزارم. الان حداقل اگه همه تالارها تاپیک "فهرست جستارهاشون" رو داشتند باز بهتر بود. ولی گویا بعضی هاشون ندارند. این هم باز کافی نیست. به نظرم یک راه راحت تری باید پیدا بشه. مثلا یک تاپیک باشه که فهرست همه جستارهای انجمن توش نوشته شده باشه. میشه در اون تاپیک هر کدوم از مدیران یک پست برای فهرست جستارهای تالار خودشون بگذارند و هر مدیر پست مربوط به خودش را سر فرصت آپدیت کند. این یک پیشنهاد بود و شاید راههای بهتری هم باشند. مرسی E306
به نظرم ، یک search گوگل در سایت بذاریم بهتر است سرچ خود اینجا مفت گران است!
اگه قرار بر اینه که تاپیکهای موسوم به "فهرست جستارهای ..." هر 6 ماه یکبار آپدیت بشوند، پس همان بهتر که حذف بشوند. دهنم سرویس شد امشب. همین.E421