دفترچه

نسخه‌ی کامل: دشواری‌های فاروم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
Russell نوشته: ج.ا ساقط شود که میرویم قرار حظوری میگذاریم و بسلامتی اینجا مینوشیم و کافه دومگو را در تهران براه میاندازیم.
البته محیط اینجا جوریست که چندان کشش ندارد برای آنهایی که میگویید،این تعداد ترول هم طبیعی‌ست ولی اینجا چون کم پست میخورد بیشتر بچشم میایند.
امیدوارم راسل جان به زودی زود:)
اما اگر محدودیت های امنیتی و خاص برداشته شود چرا که نه!اینجا چه کم از امثال هم میهن دارد که تعداد کاربرانش محدود باشد؟
حتما که نباید میزبان ترولیست ها باشیم.اگر این فشار ها نمیبود مطمئنا افراد زیادی مایل بودند در اینجا حضور داشته باشند و فعالیت در خور چنین سایتی هم داشته باشند.منظور من این بود که به هر حال افرادی مختلف با اخلاقیات مختلف آمد و رفت خواهند کرد.
خوب است تدبیری برای مواجهه با شرایط مختلف اندیشیده شود.
کاربرشیلا هم یکی از آن دسته افراد که کمی نا همگونی دارد با فضای اینجا اما با انعطاف سایت امکان حضورش را شاید بتوان به نوعی ممکن کرد.
iranbanoo نوشته: آنارشی این اخراج دائم قضیش چیه؟ممکنه یکم توضیح بدین.
من یادم میاد یه بار میلاد گفته بود که تنها یک نام کاربری مسدود میشه و اون شخص میتونه با یه نام کاربری دیگه وارد بشه.
اما میبینم که به محض اینکه تشخیص میدن همون فرده اخراجش میکنن.
چرا؟
مگه اینجا فرد مطرحه؟

کاملن درست یادتونه ولی به شرطی که قانون انجمن رو نقض نکنند :

دفترچه - قانونها و هنجار ها

نقل قول:۰۵ - کاربرانی که از تارنما اخراج همیشگی شده اند ، در صورتی که از اخراجشان مدت یک ماه گذشته باشد اجازه دارند دوباره نام نویسی کنند مشروط بر اینکه نام کاربری بی شباهت به آنچه قبلا داشته اند و آدرس پست الکترونیکی تازه انتخاب کنند و قوانین تارنما را محترم بشمارند . بدیهی است در صورت تکرار جرم و رفتار گذشته ، دوباره با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

وقتی که درست یک دقیقه بعد از اخراج 10 تا آیدی میسازند فورن اخراج میشوند.

ایشون یک ماه دیگه بیاد آیدی جدید بسازه و ترول بازی در نیاره قدمش روی چشم E032
با تشکر از همه عزیزان، اولا باید بگم که من شیلا نیستم. هر چند که هر از گاهی یه PM میده و قربون صدقم میره اما فهمیدن جملاتش خیلی سخته. گویا اینگونه تایپ میکنه:


[عکس: 4.gif]

Russell نوشته: هم حمله شخصی هست

[عکس: 64.jpg]

Russell نوشته: هم اشارات نژادپرستانه و نازیستی

تقصیر منه که جانی جونت اونطور عکس انداخته؟

Russell نوشته: جنای کسری توضیح دادند که حتی نام کاربری ایشان یهودستیزانه و برای تحقیر یهودیان اشکنازی‌ست.

اشکنازی همون نازیه اما اشک ریختنش خوبه:e420:

viviyan نوشته: شیلا که یکسری حتی برای احترام به یهودیها نام کاربری اش رو هم خودش به نیوتن تغییر داد

تمیدانم منظورتان چه بود اما اگر فکر میکنید که نیوتن یهودی بوده این نشان به آن نشان نژادپرست بودن یهودیا که هر کسی که خوب باشه زورکی یهودیش میکنن. در این مورد هم حتما چون اسم کوچیکش آیزاک بوده یهودیه دیگه هان؟

viviyan نوشته: هیتلر چون نژاد خود را نژادی برتر میدانسته نژادپرست محسوب میشود.
Russell نوشته: البته این سخن شما هم درباره نژادپرستی هم بسیار جالب است.بگمانم هیتلر هم چون یهودی‌ها و باقی غیر آریایی‌ها را کم هوشتر میدانسته و بخاطر نبود فضیلت از آنها نفرت داشته پس نژادپرست نیست !!
Russell نوشته: این‌ها در جاهای دیگر مسائل بدیهی هستند ولی مساله یهودستیزی و نژادپرستی در ایران این است که آنقدر شدید و همه گیر است اکنون از شما میشنویم کسی بگوید بخاطر اینکه تمام یهودی‌ها را قاتل و شارلاتان میداند از آنها نفرت دارد دیگر یهودستیز نیست !!

[عکس: 65.jpg]

مطمئنا مشکل هیتلر با یهودیا به این سادگی نبوده. شاید همه آلمان رو همه جانبه به اسارت گرفته بودن مثل ایالات متخده در زمان حال؟ شاید وقتی بیش از صد بار از کشورهای متفاوت و دور بیرون انداخته شدن مشکل از مردم متعصب و نژاد پرست اون کشورها بوده نه یهودیان مظلوم و معصوم؟ شاید هیتلر به بنیان گذاران تئوری نژاد برتر حسودی میکرده؟ اما نه ممکن نیست من نمیتونم به یهودیا بگم چرا یا ایست چون روشنفکریم میره زیر سوالE40b
شاید یه روز برای دوستان روشنفکر یه تاپیک باز کنم...

viviyan نوشته: شما تحمل مخالف را ندارید و به بدترین شکل ممکن رفتار میکنید،
Russell نوشته: بطرز کودکانه‌ای مدعی شده‌اید که اینجا از نظر آزادی بیان فرقی برای ما کوچکترین اهمیتی ندارد،هر چه دوست دارید را شما میتوانید ادعا کنید
Russell نوشته: همچنین من تو را آدم حساب نمیکنم چجور توهینی‌ست دقیقا؟
Russell نوشته: سخنان و توقعات شما شدیدا مضحک هستند و نشان از اینکه کوچکترین ایده‌ای ندارید که چه میگویید.
Russell نوشته: من گفتم که کوچکترین اهمیتی برایم ندارد درباره‌‌ام چه فکر میکنید یا چون اینجا یهودستیزی را ممنوع است و این باعث جریحه‌دار شدن احساسات شما شده من را قرار است به چه متهم کنید،بنابراین این متلکها و تهدید‌هایِ کودکانه به روی من یکی کارساز نیست متاسفانه.

[عکس: i-won-the-election-your-argument-is-invalid.jpg]

راسل جان دست به فاشیست و جیم الفش خوبه. اما سوال اینجاست که آیا اگه به قدرت برسه توفیری با اونا داره؟ بحثی تو روانشناسی هست که هر کس به دیدن ویژگی بد خودش تو دیگران حساس تره.:e416:

Russell نوشته: ج.ا ساقط شود که میرویم قرار حظوری میگذاریم و بسلامتی اینجا مینوشیم و کافه دومگو را در تهران براه میاندازیم.

ای Asteroid ها ببیارید! و ای Gamma ray burster ها تهران را هدف بگیرید!
Shlomo Shumbulowitz نوشته: با تشکر از همه عزیزان، اولا باید بگم که من شیلا نیستم. هر چند که هر از گاهی یه PM میده و قربون صدقم میره اما فهمیدن جملاتش خیلی سخته. گویا اینگونه تایپ میکنه:

من بهتر از خودت میفهمم چه کس و شعرهایی در مغز توست و هربار که برای ما منبر میروی تا ما را آگاه کنی و گمان میکنی من کسی هستم که چشم بسته مورد شستشوی شبکه مخفی یهودیان بوده و حالا با خواندن چهار خط کتاب از افرادی که سوادشان در حد همان خودت و هیتلر بوده ما را براه بیاوری !!
حقیقتا با مزه است این منبر رفتن هایت ،انشالاسپاگتی از زیر زمینی که در آن هستی با ترول‌هایِ دوزاری و منبر رفتن برای سالن خالی ولی بالاخره موفق میشوی این مافیای مخوف را از پای درآوری (در ادامه راه هیتلر) !!

من پاسخ اتهامات کاربر ویویان را دادم وگرنه همانطور که گفتم خیلی رقت انگیز است که با اینکه من تو را مخاطب قرار نمیدهم، تو تا من ش میگویم دو خط از اتهامات من به خودت دفاع میکنی در حالی که من اصلا بحثی در اینها با تو ندارم،اگر تو (جدای از ترولینگ) واقعا نمیفهمی که یهودستیز و نژادپرست هستی (جدا از به نفهمی زدن معمول ترولیستی خودت تا بلکه برای تصحیح دروغها و مهملات نوشته شده‌ات کسی از تو نقل قول بگیرد) حقیقتا باور‌داری که اینها که من درباره تو گفته‌ام دروغ است بگو تا ما بیشتر بخندیم :)))

حقیقتا بامزه است که باز یکسری سخن بی سر و ته درباره جان براون زده‌ای که بلکه برای تصحیح آنها پاسخی بگیری !!
این مرا یاد‌ این انداخت که بد نیست سر فرصت یک حالی به قهرمان افسانه ایت Jerry Falwell بدهم و برخلاف شوخی‌ رفت انگیزت درباره مرد بزرگی مانند جان براون ولی حالی که به دلقک محبوبت میخواهم بدهم دیدنی خواهد بود E402
من نیز با ویویان و ایران بانوی گرامی هم نگرم.کمی با ترول های دفترچه با نرمی بیشتری برخورد کنید جای دوری نمیرود :e405: ! گاهی هم محیط خشک دفترچه به چنین فضایی نیاز دارد.
Fiona نوشته: من نیز با ویویان و ایران بانوی گرامی هم نگرم.کمی با ترول های دفترچه با نرمی بیشتری برخورد کنید جای دوری نمیرود ! گاهی هم محیط خشک دفترچه به چنین فضایی نیاز دارد.
ترولینگ در نظر من آنچنان مشکلی ندارد ولی این دو نفر مخصوصا کاربر بالا بیش از آنکه ترول باشند یهودستیزانی هستند که ترول ابزارشان است (استدلالی ندارند و کسی هم حالت عادی تحویلشان نمیگیرد مجبورند این دلقک بازی‌ها را دربیاورند بلکه کسی تحویلشان بگیرد) و خیلی ساده من معتقدم ترلورانس دفترچه دربرابر چنین افرادی باید صفر باشد.
یک نکته دیگر که دوستان دقت باید بکنند اینست که من هم اینجا کاربر هستم و اینکه چقدر شدید مثلا با آندد خودمان بحث میکنم دلیل بر این نیست که میخواهم او اینجا نباشد یا این برخورد مدیریتی‌ست و...

برای نمونه یکی از ترول‌هایِ قدیمی اینجا سمکینگ است که هیچگاه اینچنین تخلفات جدی قانونی نداشته و من هم با اینکه شاید چندان میانه‌‌ای با خود او نداشته باشم ،هیچ مشکلی هم با حظور او ندارم و حتی از حظور او استقبال و دفاع میکنم (چندی‌ست خودش پیدایش نیست و دلمان هم برایش تنگ شده).
اتفاقا سمکینگ هم از این سخنان درباره نازیسم و اینها گاهی میزد و مقایسه او با این دو نفر مقایسه خوبی‌ست برای درک تفاوت اینها.
Russell نوشته: هیچگاه اینچنین تخلفات جدی قانونی نداشته
Russell نوشته: تخلفات جدی قانونی
Russell نوشته: تخلفات جدی
Russell نوشته: جدی
2121212121
Shlomo Shumbulowitz نوشته: E05aE05aE05a
خنده‌هایِ الکی !!
البته من الان مشغول خنده واقعی هستم آن هم از این نوع E402
Russell نوشته: :e528:E330

:Fascist, racist, antisemitic, clown trolls I like
SAMKING
:Fascist, racist, antisemitic, clown trolls I don't like
Shlomo Shumbulowitz
Shlomo Shumbulowitz نوشته: :Fascist, racist, antisemitic, clown trolls I like
SAMKING
:Fascist, racist, antisemitic, clown trolls I don't like
Shlomo Shumbulowitz
البته باز هم جعل و دروغ تحویل ما دادی،من جایی سخنان سمکینگ را تنها فاشیستی خوانده بودم البته به این دلیل ساده که سخن فاشیستی زده بود.
سمکینگ برخلاف آنچه در ظاهرش بنظر میرسد 100 برابر امثال تو صداقت فکری دارد و آنچه میگوید یا تنها ترول است و چیزی پشتش نیست یا حقیقتا از روی ندانستن است.در مورد تو یهودستیزی جدی‌ست و مانند موارد حاد یهودستیزی چیزی فراتر از من اهالی فلان جا خوشم نمیاید و در واقع نوعی اختلال روانی‌ست.
تو علاوه بر بی‌سواد مفرت تعاریف واژگان را هم نمیدانی و اینکه خیال میکنی من به تو انگ زده‌ام و آنچه باور‌داری و میگویی چیزی جز نژادپرستی‌ست خودش بسی مایه سرگرمی ماست !!
و البته سمکینگ اینقدر جرات دارد که یک یوزر بیشتر نداشته باشد E402