دفترچه

نسخه‌ی کامل: وقایع، اخبار و اطلاعات انتخابات ریاست‌جمهوری 92
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55
mosafer نوشته: به نظر شما اسم چه کسی بیرون خواهد آمد؟

نظر من این هست که انتخابات امسال مثل 84 دو مرحله ای میشه..با توجه به اختگی تمام کاندیداهای فعلی و تخت بودن خیال همایونی از عدم چالش در 4 یا 8 سال آینده از نظر داخلی،در مرحله اول دخالت آنچنانی نمیکنه اما وقتی به مرحله دوم کشید دیگه بر اساس اینکه چه افرادی هستن شاید سوگیری مشخص بکنه تا فرد مورد نظر از صندوق در بیاد...من فکر میکنم این برادر جلیلی اگر بیاد دور دوم احتمال زیادی داره رای بیارن براش E105 اما باید صبر کرد و دید چی میشه در نهایت !!
mosafer نوشته: به نظر شما اسم چه کسی بیرون خواهد آمد؟
حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای،رهبر عظیم‌الشانِ نظامِ مقدسِ جمهوری اسلامی، مدظله العالی، دامه برکاتٌ، الهم صل علی محمد و آل محمد!
این از این. یعنی نام هرکه بیرون آید، هیچ اهمیتی ندارد، نام اوست که در واقع بیرون می‌آید!
به نگر من این اصلاح‌طلبی بازی، هم‌اکنون یک ترفند شده. نظام به آنها فشار می‌آورد و میگیرد و دربندشان میکند تا بگوید اینها مخالفانِ من هستند. در حالیکه نیستند! از بهترین کسانی که میتوانند در جهتِ ماندگاری‌ِ هرچه بیشترِ این نظام فعالیت کنند همین اصلاح‌طلبان هستند. مردم هم وقتی میبینند که نظام چقدر اصلاح‌طلبان را اذیت و آزار میکند، به سوی آنها گرایش پیدا میکنند و اینچنین میشود که یک بازی برد برد برای نظام میشود!
به هر رو، من فکر میکنم از بینِ عارف، قالی‌باف و روحانی یکی بیرون خواهد آمد. جلیلی و ولایتی رای مردم را ندارند و نظام هم فکر میکنم با آوردنِ یک اصلاح‌طلبِ آبکی قصد دارد قدری فضا را عوض کند اما محتوا را حفظ کند.
هر کسی که نظر آغا بهش نزدیکتر باشه از صندوق رای بیرون میاد مسافر جان. حالا دقت کن ببین نظر آغا به کی نزدیک هست.
آغا جلیلی رو بیشتر دوست داره, ولی جلیلی اصلا رای نداره و آوردنش خیلی ضایعست, به همین خاطر شاید قالیباف رو بیارن که بگن با رای مردم انتخاب شده! قالیباف هم البته اصولگراست و نظام دیگه اجازه نمیده اصلاح طلبها به قدرت برسند, عارف و روحانی شانسی ندارند.
دوستان دور آخر مناظره رو دیدن؟نظرشون چیه؟
ولایتی بطرز جالبی از موضع انتقاد در اومد.
با مزه‌ترین قسمت هم سوالات رسانه آغا بود.
سوال اول:چرا همه شما باید مانند مجریان صدا و سیما خایه آقا را ببوسند؟
سوال دوم:چرا در ساخت بمب اتمی نظر آغا درست است چونکه تحریمها قبل از شروع برنامه ساخت بمب اتم هم بود؟!!
این یکی مناظره از بقیه داغتر بود. در بخش اول، آن دلقک، غرضی، همش پارازیت می انداخت و نمیگذاشت بحث ها داغتر شود، کسی نبود آنجا خفه اش کند. ولی به نظر من برنده این مناظره روحانی بود. بازنده اولِ مناظره نیز جلیلی بود. هم ولایتی، هم رضایی و مخصوصا روحانی حسابی ریدند به هیکلش! من هم اکنون مطمئنم جلیلی نماینده چراغ خاموش احمدی نژاد و یارانش است! حرکاتش را در مناظره دیدید؟ دقیقا مشابه حرکات احمدی نژاد بود در منظرات 88.نماینده خامنه ای ولایتی است. اما بعید میدانم که ولایتی را از صندوق بیرون آورند. چون خیلی ضایع است؛ او اصلا رای ندارد. تنها کسانی که به نظر میرسد بیشتر از بقیه توجه مردم را به خود جلب کرده اند، روحانی، عارف و قالیباف هستند. بقیه هیچ رایی ندارند در نزد مردم. من هم فکر میکنم از میان این سه نفر یکی را بیرون میکشند که در صورت ائطلاف روحانی و عارف به نفع روحانی، اگر تقلب نشود (که حتما میشود) شانس روحانی خیلی بالا میرود. اما نظر نظام به نظرم روی قالیباف است و در نهایت او را بیرون می آورند از صندوق. باید دید بازی چگونه رقم خواهد خود.
غرضی خیلی با حال است:))
کلا فکر میکنم در نقش دلقک موفق تر بود تا کاندید ریاست جمهوری.یکسره هم خطبه ی نماز جمعه میخواند!!
یک جایی گفت شما اصلاح طلبان و اصولگرا ها آنقدر با هم مخاصمت کردید که رای مردم که در زمان انقلاب 90 درصدی بود را به جایی رساندید که حالا باید با چه برنامه هایی به صندوق رای بکشانیمکشانE412
قالیباف هم کت و شلوار قهوه ای را امروز پوشید:))
جلیلی را با اینکه حسابی گوش مالیش دادند اما از موضع بالاتری صحبت میکرد.
منم امروز دیدم مناظره رو و این برام سوال بود که نقش غرضی چیه دقیقا؟!
این حداد عادل هم چه آدم حال به هم زنیه, یه پا خامنه ای می تونه باشه برای خودش از مزخرفی و گندی... اون وقتها که توی کتابهای مدرسه باید نوشته هاش رو می خوندیم چقدر دلم میخواست ببینم کیه این یارو!
نمی دونم چرا خامنه ای این رو با همه پاچه خواریهاش انتخاب نمی کنه؟
به نظرم وزرات خنده ای دلقک بازی ای چیزی راه بندازن این غرضی رو بکنن وزیرش که حرف نداره !! باید به حال مملکتی که غرضی چند سال توش وزیر بوده خون گریه کرد...ولی صد در صد شورای نگهبان با تایید صلاحیت غرضی ، اسکولش کرده عمدا E105 !!

این جلیلی هم که عین بچه ها هست...میگه نماینده آمریکا اومد تو گوش نماینده انگلیس گفت دیگه ادامه نده ، بعد همه خندیدن و اونا اونجا حریف منطق ما نشدن !! فکر میکنید حجم مغز این مثلا آدم چقدر هست؟ من در این مورد هم فکر میکنم 5+1 اونجا دیده این جلیلی سوژه هست کلا اسکولش میکنن...ببینید کیا نماینده ملت ایران هستن که مثلا حقش رو در مقابل کشورهای بزرگ بگیره !! حالا جالبه ولایتی میگه شما اونجا میتونستید امتیاز بگیرید جلیلی میگه نه ، بعد میگه جلسه این جور که شما میگی نبوده و ما نوارش رو دادیم خدمت عاغا E404 !! خود عاغا هم اون بالا اسکول شده با این افراد معتمدی که داره...

خلاصه که دور از جون عزیزان دفترچه ای ، مملکت به معنای واقعی کلمه خر تو خر شده...

راستی یه چیزی هم یادم رفت بگم...این رضایی خیلی کلاس میذاشت که با بقیه متفاوت هست و مستقل هست و مثلا اصول گراها و اصلاح طلبا رو نصیحت میکرد و بعدم ژست درک و فهم و سواد میگرفت ، یه جا زر مفت زد ، روحانی بهش گفت آقای رضایی شما همون هستین میگفتین پرونده اتمی بره شورای امنیت بهتر از اینه که بره شورای حکام آژانس انرژی اتمی و میگفتی ما ها چرا داریم از رفتن پرونده به شورای امنیت جلوگیری میکنیم ، آقای رضایی خیلی چیزا هست نذار اینجا بگم E105

یعنی اون لجظه چهره حاج سبزه وار ( محسن جدید) رضایی میر قائد دیدنی بود...کارد بهش میزدی خونش در نمیومد!! آخرشم گفت من منظورم این بود که هر دو طرف اشتباهاتی داشتن و همدیگه رو تخریب نکنیمE412
راهی برای مبارزه با رژیم در روز انتخابات | Khodnevis

سال‌های پیش در خارج از ایران هر کجا که تظاهرات ضدحکومتی برگذار می‌شد عده‌ای از طرفداران رژیم با دوربین عکاسی و ویدئوی از تظاهر کنندگان عکس و فیلم تهیه می‌کردند. آن روزهایی که رژیم می‌توانست به این شیوه عمل کند گذشته است. پیشنهاد به هم میهنان خارج از کشور این است که در روز انتخابات با دوربین در کلیه مراکز رای گیری (سفارت خانه‌ها، کنسول‌گری‌ها، مساجد، و غیره) حاضر شوند و از رای‌دهندگان به مسخره‌بازی انتخاباتی رژیم عکس و ویدئو تهیه و آن را در اینترنت (مثلا فیسبوک) قرار دهند. خواهشم از هم میهنان عزیزم این است که هیچ مزاحمتی برای رای دهندگان ایجاد نکنند. هدف ما ایجاد مزاحمت برای بقیه نیست، یکی از اهداف ما این است که اگر رژیم عکس و فیلم از حضور امت همیشه در صحنه خارج از میهن در آورد ماهم بتوانیم به جهان نشان دهیم که عکس و یا ویدئو رژیم تبلیغاتی بوده است.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55