دفترچه

نسخه‌ی کامل: اخبار روز ایران و جهان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
دوستان نظرتون در مورد این خبر چیه ؟

Inside the Saudi 9/11 coverup | New York Post
من 4 لاین خاندم به گمانم داستان این است که در 11 دسامبر کسانی
که هواپیما را دزدیده و خود را به آسمان خراش کوبیده اند از عربستان بوده اند.
اری؟
خبر بود یا مقاله؟
مرد بی‌گناه از کتک‌های ماموران کلانتری می‌گوید/راز یک قتل 48 ساعت قبل از اجرای حکم اعدام فاش شد


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ شاگرد یک تعویض روغنی در یک شب سرد زمستانی در مغازه با ضربه چاقو کشته شد و ماموران یکی از کلانتری‌های کرج صاحب مغازه را به عنوان قاتل به قاضی معرفی کردند و سپس با اعتراف مرد که "ج-ا" نام داشت در چند جلسه دادگاهی که حدود 6 سال به طول انجامید مجرم شناخته شد و حکم اعدامش صادر گردید. اما این پایان ماجرا نبود. . . .

چند ساعت قبل از اجرای حکم یک سارق در شهر‌های شمالی کشور به همراه همدستانش دستگیر شدند و این متهم پس از بازجویی پلیسی به جز سرقت کابل به یک مورد قتل در یک تعویض روغنی در کرج اعتراف می‌کند و این موضوع به اداره جنایی پلیس آگاهی استان اعلام می‌شود. . . .

قاتل به نام "ج- ا" در ٤٨ ساعت آینده قرار بود در زندان قصر اعدام شود. با توجه به حساسیت موضوع قاضی پرونده به آگاهی آمد و پس از مشورت قرار شد كه اجرای حكم اعدام قاتل داخل زندان تا اعزام متهم مرند به تعویق بیافتد. ازطرفی چون تنها قاضی صادر كنندة رای اولیه می توانست جلوی اجرای حكم متهم(ج-ا)رابگیرد بخت با این مرد بی‌گناه یار بود و قاضی پرونده همین قاضی‌ای بود كه در جریان موضوع قرار گرفته بود . بلافاصله دوفقره نیابت قضایی صادر كرد. یكی برای اجرای احكام زندان قصر برای ممانعت از اجرای حكم اعدام وانتقال قاتل "ج-ا" به آگاهی كرج ونیابت دوم برای انتقال متهم دستگیر شده توسط آگاهی مرند.

بعد از ٤٨ ساعت هر دو تا متهم به كرج منتقل شدند. متهم اصلی كه حكم اعدامش صادر شده بود به هیچ عنوان حرف نمی‌زد و تنها گریه می‌كرد و می‌پرسید شما چگونه به بی‌گناهی من پی بردید ؟ او وقتی آرامش خود را به دست آورد گفت: در طول این ٥ سال تمام موهایم سفید شد، زنم طلاق گرفته وتنها پسرم هم معتاد شده است. پدرم مغازه تعویض روغنی ام را فروخت وهمه اش را خرج وكیل كرد.

مرد بی‌گناه درخصوص علت اعتراف به قتل می گفت: مقتول شاگرد من بود وشب‌ها در داخل مغازه می خوابید یك روز صبح كه هوا سرد بود وبرف هم باریده بود رفتم سركارشاگردم در را از داخل با یك میله اهرم می كرد كه از بیرون باز نمی شد. دیدم كركره مغازه كمی باز است با خودم گفتم حتماً زودتر بیدار شده است در مغازه را بالا كشیدم دیدم جسد شاگردم غرق در خون داخل چاله سرویس تعویض روغن افتاده است. از پله ها پایین رفتم اثریك چاقوی عمیق را روی سینه او مشاهده كردم. بلافاصله از مغازه بیرون آمدم وشروع به داد وفریاد كردم مردم وهمسایگان جمع شدند و به كلانتری رجایی شهر زنگ زدند.

وی افزود: پلیس آمد وتجسس كلانتری مرا گرفت وبا خودش به كلانتری برد. درداخل كلانتری همه گفتند تو قاتلی وچرا شاگردت را كشته ای ومرا كتك زدند. دیدم تحمل این همه ضرب وشتم را ندارم. زیر كتك به خودم گفتم اگر اعتراف نكنم مرا می كشند واگرهم اعتراف كنم حكمم اعدام است. پس بهتر كه اعتراف كنم تا حداقل كتك نخورم. سرانجام با توجه به چیزهایی كه دیدم نشستم وهمه چیز را گردن گرفتم و به قتل شاگردم بدون اینكه روحم اطلاعی داشته باشد اعتراف كردم.بعد مرا به دادگاه بردند وآنجا هم همه چیز را گردن گرفتم.

این مرد بی‌گناه ادامه داد: چند روز بازداشت بودم و بعد مرا به زندان بردند.برای دوستان زندانی ام همه چیز را گفتم؛ می گفتنند اگر اعترافاتت را پس بگیری تورا به آگاهی می برند در كلانتری یك قتل را گردن گرفته ای، بروی آگاهی پنج شش قتل دیگر را هم باید گردن بگیری.چند بار دادگاه آمدم هروقت اسم آگاهی می آمد تمام بدنم می لرزید آن برخورد كلانتری را دیده بودم از اسم آگاهی وحشت می كردم هرچه دوستان وخانواده در ملاقات‌ها می‌گفتند من از ترس كتك گوش نمی كردم و در گفتن انگیزه قتل هم با بیان یك انگیزه واهی مثل اختلاف مالی قاضی را راضی كردم كه قاتل هستم.در طول این ٥ سال تمام زندگیم از دست رفت و زندگی ام از هم پاشید.

.... و اما متهم مرند پس از انتقال بدون اینكه در جریان حضور متهم(ج-ا) در آگاهی باشد، از اصل موضوع بی اطلاع بود بیان كرد: من معتاد هستم ومواد مخدر های مختلفی را تجربه كرده ام. من وچند تا از دوستانم را به جرم سرقت سیم برق گرفته بودندومن قبلاً به آنها همه چیز را گفته بودم وگفتم من ٥ تا ٦ سال پیش یك نفر را در كرج كشته ام وتا بحال آگاهی یكبار دنبالم نیامده است وپلیس ما آنقدر كه گفته می شود قوی نیست این را به دوستانم تعریف كرده بودم تا هم خودم را نشان بدهم وهم ترس آنها ریخته شود ودر زمان سرقت سیم برق اگر گیر كردیم كسی از آگاهی نترسد كه متأسفانه زمانی كه مارا در مرند گرفتند یكی از دوستانم جریان قتل را برای عوامل آگاهی تعریف كرده است.

جریان از این قرار بود...كه من در زمستان چند سال پیش در یك شب سرد زمستانی برای پیدا كردن كار عازم تهران بودم در اتوبان كرج گفتند اینجا تاكسیرانی كرج است من به موادمخدر احتیاج داشتم پیاده شدم ساعت حدود ٩شب بود رفتم ترمینال كرج ٥٠٠ تومان حشیش خریدم یك نفر آنجا بود اوهم آمده بود حشیش بخرد من در مورد كار پرسیدم و باهم گرم صحبت شدیم هوا سرد بود به من پیشنهاد داد كه شب پیش او در مغازه تعویض روغنی بخوابم رفتیم داخل مغازه یك بخاری كه با روغن سوخته كار می كرد مغازه را گرم كرده بود با هم رفتیم بالكن مغازه وصحبت كردیم وچای خوردیم میوه خوردیم ومقدار با هم حشیش کشیدیم و...كلی باهم حرف زدیم شب از نیمه گذشته بود آماده خواب شدیم.

من روی تخت خوابیده بودم نمیدانم چقدر از خوابم گذشته بود دیدم شاگرد مغازه دارد بدن مرا لمس می كند فكر كردم می خواهد جیب‌های عقب شلوارم را پیدا كند من چون بچه شهرستان بودم خیلی ترسیدم احساس كردم می خواهد از من دزدی کند. با هم درگیر شدیم چون شب با یك چاقوی بزرگ، میوه خورده بودیم دستم را روی اپن دیوار بالكن دراز كردم و یك ضربه به سینه او زدم و او را به عقب هل دادم و پاهایش به دیوار كوتاه بالكن مغازه خورد و با سربه داخل چاله سرویس تعویض روغن افتاد ومن هم وسایلم را جمع كردم در مغازه را پایین كشیدم وخودم را به ترمینال رسانیده ونزدیك صبح با اولین اتوبوس به تبریز رفتم.

راز یك جنایت بعد از ٦سال كشف شده بود و تمام اعترافات با عكس‌ها وفیلم بررسی صحنه مطابقت كامل داشت و تمام اعترافات با جزییات مورد باز سازی قرارگرفت؛ شكستن جمجمه براثر پرتاب مقتول به داخل چاله سرویس ویك ضربه چاقو داخل سینه وبخاری روغنی وچاقو و....همگی در عكسها دیده می شد.

این متهم با قرار قانونی بازداشت و متهم بی‌گناه "ج-ا" پس از ٦سال حبس از زندان آزاد شد، واقعا چه ظلم بزرگ به این بی‌گناه شده است.
seeks to crowdsource right-wing version of the Bible
Conservapedia’s version of God loves capitalism :))

خب احیانا با دانش نامه محافظه کاران! که آشنا هستید!؟حرکت جدیدشون در راستای محافظه کار تر کردن انجیل سوژه خیلی جالبیه:))
درآمد متوسط یک روحانی چقدر است؟

به گزارش پارسینه؛ مسئله امرار معاش روحانیون همواره از بحث های داغ جامعه بوده است، بسیاری از روحانیون پس از اتمام دروس حوزه برای امرار معاش، خود به کارهای دیگری نظیر تدریس در مدارس و دانشگاه ها، دفترداری اسناد و ازدواج ، قضاوت ،وکالت و.... مشغول شده و از آن طریق زندگی خود را تأمین می کنند.

شهریه طلبگی نیز تا زمانی که طلاب ارتباط خود را با حوزه های علمیه ادامه دهند، به آنها تعلق می گیرند که رقمی بین 100 تا 300 هزار تومان است.
[عکس: 210.jpg]
طلاب در حال گرفتن شهریه ماهانه
در کنار مشاغل رسمی یادشده "مسجدداری" یکی دیگر از منابع درآمدی روحانیون و طلاب به شمار می آید.

بسیاری از روحانیون امامت جماعت یکی از مساجد را به عهده دارند و برای همین امر نیز مبلغی به عنوان ایاب و ذهاب و یا مدیریت امور مسجد از هیات امنای مسجد دریافت می کنند.

مسجد داری بیشتر مربوط به نمازجماعت مغرب و عشاء می شود و مبلغ متوسط دریافتی روحانیون برای یک وعده مغرب و عشاء نیز هم اکنون پانصد هزار تومان است.

البته مسائلی همچون میزان درآمد مسجد و محل آن که در کدام بخش شهر قرار دارد و یا این که مسجد خانه امام جماعت دارد یا خیر نیز از متغیرهای این مبلغ محسوب می شود.

رسیدگی به امور مسجد بنا بر صلاحدید هیات امنا و امام جماعت از فعالیت های جنبی امام جماعت محسوب می شود و بسیاری از روحانیون دریافت حقوق از مسجد را مرتبط با این فعالیت ها می دانند و نه اقامه نمازجماعت.

اقامه نمازجماعت در شرکت ها و ادارات دولتی

اقامه نمازجماعت ظهر و عصر در شرکت ها و ادارات دولتی ، یکی دیگر از منابع درآمدی روحانیون است. در حال حاضر مبلغی که به عاوینی همچون "حق القدم " و یا هزینه ایاب و الذهاب به روحانیون برای اقامه نماز ظهر و عصر پرداخت می شود نیز حدود 500 هزار تومان است.

از عوامل تغییر نرخ این فعالیت نیز تمکن مالی شرکت ها و ادارات و یا میزان شهرت امام جماعت است. سخنرانی و بیان احکام در بین و یا پس از نماز ظهر و عصر از فعالیت های جانبی این حوزه است و مانند مسجد داری برخی از روحانیون مبلغ دریافتی خود را مربوط به این فعالیت می دانند.

[عکس: 211.jpg]

نماز و روزه قضا


"نماز و روزه قضا" هم از منابع درآمدی برخی طلاب و روحانیون است. هم اکنون عرف یک سال نماز و روزه قضای یک نفر که از دنیا رفته و ورثه آن اقدام به واگذاری آن می کنند به طور متوسط یک میلیون و پانصد هزار تومان است که نهصد هزار تومان آن مربوط به نماز و ششصد هزار تومان آن برای یک ماه روزه قضا است. نماز و روزه قضا معمولا در بیوت مراجع تقلید، حوزه ها و مساجد واگذار می شود. بسیاری از مردم با توجه به این که روحانیون نماز را به صورت بهتری می خوانند تمایل دارند تا نماز قضای گذشتگان خود را به این گروه واگذار کنند.

سخنرانی در مساجد و تکایای عزداری

از فعالیت های درآمدی بالا برخی روحانیون یکی از آن را انتخاب می کنند و برخی تمام آن ها را انجام می دهند و به عنوان مثال صبح ها در حوزه حاضر شده و مبلغی را به عنوان شهریه دریافت کرده و در همان حوزه مسئولیتی را بر عهده می گیرند و حقوقی به عنوان مسئولیت اداری حوزه دریافت می کنند.

به گزارش پارسینه، بسیاری از مسئولین حوزوی ظهرها این اجازه را دارند که به میزان حدود یکی دو ساعت نیز برای اقامه نماز ظهر و عصر از حوزه بیرون بروند.

همچنین برای غروب و شب ها نیز مسجد داری یکی از مساجد را بر عهده داشته باشد و بعد از مسجد داری نیز سخنرانی در هیئات و یا مساجد دیگری را انجام دهند. مبلغی که به عنوان حق القدم و یا هزینه ایاب و الذهاب برای سخنرانی نیز به روحانیون پرداخت می شود نیز در تهران به طور متوسط 50 هزار تومان است.

با این اوصاف،می توان نتیجه گرفت یک روحانی جوان و غیر مشهور ماهانه حدود یک میلیون تومان درآمد دارد.
ایسنا - شوهر عمه کیم جونگ اون طعمه سگ‌های گرسنه شد! E107

یک روزنامه نزدیک به حزب حاکم کمونیست چین فاش کرد که رهبر کره شمالی شوهر عمه خود و همدستانش را طعمه تعداد زیادی سگ‌ گرسنه کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ شبکه ان بی سی به نقل از روزنامه ون‌وی‌پو فاش کرد، جانگ سونگ تائک، شوهر عمه کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که فرد شماره دو این کشور محسوب می‌شد، توسط نیروهای دولتی عریان شده و سپس به همراه پنج تن از معاونانش در قفسی که 120 سگ گرسنه در آن نگهداری می‌شد، انداخته شد.

کیم جونگ اون حکم اعدام وی را به علت تلاش برای براندازی دولت در دسامبر 2013 صادر کرد.

هنوز هیچ یک از مقامات دولتی کره شمالی در خصوص نحوه کشته شدن تائک اظهارنظر نکرده‌اند.
همچنین این روزنامه گزارش داد که کیم جونگ اون و برادرش کیم جونگ چول به همراه برخی از سران حزب حاکم نحوه اعدام مرد شماره دو کره شمالی را نظاره می‌کردند.

خورده شدن جانگ سونگ تائک و همدستانش توسط سگ‌ها یک ساعت به طول انجامید. سگهای وحشی کیم جونگ اون به مدت پنج روز گرسنه نگه داشته شده بودند تا عملیات اعدام به خوبی انجام شود. بنا به نوشته روزنامه چینی پس از یک ساعت جانگ و همدستانش کاملا خورده شدند.

حدود 300 تن از مقامات کره شمالی این اعدام منحصر به فرد را از نزدیک مشاهده کردند.
بخشی از صبحت های یک دیوانه که چهار سال نام وزیر اطلاعات رو یدک میکشید...

http://farsi.alarabiya.net/fa/iran/2014/...D8%AF.html

نقل قول:حیدر مصلحی٬ وزیر سابق اطلاعات ایران، شب گذشته طی سخنانی در شهر اصفهان تلویحا هاشمی رفسنجانی را متهم به نوشاندن «جام زهر» به آیت الله خمینی کرد. او همچنین در بخشی از صحبت های خود با تاکید بر اینکه «‌ابعاد فتنه 88» هنوز فاش نشده، حزب توده را طراح اعتراضات پس از انتخابات سال 2009 در ایران معرفی کرد.جناح تندرو در ایران رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 2009 در این کشور را «فتنه» می نامند. اما جناح اصلاح طلب، حاکمیت را متهم به تقلب برنامه ریزی شده در انتخابات به سود محمود احمدی نژاد می کند.

توافقنامه ژنو در ادامه «فتنه 88»


به گزارش خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران، مصلحی در ادامه سخنان خود به توافقنامه هسته ای ایران با غرب پرداخت و مدعی شد که «آمریکا قصد دارد با تفاهمنامه ژنو جمهوری اسلامی را «بازی» دهد تا «کینه» این کشور از دل‌های مردم بیرون برود.»

بر اساس این گزارش مصلحی همچنین به طور تلویحی مذاکرات و تقاهمنامه ژنو را دنباله «فتنه 88» دانسته است.
او در صحبت های خود افزوده: «اگرچه فتنه 88 متوقف شد، اما این فتنه تمام نشده و استکبار تا زمانی که انقلاب دست از شعار‌های خود برندارد به مقابله با آن برمی‌خیزد و آمریکا در توافقنامه ژنو می‌خواهد ایران را بازی بدهد.»

حیدر مصلحی که در حال حاضر مشاور عالی فرمانده سپاه است در هفته‌های اخیر بارها حملات تندی علیه اصلاح‌طلبان٬ اکبر هاشمی رفسنجانی٬ دولت حسن روحانی و تفاهم‌نامه ژنو کرده است.


حزب توده طراح "فتنه 88"


مصلحی همچنین در نسبت دادن طراحی اعتراضات سال 2009 به حزب توده، تلویحا رهبر جمهوری اسلامی ایران، آیت الله علی خامنه ای را یکی از «بزرگان نظام» معرفی کرده و افزوده: «سال 88 جزوه‌ای از ستاد یکی از «سران فتنه» پیدا شده بود که وقتی یکی از «بزرگان نظام» آن را مطالعه کرد به ما گفت «این جزوه ادبیاتش ادبیات حزب توده است.»

حزب توده از احزاب چپ گرایی است که پیش از انقلاب اسلامی در سال 57 در ایران فعال بود، اما در سال های پس از انقلاب فعالیتش ممنوع شد و بسیاری از اعضای آن اعدام شدند.

مصلحی در ادامه اضافه کرده: «ما نیز بر همین اساس بررسی کردیم و دیدیم پاراگراف‌ها دقیقا از حزب توده گرفته شده و این طراحی‌ای بود که آمریکایی‌ها برای این انقلاب کشیده بودند».


هاشمی رفسنجانی عضو دشمنان داخلی جمهوری اسلامی


او در ادامه با تقسیم بندی «دشمنان» جمهوری اسلامی به داخلی و خارجی نخستین، استراتژی همه آنها را «تغییر نظام جمهوری اسلامی» از طریق جنگ هشت ساله میان عراق و ایران در سطح خارجی و «توطئه‌های» مجاهدین خلق و نهضت آزادی در سطح داخلی دانست.

وی در این زمینه مدعی شد که پادشاهی سعودی، قطر و سایر کشورهای حوزه خلیج به همراه کشورهای اروپایی و استکبار (آمریکا) طرحی بین‌المللی «برای متوقف کردن انقلاب اسلامی» ترتیب داده بودند.

او سپس تلویحا هاشمی رفسنجانی را متهم به دادن «جام زهر» به آیت الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جنگ این کشور با عراق و پزیرش قطعنامه 597 شورای امنیت برای پایان دادن به جنگ میان دو کشور کرد، و گفت: «خدا به داد کسانی برسد که جام زهر را به امام دادند و هنوز هم در این میان پررویی می‌کنند و من این موضوع را فعلا مطرح نمی‌کنم.»


شکل گیری دولت نهم با طرح رهبری


مصلحی ادامه گفته است: «پس از آنکه جنگ برای نظام استکبار نتیجه نداد استکبار استراتژی جنگ نرم را ترجیح داد.»

وزیر سابق اطلاعات همچنین خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دوران سازندگی و اصلاحات به عنوان محور و عمود انقلاب طرحی را بنیان نهادند تا این توطئه دشمن نقش بر آب شود.» او درباره طرح رهبر جمهوری اسلامی گفته، این طرح شکل گیری یک گفتمان از سوی نیروهای امام و رهبری بود که نتیجه آن شکل‌گیری دولت نهم بود. وی ادامه داد: استکبار در این میان دوباره مشاهده کرد که بچه‌های حزب‌اللهی به میدان آمده‌اند و شعارهای انقلاب مجددا در حال مطرح شدن است و از همین رو پیشرفت انقلاب نیز سرعت گرفت.

مقام معظم رهبری این دهه را دهه پیشرفت نامیدند و از همین رو دشمن در صدد جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی برآمد.

مشاور عالی سپاه افزود: در انتخابات دهم ریاست جمهوری مقوله‌ای به نام «فتنه» شکل گرفت. «فتنه» دقیقا حرکت دوباره بین‌المللی پس از جنگ 8 ساله برای مقابله با نظام اسلامی بود.


طرح بین اللملی برای براندازی


وی تصریح کرد: «امروز برخی‌ها با کمال وقاحت و بی‌ شرمی می‌گویند فتنه دعوای انتخاباتی بود، ولی ما اسنادی داریم که بر این نکته تاکید می‌کنند که فتنه یک جریان براندازی بین‌المللی بود و دقیقا طراحی آن از حدود یک سال قبل از شروع انتخابات ریخته شده بود و تمام برنامه‌ها بر اساس ادامه روند‌های پس از آن نیز تدوین شده بود.

وزیر سابق اطلاعات در ادامه گفت: من وقتی مسئولیت وزارت اطلاعات را پذیرفتم بیش از یک ماه از جریان روز «فتنه» می‌گذشت و دفاتر ستاد‌های انتخاباتی فتنه‌گران همچنان باز بود و بر اساس اینکه یکی از شرایط حاکمیت امامت، شرح صدر است، حاکمیت برای مقابله با این افراد فرصت لازم را برای اصلاح روند به آنان داد.

مصلحی گفت: «کسی که در جایگاه حاکمیت قرار دارد در درجه اول باید خودش را از دنیا مستغنی کند و از غرور خود بکاهد و توجه به قیامت داشته باشد البته در دوران اصلاحات شرح صدر را برای ما اینگونه تفسیر کردند که هر کسی هر کاری دلش خواست انجام دهد به گونه‌ای که حتی دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی دنیا در آن مدت در ایران جولان می‌دادند.»

مصلحی در ادامه با تشریح بخشی از بقایای جریان فتنه 88 اظهار کرد: «در یکی از ستاد‌های یکی از سران فتنه، به همراه یکی از آقازاده‌ها، جزوه‌ای پیدا شد که در آن دقیقا مشخص بود که طراحی‌ها برای وقوع اتفاقات از یک سال قبل پیش‌بینی شده بود، حتی در آن برنامه‌هایی که برای سفر به استان‌ها ترتیب داده شده بودند نیز تدوین شده بود. و اینکه در روز انتخابات باید چه بکنند، دقیقا همان زمانی که مصاحبه یکی از فتنه‌گران انجام شد که من پیروز انتخابات بودم نیز در آن جزوه آورده شده بود و به نوعی حرکت‌های کف خیابانی نیز در آن نوشته شده بود.

طرح آمریکا برای برکناری احمدی نژاد

مصلحی در ادامه با اشاره به اینکه یکی بزرگان نظام با بررسی این جزوه اعلام کردذه که ادبیات آن متعلق به حزب توده است، ادامه می دهد: این طراحی‌ای بود که آمریکایی‌ها برای این انقلاب کردند و چون می‌دانستند شعارهای سرمایه‌داری نتیجه نمی‌دهد، اول با شعارهایی شروع کردند که مورد استقبال مردم قرار گیرد و این جزوه جزوه‌ای بود که مجموعه‌ای از داخل و خارج کشور تدوین کرده بودند.

وزیر سابق اطلاعات در ادامه با اشاره به سفر جواد لاریجانی به فرانسه در بهمن 87 گفت: «پس از این سفر جواد لاریجانی به ما گفت که من احساس می‌کنم انتخابات خیلی سختی پیش رو داشته باشیم، چون من با وزیر امور خارجه فرانسه دیدار داشته‌ام و او در آن جلسه به من گفت که ما با دولت آمریکا به توافقی رسیدیم و آن این است که هر کسی غیر از احمدی‌نژاد بر سر دولت ایران بیاید»، و این به این معنی بود که آنها به دنبال آن بودند که نگذارند دولتی که با شعارهای انقلاب بر سر کار آمده بود پا بگیرد.

در همین میان میلیارد‌ها دلار هزینه کردند و تمام کشورهای منطقه به جز یکی دو کشور همه در این قضیه فعال بودند و سرمایه‌گذاری سنگینی کردند.

مصلحی با اشاره به نقش ویژه آمریکا در مقوله مقابله با نظام در فضای مجازی و اینترنت گفت: «یکی از نقاط قابل توجه در فتنه 88 این بود که آمریکا با تمام هیمنه خود در فضای مجازی نتوانست در مقابل نظام اسلامی کاری از پیش ببرد و بچه‌های حزب‌اللهی ما کار را به جایی رساندند که توانستند در فضایی مجازی سیستم اطلاعاتی آمریکا را متوقف کنند.»

وی در ادامه تاکید کرد: «نکته مهم در این میان این است که اگرچه فتنه 88 متوقف شد، ولی این فتنه تمام نشده است و در نهم دی ماه مردم به خیابان آمدند و تکلیفشان را نشان دادند.»


مدیریت جمهوری اسلامی در سوریه


وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه همه توفیقات نظام به امامت و ولایت فقیه بازمی‌گردد افزود: «مدیریت‌ ولایت فقیه در حرکت‌های بین‌المللی علیه ایران در نهایت همیشه به نفع نظام اسلامی تمام شده. در قضیه سوریه انقلاب اسلامی مدیریتی به خرج داد که استکبار زمین‌گیر شد.»
صحبت های آقای مصلحی درباره نقش ایران در سوریه، در حالی مطرح می شود که دخالت های ایران به عنوان یکی از دلایل عدم دعوت از ایران برای شرکت در کنفرانس صلح سوریه، موسوم به ژنو 2 مطرح شده است.

آقای مصلحی در بخش دیگری از صحبت های خود افزوده: «وحشتی که امروز استکبار از اسلام دارد و اسلام‌هراسی را در همه جا و حتی هالیوود مطرح کرده، و همه ابزارها را برای مقابله با اسلام به میدان آورده، به برکت موفقیت انقلاب اسلامی است.»

وی گفت: انقلاب اسلامی و حزب‌الله، شیعه و سنی نمی‌شناسد و اسلام ناب محمدی در حال شکل‌گیری است و اسلام‌هراسی زمینه‌ای شده که اندیشمندان اروپایی به سمت شناخت اسلام گرایش یافته‌اند.» او همچنین تاکید کرده: «ترور‌ها در عراق، پاکستان و سوریه به خاطر ممانعت از پیشروی نیروهای حزب‌الله و شیعه در جهان است.»

ونزوئلا در شوک کشته شدن ملکه زیبایی سابق این کشور | زندگی | DW.DE | 08.01.2014

نقل قول:در پی کشته شدن ملکه زیبایی سابق ونزوئلا، رئیس‌جمهور این کشور جلسه‌ای اضطراری با حضور ۱۰۰ فرمانده و شهردار تشکیل داد. نیکلاس مادورو خشونت را یک "بیماری" خوانده که ونزوئلا با آن دست و پنجه نرم می‌کند. [عکس: 22.jpg]
مردان مسلح روز سه‌شنبه (۷ ژانویه/۱۷ دی) مونیکا اسپیر، ملکه زیبایی سابق ونزوئلا و همسر بریتانیایی وی را به ضرب گلوله به قتل رساندند. دختر پنج ساله آنان از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اما جان سالم به در برده و هم اینک در بیمارستان به سر می‌برد.

مونیکا اسپیر و همسر و فرزندش به دلیل بروز مشکلی در خودرو مجبور به توقف در کنار بزرگراه شده بودند. به گفته یکی از مقامات ارشد پلیس دو کامیون برای کمک به این زوج توقف کرده و رانندگان مشغول رفع نقص فنی بوده‌اند که ناگهان خودرویی حامل پنج مرد مسلح از راه رسیده‌ است. رانندگان موفق به فرار از محل شده و خود را به ایستگاه پلیس در یک و نیم کیلومتری محل حادثه رسانده‌اند.

مونیکا اسپیر به همراه همسر و فرزندش درون خودرو پناه گرفته‌اند، اما به گفته این مقام پلیس مردان مسلح به روی آنان آتش گشوده و در نهایت بدون آن‌که چیزی را به سرقت ببرند، از محل گریخته‌اند.

میگل رودریگز، وزیر کشور ونزوئلا، گفته است که پنج نفر در رابطه با این قتل‌ها بازداشت و بازجویی شده‌اند. در همین حال برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که بروز نقص فنی در خودرو احتمالا بخشی از برنامه حمله مسلحانه بوده است.

"دست آهنین" مادورو

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، روز چهارشنبه (۸ ژانویه/۱۸ دی) جلسه‌ای اضطراری با حضور نزدیک به ۱۰۰ نفر از شهرداران و فرمانداران کشور تشکیل داد. او این حادثه را "یک کشتار" لقب داده و گفت: «خشونت یک بیماری‌ است که ما داریم.»

شماری از ونزوئلایی‌های شاغل در صنعت سینما، تئاتر و تلویزیون از مردم خواسته‌اند تا در اعتراض به خشونت‌های مرگبار خیابانی، روز چهارشنبه در کاراکاس، پایتخت این کشور، تظاهرات کنند. نیکلاس مادورو در جریان رقابت‌های انتخاباتی، مبارزه با خشونت‌های خیابانی را یکی از سرفصل‌های مهم برنامه دولت خود خوانده و به جنایتکاران هشدار داده بود که "هر کسی که قصد کشتن داشته باشد، با یک دست آهنین روبرو خواهد شد."

ونزوئلا یکی از کشورهایی با بالاترین نرخ‌سرانه قتل در جهان به شمار می‌رود. به گزارش یک نهاد غیردولتی مبارزه با خشونت، در سال ۲۰۱۳ از هر صد هزار نفر، ۷۹ نفر در این کشور به قتل رسیده‌اند.

وزارت کشور این نرخ را ۳۹ نفر اعلام کرده است. هنریک کاپریلس، رهبر حزب مخالف دولت در ونزوئلا، خواستار کنار گذاشتن "اختلافات عمیق و متحد شدن یکپارچه در برابر کمبود امنیت" شده است.

گبی اسپینو، هنرپیشه ونزوئلایی که در میامی آمریکا زندگی می‌کند، به شبکه تلویزیونی اسپانیایی زبان و پربیننده "تله موندو" گفته است که عاشق کشورش است، اما هرگز پایش را به آن‌جا نخواهد گذاشت.

مونیکا اسپیر، ۲۹ ساله، در میامی سکونت داشت و برای گذراندن تعطیلات همراه خانواده‌اش به ونزوئلا سفر کرده بود.

Anarchy نوشته: مصلحی در ادامه اضافه کرده: «ما نیز بر همین اساس بررسی کردیم و دیدیم پاراگراف‌ها دقیقا از حزب توده گرفته شده و این طراحی‌ای بود که آمریکایی‌ها برای این انقلاب کشیده بودند».
lol
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35