دفترچه

نسخه‌ی کامل: اخبار روز ایران و جهان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Mini-Me: Bin Laden’s outlaw son-in-law Abu Gheith captured | Al Bawaba

سلیمان بوقیث سخنگوی رسمی‌ القاعده که بعد از ۱۰ سال اقامت از ایران به ترکیه رفته بود ، با پاسپورت قلابی عربستان در خاک ترکیه دستگیر شد.




نظر من: این کسی‌ که ۱۰ سال ایران بوده و به ترکیه میره را آمریکا از ورودش به ترکیه اطلاع داشته! این نشون میده که CIA تا امنیتی‌ترین مکان‌های جمهوری اسلامی هم نفوذ کرده و خبردار می‌شه که یک عضو مهم القاعده می‌خواهد به ترکیه بره!
Khodnevis - واشینگتن تایمز: «اسلام دین صلح و آشتی نیست»

[COPY]در عکس العمل به برنامه تبلیغاتی دانشجویان سعودی که در خیابان‌های نیویورک به پخش شاخه‌های گل میان عابران دست زده بودند، روزنامه واشینگتن تایمز با لحنی بی‌سابقه به دین اسلام تاخته و ادعای دین صلح و آشتی بودن اسلام را رد کرده است.

«اسلام دین صلح و آشتی نیست.» این تیتر مقاله‌ای است در روزنامه واشینگتن تایمز امروز که در عکس‌العمل به خبری در رسانه‌های آمریکایی در مورد حرکت دانشجویان عربستان سعودی در روزهای «عید پاک» مسیحی منتشر شده است.

CNN و دیگر رسانه‌های آمریکایی، پخش شاخه گل‌های رُز از سوی گروهی از دانشجویان سعودی در میدان تایمز نیویورک به مناسبت عید مسیحی پاک را گزارش دادند. نویسنده واشینگتن تایمز اما می‌پرسد، «آیا پخش کردن گل یعنی اسلام دین صلح و آشتی است؟» و سپس چنین ادامه می‌دهد:

«بسیاری در رسانه‌ها سعی می‌کنند اسلام را به عنوان یک دین صلح جویانه تصویر کنند. همین هفته در The Five، برنامه پربیننده فاکس نیوز «باب بکل» افراطی‌های مسلمان را سرزنش می‌کرد که با رفتارهای تروریستی خود چهره محمد پیغمبر اسلام را خراب می‌کنند، و «دینا پریو» ادامه داد که محمد با مسیحیان و یهودیان با مدارا برخورد میکرد و گفت اینکه او یک همسر مسیحی داشته هم شاهدی بر این مدعاست.

نویسنده اما اضافه می‌کند که اما بکل و پریو اشتباه می‌کردند، و می‌نویسد: «محمد وقتی در مکه بود یک همسر مسیحی داشت، اما آن پیش از تبدیل شدنش به یک جنگجو بود، و حتی پیش از آن بود که چیزی به نام اسلام وجود خارجی داشته باشد. پس اگرچه همسر محمد مسیحی بود، اما این ربطی به تحمل دین وی توسط محمد نداشت. اسلام در سال ۶۲۲ میلادی، سال هجرت محمد از مکه به مدینه آغاز شد. در دوران زندگیش در مدینه، پیغمبر در بیشتر از ۸۰ جنگ شرکت داشت؛ با دختری ازدواج کرد که طبق مراجع مختلف تاریخی تنها شش یا هفت سال از عمرش گذشته بود؛ هزاران یهودی و مسیحی را به قتل رساند و مورد تجاوز جنسی قرار داد؛ و خشن ترین دین در تاریخ را پایه گذاشت.»

نویسنده سپس به عدم مدارای پیامبر اسلام با مسیحیان و یهودیان می‌پردازد: «محمد، مثل مسلمان‌های افراطی امروز، کافران را بوزینه و خوک می‌خواند. در سرتاسر قرآن محمد از زبان خدا میگوید که او مسیحیان و یهودی‌ها را از عربستان بیرون خواهد کرد. عربستان سعودی یک حکومت کاملا اسلامی است. در سرتاسر عربستان هیچ کلیسایی وجود ندارد، هیچ کنیسه‌ای وجود ندارد. در عربستان هیچ گونه تحمل ادیان وجود ندارد.»

مقاله واشینگتن تایمز سپس به نقل آیه‌های مختلفی از قرآن می‌پردازد که در آن پیغمبر اسلام از زبان خدا مومنان را به جنگ و قتل مخالفان اسلام و آنانی که به الله تسلیم نمیگردند فرا خوانده است. نویسنده این مقاله سپس می‌افزاید: «اغلب در پاسخ به بحث خشونت در اسلامی صحبت از خشونت‌هایی می‌کنند که به نام مسیحیت صورت گرفته است، از جمله خشونت‌های بی‌حد و حصر جنگهای صلیبی. اما تفاوت عمده‌ای که وجود دارد این است که عیسی مسیح در طول عمرش هرگز در جنگی شرکت نداشت و هیچ‌وقت پیروانش را به خشونت دعوت نکرد. محمد یک جنگجو بود و به خشونت دعوت می‌کرد. قرآن هردوی این واقعیت‌ها را در خود دارد. دادن گل به عابران حرکت قشنگی است، اما اسلام را به دین صلح و آشتی تبدیل نمی‌کند. نام صحیح‌تر کاری که این دانشجوها دارند انجام می‌دهند «جنگ با یک شاخه گل» است.[/COPY]
تجاوز ۴ زن به یک مرد در تورنتو!

Man sexually assaulted by 4 women after leaving club | CP24.com
یک زلزله‌ی دیگر در ایران آمده و گویا بسیاری کشته شده‌اندE40d

‮ايران‬ - ‭BBC ‮فارسی‬ - ‮تلفات زلزله استان بوشهر رو به افزایش است‬
امیدوارم به نیروگاه آسیبی نرسیده باشد و مردم بدبخت آن منطقه بهای ماجراجوییهای اتمی نظام را ندهند.
Ouroboros نوشته: امیدوارم به نیروگاه آسیبی نرسیده باشد و مردم بدبخت آن منطقه بهای ماجراجوییهای اتمی نظام را ندهند.
نیروگاه که در خود شهر بوشهر هست، کانون این زلزله خیلی ازش دور هست.
نیروگاهی که با 6.1 ریشتر آسیب ببیند که نیروگاه اتمی نیست... خیالتان تخت.
SAMKING نوشته: نیروگاه که در خود شهر بوشهر هست، کانون این زلزله خیلی ازش دور هست.
نیروگاهی که با 6.1 ریشتر آسیب ببیند که نیروگاه اتمی نیست... خیالتان تخت.

گویا نیروگاه بوشهر تا 8 ریشتر مقاوم هست ! (اگر چاخان نباشه)
‮نوبت شما‬ - ‭BBC ‮فارسی‬ - ‮آبگیری دوباره زاینده رود‬

نمیدونم چرا در تعطیلات عید اینکارو نکردند! شاید بخاطر بارشهای چند روز پیش تونستن اینکارو بکنند. بهرحال امسال زاینده رود خشک بود در تعطیلات عید.
[SIZE=3]خبر نقل شده از خانم تقی زاده پاک شد.
[/SIZE]farentaghizadeh: افسردگی شایع در ایرانیان

مثل اینکه یک وبلاگ جعلی بنام خانم تقی زاده ساخته شده و لینک بالا به احتمال زیاد جعلیه.
اساسا اینها همه خبرنگار حرفه‌ای هستند و سعی دارند چهره بی طرفی از خود نشان دهد.مشخص است که کس باید مغز خر خورده باشد اینها را در وبلاگ به اسم خودش منتشر کند.
در مورد کارمندان بی بی سی کار به جعل نوشته ختم نمیشود و حتی خانواده و آشنایانشان را در ایران تحت فشار گذاشته‌اند و گروگان گیری کرده‌اند .
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35