دفترچه

نسخه‌ی کامل: اخبار روز ایران و جهان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
امروز خانوم فرنوش رام در رادیو اسرائیل گفت که در تظاهراتی که در جلوی کنسولگری رژیم در فرانکفورت بوده ، مردم در اونجا رو شکستند و عکس‌های شهدا رو نصب کردند ، پلیس هم نزدیک به ۱۲۰ نفر رو دستگیر کردند که البته همگی‌ انگاری آزاد شدند.
shinbet نوشته: امروز خانوم فرنوش رام در رادیو اسرائیل گفت که در تظاهراتی که در جلوی کنسولگری رژیم در فرانکفورت بوده ، مردم در اونجا رو شکستند و عکس‌های شهدا رو نصب کردند ، پلیس هم نزدیک به ۱۲۰ نفر رو دستگیر کردند که البته همگی‌ انگاری آزاد شدند.

بله حقیقت داره ، و اینجا اگر پلیس کسی رو به خاطر مسایل این شکلی دستگیر کنه حق نداره بیشتر از 1 ساعت نگه دارتش .
اسرائیل:کروبی وموسوی در زندان مخوف پارچین اند
نقل قول:به گزارش سرویس های اطلاعاتی اسرائیل مهدی کروبی و میرحسین موسوی بیست وچهارم فوریه گذشته به زندان مخوف پارچین منتقل شدند. منابع اطلاعاتی اسرائیل گفته اند که زندان پارچین ویژه مخالفان سرسخت سیاسی رژیم اسلامی و همچنین محل نگهداری زندانیان متهم به جاسوسی است. سرویس های اطلاعاتی اسرائیل افزوده اند : معمولاً کسانی که به زندان پارچین منتقل می شوندزنده از آن بیرون نمی آیند. همین منابع می گویند که همسران مهدی کروبی ومیرحسین موسوی در محل جداگانۀ نگهداری می شوند. منابع اطلاعاتی اسرائیل افزوده اند که مهدی کروبی و میرحسین موسوی در بیست و چهارم فوریه پس ازتحمل ضرب و شتم نیروهای امنیتی به وسیلۀ کیسه های بزرگ دربسته به زندان پارچین منتقل شدند. به غیر از یک خلبان اسرائیلی که بیست و پنج سال پیش در لبنان ناپدید و سپس به وسیلۀ حزب الله به ایران تحویل داده شد، یک مأمور اف بی ای دولت فدرآل آمریکا، به نام رابرت لوینسون نیز در زندان پارچین نگهداری شده است. سرویس های اطلاعاتی اسرائیل به نقل از منابع خودافزوده اند که میرحسین موسوی و مهدی کروبی پس از انتقال به زندان پارچین قادر نبودند به تنهایی روی پا بایستند و صورت های آنان پوشیده از خون بوده است. همین منابع گفته اند که میرحسین موسوی و مهدی کروبی به دلیل گرسنگی اجباری از ضعف جسمانی نیز رنج می برده اند. آنان در مدت حصر خانگیشان از خوردن غذاهایی که مأموران امنیتی در اختیارشان می گذاشتند خودداری می کردند، زیرا نگران بودند که از طریق مواد غذایی مسموم و کشته شوند.
http://www.jpost.com/NationalNews/Articl...?id=211780

یک تروریست فلسطینی با وارد شدن به منزل یک خانواده اسرائیلی در یک شهرک یهودی نشین ، یک زن و شوهر و ۳ فرزند ۱۱ ساله ، ۳ ساله و نوزاد ۳ ماهه آنها را با چاقو به قتل رساند

حالا یک نفر از آنهایی که خودشون را برای فلسطین جر می‌‌دهند نمی‌‌آیند این حمله را محکوم کنند ، کسانی‌ که کمپس همه دانشگاه‌ها در غرب را پر کردند ، واقعا بعضی‌ موقع‌ها به این نتیجه می‌رسم شاید مئیر کهنه بنیان گذار JDL یک چیزی میگفت و گوش نکردیم22
این ویدئو سخنان نخست وزیر اسرائیل بعد از حمله در شهرک ایتامار است ، سخن درستی‌ می‌گوید ، این جامعه جهانی‌ که بدون سرعت ساختن یک توالت و مدرسه رو در کرانه غربی محکوم می‌کنه ، چه عجیب که صبر می‌کنه و در مورد این جنایت حیواناتی که سر نوزاد ۳ ماه رو میتونند ببرند سخن بگه. من واقعا در ۲ روز گذشته تا مرز سکته کردن پیش رفتم ، شاید نه بخاطر اینکه آنها یهودی بودند ، بخاطر اینکه واقعا چگونه کسی‌ میتواند سر یک نوزاد ۳ ماه را ببرد؟

[video=youtube;avpvqiRIsTI]http://www.youtube.com/watch?v=avpvqiRIsTI[/video]

این کمونیست‌های بی‌ شرف هوگو چاوز نما و اسلامیست‌ها می‌گویند که آنها تلافی میکنند ، اگر تمام خانواده مثلا من را جلوی چشمم هم بهشان تجاوز کنند باز نمیتوانم سر یک کودک نوزاد ۳ ماهه را ببرم ، واقعا حیواناتی فلسطینی که این کار را انجام دادند و افرادی که آنها را تایید یا توجیه میکنند از جامعه بشریت خارج هستند.[COLOR="Silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 10:24 AM ---------- ارسال قبلی در 10:22 AM ----------

[/COLOR]
[video=youtube;xgC9STLCyy0]http://www.youtube.com/watch?v=xgC9STLCyy0&feature=player_embedded[/video]

عکس‌های پلیس بعد از حمله
نتانیاهو در خانه پدر و مادر روت فوگل ، زن خانواده قربانی

[video=youtube;O7LSDUdiu2A]http://www.youtube.com/watch?v=O7LSDUdiu2A[/video]
shinbet نوشته: این کمونیست‌های بی‌ شرف هوگو چاوز نما و اسلامیست‌ها می‌گویند که آنها تلافی میکنند ، اگر تمام خانواده مثلا من را جلوی چشمم هم بهشان تجاوز کنند باز نمیتوانم سر یک کودک نوزاد ۳ ماهه را ببرم ، واقعا حیواناتی فلسطینی که این کار را انجام دادند و افرادی که آنها را تایید یا توجیه میکنند از جامعه بشریت خارج هستند.

این کار به همون شدتی محکومه که تیرباران کردن یک کودک 13 ساله از طرف یک سرباز اسرائیلی . فرقی نمیکند چه کسی جنایت میکند - جنایت محکوم است .
حالا این وسط مسلمانها هوچی گر هم هستند چون قدرتی ندارند و باعث میشه خیلی ها عصبانی بشوند - مثلن جمهوری اسلامی اومده کلی انجیل رو سوزانده ولی وقتی که یک کشیش میخواست توی آمریکا تازینامه رو بسوزونه اینها داشتند خودشون رو جر میدادند .
من هر وقت خبر مرگ کودکی رو میشنوم تا ساعتها اعصابم خرد میشود ، فردی که این کار رو کرده رو اسمش رو نمیشه انسان گذاشت .
توی گفتگو یک تاپیکی جناب ساتان راه اندازی کرده بودند با عنوان : اخبار جنایات اسلامگرایان .
تا جایی که میدونم و گشتم اینجا این تاپیک رو نداریم ، فکر میکنم بد نباشه که همچین تایپیکی اینجا داشته باشیم تا خبر های اینچنینی رو توش آرشی کنم .
نظر شما چیست ؟
البته یهودیان نیز کمتر از اسلامگرایان دست به جنایت نمیزنند بهتر است یک تاپیک هم در راستای جنایات بنی اسراییل ایجاد شود.
این سخن شما جناب میلاد اصلا قابل مقایسه نیست ، وقتی‌ یک نفر در یک منطقه جنگی نزدیک پست نظامی میشود احتمال اینکه به او شلیک بشود هست ، البته که سرباز میتواند اشتباه کند و حتی از روی قصد شلیک کند که این جریان محکوم است ، ولی‌ اینکه وارد یک خانه بشوید و ۵ نفر را با چاقو بکشید ، سر یک نوزاد را ببرید ، بسیار فرق می‌کند.[color="silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 05:10 pm ---------- ارسال قبلی در 05:08 pm ----------

[/color]
sonic نوشته: البته یهودیان نیز کمتر از اسلامگرایان دست به جنایت نمیزنند بهتر است یک تاپیک هم در راستای جنایات بنی اسراییل ایجاد شود.

شما فعلا بروید ، حواستان باشد کسی‌ به ناموس شما زل نزند ، بعد ادعای روشن فکری بگیرید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35