دفترچه

نسخه‌ی کامل: اخبار روز ایران و جهان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Havadar_e_Democracy نوشته: کسری جان نگفته دروغه گفته اغراق شده در تعدادش و بعد شده اهرم فشار برای امتیاز گرفتن
موسسه یادبود هولاکاست در اورشلیم(یدوشم) اسامی و مشخصات کامل ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از کشته شدگان یهودی برنامه هولاکاست رو داره ، در بسیاری از مورد هم چون تمامی‌ اعضای یک فامیل قتل‌عام شدند و نازی‌ها نیز تمامی‌ اسناد مربوط به آنها را نابود کردند کسی‌ نیست که از مرگ آنها شهادت بدهد. تحقیقات بسیار زیاد دیگری هست که حدود ۶ میلیون کشته را تایید می‌کند
Havadar_e_Democracy نوشته: بعد شده اهرم فشار برای امتیاز گرفتن

مثلا کجا؟ دولت اسرائیل چه امتیازی از هولکاست گرفته؟ بعد هم این نوشته محمود عباس ربطی‌ به این قضیه نداره. خانواده‌های بازماندگان از دولت آلمان و جاهای دیگه برای دارائی‌های از دست رفته و کشتگان غرامت گرفتند. در زمان حکومت نازی‌ها یک دفعه دولت نازی‌ای آمد تمام دارائی‌های یک یهودی را صاحب میشد و یک نازی را جایگزین او میکرد و صاحب اصلی‌ را به کمپ میفرستاد. خوب شما یعنی‌ می‌گوئید بازماندگان نباید اینها را پس بگیرند؟

http://en.wikipedia.org/wiki/Claims_Conference

http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsou...aims1.html

http://forms.claimscon.org/comp_guide/comp_guide.php



Havadar_e_Democracy نوشته: تنها هم محمود عباس نبوده که در این مورد شک کرده.در مورد اون تئوری توطئه همکاری نازی ها و به قول اینا صهیونیست ها من درست نفهمیدم منظور چی بوده چون توضیحش ناقص

همکاری صهیونیست‌های اروپا و نازی‌ها یک مزخرف محض هست که دشمنان اسرائیل برای اینکه بخواهد اسرائیل را بی‌ اعتبار کنند می‌گویند. تنها گروهی که تلاش کرد با نازی‌ها رابطه برقرار کند گروه لهی بود که از ایرگون اخراج شد، چون ایرگون تصمیم گرفته بود که به حملات به ضد انگلیسی‌‌ها در اسرائیل بخاطر اینکه آنها با نازی‌ها در اروپا در جنگ بودند خاتمه دهد ولی‌ شخصی‌ با نام اورهام استرن مخالف این قضیه بود که از ایرگون اخراج شد و گروه بسیار کوچک خود را تشکیل داد، اکثریت مطلق گروه‌های مسلح یهودی آن زمان در اسرائیل و صهیونیست‌های اروپا نیز مخالف گروه کوچک لهی بودند. قضیه فقط همین است ، نه اینکه کنگره صهیونیسم و دولت نازی مخفیانه همکاری میکرد تا یهودیان را بکشند ، آنطور که این جانور محمود عباس در رساله خود نوشته است.



Havadar_e_Democracy نوشته: زمانی هم که به قدرت میرسه نگفته من اون زمان دروغ گفتم

خوب معلومه که نمی‌گه دروغ گفتم ، میگه که امروز آن حرف‌ها را نمی‌زنم! خوب اگر حقیقت است ، چرا آن حرف‌ها را نمی‌زنی ، اگر دروغ است چرا آن زمان گفتی‌!!? این نشانه این هست که اینها به هر دروغی متوسل میشوند که اسرائیل را بی‌ اعتبار کنند.
Havadar_e_Democracy نوشته: یعنی تا الان غیر از مسلمونا کسی نگفته که در مورد تعداد قربانی های هولوکاست اختلاف نظر وجود داره؟
نمیدونم ، ولی میدونم که همش این مسلمونها این مساله رو جیغ میزنند .
Havadar_e_Democracy نوشته: یعنی تا الان غیر از مسلمونا کسی نگفته که در مورد تعداد قربانی های هولوکاست اختلاف نظر وجود داره؟
بین نازی‌ها و مسلمون‌ها همکاری‌های گسترده وجود داشته ، از فرار بسیاری از دانشمندان نازی به مصر برای کمک به عبدالناصر در جنگ با اسرائیل بگیرید تا گردان مسلمانان در ارتش آلمان نازی. اختلاف نظر با این چیزی که اینها می‌گویند فرق داره ، اینها میگن کلا ۳۰۰ هزار تا یهودی در هولکاست کشته شدند ، یک شخص یا باید بی‌ وجدان و یهود ستیز باشه که همچین حرفی‌ بزنه یا ابله! چون انقدر سند و مدرک هست که ثابت کنه در کمترین آمار‌ها بیش از ۵ میلیون نفر یهودی به صورت سیستماتیک نسل کٔشی شدند.
shinbet نوشته: بین نازی‌ها و مسلمون‌ها همکاری‌های گسترده وجود داشته ، از فرار بسیاری از دانشمندان نازی به مصر برای کمک به عبدالناصر در جنگ با اسرائیل بگیرید تا گردان مسلمانان در ارتش آلمان نازی. اختلاف نظر با این چیزی که اینها می‌گویند فرق داره ، اینها میگن کلا ۳۰۰ هزار تا یهودی در هولکاست کشته شدند ، یک شخص یا باید بی‌ وجدان و یهود ستیز باشه که همچین حرفی‌ بزنه یا ابله! چون انقدر سند و مدرک هست که ثابت کنه در کمترین آمار‌ها بیش از ۵ میلیون نفر یهودی به صورت سیستماتیک نسل کٔشی شدند.

حتی اگه فقط 300هزار نفر یا حتی فقط 30هزار نفر در هولکاست کشته شده باشند باز جنایت عظیم و بزرگی است. این مسلمانان آنقدر جنایتکارند مثلا فکر می کنند بگویند 300هزار نفر بوده دیگر جنایت نیست و مشت محکمی بر دهان یهودیان زده اند.71
shinbet نوشته: موسسه یادبود هولاکاست در اورشلیم(یدوشم) اسامی و مشخصات کامل ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از کشته شدگان یهودی برنامه هولاکاست رو داره ، در بسیاری از مورد هم چون تمامی‌ اعضای یک فامیل قتل‌عام شدند و نازی‌ها نیز تمامی‌ اسناد مربوط به آنها را نابود کردند کسی‌ نیست که از مرگ آنها شهادت بدهد. تحقیقات بسیار زیاد دیگری هست که حدود ۶ میلیون کشته را تایید می‌کند
دیتا بیس یدوشم http://www.yadvashem.org/wps/portal/IY_HON_Welcome
این هم لیست دانشگاه تنسی آمریکا که شمار کشته شدگان یهودی هولاکاست را ۵ میلیون و ۹۷۸ هزار نفر اعلام میکنه http://frank.mtsu.edu/~baustin/jewvicts.html
موزه هولکاست در آمریکا که شمار کشته‌ها رو بین ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تا ۶ میلیون یهودی اعلام میکنه. http://www.ushmm.org/research/librar...en&topic=03#02
حرف های شما درست اما منظورم این بود که اون نگفته دروغه و فقط خواسته بگه اغراق شده حالا هر هدفی که داشته...منظورم نوع صحبت شما بود..


shinbet نوشته: مثلا کجا؟ دولت اسرائیل چه امتیازی از هولکاست گرفته؟ بعد هم این نوشته محمود عباس ربطی‌ به این قضیه نداره. خانواده‌های بازماندگان از دولت آلمان و جاهای دیگه برای دارائی‌های از دست رفته و کشتگان غرامت گرفتند. در زمان حکومت نازی‌ها یک دفعه دولت نازی‌ای آمد تمام دارائی‌های یک یهودی را صاحب میشد و یک نازی را جایگزین او میکرد و صاحب اصلی‌ را به کمپ میفرستاد. خوب شما یعنی‌ می‌گوئید بازماندگان نباید اینها را پس بگیرند؟

http://en.wikipedia.org/wiki/Claims_Conference

http://www.jewishvirtuallibrary.org/...t/claims1.html

http://forms.claimscon.org/comp_guide/comp_guide.php
امتیاز اینکه خواه نا خواه هولوکاست شد یه کاتالیزور برای تشکیل کشور اسرائیل!! و اینکه امروز هم تحقیق در موردش در خیلی از کشورها جرم محسوب میشه و تقریبا هر جا اسم هولوکاست رو میارن فقط اشاره به یهودی های کشته شده میکنن...منظورم بیشتر یه جو روانی هست که ایجاد شده!!! ضمنا من اینجا فقط دید محمود عباس رو طبق برداشت خودم گفتم...
ولی خود شما این گفته رو از یکی از سران اسرائیل نقل کردین که ما دیگه به آشوویتس بر نمیگردیم..یعنی هر جا مخالفتی با اسرائیل میشه فورا برای مقابله هولوکاست رو علم میکنن!!!
اگه اسم این امتیاز گرفتن و اهرم فشار نیست پس چیه؟!


shinbet نوشته: همکاری صهیونیست‌های اروپا و نازی‌ها یک مزخرف محض هست که دشمنان اسرائیل برای اینکه بخواهد اسرائیل را بی‌ اعتبار کنند می‌گویند. تنها گروهی که تلاش کرد با نازی‌ها رابطه برقرار کند گروه لهی بود که از ایرگون اخراج شد، چون ایرگون تصمیم گرفته بود که به حملات به ضد انگلیسی‌‌ها در اسرائیل بخاطر اینکه آنها با نازی‌ها در اروپا در جنگ بودند خاتمه دهد ولی‌ شخصی‌ با نام اورهام استرن مخالف این قضیه بود که از ایرگون اخراج شد و گروه بسیار کوچک خود را تشکیل داد، اکثریت مطلق گروه‌های مسلح یهودی آن زمان در اسرائیل و صهیونیست‌های اروپا نیز مخالف گروه کوچک لهی بودند. قضیه فقط همین است ، نه اینکه کنگره صهیونیسم و دولت نازی مخفیانه همکاری میکرد تا یهودیان را بکشند ، آنطور که این جانور محمود عباس در رساله خود نوشته است.
در این مورد اطلاعی ندارم....


shinbet نوشته: خوب معلومه که نمی‌گه دروغ گفتم ، میگه که امروز آن حرف‌ها را نمی‌زنم! خوب اگر حقیقت است ، چرا آن حرف‌ها را نمی‌زنی ، اگر دروغ است چرا آن زمان گفتی‌!!? این نشانه این هست که اینها به هر دروغی متوسل میشوند که اسرائیل را بی‌ اعتبار کنند.
کسری جان من نه دل خوشی از این عرب ها دارم و نه قصد دفاع از محمود عباس...اما بحث این نیست که الان نمیاد بگه اون زمان دروغ گفتم,بحث اینه که همون زمان نوشتن رساله دکتری هم همچین حرفی نزده,اگه جایی به کل منکر شده شما برای من بیار!!!چند بار هم گفتم که بحثش تعداد بوده یا اینکه از اتاق گاز استفاده شده یا نه!!! حالا گیریم همه حرف های اون زمانش اشتباه بوده اما حرفی که الان زده نشون میده انسان واقع بینی هست و در واقع فهمیده با اون روش های گذشته اش نمیتونه کاری رو از پیش ببره و سودی برای فلسطینی ها نداره!! اسرائیل اگه واقعا دنبال حل این مناقشه هست که البته گاهی شک میکنم,شانسی جز همین شخص محمود عباس نداره...هر چی باشه از اون دار و دسته حماس که بهتره....
Havadar_e_Democracy نوشته: یعنی تا الان غیر از مسلمونا کسی نگفته که در مورد تعداد قربانی های هولوکاست اختلاف نظر وجود داره؟

چرا کسی دیگر هم گفته. تلویزیون ایران چنیدن سال قبل بطور مکرر درباره مورخی فرانسوی به نام روژه گارودی برنامه پخش میکرد. او منکر هلوکاست بود. البته او تا قبل از 1982 مسلمان نبوده.
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D9%8...8%AF%DB%8C

نقل قول:دولت ایران مقداری از مبلغ جریمهٔ گارودی را پرداخت.
Havadar_e_Democracy نوشته: حرف های شما درست اما منظورم این بود که اون نگفته دروغه و فقط خواسته بگه اغراق شده
حرفهای اینها این هست که حدود ۳۰۰ هزار یهودی ، آن هم در طول روند طبیعی جنگ کشته شدند و نسل کشی وجود ناداشته ، یک گروه دیگر هم می‌گویند که صهیونیست‌ها با نازی‌ها همکاری کردند و تعداد حدود ۶ میلیون هم دروغه! خوب این یعنی‌ انکار تمامی‌ بنیان هولکاست ، اینکه حکومت نازی رو از یک نسل کٔشی برنامه ریزی شده مبرا بدونیم رو شما چی‌ اسمش رو میذارید؟


Havadar_e_Democracy نوشته: امتیاز اینکه خواه نا خواه هولوکاست شد یه کاتالیزور برای تشکیل کشور اسرائیل!!

اسرائیل چند سال این ور اون ور تشکیل میشد و فکرش رو بکنید الان جمیعت یهودی اسرائیل چندین برابر بود اگه میلیون‌ها یهودی در هولکاست کشته نشده بودند و این کشور چقدر قوی تر بود. البته ممکن است هولکاست چندین سال این قضیه را جلوتر انداخته باشد ، ولی‌ نقش ما در این میان چیست؟ اینها می‌گویند که صهیونیست‌ها با هیتلر همکاری کردند تا از طریق ایجاد احساس گناه در میان غربی‌ها کشور اسرائیل را ایجاد کنند که این حرف دروغ محض است!

Havadar_e_Democracy نوشته: اینکه امروز هم تحقیق در موردش در خیلی از کشورها جرم محسوب میشه و تقریبا هر جا اسم هولوکاست رو میارن فقط اشاره به یهودی های کشته شده میکنن
در هیچ کشوری تحقیق در مورد هولکاست جرم محسوب نمیشه ، انکار نسل کٔشی جرم محسوب می‌شه به عنوان یک تشویق تنفر نسبت به یک گروه . اینها هم به دلیل این هست که از قدرت گرفتن نازی‌ها دوباره در اروپا جلوگیری بشه، به تازگی در فرانسه انکار نسل کٔشی ارامنه هم جرم محسوب می‌شه. هیچ کس هم فقط به یهودی‌ها اشاره نمیکنه ، من خودم ترم پیش یک درس در مورد تاریخ هولاکاست داشتم %۴۰ اون در مورد شاهدان یهوه ، همجنس گرایان ،عقب مانده‌ها و غیره بود که آنها هم نسل کٔشی شدند.



Havadar_e_Democracy نوشته: منظورم بیشتر یه جو روانی هست که ایجاد شده!!!
جو روانی‌ که همیشه به ضدّ اسرائیل هست ، اگه زمان جنگ غزه یا ۲۰۰۶ لبنان در غرب بودید می‌دیدید که صد‌ها تظاهرات ضد اسرائیلی برگزار میشد و ستاره داوود رو در کنار نشان آلمان نازی میگذاشتند. اگه صحبت از جو بخواهیم بکنیم ، اسرائیل بسیار تنها هست!




Havadar_e_Democracy نوشته: ولی خود شما این گفته رو از یکی از سران اسرائیل نقل کردین که ما دیگه به آشوویتس بر نمیگردیم..یعنی هر جا مخالفتی با اسرائیل میشه فورا برای مقابله هولوکاست رو علم میکنن!!! اگه اسم این امتیاز گرفتن و اهرم فشار نیست پس چیه؟!
اون نقل قول از یک رابی بود البته ، ولی‌ خوب سران اسرائیل چی‌ بگویند؟ بگن خوب ما حاضریم تحت شرایطی به اشویتز برگردیم و در اتاق گاز خفه بشیم؟ کجا دیدید هر جا مخالفتی با اسرائیل شده هولکاست رو علم کردند ، این هم یک پروپاگاندا دیگه هست ، شما در ۵ سال گذشته مثلا ۵ لینک از نتانیاهو به من بدید که هرجا مخالفتی با اسرائیل شده اون هولکاست رو علم کرده؟

Havadar_e_Democracy نوشته: کسری جان من نه دل خوشی از این عرب ها دارم و نه قصد دفاع از محمود عباس...اما بحث این نیست که الان نمیاد بگه اون زمان دروغ گفتم,بحث اینه که همون زمان نوشتن رساله دکتری هم همچین حرفی نزده,اگه جایی به کل منکر شده شما برای من بیار!!!

[INFO]It downgrades the number of Holocaust victims to “[possibly] below one million,” and accuses Zionist leaders of encouraging the persecution of Jews.

It also denies that the gas chambers were used to murder Jews, quoting a "scientific study" to that effect by French Holocaust-denier Robert Faurisson.


Excerpts:


“…it is possible that the number of Jewish victims reached six million, but at the same time it is possible that the figure is much smaller--below one million.”

"The historian and author, Raoul Hilberg, thinks that the figure does not exceed 890,000." ]

"It seems that the interest of the Zionist movement, however, is to inflate this figure so that their gains will be greater… This led them to emphasize this figure [six million] in order to gain the solidarity of international public opinion with Zionism.”

"A partnership was established between Hitler's Nazis and the leadership of the Zionist movement ... [the Zionists gave] permission to every racist in the world, led by Hitler and the Nazis, to treat Jews as they wish, so long as it guarantees immigration to Palestine." [/INFO]

کسانی‌ که هولکاست رو انکار میکنند ، نمیگویند که اصلا چنین چیزی نبوده و هیچ یهودی کشته نشده. یا می‌گویند حدود ۳۰۰ هزار یهودی آن هم در طول روند طبیعی جنگ کشته شدند یا مثل محمود عباس اتاق گاز، همکاری نازی‌ها و صهیونیست‌ها و اینها را می‌گویند. در حالی‌ که اینهمه اردوگاه در سطح اروپا هست ، من خودم به اشویتز در لهستان رفتم ، اتاق گاز اونجا هست! چجوری یک نفر میتونه این رو انکار کنه
shinbet نوشته: کسانی‌ که هولکاست رو انکار میکنند ، نمیگویند که اصلا چنین چیزی نبوده و هیچ یهودی کشته نشده. یا می‌گویند حدود ۳۰۰ هزار یهودی آن هم در طول روند طبیعی جنگ کشته شدند یا مثل محمود عباس اتاق گاز، همکاری نازی‌ها و صهیونیست‌ها و اینها را می‌گویند. در حالی‌ که اینهمه اردوگاه در سطح اروپا هست ، من خودم به اشویتز در لهستان رفتم ، اتاق گاز اونجا هست! چجوری یک نفر میتونه این رو انکار کنه
یادم باشه این بار رفتم مرکز شهر از یک چیزی عکس بگیرم براتون بذارم که تقریبن توی همه ی آلمان از اینها هست . متاسفانه اسمش رو نمیدونم که از روی نت بگرم پیداشون کنم - برای همین باید برم خودم عکس بگیرم .
در آلمان چندین میلیون از اونها وجود داره و هر جایی که یکی از قربانیان هلوکاست در اونجا کشته شده (تازه به ضرب گلوله و نه در اردوگاه و ...) به خاطر بزرگداشتش یک همچون چیزی اونجا نصب کردند .
این بار رفتم ازشون عکس میگیرم .

ویرایش : پیدا کردم
[ATTACH=CONFIG]310[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]311[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]312[/ATTACH]
sonixax نوشته: یادم باشه این بار رفتم مرکز شهر از یک چیزی عکس بگیرم براتون بذارم که تقریبن توی همه ی آلمان از اینها هست . متاسفانه اسمش رو نمیدونم که از روی نت بگرم پیداشون کنم - برای همین باید برم خودم عکس بگیرم .
در آلمان چندین میلیون از اونها وجود داره و هر جایی که یکی از قربانیان هلوکاست در اونجا کشته شده (تازه به ضرب گلوله و نه در اردوگاه و ...) به خاطر بزرگداشتش یک همچون چیزی اونجا نصب کردند .
این بار رفتم ازشون عکس میگیرم .

اردوگاه که در سطح آلمان خیلی‌ زیاده ، معروفترین هاش رو می‌توان بوخنوالد و دخاوو نام برد

http://en.wikipedia.org/wiki/Buchenwald_...ation_camp

http://en.wikipedia.org/wiki/Dachau_concentration_camp
shinbet نوشته: اردوگاه که در سطح آلمان خیلی‌ زیاده ، معروفترین هاش رو می‌توان بوخنوالد و دخاوو نام برد

http://en.wikipedia.org/wiki/Buchenwald_...ation_camp

http://en.wikipedia.org/wiki/Dachau_concentration_camp

نه کسرا جان اینهایی که میگم اردوگاه نیست - اینها محل کشته شدن یا زندگی قربانیان هلوکاست در آلمان هست که برای یادبودشان از اینها اونجا نصب کردند .
توی پست قبلی چند تا پیدا کردم گذاشتم ، تو این پست هم میذارمشون :
[ATTACH=CONFIG]313[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]314[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]315[/ATTACH]
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35