دفترچه

نسخه‌ی کامل: اخبار روز ایران و جهان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
sonixax نوشته: او در این نامه چاپ هرگونه:« تصاویر شخصیت های کارتونی و اساطیری بیگانه،۲- طرح‌ها، علائم، نشانه‌ها و تصاویر مروج فرهنگ بیگانه شامل ترویج پرورش حیوانات
lol
من اول اینرا دیدم فکر کردم ترویج خشونت علیه حیوانات است !!
جای این خبر بگمانم اخبار عجیب اسلامگرایان باشد.
دستگیری یکی‌ از رهبران اصلی‌ القاعده به نام الناس اللیبی در طرابلس پایتخت لیبی‌ توسط کماندو‌های دلتا ارتش آمریکا

Embassy bombings figure nabbed by U.S. forces in Libya - CBS News
گاف جدید نوه «امام»: جوک در باره همسر شهدا | Khodnevis


[عکس: 1.png?itok=sllq9tny]
بر اساس کامنتی منسوب به خانم نعیمه اشراقی در فیس‌بوک، ایشان با اشاره به جوکی که سال‌ها قبل برای پدربزرگ خود تعریف کرده بود، باعث خشم بسیاری از ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گفته افراد مختلفی که به فیس‌بوک خانم اشراقی دسترسی دارند و اصالت آن‌را تایید می‌کنند، نوه آیت‌الله خمینی در کامنتی، از جوکی که برای پدربزرگ خود تعریف کرده بود، می‌گوید.

خانم اشراقی می‌نویسد: «جوک دیگری که برای امام تعریف کردیم و همیشه به شوخی یاد می‌کردند این بود: امام خمینی: ای پاسداران، بیوه شهدا را بگیرید. ای کاش من یک پاسدار بودم

این مساله با واکنش گسترده‌ای در فضای شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد وبنا به گفته کسانی که با خانم اشراقی در ارتباط فیس‌بوکی هستند، ایشان کامنت‌های اعتراضی را از زیر این «جوک» حذف کرده‌اند.

[عکس: 95.jpg]

بعد از ماجرای «فتوشاپ» نوه «امام»، خانم اشراقی و فیس‌بوک‌شان به دقت از سوی اعضای فیس‌بوک زیر نظر بوده است

.پس از داغ شدن موضوع این «جوک» در فضای مجازی، مسیح علی‌نژاد، روزنامه‌نگار ایرانی مقیم انگلستان در فیس‌بوک خود به این مساله اشاره و به خانم اشراقی اعتراض کرد. علی‌نژاد نوشت: «سرکار خانم نعیمه اشراقی! این جمله‌ای که در مورد همسران شهدای جنگ نوشته‌اید، سخیف است. جمله تهوع آور است این اسمش طنز نیست، جوک نیست.»

خانم اشراقی اما، در کامنت‌های مختلفی، همه چیز را به گردن جاعلان انداخت.

چند ساعت بعد، خانم علی‌نژاد در پستی جداگانه نوشت: «تمام تنم از دروغ درد گرفت. دوستان اصلاح‌طلبی را می‌شناسم که می‌دانند نعیمه اشراقی نه تنها آن کامنت را خودش نوشت بلکه از جک نوشته‌اش در مورد شهدای جنگ در صحبت‌های خصوصی با آن‌ها دفاع هم کرد. من خودم همان زمانی که کامنت مربوطه را دیدم روی کامنت کلیک کرده‌ام و تا رفت توی صفحه اصلی‌اش و مطمئن شدم که صفحه خودش آن کامنت را نوشت و نه صفحه جعلی، عکسِ کامنت را منتشر کردم. به من نگویید ساکت باش. دروغ دارد. گریه‌ام گرفت. چون می‌دانم که دروغ نگفته‌ام و حالا خانم نعیمه اشراقی که در کامنت‌های خصوصی از جک‌اش دفاع کرده بود، زده است زیر همه چیز و هوادارانش یکی یکی سر من آوار خواهند شد....لطفا نگویید پوست کلفت باش. نیستم.»

برخی از کسانی که روی فیس‌بوک با خانم اشراقی دوست بوده‌اند، از او خواسته‌اند به این روال پایان دهد و فیس‌بوک خود را ببندد.

[عکس: 12.png]

بر اساس آن‌چه در چند ماه اخیر در فضای مجازی رخ داده، بسیاری از نزدیکان آیت‌الله خمینی تلاش کرده‌اند چهره‌ای نرم‌خو و غیر خشن از او به نمایش بگذارند. نوه‌های رهبر انقلاب تا‌کنون در برابر سوال‌های زیادی مرتبط با اعدام‌های دهه ۶۰ و نقض گسترده حقوق بشر تحت رهبری پدربزرگ خود سکوت کرده‌اند.

هم‌چنین، اقدام‌های منسوب به هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی برای نسبت دادن سخنانی به آیت الله خمینی، از جمله «مخالفت با شعار مرگ بر آمریکا»، که با آن‌چه تا کنون از رهبر انقلاب نقل شده تفاوتی اساسی دارد، با اعتراض‌های زیادی در میان اصول‌گرایان و هم‌چنین پست‌های طنز آمیز بسیاری از سوی منتقدان نظام در خارج از کشور مواجه شده است.
این هم مربوط به چند هفته پیش هست. اگه نخوانده اید، بخوانید جالبه:

ناشی‌گری‌ نعیمه اشراقی در انتشار عکس «فتوشاپی» دخترش

------
یکی از کامنتها که به نظرم جالب اومد:

ای بابا این نوه جان عمام باید خیلی تلاش کند تا در تقلب و حقه بازی به پای جد بزرگوارش برسد!





چین به سیاست تک فرزندی پایان می دهد | جهان | DW.DE | 16.11.2013

نقل قول:[h=1]چین به سیاست تک فرزندی پایان می دهد[/h] دولت چین به سنت کمونیستی تک‌فرزندی خود پایان می‌دهد. رهبری چین همچنین اعلام کرده اصلاحاتی در این زمینه و آزادی‌های بیشتر به شهروندان اجرا خواهند شد. اردوگاه‌های کار اجباری نیز قرار است برچیده شوند.
شرکت ملی گاز ایران ورشکسته اعلام شد
نقل قول:شرکت ملی گاز ایران با بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی به جمع شرکت‌های ورشکسته دولتی اضافه شد.
حمیدرضا عراقی، معاون وزیر نفت، در گفتگو با خبرگزاری مهر با تائید ورشکستگی مالی شرکت ملی گاز ایران، اظهار داشت که کسری منابع مالی و اعتباری یکی از مهمترین مشکلات توسعه صنعت گاز کشور است.
همین خبرگزاری به نقل بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت، اجرای اشتباه قانون هدفمندی یارانه‌ها را دلیل بروز مشکلات متعدد در دستگاه‌های تولید و توزیع کننده انرژی کشور بیان کرد.
sonixax نوشته: دولت چین به سنت کمونیستی تک‌فرزندی خود پایان می‌دهد
تک فرزندی که سنت (!؟) کمونیستی نیست! و گرنه در کشور های دیگر کمونیستی هم دیده میشد!
در چین که چپیره ی میلیاردی داشت، برای کاهش گرفتاری های فراورشی از سی چهل سال پیش
به سیاست فرزند کمتر و زندگی بهتر روی اوردند. اکنون گویا فراورش خوراک و کار و .. بهتر شده.

پارسیگر
مزدك بامداد نوشته: تک فرزندی که سنت (!؟) کمونیستی نیست! و گرنه در کشور های دیگر کمونیستی هم دیده میشد!
در چین که چپیره[١] ی میلیاردی داشت، برای کاهش گرفتاری های فراورشی[٢] از سی چهل سال پیش
به سیاست فرزند کمتر و زندگی بهتر روی اوردند. اکنون گویا فراورش[٢] خوراک و کار و .. بهتر شده.

این را بروید به دویچه وله بگویید چرا به من میگویید ؟ من بدون دست بردن در نوشته و با امانت داری کامل تنها آن را نقل قول کردم لینکش هم هست .
این هم آدرس پست الکترونیکیشان : info@dw.de
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35