دفترچه

نسخه‌ی کامل: یک گروه سنی تروریستی به نام "جیش العدل" 5 مرزبان ایرانی را ربودند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
Mehrbod نوشته: نمیدانم, اگر بجای یهودیان, مسلمانان را کشته بودند شما این همه از جنگ جهانی مینوشتی؟

بسیجی کسی‌ست که خودخواسته دارد به نظام خدمت میکند, سرباز پسر نوجوانی‌ست که ناچار از رفتن به سربازی است.

هموطنم کشته می شود...!
100% ناراحت میشم
اسیریم در دست ناپارسا...!
روزی روزگاری در نزدیکی مرزهای ایرانزمین با کشور چرکستان، پنج مرزبان ایرانی خاک ایران را می پاییدند، تا اینکه شبی....
نشستند هر پنج، آرام و شاد
چنان مرزبانان فرخ نژاد
در این هنگامه، دیوان ژولیده موی از تخمه ی خشم که از آن سوی چرکستان رَمیده بودند، ناگاه به پاسگاه مرزی ایران تاخته، سربازان داستان ما را به اسیری بُردند...
یکی چند اهریمن جنگجوی
سوی مرز ایران نهادند روی
بناگاه بانگ آمد و تاختن
خروش سواران و کین آختن
همه مرزبانان بکردند اسیر
که دانا نبودند و دانش‌پذیر
در میان این مرزبانان دلیر، افسری بود با نام «جمشید دانایی فر» که ....
جهان آفرین تا جهان آفرید
چنو مرزبانی نیامد پدید
ز شیری که باشد شکارش پلنگ
چه زاید جز از شیر شرزه به جنگ؟
ولیکن ازو بخت برگشته شد
به دست یکی اهرمن کشته شد
برو تاختن کرد ناگاه مرگ
نهادش به سر بر، یکی تیره ترگ
از کشته شدن این پهلوان، ایرانیان داغدار گشتند...
همه سربسر زار و گریان شدند
چو بر آتش تیز بریان شدند
اما، اکنون درنگ روا نیست، که به کین خواهیِ این افسران ایرانی، بایست...
ببرم پی از خاکِ جادوستان
شوم تا سر مرز هندوستان
وزان پس به شمشیر یازیم دست
کنم سر به سر کشور و مرز پست
بکوشید کاین جنگ آهرمن است
همان درد و کین است و خون خستن است
میان بسته دارید و بیدار بید
همه در پناه جهاندار بید
مبادا که:
دل مرزبانان شکسته شود!
به آهریمنان کار بسته شود
...
یه نفر نوشته: هموطنم کشته می شود...!
100% ناراحت میشم

فقط یه سوال برای من پیش اومده که برای مثال خود شما تو این مدتی که عضو بودی یه بار هم از اعدام اقلیت های مذهبی مثلا تو کردستان مطلبی ننوشتی و این کار رو محکوم نکردی و این جور ظاهر غمناک به خودت نگرفته بودی ... بیشتر به نظرم همون جوگیری هست که میلاد قبلا گفته بود !!
Anarchy نوشته: فقط یه سوال برای من پیش اومده که برای مثال خود شما تو این مدتی که عضو بودی یه بار هم از اعدام اقلیت های مذهبی مثلا تو کردستان مطلبی ننوشتی و این کار رو محکوم نکردی و این جور ظاهر غمناک به خودت نگرفته بودی ... بیشتر به نظرم همون جوگیری هست که میلاد قبلا گفته بود !!
درسته. ننوشتم چون خبر نداشتم. چون رسانه ای نشده بود..
درضمن سرباز وطن! از تمام اقشار جامعه هست و بازتابش و اندوهش سراسری تر خواهد بود تا اقلیت های سنی کردستان که در 3 مرحله محدود شده اند و بازتاب رسانه ای ندارد!
نقل قول:
جیش العدل خود را تابع قوانین نوشته شده توسط آنهایی که آنان را دشمن میداند نمیداند نه هیچ قانونی
قوانین جنگی رو کشورهای عضو سازمان ملل تائید کردند؛آیا همه کشورهایی که به این قانون رای دادند "دشمن" جیش العدل هستند!؟:))
نقل قول:
جمهوری اسلامی دوست دارد تا جای ممکن دست مردم معمولی اسلحه نباشد به خصوص در شرایط فعلی. پس تا جایی که میتواند در عمل و بر خلاف شایعات و حرفهای مفت در معاف کردن مردم از سربازی شل میگیرد.
نکته:اولا همه سربازها "مسلح" نیستند.دوما سربازها جز مردم معمولی هستند؟! E404شما که میفرمودید اینها در سرکوب مردم مشکل نداشتند، بنابراین ج.ا هم مشکلی در مسلح کردن سرباز نباید داشته باشه.میلاد بزار چند تا پرسش صریح ازت داشته باشم که اگر احیانا خواستم نتیجه گیری کنم نگی که حرفت رو بد برداشت کردم:
نقل قول:
نه جمهوری اسلامی دموکراته و نه این قوانین و رولها و قواعدی که نوشتید رو رعایت میکنه
چون ج.ا رعایت نمیکنه آیا "حقی" رو برای رعایت نکردن این قوانین به گروه های مخالفش میده؟!
نقل قول:
پس خواه نا خواه کار به اینجاها کشیده میشه
فرض کنیم این پاسخ یک چیز"طبیعی" و "نرمال" باشه،خب که چی!؟ اینکه بمب هسته هم هزاران نفر رو میکشه یک چیز طبیعی و نرمال هست ولی اینکه من هی "تکرار" بکنم که که این مسئله عادیه شک برانگیزه که گویی میخوام در مورد درستی و نادرستیش هم از این راه نظر بدم.
نقل قول:
هر کدوم از اونها به واسطه سرباز بودنشان یک هدف نظامی مشروع برای هر ارتش ، گروه تروریستی ، چریکهای فدایی و ... هستند
نه دیگه اومید و نسازی:)) تعریف "هدف نظامی مشروع" برای "درگیری های نظامی" ای هست که تحت "قوانین جنگی" باشند،بنابراین گروه هایی که "جنگ جوی غیرقانونی" هستند نمیتونند بگن طرف مقابل هدف مشروع نظامیه.حداقل در این موارد مرزبان ها همه ویژگی های یک جنگجوی قانونی رو داشتند.
نقل قول:
اگر به جای جندالله آمریکا حمله کرده بود هم سربازان وظیفه را غیر نظامی و مردم عادی نمیدید!
احسنت آمریکا اعلان حنگ میده،نیروهاش ویژگی جنگ جوی قانونی رو دارند،حق تسلیم شدن میده و کلا قوانین جنگی رو رعایت میکنه،ایران و جیش العدل در یک "جنگ" از منظر قانون بین المللی نیستند و همونطور که آمریکا تروریست ها رو گوانتانامو میفرسته و "اسیر جنگی" حسابشون نمیکنه نمیشه از ایران هم چنین انتظاری داشت و البته من نشنیدم که بگن نیرو های نظامی آمریکایی هدف نظامی مشروع برای گروه های تروریستی هستند:))[عکس: 50.jpg]نمونه ای از جنگ داخلی.جنگ با تروریست هایی که هیچ راهی برای شناختنشون نیست(قبل از اینکه حملشون رو انجام بدند) جنگ داخلی نیست!
یه نفر نوشته: درسته. ننوشتم چون خبر نداشتم. چون رسانه ای نشده بود..
درضمن سرباز وطن! از تمام اقشار جامعه هست و بازتابش و اندوهش سراسری تر خواهد بود تا اقلیت های سنی کردستان که در 3 مرحله محدود شده اند و بازتاب رسانه ای ندارد!

رسانه ای نشده بود ؟ نکنه تنها منبع شما ضرغام تی وی هست ؟ شما یه سرچ تو گوگل کن و چند تا کانال ماهواره ای ببین ، میفهمی رسانه ای شده یا نه ... بعدم الان که فهمیدی ، پس یه تکونی به خودت بده ببینیم !!

این اندوه و مندوه که جوگیری هست . چون یه چیزی مد میشه و کلاس داره ، یه مدتی میشن دنباله رو و 4 تا استاتوس فیس بوکی میذارن و بعد بر میگردن تو همون دنیای خودشون ... حالا میخواد شب شعر ولایت باشه ، میخواد گروگان گیری 5 تا سرباز !!

حالا مگه فقط کردهای سنی هستن ؟ من برای نمونه گفتم ... این همه ظلم شده تو این سال ها به همه اقشار !!
Anarchy نوشته: رسانه ای نشده بود ؟ نکنه تنها منبع شما ضرغام تی وی هست ؟ شما یه سرچ تو گوگل کن و چند تا کانال ماهواره ای ببین ، میفهمی رسانه ای شده یا نه ... بعدم الان که فهمیدی ، پس یه تکونی به خودت بده ببینیم !!

این اندوه و مندوه که جوگیری هست . چون یه چیزی مد میشه و کلاس داره ، یه مدتی میشن دنباله رو و 4 تا استاتوس فیس بوکی میذارن و بعد بر میگردن تو همون دنیای خودشون ... حالا میخواد شب شعر ولایت باشه ، میخواد گروگان گیری 5 تا سرباز !!

حالا مگه فقط کردهای سنی هستن ؟ من برای نمونه گفتم ... این همه ظلم شده تو این سال ها به همه اقشار !!

میترسم جوابت بدم، 4 تا کارت دیگه بهم بدی :-) جنبه که نداری!

من که نمیام سرچ کنم ببینم کجا ظلم شده تا خبرشو پخش کنم!
خبر پخش شده اش رو میشنوم. ضرغام تی وی هم نگاه میکنم. بی بی سی هم نگاه میکنم. یه چیزایی این میگه که اون نمیگه!
جفتشون خبرهای مخصوص خودشون میگن.. به هر حال من مناسب با زندگیم و شرایطم به یک سری خبرها دست رسی دارم و به یک سری دست رسی ندارم.
اینکه یک خبری 4 روز یا 40 روز در راس خبرهای داغ جامعه هست و بعدش دیگه خبری ازش نیست، خب روند طبیعی جامعه هست و غیر از این نباید باشه!
قرار نیست که همیشه یه خبر و یه اتفاق در روزنامه ها نوشته بشه!
نقل قول:بحث اینه که وقتی ما می دونیم حکومت رفتارشو تغییر نخواهد داد آیا نباید حق بدیم به کسانی که می خوان با زبان خود جمهوری اسلامی باهاش صحبت کنن، یعنی گلوله در برابر گلوله، اعدام کادری و درجه دار مقابل اعدام بلوچ ها. به نظر من جیش العدل هنوز 14 اعدام دیگه طلبکاره تا تازه اعدام اون 16 بلوچ رو جبران کنه
اسپاگتی رو شکر هنوز کسی توی دفترچه این حرف رو نزده:)))
دفاع از این سرباز‌ها هم چوسی روشنفکری جدید شده است! خون آن آقای دانایی فر که کشته شد آیا از خون هزاران بلوچی که اعدام شده اند رنگین‌تر است؟
Theodor Herzl نوشته: دفاع از این سرباز‌ها هم چوسی روشنفکری جدید شده است! خون آن آقای دانایی فر که کشته شد آیا از خون هزاران بلوچی که اعدام شده اند رنگین‌تر است؟
بزار راستش رو بهت بگم،من آدم احساساتی نیستم و معمولا هم تحت تاثیر چیزهایی بدتر از این هم قرار نمیگیرم،مشکل من در اینجا با یک اندیشه هست که میخواد کار نادرست رو به خاطر کارهای نادرست دیگه توجیه بکنه.

+خسته شدم اینقد سفسطه هاتو بهت یاداوری کردم،یکم رعایت کن دیگه:))
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50