دفترچه

نسخه‌ی کامل: ازدواج
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
من چون حوصلم نمیشه نقل قول کنم کلی جواب میدم. مهربد شما همینجوری داری برای خودت نظریه پردازی میکنی. میگی میل زنان به سکس کمتر هست در صورتیکه تحقیقات علمی میگه میل جنسی زن و مرد تفاوتی با هم ندارن ولی میل جنسی زنان بیشتر تحت تاثیر محیط هست. و همچنین از نظر تنوع طلبی هم تحقیقا علمی میگه اصلا مردان تنوع طلب تر از زنان نیستند. ولی مردان همیشه احساست درونی رو به خاطر شرایط اجتماعیشون راحتتر بروز میدادن. یعنی تمام اختلافات زن و مرد ناشی از محیط و شرایط بیرونی هست نه ژنتیکی و درونی.
در ضمن مردان به میل و اختیار خودشون نرفتن دنبال کارهای سختتر. (اگه بشه گفت فعالیتهای بیرون از خانه سختتر هستن) بلکه شرایط ایجاب میکرده. همون مساله نگه داری از بچه و... که زن ناخواسته مجبور شده در خانه بمونه و مرد هم مجبور شده بیرون از خانه منابع رو برای ادامه زندگی فراهم کنه.
در هر صورت این سخن شما که میگی زنها به خاطر نه ماه بارداری و نگه داری از فرزند خودبخود باعث شده میل جنسیشون کم بشه بسیار غیرعلمی و نادرست هست. مگه اینکه تحقیقات مستند و جامعی رو بیاری.
حتی حیواناتی هم که فصل جفت گیری دارند و جفت گیریشون دایمی نیست و نگه داری از فرزند هم به عهده جنس ماده هست جنس نر میل جنسی بیشتری ندارد و فقط تو فصل جفت گیری هر دوتاشون میل جنسی پیدا میکنن.
شما میگی زندگی زناشویی برای مردان هزینه بیشتری داره نسبت به زنان در صورتیکه کاملا اشتباه میکنی.چون وقتی یه مرد تک همسری انتخاب میکنه هم زحمت و دغدغه انتخاب جفت مناسب کمتر میشه براش و احتمال بقای ژنش افزایش پیدا میکنه و تنها دغدغه ش میشه تهیه منابع برای خودش و خانواده. در صورتیکه اگر قرار بود پایبند هیچ رابطه ای نباشه دایم هم نگران بقای ژنی که میخواد از خودش به جا بذاره میبود و هم نگران چگونگی تهیه منابع برای خودش و هم نگران رقابت بر سر یه جفت با دیگر مردان برای جفت گیری. پس میبینیم که سود تک همسری و تشکیل یه خانواده برای مردان خیلی بیشتر از زنان هست.
ری اکتر شاید این مساله تو تهران حل شده باشه و جامعه تهرانی سکس دختران قبل از ازدواج رو پذیرفته باشه ولی هنوز در بین اکثر مردم یه مساله حل نشده و تابو هست.
هوادار جان معلومه با پست کی موافقی با کی مخالف؟ 4
shirin نوشته: میلاد میزان رضایتمندی از شغل فکر کنم تو کشورهای پیشرفته مهمتر باشه. معلومه که خیلی مهمه احساس یه شخص نسبت به شغلش. کسی که شغلشو دوس داشته باشه مطمئنا زندگی شادتر و بهتری داره نسبت به کسی که شغلشو دوس نداشته باشه.
تو میخوای به زور بگی زنای ایرانی خودشون رو خیلی بالا میبینن و هر شغلی رو قبول نمیکنن. که حتی تو ایران هم ما خیلی زن داریم که شغلهای جالبی هم ندارند. مثل رختشویی و کلفتی در منزل دیگران و ... (البته اگه به نظر شما شغلهای دوس داشتنی نباشن) در هر صورت من نمیدونم چیو میخوای ثابت کنی.

به زور نمیخوام بگم ! این یک حقیقته که دختر های ایرانی به خصوص اگر یک قیافه ای هم داشته باشند کمتر از منشی رئیس جمهور راضی نمیشند ! حالا شمای هی میخوای بگی این طوری نیست ! نظر خودته ولی حقیقت نیست .

اون زنهایی که شما مثال زدید از سر زور و بد بختی و گشنگی و ... رفتند و دست به اون کارها زدند - من میخوام بدونم شما چه توجیهی برای یک دختر زیبا روی بلوند ۲۲ ساله که در اروپا دارد کف مک دونالد طی میکشد دارید ؟ نه اجباری وجود دارد - نه بد بختی و نه عدم وجود مشاغل دیگر ! تازه در صورتی که کار پیدا نکند دولت بهش پول نقدی که میده هیچ (ماهیانه ۳۵۰ یورو) باقی هزینه هاش از جمله هزینه تحصیل ، هزینه اجاره منزل ، پول آب و برق و ... رو هم میده (خاصیت جوامع سوسیالی) . پس اون زنهای ایرانی که شما مثال زدید به هیچ عنوان قابل مقایسه با این زنها نیستند و همانها هم اگر بدبختی ای که بر سرشان خراب شده بود نبود ، مثل باقی دختران و زنان ایرانی رفتار میکردند و فکر میکردند نیست در جهان هستند !

شما در ایران همش موجودات شبیه به خودتان دیده اید ! و فکر میکنید درستش همان است - همان دختران ایرانی وقتی وارد اروپا میشوند از دید جامعه یک مشت موجود بی خاصیت از خود راضی ی تن پرور بیشتر نیستند .[color="silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 03:43 pm ---------- ارسال قبلی در 03:41 pm ----------

[/color]
shirin نوشته: مگه اینکه تحقیقات مستند و جامعی رو بیاری.
و امیدواریم شما هم برای ادعاهاتون چنین کاری رو بکنید !
shirin نوشته: هوادار جان معلومه با پست کی موافقی با کی مخالف؟ 4
این تشکر کردن ها نکته انحرافیه44!!! تشکر کردن برای من فقط تو مواردی که موافقم نیست.مهم ترین دلیلش اینه که به نویسنده پست بگم چیزی که نوشتی برام ارزش داشت و خوندمش!!!
رفته بودم بیرون خرید ، شانس شما یک چیزی دیدم که ازش عکس گرفتم و براتون اینجا هم میذارم - فقط صورتها رو نگرفتم چونکه از چهره افراد بدون اجازه شون عکس گرفتن اینجا جرمه .

[ATTACH=CONFIG]346[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]347[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]349[/ATTACH]

همون طوری که میبینید دو تا خانم جوان دارند کف لیدل (lidl) رو طی میکشند یکی با ماشین و دیگری با همون طی های قدیمی !
حالا برای من توضیح بدود کدوم زن ایرانی (به شرطی که شرایطی مثل بچه یتیم و شوهر معتاد و بدبختی و گشنگی و ... نداشته باشه) حاضره چنین کاری بکنه ؟
این در صورتیه که این خانم ها هم خیلی جوانند ، هم از خیلی از زنهای ایرانی زیباترند و همون طوری که پیداست هیکل هاشون هم خیلی بهتره !!!! و هم اون شرایط بالا رو ندارند (یعنی بچه یتیم و شوهر معتاد و شکم گشته و عدم حمایت مالی دولت رو اصلن معنیش رو نمیفهمند ) .
این درست نقطه عکس همون پارانویا و خود برتر بینی و توهمی هستش که زن ایرانی داره و اگر هم با مردی رابطه ای برقرار میکنه معمولن برای پول و امنیت مالی هستش .
sonixax نوشته: این درست نقطه عکس همون پارانویا و خود برتر بینی و توهمی هستش که زن ایرانی داره و اگر هم با مردی رابطه ای برقرار میکنه معمولن برای پول و امنیت مالی هستش .
البته میلاد جان شاید در حال حاضر این رفتار و واکنش زن ایرانی قابل توجیه باشه چون قرن ها به عنوان جنس دوم بهشون نگاه شده و از اعتماد به نفس کافی برخوردار نبودن...تازه الان دارن گام های اول رو برمیدارن.
Havadar_e_Democracy نوشته: البته میلاد جان شاید در حال حاضر این رفتار و واکنش زن ایرانی قابل توجیه باشه چون قرن ها به عنوان جنس دوم بهشون نگاه شده و از اعتماد به نفس کافی برخوردار نبودن...تازه الان دارن گام های اول رو برمیدارن.
ولی در این مورد به خصوص ، زن ایرانی مشکلش عدم اعتماد به نفس نیست ! غرور کاذب هستش !!!
ایرانی ها کلا غرور کاذب دارند. یعنی کلا مردم خاورمیانه غرور کاذب دارند. عرب ها هم همینجوری هستند. مثلا شما رفته باشید دبی و شارجه عرب های امارات و عربستان رو میبینید که دیگه کون خر رو در خود برتر بینی پاره کردند. البته الان چون این شهرها بیشتر بین المللی شدند این غرور کاذب هم افت پیدا کرده و تعدیل شده.یا مثلا برید ترکیه و مثلا برید استانبول آنچنان پرچم ترکیه رو به در و دیوار شهر آویزون میبینید که اصلا تو ذوقتون میخوره. لبو فروش محل هم یک پرچم ترکیه به خودش آویزون کرده. فکر میکنید الان موقع جام جهانیه و تیم ملی ترکیه همین الان بازی داره که این ها اینجوری حس ناسیونالیستی شون بالا گرفته!این ملت خاور میانه ای هم معلوم نیست به چیشون افتخار میکنند!ولی چیزی که برام مشخص شد این بود که این غرور کاذب مثل غیرت میمونه و با حماقت و وحشی بازی رابطه ی مستقیم داره.مثلا شما یک تورک یا یک عرب آدم حسابی رو ببینید که غرور کاذب نداره و منطقیه از اون طرف هم میبینید که خصوصیات اخلاقی هنجار تری هم داره مثل جهانی تر فکر کردن یا گلوبالیزه تر شدن و متشخص تر بودن.=================یعنی هرچه ملت در هرکجای دنیا بیشتر آمریکایی تر شدند از اون طرف هم تعصب و وحشی بازی و نژاد پرستی و خود بزرگ بینی شون کمتر شده و مترقی تر شدند
اولا میلاد اون زن و دخترای خارجی که میگی در موقعیت فعلیشون که اکثرا دانشجو هستن کاری بهتر از اون شغلا پیدا نمیکنن. بیشترشون کار پاره وقت میخوان که به درساشون هم برسن. مثلا غیرممکنه به اون دختر خوشکل موبور بگن بیا تو این شرکت مسئول یه قسمت باش با هر شرایطی که خودت میخوای ولی اون قبول نکنه و بگه ترجیح میده بره کف فست فود طی بکشه. یعنی از نظر منطقی درست نیست. هر چقدر که شما منکرش بشی. کارایی مثل مستخدمی و طی کشی و ... در همه جای دنیا جز شغلهای رده پایین و نازل هستن. کسی هم که این شغلها رو قبول میکنه از روی ناچاری هست ناچاری یعنی اینکه باید یه راه درامد برای خودش پیدا کنه. زن ایرانی اگه نمیره همچین شغلایی رو بگیره حتما وضع مالیش خوبه یا منبع درآمدی داره. در هر صورت خیالش راحته . و دوما این خصوصیاتی که در مورد زن ایرانی میگی چند برابرش در مرد ایرانی وجود داره، کلا ایرانیا دچار حس خودبرتر بینی شدید هستن. نه فقط اونجا، حتی تو ایران هم هر ایرانی خودشو از بقیه برتر میدونه و فکر میکنه از بلانسبت شما از کون فیل افتاده. مثلا ببینه یکی رفته یه خونه ای بالا شهر خریده یا یه ماشین مدل بالا بلافاصله میگه این گداگشنه هم برای ما آدم شده. در هر صورت شما هم بهتره دست از زن ستیزیت برداری و اینقدر در مورد زن ایرانی بدوبیراه نگی چون مرد ایرانی هم بدتر نباشه بهتر از زن ایرانی نیست. با اینحال خیلیا( چه زن و چه مرد ایرانی) هم هستند که چنین خصوصیاتی ندارن.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24