01-03-2014, 11:17 PM
کوشا نوشته: فرگشت را به عنوان مبداء و منشاء حیات رد می کنند اما آن را به عنوان روند و توضیحی بر چگونگی حیات اگر علمی باشد می پذیرند
این کجایش متناقض است.
ابی الله ان یجری الامور الا باسبابها؛ سنت خداوند بر اجرا کردن هر امری با اسباب متناسب با آن امر است
ما هیچ تعارضی بین خلقت و اینکه خلقت از طریق فرگشت (البته اگر اشکالات آن برطرف و تبدیل به یک قانون شود) جاری شود
نمی بینیم.
جواب فحش ها و توهین هایت هم اگر لازم شد برای بعدا.
اصلا شما میفهمی فرگشت یعنی چی که میگی فرگشت رو به عنوان منشا حیات رد میکنن ؟ چه کسی اصلا گفته منشا حیات ، فرگشت است ؟ بعد میگی چرا میگم مسلمان دوزاری...
Evolution is the change in the inherited characteristics of biological populations over successive generations.
تکامل یا [B]فرگشت (یا به گونهٔ ویژهتر [B]تکامل زیستی یا [B]اندامی) عبارتست از دگرگونی در یک یا چند ویژگی فنوتیپی موروثی که طی زمان در جمعیتهای افراد رخ میدهد.[SUP][۱][/SUP][/B][/B][/B]زیاد این موضوع رو دیگه کش نمیدوم چون خیلی واضح هست.مثلا :
مرتضی مطهری در حالی که نظریه تکامل را نفی نمیکند ولی به تکامل به صورت مجزا در مورد گونهها باور دارد و داشتن اجداد مشترک برای انسان و میمون را انکار میکند. وی به این موضوع معتقد است که آیات قرآن به خلقت مستقل انسان اشاره دارد. [SUP][۱۳۴][/SUP]جعفر سبحانی معتقد است «تکامل الزاماً مبطل نظریهٔ ناظم الهی نیست، زیرا طرفداران نظریهٔ ناظم الهی میتوانند بگویند که ناظم الهی برای خلق جهان و موجودات پیچیده تر طرح بلند مدتی برگزیدهاست.»[SUP][۱۳۵][/SUP][SUP][۱۳۶][/SUP]
مثلا نظرات مطهری و جعفر سبحانی و واژه های "الزاما" و "میتوانند بگویند" ، نشون از همه ماله کشی برای موندن در هر دو جبهه موافق و مخالف هست.
شما هم خیلی خودت رو خسته نکن... در اسلام اجتماع نقیضین میتونه منطقی جلوه کنه !!