نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پرسش در رابطه بالباس و مسئله جنسی
#1

به چه دلیل مشاهده اندام برهنه جنس مخالف تحریک کننده است؟در صورتیکه از دوران غارنشسنی که انسان به زندگی خانوادگی رو آورد لباس بعنوان حجاب جنسی برای بقای خانواده رواج یافت( طبق نظر دزموند موریس). یعنی از اون موقع انسان دیگه لخت نبوده تا انتخاب طبیعی در این مورد وجود داشته باشه و انسان هرچی خاطره مربوط به برهنگی داره مربوط به دوره زندگی گروهی بوده حالا پرسش اینه انسانهای اون دوره اندامی شبیه به انسانهای امروز نداشتند پس انسان امروزی چگونه از دیدن اندامهای جنسی تحریک می شه؟.
پاسخ
#2

"فرهنگ"

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ
#3

undead_knight نوشته: "فرهنگ"
پسری که به سن بلوغ میرسه از دیدن اندام برهنه زن لذت می بره چنین رفتاری شبیه غریزه است یعنی در همه جای کره زمین وجود داره به پر قدرتی غریزه هست روی اندام تناسلی و ترشح هورمونها تاثیر میزاره و حتی علم پزشکی معتقده که برای افراد نوجوان موجب بلوغ زودرس خواهد شد. آیا توجیه فرهنگی برای این رفتار کافیه ؟ کسانی که در محیطهای مذهبی بزرگ می شوند و کمتر با موضوع فرهنگی درگیر هستند همینطور رفتار می کنن . البته فرهنگی به اسم چشم چرانی هم داریم که شخص اونجا طبق الگوی فرهنگی رفتار میکنه ولی اینجا صحبت از برهنگی است .
پاسخ
#4

من فکر میکنم همون بحث شرطی شدنه.
وقتی فکر فرد نسبت به سکس شرطی میشه که اندام برهنه حس جنسی رو برانگیخته میکنه.حالا اگر اون اندام و فرد به معیاراش بخونه که بیشتر ...:)
وگرنه افرادی هستند که نسبت به سکس بی تفاوتن و یا اینکه نسبت به هر بدن و اندامی چنین حسی بهشون دست نمیده.

شراب اولی تر ...
پاسخ
#5

iranbanoo نوشته: من فکر میکنم همون بحث شرطی شدنه.وقتی فکر فرد نسبت به سکس شرطی میشه که اندام برهنه حس جنسی رو برانگیخته میکنه.حالا اگر اون اندام و فرد به معیاراش بخونه که بیشتر ...:)وگرنه افرادی هستند که نسبت به سکس بی تفاوتن و یا اینکه نسبت به هر بدن و اندامی چنین حسی بهشون دست نمیده.
اگر موضوع به آموخته های شخص بستگی داشت اینقدر فراگیر و شدید نبود از نظر علمی تا جایی که اطلاع دارم جزو رفتار غریزی محسوب میشود. تاثیر آموزش ،فرهنگ و محیط در جهت عکس یعنی سرکوب این غریزه می تونه موثر باشه مثلا افرادی که در جوامع آزادتر زندگی می کنند به این موضوع عادت می کنند و یا مثلا محارم بعلت فرهنگی نسبت به هم کشش جنسی ندارند ولی در عین حال بصورت برهنه در کنار هم قرار نمی گیرند و خیلی چیزهای دیگر
پاسخ
#6

babak741 نوشته: به چه دلیل مشاهده اندام برهنه جنس مخالف تحریک کننده است؟در صورتیکه از دوران غارنشسنی که انسان به زندگی خانوادگی رو آورد لباس بعنوان حجاب جنسی برای بقای خانواده رواج یافت( طبق نظر دزموند موریس). یعنی از اون موقع انسان دیگه لخت نبوده تا انتخاب طبیعی در این مورد وجود داشته باشه و انسان هرچی خاطره مربوط به برهنگی داره مربوط به دوره زندگی گروهی بوده حالا پرسش اینه انسانهای اون دوره اندامی شبیه به انسانهای امروز نداشتند پس انسان امروزی چگونه از دیدن اندامهای جنسی تحریک می شه؟.

قصد ندارم به سوالت پاسخ بدم ولی فرضی که مبنای سوال تون هست به نظر خیلی سست و نامطمن میاد
پاسخ
#7

babak741 نوشته: اگر موضوع به آموخته های شخص بستگی داشت اینقدر فراگیر و شدید نبود از نظر علمی تا جایی که اطلاع دارم جزو رفتار غریزی محسوب میشود. تاثیر آموزش ،فرهنگ و محیط در جهت عکس یعنی سرکوب این غریزه می تونه موثر باشه مثلا افرادی که در جوامع آزادتر زندگی می کنند به این موضوع عادت می کنند و یا مثلا محارم بعلت فرهنگی نسبت به هم کشش جنسی ندارند ولی در عین حال بصورت برهنه در کنار هم قرار نمی گیرند و خیلی چیزهای دیگر

جایی خوانده بودم در میان تیره‌هایِ نخستینی هنگام سکس تن همدیگر را هم نمیلیسند و این لیسیدن انگار تنها در جاهاییکه شهرمندی پیشرفته دیده میشود.

پارسیگر

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان