نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چرا زنان فرگشت نیافتند؟!
#11

kourosh_bikhoda نوشته: جان اون خدای کسخلی که بهش اعتقاد داری فارسی مارسی حرف بزن ببینیم چی میگی. تو مگه لالی؟ یا از پشت کوه های ناکجا آباد کانکت میشی؟ چرا اینجوری حرف میزنی؟ اصلن چند کلاس سواد داری؟ تاحالا انشا نوشتی؟ کسخلی هم حدی داره آخه.

شما فکر کنم به عنوان مدیر با ادمین سایت ارتباط دارید لطفا موضوع این کاربر رو به اطلاعش برسونید تا تصمیم بگیرن.

والا من دیفرانسیل و انتگرال رو تونستم بفهمم ولی هنوز معنای حرفای ایشون رو نفهمیدم! فکر کنم mbk پاسخ خدا به ناباورانی هست که میگن قرآن مبهمه و خدا با mbk میخواد بگه از قرآن مبهمتر هم هست!

[SIGPIC][/SIGPIC]
پاسخ
#12

به نام خداوند مهرگستر خیلی مهربان "یا ایها النبی جاهد الکفار و المنافقین و اغلظ علیهم و مأواهم جهنم و بئس المصیر""ای هرآن پیامبر جنگ کننده ای رویگردانانُ هم دوچهره گشته گانُ هم خیلی سخت بگیر بَرشان هم آغوششان دوزخیست هم بدترینی جابجا گشتن هاست" ببین هم بشنو! تو هر چه سودِ گذرایت چه از راههای نادرست آسونتر برایت افتد دنبال می روی که خوش گذرانی کنی؟،من که در آیین در سخن خداوند دیدم چه مرد چه زن نبایستی پنهانی گره همسری ببندند همچنین نشانه یا آیهء جفت داریِ گذرا صیغه نبایستی بی فرمانگیری از سزاوارِ دختران چه دوشیزه چه بیوه انجام شود،کنون ناباوران آزادیِ بی مرز درخواست دارند که بایستی آنها را در جلوی چشمهای باورمندان صد تازیانه بزنیم،پناه بر خداوند از بی بند بار سازانِ خانواده ها
پاسخ
#13

mbk نوشته: ناباوران آزادیِ بی مرز درخواست دارند که بایستی آنها را در جلوی چشمهای باورمندان صد تازیانه بزنیم

اوه! اوه! mbk عصبانی شد!

[SIGPIC][/SIGPIC]
پاسخ
#14

m@hdi نوشته: پس از نقطه نظر فرگشتی لذت بیشتر زنان اهمیتی نداره و فقط امکان زنده ماندن و زاد و ولد مهمه؟

اصولن لذت پدیده ای جانبی هستش! یک باکتری هیچ درکی از لذت نداره. احتمالن یک حشره هم نداره! لذت تنها در صورت وجود مقداری مشخص از بهره هوشی نمود و معنی پیدا میکنه.
اجداد من و شما احتمالن توانایی دیدن رنگ آبی رو نداشتند! ولی امروز من و شما آبی رو میبینیم و ازش لذت میبریم!
در مورد فرگشت تنها و تنها تولید مثل و بقای نسل مهمه نه چیز دیگه! اگر روزی برای بقا لازم بشه انسان دیگه هیچ مزه ای به جز تلخی رو همراه با زجر فراوان نچشه احتمالن به همون سمت هم فرگشت پیدا خواهد کرد - یعنی فقط نسلی از بشر زنده خواهد ماند که تنها توانایی درک تلخی همراه با غذاب فراوان رو داره . چون بقا مهمه و اولویت داره. (البته میدونم مثالی که زدم خیلی تخمی تخیلیه! فقط برای اینکه اهمیت تولید مثل و بقا رو بهتون نشون داده باشم چنین مثالی زدم)

kourosh_iran نوشته: مثلا فک کن میرفت با یه مرد غریبه سکس میکرد یارو همچین تلمبه میزد روی شکمش که بچه سقط میشد! بعد تازه خطر جانی برای خود زن و همچنین برای شوهر واقعیش هم ایجاد میشد.

احتمالن انسانهای نخستین همین طوری هم بودند! چرا که معلوم نمیشده بچه مال کی بوده و این باعث میشده همزمان بیشتر از یک نر از ماده باردار و آسیب پذیر محافظت کنند.

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#15

sonixax نوشته: احتمالن انسانهای نخستین همین طوری هم بودند! چرا که معلوم نمیشده بچه مال کی بوده و این باعث میشده همزمان بیشتر از یک نر از ماده باردار و آسیب پذیر محافظت کنند.

احتمالا غیرتی هم در کار نبوده پس؟! این غیرت از کی وارد فرگشت شد؟! احتمالا اون موقع بعضا Group Sex هم میکردن!

[SIGPIC][/SIGPIC]
پاسخ
#16

m@hdi نوشته: احتمالا غیرتی هم در کار نبوده پس؟! این غیرت از کی وارد فرگشت شد؟! احتمالا اون موقع بعضا Group Sex هم میکردن!

غیرت یک واژه خیلی خیلی خیلی جوان و البته دینیه! انسان نخستین در قید و بند این چیزها نبوده.
بعد غیرت جزو پروسه فرگشت انسان نبوده و نیست! غیرت یک معقوله فرهنگیه نه فرگشتیک.

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#17

sonixax نوشته: غیرت یک واژه خیلی خیلی خیلی جوان و البته دینیه! انسان نخستین در قید و بند این چیزها نبوده.
بعد غیرت جزو پروسه فرگشت انسان نبوده و نیست! غیرت یک معقوله فرهنگیه نه فرگشتیک.

یادمه یه جا خوندم که معادل غیرت در زبان عربی حسادت است نه این تعاریفی که روشنفکران (!) دینی میدهند و میگن غیرت با حسادت فرق میکنه! مثلا در قدیم یا حتی در بعضی جاها در حالا اگه مثلا زن شما با یک مرد بگو بخند بکنه براساس فرهنگ دینی شما باید با اونها برخورد کنید در صورتی که دستشون هم به همدیگه نخورده و این نشانه حسادت هست ولی محمد گفته زنان نباید غیرت داشته باشند یعنی حتی اگه شوهرشون رو دیدن که با یه زن دیگه خوابیده باید خشنود باشن!

[SIGPIC][/SIGPIC]
پاسخ
#18

m@hdi نوشته: یادمه یه جا خوندم که معادل غیرت در زبان عربی حسادت است نه این تعاریفی که روشنفکران (!) دینی میدهند و میگن غیرت با حسادت فرق میکنه! مثلا در قدیم یا حتی در بعضی جاها در حالا اگه مثلا زن شما با یک مرد بگو بخند بکنه براساس فرهنگ دینی شما باید با اونها برخورد کنید در صورتی که دستشون هم به همدیگه نخورده و این نشانه حسادت هست ولی محمد گفته زنان نباید غیرت داشته باشند یعنی حتی اگه شوهرشون رو دیدن که با یه زن دیگه خوابیده باید خشنود باشن!

اصولن از دید اسلام زنان آدم نیستند! آنها کشتزار مردان هستند! (برابر امروزیش میشود کارخانه جوجه کشی مردان) و به جز ارایه خدامت جنسی و بزرگ کردن بچه ها به هیچ دردی نمیخورند!
این را البته امثال این فاطی آقایی!!!! که با من بحث میکند قبول کرده اند و سعی دارند به بقیه هم بقبولانند که ....

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#19

نقطه جی داخل واژن هست..

فرودگاه ها بوسه های بیشتری از سالن عروسی به خود دیده اند و
دیوارهای بیمارستان بیشتر از عبادتگاه ها دعا شنیده اند!


پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان