دفترچه

نسخه‌ی کامل: صفحه فیس بوک در مورد آزادی های یواشکی زنان در ایران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
البته ایده آل من این است که یک زن خوب یک زن مرده است ولی تا عینیت این شعار راه درازی در پیش است.
کافر_مقدس نوشته: وقتی اعلاحضرت رضا شاه دوم به همین سادگی فریب می خورد و سر کار می رود ما چکاره ایم؟!
این بدبخت هم خودش را مترسکی کرده واقعا. یک نفر نیست به او بگوید که برای اعلامِ وجود کردم آدم اینقدر فاحشه‌بازی درنمی‌آورد که!
Dariush نوشته: این بدبخت هم خودش را مترسکی کرده واقعا. یک نفر نیست به او بگوید که برای اعلامِ وجود کردم آدم اینقدر فاحشه‌بازی درنمی‌آورد که!
ببینم هنوز در حمایت از زنان کردستان لباس زنانه بر تن خود کرده یا نه؟ E402
«شاهزاده» یک زمانی دال ِ شکوه و عظمت و وقار و والامنشی و عیش و زیبایی بود، الان چه بسی بتوانیم آنرا به عنوان جایگزینی برای «بتا» بکار ببریم.
نقل قول:

به وسعت تاریخ و به حجم زمان از تو و ظلمهایی که ما مردان به تو کرده ایم شرمگینم


میدانی چیست بانو چرا در این همه تناقض روسری سر من نباشد؟!
ما بر سر تو با جبر، حجابی نشانده ایم که تو دوست نمیداری و حتی بر دیوارهای شهرهایمان شعارهایی مینویسیم که حرف دلمان نیست چون ما آرزوی مرگ برای هیچ کسی نمیکنیم و نمیخواهیم با جبر نه ازسر کسی حجاب برداریم و نه به زور روسری سر کسی کنیم.



حجاب به مرد‌ها چه ربطی‌ دارد؟ حجاب مربوط به دین اسلام است ، هر مردی که مسلمان نباشد یا مذهبی‌ نباشد کسی‌ را اجبار به پوشیدن حجاب نمیکند! واقعا این چرندیات این صفحه تا به کجا میرود؟
Theodor Herzl نوشته: حجاب به مرد‌ها چه ربطی‌ دارد؟ حجاب مربوط به دین اسلام است ، هر مردی که مسلمان نباشد یا مذهبی‌ نباشد کسی‌ را اجبار به پوشیدن حجاب نمیکند! واقعا این چرندیات این صفحه تا به کجا میرود؟
برای نظر دادن در مورد گروهی در یک محدوده جغرافیایی طبیعتا نمیشه دین و فرهنگ رو از اون گروه جدا کرد.
مثلا وقتی کسی در مرود زن ایرانی نظر میده قطعا فرهنگ و دین روی رفتار این زن اثر گذاشته و نمیشه بدون اینها تحلیلش کرد.
undead_knight نوشته: برای نظر دادن در مورد گروهی در یک محدوده جغرافیایی طبیعتا نمیشه دین و فرهنگ رو از اون گروه جدا کرد.
مثلا وقتی کسی در مرود زن ایرانی نظر میده قطعا فرهنگ و دین روی رفتار این زن اثر گذاشته و نمیشه بدون اینها تحلیلش کرد.

به جای این پشتک‌های ترحم‌برانگیز موضع خودتان را یکبار برای همیشه با پدیده‌ی guilt by association آنهم زمانی که این association چیزی انتزاعی و مضحک مثل مرد بودن است روشن بکنید و اولا بگویید درباره‌ی این موضوع که برنهاده‌ی بنیادین جناح‌های کلان جنبش فمینیستی محسوب می‌شود چه نظری دارید، و ثانیا برای مبارزه با آن چه کرده‌اید؟
Ouroboros نوشته: به جای این پشتک‌های ترحم‌برانگیز موضع خودتان را یکبار برای همیشه با پدیده‌ی guilt by association آنهم زمانی که این association چیزی انتزاعی و مضحک مثل مرد بودن است روشن بکنید و اولا بگویید درباره‌ی این موضوع که برنهاده‌ی بنیادین جناح‌های کلان جنبش فمینیستی محسوب می‌شود چه نظری دارید، و ثانیا برای مبارزه با آن چه کرده‌اید؟
E402
آه مرد بودن چیزی "انتزاعی و مضحک" هست!؟
اگر باور داشته باشیم قدرت مسئولیت میاره من مدعی هستم مردان قدرت بیشتری نسبت به زنان در اجتماع دارند پس مسئولیت بیشتری هم در رابطه با وضعیت اجتماعی اونها دارند،بنابراین مرد بودن ذاتا به معنای این نیست که کسی شریک جرم هست ولی مگر ما در مورد مردی جز مرد درون اجتماع حرف میزنیم!؟
خب فرض اول من رو قبول نداری(رابطه قدرت با مسئولیت) یا اینکه مردان قدرت بیشتری در اجتماع دارند و یا هردوش؟!
طبق معمول قافیه به تنگ آمد و سیل سوالات رتوریک شروع شد. :e057:

آقا، یا شما در یک مسئله نقشی داشته‌اید یا نه: شما آیا به زنی تا به حال تجاوز جنسی کرده‌اید؟ شما آیا تا به حال بر سر کسی روسری گذاشته‌اید؟ شما آیا تا به حال زنی را کتک زده‌اید؟ شما آیا تا به حال انگشت به کسی فرو کرده‌اید؟... مگر شما که «مرد» هستید بجز کُس‌لیسی و دامن‌پوشی و حمالی فکری برای زنان کار دیگری هم کرده‌اید؟! پس بابت چه چیزی دارید عذرخواهی می‌کنید؟ :

Theodor Herzl نوشته: به وسعت تاریخ و به حجم زمان از تو و ظلمهایی که ما مردان به تو کرده ایم شرمگینم
[ATTACH=CONFIG]4253[/ATTACH]

Top fucking lel...
سیلی را ما می‌نوازیم، مو را ما می‌کشیم، متلک را ما می‌پرانیم، کتک را ما می‌زنیم، معذرت خواهی را این می‌کند! E414

+

[ATTACH=CONFIG]4255[/ATTACH]
Ouroborosتو یک مرد راستینی. کاشکی مردان خاله زنک، مردان خودباخته زنان، مردان لیسنده، مردان فمینیست و مردانی که از خروس فقط پاسداری از ناهمجنس را یاد گرفته اند و آن خروسندگی اش که از سوژه کسب اجازه نمیکند و کار خودش را میکند را نیز یاد میگرفتند.کتاب مردان فریب خورده حواله مردان دامن پوش که همین کتاب برایشان بس است اگر بخواهند پند بگیرند.
مسیح علی‌نژاد: از رئیس و مجری صداوسیما شکایت می‌کنم | اجتماعی | DW.DE | 03.06.2014

به نظر شما کسی میتونه از سیستمی که از اساس قبولش نداره ، بخواد به شکایتش علیه ارگان های داخلیش رسیدگی کنه ؟ این معصومه قمی حالش خوبه E409؟!
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22