دفترچه

نسخه‌ی کامل: صفحه فیس بوک در مورد آزادی های یواشکی زنان در ایران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Theodor Herzl نوشته: من با اصل قضیه مشکلی‌ ندارم در مورد این صفحه ولی‌ وجود جانوری به نام معصومه قمی در پشت آن‌ مرا skeptic کرده است! هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمی‌گیرد!
:)))))))))
کسرا جان شما که توی کامنتات به "فمنیستی" بودن " مسخره" بودن حرکت پرداخته بودی:))
کافر_مقدس نوشته: پدر معنوی ما؟!! گور پدرش! من گفتم این ها به عنوان مقامات نظام چنین باوری دارند، کی گفتم به این ها ارادت دارم؟! باز دخترش فائزه را بگویید یک چیزی، وگرنه از خودش آبی گرم نمی شود و در واقع اگر خاطرات قلابی همین رفسنجانی نبود اکنون این همه بلا بر سرمان نازل نمیشد!

ما هم سند دقیق از سخنان خودشون آوردیم که هیچ کدوم از اینها مخالف حجاب اجباری نیستن ، مگر اینکه شما علم غیب داشته باشید ... اینها نه تنها فرشته نجات نیستن که همگی عامل بدبختی های امروز ما هم هستن !!

یعنی شما جدی جدی باور دارید که مشکل از خامنه ای هست نه کلیت نظام ؟ حالا رفسجانی دروغ نمی ساخت ، یه نفر دیگه میشد رهبر ... چه فرقی داشت ؟




کافر_مقدس نوشته: بله پس چه؟! تازه من دست کم آن را گرفتم، وگرنه بایستی گفت نصف بیشتر مردم ایران. گویا فراموش کرده اید نصف جمعیت ایران بانوان هستند؟! اکنون نصف مردان را نیز به آن ها بیافزایید تا شمار آن دستتان بیاید. تازه هواداران خارجی پیج را به حساب نیاوردیم

یاد مموتی و دقت آمارهاش افتادم ...برادر شما بگو اصلا چند درصد مردم ایران به فیس بوک دسترسی دارن که بعد ببینیم چقدر زن هستن ، بعد ببینیم چقدر موافق چنین حرکاتی هستن !! هوادار خارجی هم جز "نصف مردم ایران" محسوب نمیشه E404 !!




کافر_مقدس نوشته: جایی دیگر هم گفتم، من به چشمانم اعتماد ندارم ولی به خانم علینژاد دارم.

کی بود میگفت من اینا رو بت نکردم برای خودم :e405: ؟ احیانا شما که نبودی E409 ؟



کافر_مقدس نوشته: افسوس می خورم که چرا برخی افراد به جای اینکه یاری اش کنند مدام جلوی پایش سنگ می اندازند

نگران نباش ... این انتقادات ما اصولا به جایی نمیرسه و مردم همیشه در صحنه ایران ، معمولا راه خودشونو نه یک بار که هزار بار میرن و باز درس عبرت نمیگیرن !! ما هم پدر کشتگی با مسیح جان شما نداریم ، میگیم فقط مردمو با این کاراش نذاره سر کار ... مثل اون یارو که موقع درگیری های 88 میگفت سر ساعت فلان همه اتوهاتونو با هم بزنید تو برق E415 !!
Anarchy نوشته: یعنی شما جدی جدی باور دارید که مشکل از خامنه ای هست نه کلیت نظام ؟
از خامنه ای و اطرافیان او . مثلن یکی از آن ها فرمانده ی سپاه پاسداران(عزیز جعفری) که همین چندی پیش آشکارا اعتراف کرده که سال 88 ما نگذاشتیم تا آرای راستین مردم محاسبه شود و اصلاح طلبان دوباره روی کار بیایند. تاریخ از این ها به ننگی یاد خاهد کرد

Anarchy نوشته: حالا رفسجانی دروغ نمی ساخت ، یه نفر دیگه میشد رهبر ... چه فرقی داشت ؟

نخیر کس دیگری نمیشد، اگر آن خاطره ی کذایی بازگو نمی شد قرار بر این بود که شورای رهبری تشکیل شود ، ولی رفسنجانی با این کارش اغتشاشید بر همه چیز!

Anarchy نوشته: برادر شما بگو اصلا چند درصد مردم ایران به فیس بوک دسترسی دارن که بعد ببینیم چقدر زن هستن ، بعد ببینیم چقدر موافق چنین حرکاتی هستن !!
طبق آخرین آمار 50 میلیون نفر از مردم ایران در دنیای مجازی سرگرم فعالیت هستند. این را بکن یک پنجم، می شود آمار کاربران فیس بوک!! حالا لزومی هم ندارد که افراد برای پشتیبانی از این جنبش حتمن دسترسی به نت و فیس بوک داشته باشند، چه بسا افرادی را می شناسم که دلشان با این جنبش است و از این و آن خبرش را شنیده اند ولی اصلن نمی دانند اینترنت چیست!

Anarchy نوشته: ما پدر کشتگی با مسیح جان شما نداریم ، میگیم فقط مردمو با این کاراش نذاره سر کار ...
وقتی اعلاحضرت رضا شاه دوم به همین سادگی فریب می خورد و سر کار می رود ما چکاره ایم؟!

[عکس: 1.jpg]
کافر_مقدس نوشته: وقتی اعلاحضرت رضا شاه دوم به همین سادگی فریب می خورد و سر کار می رود ما چکاره ایم؟!
به قول فولادوند این رضا پهلوی لیاقت نام پهلوی رو نداره و باید به اسم مادر مسلمونش رضا دیبا خطاب بشه! حالا مگه رضا پهلوی مرجع تقلید ما هست که سخن ایشون مرجع باشه؟ این مردک از جانورانی مثل گنجی و سازگارا نیز حمایت کرده بود!
undead_knight نوشته: :)))))))))
کسرا جان شما که توی کامنتات به "فمنیستی" بودن " مسخره" بودن حرکت پرداخته بودی:))
چون یه جاکشی مثل معصومه قمی اونجا رو اداره میکنه و selective کامنت‌ها رو منتشر میکنه! تا حالا یک عکس دیدید بذاره یک چیزی درونش به اسلام گفته باشه؟ منظور من این هست اصل خود قضیه نافرمانی از طریق این صفحه اشکالی‌ نداره ، طرز اداره اون مشکله! کسی‌ که توقع نداره الان از زن‌ها برن کلاشینکف به دست بگیرن!
Theodor Herzl نوشته: به قول فولادوند این رضا پهلوی لیاقت نام پهلوی رو نداره و باید به اسم مادر مسلمونش رضا دیبا خطاب بشه! حالا مگه رضا پهلوی مرجع تقلید ما هست که سخن ایشون مرجع باشه؟ این مردک از جانورانی مثل گنجی و سازگارا نیز حمایت کرده بود!

این پدر و پسر (شاه و ولیعهد) ریدند به تمام زحمات و دستاوردهای رضاشاه آخرش هم مملکت رو باباش دو دستی داد دست تروریستها ول کرد رفت!
و با اینکه از رضا پهلوی خوشم میاد ولی باری به هر جهت هستش و مثل آفتاب پرست هی رنگ عوض میکنه!
sonixax نوشته: و با اینکه از رضا پهلوی خوشم میاد ولی باری به هر جهت هستش و مثل آفتاب پرست هی رنگ عوض میکنه!
بهانه می‌‌آورند که شاه نمی‌خواست آدم بکشد! انگار قبلا نکرده بود ، هرچه چپی‌ و کمونیست بود اعدام میکرد ، اسلامی‌ها مثل خامنه‌ای و رفسنجانی‌ رو به تبعید میفرستاد یه ۲-۳ هزار نفر کشته می‌شدند ولی‌ این انقلاب صورت نمی‌گرفت که بهتر بود!
به نظرم آن کسانی که رنگ عوض می کنند سلطنت طلب ها هستند که تکلیفشان با خودشان روشن نیست. شگفتی من زمانی بیشتر شد که دیدم برخی از سینه چاکان نظام پادشاهی همچون سعید سکویی به رضا پهلوی فحاشی می کنند!![عکس: 6.gif]

کار نیکو را باید ارج نهاد، همانطور که رضا پهلوی سه سال پیش از جنبش سبز حمایت کرد و به منظور همبستگی با مردم ایران پارچه ای سبز بر دستش بست این اقدام ایشان نیز بسیار پسندیده بود که جا دارد همینجا به عنوان عضو کوچکی از جامعه ی ایران از او سپاسگزاری کنم [عکس: 6.gif]

رضا پهلوی مچکریم! [عکس: 10.gif]
کافر_مقدس نوشته: سینه چاکان نظام پادشاهی
طرفداری از یک نوع نظام اداره کشور دلیل حمایت از اون شخصی‌ که در اون نظام کشور رو اداره میکنه نیست! مثلا من طرفدار سیستم جمهوری باشم ، آیا از هر رئیس جمهوری که سر کار می‌‌آید باید دفاع کنم؟
کافر_مقدس نوشته: از خامنه ای و اطرافیان او . مثلن یکی از آن ها فرمانده ی سپاه پاسداران(عزیز جعفری) که همین چندی پیش آشکارا اعتراف کرده که سال 88 ما نگذاشتیم تا آرای راستین مردم محاسبه شود و اصلاح طلبان دوباره روی کار بیایند. تاریخ از این ها به ننگی یاد خاهد کرد

به نظر من هیچ چیزی جز تغییر کلیت نظام کمکی به بهبود وضع موجود نخواهد کرد ... این فیلم هم باید دید به چه هدفی بعد از چندین سال پخش شده !!



کافر_مقدس نوشته: نخیر کس دیگری نمیشد، اگر آن خاطره ی کذایی بازگو نمی شد قرار بر این بود که شورای رهبری تشکیل شود ، ولی رفسنجانی با این کارش اغتشاشید بر همه چیز!

خیر کافر جان ، اطلاعات شما در این زمینه اشتباه هست !!

اظهارات هاشمی رفسنجانی درباره شورای رهبری


نقل قول:وی با اشاره به بازنگری قانون اساسی در سال 68 و تعیین رهبری پس از ارتحال حضرت امام(ره)، یادآور شد: در زمان بازنگری قانون اساسی بحث های عجیب و غریبی مطرح شد، دشمنان نیز پس از رحلت امام (ره) به دنبال ضربه زدن به انقلاب بودند که مجلس خبرگان در همان زمان عظمت و ارزش خود را نشان داد.آن زمان هنوز پیکر امام (ره) دفن نشده بود که آقایان در مجلس خبرگان رهبری، به سرعت تصمیم گیری کردند و بهترین تصمیم را گرفتند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به مشروح مذاکرات مجلس خبرگان رهبری در سال 68 برای تعیین ولی فقیه اشاره کرد و گفت: در همان موقع بحث بر سر این بود که ولایت فقیه بر عهده یک فرد باشد یا یک شورا.طبق اصول قانون اساسی برای ما مشکل بود که یک فرد را برای این امر مهم انتخاب کنیم یا یک شورا را، که رهنمودهای امام (ره) برای ما راهگشا شد.
هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: در آن زمان ما حتی اعضای شورای رهبری را هم مشخص کردیم که بر اساس آن، آیت الله مشکینی، مقام معظم رهبری و آیت الله موسوی اردبیلی سه عضو این شورا بودند.عده ای طرفدار فرد بودند و عده ای شورای رهبری را ترجیح می دادند.در آن زمان مهمترین مخالفت با رهبری یک فرد را، خود مقام معظم رهبری داشتند.بنده نیز رهبری فرد را نقد کردم. وی افزود: در نهایت در مجلس خبرگان رهبری رای گیری کردیم و بر این اساس، 45 نفر به رهبری فرد و بیش از بیست نفر نیز به شورای رهبری رای دادند.بنابراین قرار شد که یک فرد به عنوان ولی فقیه انتخاب شود، عده ای آیت الله گلپایگانی و عده ای آیت الله خامنه ای را مطرح کردند، اما در نهایت آیت الله خامنه ای با کسب دو سوم آرا» رهبر انقلاب اسلامی شدند.
به گفته هاشمی رفسنجانی، آیت الله خامنه ای پیش از اینکه کاندیدا شوند، اعلام کردند که بنده ولایت فرد را قبول ندارم، به همین دلیل کاندیدا نمی شوم که پس از یکسری صحبت هایی که انجام دادیم، ایشان را متقاعد به کاندیداتوری کردیم که در نهایت برای رهبری نظام رای آوردند.اینجا بود که مجلس خبرگان، اقتدار و عظمت خود را نشان داد.



کافر_مقدس نوشته: طبق آخرین آمار 50 میلیون نفر از مردم ایران در دنیای مجازی سرگرم فعالیت هستند. این را بکن یک پنجم، می شود آمار کاربران فیس بوک!! حالا لزومی هم ندارد که افراد برای پشتیبانی از این جنبش حتمن دسترسی به نت و فیس بوک داشته باشند، چه بسا افرادی را می شناسم که دلشان با این جنبش است و از این و آن خبرش را شنیده اند ولی اصلن نمی دانند اینترنت چیست!

حالا احساسی شدی یک آماری دادی ، این همه نیاز به توجیه نیست :e405: !!



کافر_مقدس نوشته: وقتی اعلاحضرت رضا شاه دوم به همین سادگی فریب می خورد و سر کار می رود ما چکاره ایم؟!

جناب شاهزاده سال هاست با پول های پاپا جونش اون ور دنیا داره حال میکنه ، ایران به تخمش هم نیست !! هر از گاهی فقط برای اینکه بگه منم هستم ، چهار تا دور و بریش میگن یه چیزی بگو ... بیچاره مردم که دلشون به رضا پهلوی خوشه !!
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22