نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آسیب‌شناسی ِ جامعه‌ی ایران
#11

احتمالا ایرانیا یه مشکل ژنتیکی دارن و یه قوم رو به زوال هستن. 4
پاسخ
#12

shirin نوشته: احتمالا ایرانیا یه مشکل ژنتیکی دارن و یه قوم رو به زوال هستن. 4

یک آماری بود چند وقت پیش من توی گفتگو گذاشته بودم که نشون میداد میانگین بهره ی هوشی ایرانی ها کمتر از 85 هستش !!!
شاید مشکل ژنتیکی باشه ولی خیلی عوامل مثل آلودگی هوا روی مغز انسانها تاثیر میذاره و اجازه ی درست کار کردن رو نمیده - البته باز مشکل تا به اینجا هم نیست ایرانی ها بیشتر احساسی عمل میکنند تا منطقی .

یک نمونه اش سر چیزی که من نوشته بودم ، یک سری بدون اینکه بخونن و تنها از روی عنوان دمت گرم و چاکریم مخلصیم فرستاده بودند و یک سری دیگه هم باز بدون اینکه بخونند شروع کرده بودند دری وری گفتن .

جالبه که خیلی از اونهایی که ایراد گرفتند هنوز فرق بین هستند و بودند رو نمیدونند و یک عده هم که کلن از مرحله پرت بودند و نوشته بودند طبق چه آماری میگی 90% ایرانی ها نشستند توی خونه ویسکی میخورند 27

بقیه هم که چرند و پرند نوشته بودند رسمن و میگفتند تو از کجا میدونی این مقدار از ایرانی ها پناهنده بودند یا هستند در صورتی که اداره ی مهاجرت آمار پناهندگی 2 تا 3 % اعلام کرده . یعنی خودشون جواب خودشون رو داده بودند - میزان پناهندگی های اهدا شده توسط اداره ی مهاجرت 2 تا 3 % از کل متقاضیان بوده و ما بقی در دادگاه های ایالتی که ربطی به اداره ی مهاجرت نداره اقامت بر مبنای پناهندگی میگیرند که بیش از 90% کل متقاضیان پناهندگی رو تشکیل میده . حالا بماند جاش اینجا نیست خواستید در بارش بیشتر بدونید به صورت مستند برید اینجا ها :http://if-id.de/ و http://www.bamf.de/cln_118/DE/Startseite...-node.html

خوب من فقط با دسته ای که باهام مخالفت کردن مشکل ندارم چون اونها سعی داشتند از خودشون دفاع کنند و تقریبن همشون از دسته کسانی بودند که پناهندگی رو ننگ میدونند و هر طوری شده حتا با توسل به دروغ میخوان گذشته شون رو پاک کنند - من حتا آدمی دیدم که اینجا توی گالریا خواست کلاه بخره به دوستش گفت این نه مثل اونهایی میمونه که پناهنده ها سرشون میذارند !!! ، بلکه من با اونهایی هم کیلویی دمت گرم و ماشاالله ایشاالله فرستادند هم مشکل دارم .

اصلن به نظر من معنی نمیده که از روی عنوان چیزی در بارش قضاوت کرد چه خوب ، چه بد . مثل این میمونه من بگم الان چون جناب امیر ، اسمش امیره پس حتمن تروریستی چیزیه !!! یا دیگران بگویند چون اسم من میلاده پس حتمن سومریه و گاگول گلابی !!!

همین رفتار که یکی از جنبه های عدم استفاده از قشر سلولی متراکمی با تعدادی سلول خاکستری که فقط قند میسوزونه به نام مغز هستش در آینده و سرنوشت من و شما تاثیر داشته و ملت بدون یک دقیقه فکر کردن آنچنان تعصبی روی خمینی پیدا کردند و دنبالش راه افتادند که 32 ساله نمیشه گند کاری این مردک رو جمع کرد .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#13

Ouroboros نوشته: به باور من حتی اگر او ادعاهای ِ خود را اثبات هم بکند، باز اتخاذ ِ چنین شیوه‌ای(جدا کردن ِ خود از ملت و فحش دادن به آن)به سود ِ هیچکس و هیچ چیز نیست. اگر قصد تغییر ِ این همه فضاحت و نکبت را داریم باید به جای پرخاش آنهم با این حجم ِ تأسف‌برانگیز از کلی‌گویی(90% و «همه مردم» و «ایرانی ها» و غیره که دوست عزیزمان سونیاکس زیاد بکار می‌برد)تلاش بکنیم دلایل، ابعاد حقیقی و روشهای بُرون‌رفت از این منجلاب را پیدا و مطرح بکنیم.

به نظر من اگر میلاد این اثبات رو بیاره، بعد از اون دیگه این بحث به عنوان یک بحث عقلی و زبانی خوبه. یعنی من که در اینجور موقع ها با بحث موافقم حتم دارم شما هم همینطورید.[color="silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 09:16 pm ---------- ارسال قبلی در 09:07 pm ----------

[/color]
sonixax نوشته: یعنی بیام بشینم 70 میلیون آدم رو دونه دونه بررسی کنم ؟

معنی اثبات اینه؟ من نمیدونم چکار باید بکنید. خودت باید بشینی یک راه ابتکاری پیدا کنی که قابل دفاع باشه. وگرنه من هم میتونم بگم چون الان نازیسم در آلمان نیست پس مردم آلمان بیشعور هستند.

sonixax نوشته: بزرگترین اثباتش حاکمیت جمهوری اسلامی در ایرانه !

اونوقت اگر همین امشب ج.ا از بین بره به دست مردم، این حکم شما یکباره عوض میشه؟ چی میشه جریان؟

[COLOR="royalblue"]
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --- هـمـه روز ایـرانیـان تـیـره گـشـت
جهـان را دگـرگونه شـد رسم و راه --- تـو گـویـی نتـابـد دگـر مـهر و مـاه
ز مـی نشئه و نغمه از چـنگ رفـت --- ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خــوار شــد، هـنـر شـد وبــال --- بـه بستـنـد انـدیشـه را پـر و بــال
«توصیف فردوسی بزرگ از تازش اسلام به ایران»
[/COLOR]
خردگرایی و ایمان ستیزی
پاسخ
#14

kourosh_bikhoda نوشته: معنی اثبات اینه؟ من نمیدونم چکار باید بکنید. خودت باید بشینی یک راه ابتکاری پیدا کنی که قابل دفاع باشه. وگرنه من هم میتونم بگم چون الان نازیسم در آلمان نیست پس مردم آلمان بیشعور هستند.

شما داری میگی یک سری چیز ها که به صورت تجربی به دست اومده و به صورت مستند وجود نداره رو بشین اثبات کن !!!

kourosh_bikhoda نوشته: اونوقت اگر همین امشب ج.ا از بین بره به دست مردم، این حکم شما یکباره عوض میشه؟ چی میشه جریان؟

بستگی داره بعدش چی جاش رو میگیره - من حرکت از یک حکومت تقریبن مدرن رو به سمت یک حکومت کاملن متحجر رو اون هم با آرای بالای 90% رو چیزی جز حماقت نمیدونم - اگر شما میدونید توضیح بدید .
اعتراضاتی هم که امروز وجود داره به خاطر مسایلی مثل آزادی و حق بیان و حق و حقوق اقلیت ها و ... نیست - گرانی ها به مردم فشار آورده صداشون در اومده و جالبه که در هیمن اعتراضات از یک مسیر عقلانی استفاده نمیکنند و رفتارشون قابل پیشبینی هست و برای همینه که هر کاری میکنند اتفاق خاصی نمیوفته و سرکوب میشند .

بعد از این طرف همون رفتار سال 57 رو داریم میبینیم - بت سازی هایی که اون زمان در مورد خمینی انجام شده بود الان در مورد موسوی و کروبی وجود داره . من یک مطلب نسبتن طنزی نوشتم که توش سعی کردم بگم داستان همون داستانه و مردم همون مردم - فقط شیوه بیانشون عوض شده : http://sonixax.wordpress.com/2011/01/07/...%B8%DB%B9/

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#15

sonixax نوشته: شما داری میگی یک سری چیز ها که به صورت تجربی به دست اومده و به صورت مستند وجود نداره رو بشین اثبات کن !!!

یعنی چی به صورت تجربی بدست اومده؟ مگه تجربی راه اثبات نداره؟ کلن میتونی اثباتش کنی یا نه؟

sonixax نوشته: بستگی داره بعدش چی جاش رو میگیره - من حرکت از یک حکومت تقریبن مدرن رو به سمت یک حکومت کاملن متحجر رو اون هم با آرای بالای 90% رو چیزی جز حماقت نمیدونم - اگر شما میدونید توضیح بدید .

فرض کن یک حکومت مشابه امریکا بیاد سر کار. میخوام بدونم این حکمی که در مورد مردم ایران صادر کردی آیا به چشم بهم زدنی عوض میشه یا نه؟ اگه بله بر چه اساسی؟ چطور میتونی الان ازش دفاع کنی؟

[COLOR="royalblue"]
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --- هـمـه روز ایـرانیـان تـیـره گـشـت
جهـان را دگـرگونه شـد رسم و راه --- تـو گـویـی نتـابـد دگـر مـهر و مـاه
ز مـی نشئه و نغمه از چـنگ رفـت --- ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خــوار شــد، هـنـر شـد وبــال --- بـه بستـنـد انـدیشـه را پـر و بــال
«توصیف فردوسی بزرگ از تازش اسلام به ایران»
[/COLOR]
خردگرایی و ایمان ستیزی
پاسخ
#16

kourosh_bikhoda نوشته: یعنی چی به صورت تجربی بدست اومده؟ مگه تجربی راه اثبات نداره؟ کلن میتونی اثباتش کنی یا نه؟

مسائل استقرایی رو با توجه به همون استقرا هم میشه اثبات کرد . دلایل من رفتار اکثریت مطلق کاربران سایتهایی مثل بالاترین یا دنباله و .. هست .

kourosh_bikhoda نوشته: فرض کن یک حکومت مشابه امریکا بیاد سر کار. میخوام بدونم این حکمی که در مورد مردم ایران صادر کردی آیا به چشم بهم زدنی عوض میشه یا نه؟ اگه بله بر چه اساسی؟ چطور میتونی الان ازش دفاع کنی؟

فرض کنیم که همچین اتفاقی بیوفته ، خوب اون موقع من اشتباه کردم - چیز عجیبی نیست . حالا آیا چنین امکانی وجود دارد ؟ با توجه با سابقه ی تاریخی ایرانیان به نظر من بعیده .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#17

sonixax نوشته: حالا آیا چنین امکانی وجود دارد ؟

محال نیست. اگرم باشه فرضش معقوله.

[COLOR="royalblue"]
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --- هـمـه روز ایـرانیـان تـیـره گـشـت
جهـان را دگـرگونه شـد رسم و راه --- تـو گـویـی نتـابـد دگـر مـهر و مـاه
ز مـی نشئه و نغمه از چـنگ رفـت --- ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خــوار شــد، هـنـر شـد وبــال --- بـه بستـنـد انـدیشـه را پـر و بــال
«توصیف فردوسی بزرگ از تازش اسلام به ایران»
[/COLOR]
خردگرایی و ایمان ستیزی
پاسخ
#18

kourosh_bikhoda نوشته: محال نیست. اگرم باشه فرضش معقوله.

من هم نگفتم محاله ، گفتم به نظر من بعیده . هرگاه در ایران حکومت هایی سر کار آمده که با تجدد در مبارزه و ستیز بوده جامعه به شدت با اون حکومت مخالفت کرده - البته شاید الان وضع اینگونه نباشه من دیدی که دارم از ایران و ایرانیان مربوط میشه به چند سال پیش که ایران بودم و ما بقیش رو هم از روی وبسایتهایی مانند بالاترین و ... بدست آوردم . گفتم شاید هم من اشتباه کنم ولی فعلن شواهد نشون میده من اشتباه نکردم . خودم امیدوارم که اشتباه کرده باشم .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ
#19

sonixax نوشته: ملتی که به قول شما مدام مظلوم واقع میشود ، یک مشکل دارد که مدام مظلوم واقع میشود و توسری میخورد ..

صحبت از مظلومیت ملت ایران به این خاطر بود که شما گویا اثرات ِ طبیعی و قابل ِ انتظار ِ قرن‌ها بردگی و دیکتاتوری را در رفتار و شخصیت ِ جمعی ِ ایرانیان نادیده گرفته‌اید، نه اینکه «حالا شما کوتاه بیا، اینها حالی‌شان نیست». یهودیان هم به سهم خود از این لطمات رنج برده‌اند و خواهند برد، وانگهی تفاوت ِ آنها با ایرانیان اینست که اساسا آنها چندین قرن به عنوان بیگانه‌ای که مداوم باید مراقب خود باشد در کشورهای دیگر زندگی کردند و این باعث بوجود آمدن ِ نوعی همبستگی میان آنها شد که مشابه‌اش در باقی جوامع وجود ندارد، تمام جوامع ِ عادی ِ بشری از درون شکاف‌ خورده‌اند، میان منافع طبقاتی تضادی آشتی ناپذیر وجود دارد که اتحاد حقیقی میان ِ آنها را ناممکن می‌کند، یهودیان این شکاف را از میان برده بودند، چراکه برای بقا نیاز به اتحاد حقیقی داشتند. بعد هم که کشوری با حمایت تمام دنیای متمدن درست کردند دیگر چیزی نمی‌توانست جلودارشان باشد. توجه بکنید که می‌گویم درست کردند، از نقطه‌ی صفر شروع کردند، و مثل ما کار را از نقطه‌ی منفی ِ هزار دست نگرفتند.

sonixax نوشته: مسائل استقرایی رو با توجه به همون استقرا هم میشه اثبات کرد .

خیر گزاره‌ی ِ استقرایی را نمی‌توان با استناد به همان استقرا «اثبات» کرد، درباره‌ی مجموعه‌های بسته‌ی ریاضی که حرف نمی‌زنیم، در جامعه‌شناسی استدلال ِ استقرایی را فقط می‌توان مطرح کرد. برای ِ درستی/نادرستی ِ آن باید از جایی شاهد بیاورید. نمی‌شود که مرتب ادعاهای پوشالی طرح کرد و در برابر تقاضای ِ خواننده برای مستندسازی از این حرفها زد. شما مدعی هستید، باید اثبات بکنید. وانگهی هیچ‌کدام از این حرفهایی که می‌زنید قابل اثبات نیستند و خودتان هم می‌دانید.

نقل قول:یعنی بیام بشینم 70 میلیون آدم رو دونه دونه بررسی کنم ؟

نه، احکام ِ کیلویی "90%" و "اکثریت" و "غالب" که نه معنی می‌دهند و نه قابل اثبات هستند ارائه نکنید. یا به روش ِ خودتان : «من نمی‌دانم ایرانی جماعت چه اصراری دارد برای نشان دادن جدیت ِ حرف خود از درصد ِ قلابی و «ترین» ِ ناموجود و «شمار» غیرحقیقی و کثرت ِ کاذب استفاده بکند؟» 71

می‌خواهید از اپیدمی بودن ِ یک عادت ناپسند حرفی بزنید، بگویید تعدادی، برخی، بعضی.. که هم بتوانید سر و ته آن‌را جمع بکنید، هم بتوانید به سادگی ادعای خود را(با آوردن فقط یکی دو شاهد)اثبات بکنید و هم مخاطب را بی‌خود پریشان نکنید. بدون ِ آمار کذایی و من‌درآوردی هم اگر انتقاد حقیقی و مأنوس باشد کار ِ خود را خواهد کرد.

زنده باد زندگی!
پاسخ
#20

Ouroboros نوشته: وانگهی هیچ‌کدام از این حرفهایی که می‌زنید قابل اثبات نیستند و خودتان هم می‌دانید.

و من خودم هم گفتم اثبات پذیر نیست و بسته به تجربه و دقت افراد با سایر افراد در محیطی که زندگی میکنند داره .

Ouroboros نوشته: نه، احکام ِ کیلویی "90%" و "اکثریت" و "غالب" که نه معنی می‌دهند و نه قابل اثبات هستند ارائه نکنید.

90% برای شمار ایرانیان مقیم خارج بود - به جز یک دسته بسیار کوچک که از طریق ازدواج و یا سرمایه گذاری و یا کار موفق به اخذ اقامت اروپا شده اند و یا همینجا متولد شده اند - مابقی همگی از طریق پناهندگی اقامت دریافت کرده اند که عده ای هنوز پناهنده محسوب میشوند و عده ای یا با گرفتن تابعیت دیگر پناهنده نیستند و یا خودشان پناهندگیشان را پس داده اند و اقامتشان را در پاسپورت ایرانی چپانده اند !

این آمار مربوط به سال 2006 و 2007 هستش که ایرانیان رو در جایگاه های پنجم و نهم نشون میده : http://mazi125.blogfa.com/post-163.aspx

و اما آنچه که من میگفتم : http://www.if-id.de/New/index.php?option...&Itemid=46
نقل قول:- پناهنده سیاسی (بر اساس ماده 16 آ قانون اساس آلمان): 6879 نفر
- پناهنده تحت پوشش کنوانسیون ژنو (بر اساس بند یک ماده 60 قانون اقامت آلمان): 5119 نفر
- پناهنده بر اساس ممنوعیت اخراج (مطابق بند 3 ماده 25 قانون اقامت): 871 نفر
- جوانان 18 سال به بالا دارنده اقامت مشروط (بر اساس ماده 104 آ قانون اقامت): 39 نفر
همان طور که میبینید بیش از 90% افرادی که متقاضی پناهندگی بوده اند اقامت به واسطه ی پناهندگی سیاسی دریافت کرده اند که 6879 نفر آن با ماده 16 آ قبولی گرفته اند (یعنی طبق قوانین آلمان) و 5119 نفر بر اساس کنوانسیون ژنو و بند یک ماده 60 قانون اقامت آلمان که این هم پناهندگی سیاسی هستش و فقط 871 نفر اقامت بر اساس پناهندگی اجتماعی و یا انساندوستانه اقامت گرفتند . اون 39 نفر آخر هم که سیاسی محسوب نمیشوند و پناهندگی اجتماعی هم نگرفته اند و فقط اقامت اجتماعی دریافت کرده اند .

این روال در تمام سالهایی که ایرانیان به اروپا و آمریکا مهاجرت کرده اند تقریبن همینطوری بوده که بخش بزرگیش به دوران جنگ مربوط میشه - پس میبینید که آمار 90% همچین هم بند تمبانی نیست ولی آنهایی که فوری حمله کرده اند بدون تحقیق و بند تمبانی بوده حمله شان .

این دو تا لینک هم ربطی به آمار اقامت های داده شده بر اساس پناهندگی نداره ولی بسیار جای شرمساری داره برای ج.ا :

http://parsdailynews.com/77718.htm
http://noorportal.net/news/ShowNews.aspx?ID=20289

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان