دفترچه

نسخه‌ی کامل: گیس‌خنده‌ها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Dariush نوشته:
فکر کنم باید به کاربرانی که در آکادمی مردسالاری فعالیت میکنند و ناراحتی قلبی دارند هشدار دهم این آهنگ را گوش ندهند! آی مردم مُردم از گوگوش .
Download mardom.mordam.MP3 @ UppIT
ایراد این ترانه چیه؟!
خشونت خانگی بر علیه زنان و محدودیت برای زنان توی ایران وجود داره و این ترانه هم اعتراض به اینهاست و از دید و زبان یک زن بیان شده... شما معتقدید این مسائل وجود نداره یا ارزش پرداخته شدن ندارند؟!

Angela نوشته: ایراد این ترانه چیه؟!
خشونت خانگی بر علیه زنان و محدودیت برای زنان توی ایران وجود داره و این ترانه هم اعتراض به اینهاست و از دید و زبان یک زن بیان شده... شما معتقدید این مسائل وجود نداره یا ارزش پرداخته شدن ندارند؟!
آی مَردم مُردم
باز هم سَر خوردم
مُردم از مرد بد نامَردم
من به خود نه، که به زن بد کردم

من هرگز اینها را رد نکرده‌ام . اما تصویری که اینجا ارائه میشود ، زن را قربانیِ مردِ ایرانی جلوه داده و هر آینه تصویری کریه از مردِ ایرانی می‌نمایاند.
البته خواهید منظورش همه‌ی مردانِ ایرانی که نیست . اما اینها بی‌شک در نگاه افراد تاثیر میگذارند . مثالی خدمت‌تان ارائه میدهم تا متوجه منظورم شوید . روز جهانی «رفع خشونت علیه زنان» را بنگرید . داستانِ این روز چیست ؟ بفرمایید :
نقل قول:Historically, the date is based on date of the 1960 assassination of the three Mirabal sisters, political activists in the Dominican Republic; the killings were ordered by Dominican dictator Rafael Trujillo (1930–1961).[1] In 1981, activists marked November 25 as a day to combat and raise awareness of violence against women more broadly; on December 17, 1999, the date received its official United Nations (UN) resolution.[1]
منبع
یعنی روزی را که مردی سه زن را کشته است، شده روزِ رفع خشونت علیه زنان. در ظاهر چیزِ خاصی در این موضوع نیست . اما در باطن کارِ خود را میکند . زهنِ انسانِ عامی معمولا در ترانه‌ها، شعارها، سخن‌رانی‌ها و اعلامیه‌ها نمیتواند چندان بینِ مردِ بد و مرد تفاوت قائل شود .
بهترین دوست‌دختر دنیا:

[ATTACH=CONFIG]1608[/ATTACH]
اینرا توجیه بکنید شوالیه:

[ATTACH=CONFIG]1622[/ATTACH]
یا اینرا:

[ATTACH=CONFIG]1623[/ATTACH]
Ouroboros نوشته: اینرا توجیه بکنید شوالیه:

[ATTACH=CONFIG]1622[/ATTACH]
fuck you dear lady:))
"من به امیر نیاز دارم تا اثبات کنم مردان زن ستیز هستند"این جمله من حتی اگر درست باشه اثبات میکنه که آیا لزوما "امیر" زن ستیز هست؟!برای خندیدن چنین چیزهایی خوبه ولی برای نفد جدی نه:)
Ouroboros نوشته: یا اینرا:

[ATTACH=CONFIG]1623[/ATTACH]
bullshit:))
من موضعم در برابر اینطور کس شرا روشن هست، انگشتامم هم درد گرفت که در اینقدر مورد تعمیم شتاب زده توضیح بدم:))
undead_knight نوشته: "من به امیر نیاز دارم تا اثبات کنم مردان زن ستیز هستند"این جمله من حتی اگر درست باشه اثبات میکنه که آیا لزوما "امیر" زن ستیز هست؟!برای خندیدن چنین چیزهایی خوبه ولی برای نفد جدی نه:)

E410 E40b:e108:E418

به نظرم منظورش را متوجه نشده‌ای، I need feminism because یک شبه‌جنبشی بود که پارسال براه افتاد در آن زنان ابر-مزیت‌دار غربی روی تابلو و کاغذ و ... می‌نوشتند که چرا هنوز به فمینیسم نیاز دارند(اگر به راستی نیاز داشتند دلیلی به این مسخره بازی‌ها نبود، همینکه به تمام اهداف خود رسیده‌اند و چند کیلومتری هم آنطرف‌تر قرار گرفته‌اند باعث می‌شود که دلیل اختراع بکنند). این دختر نوشته «من به فمینیسم نیاز دارم چون هرچند نه همیشه به معنای نه است، اما گاهی بله به معنای بله نیست». یعنی من به فمینسم نیاز دارم چون مردها نمی‌توانند فکر مرا بخوانند، و اگر به مردی گفتم بله، با او سکس کردم، و بعد گفتم منظورم نه بوده و به من تجاوز شده کسی حرفم را نخواهد پذیرفت، پس هنوز به فمینیسم نیاز هست.
یکی دیگر که من هر وقت می‌بینم از خنده روده‌بُر می‌شوم:

[ATTACH=CONFIG]1625[/ATTACH]

فقط این فیس را بنگرید:

[ATTACH=CONFIG]1626[/ATTACH]
Ouroboros نوشته: یکی دیگر که من هر وقت می‌بینم از خنده روده‌بُر می‌شوم:

[ATTACH=CONFIG]1625[/ATTACH]

فقط این فیس را بنگرید:

[ATTACH=CONFIG]1626[/ATTACH]
من حاضرم روی همه ی دار و ندارم شرط ببندم که گوریلهای تانزانیا هم به این موجود نزدیک نخواهند شد . البته چیزی که لحنِ سخنِ مرا اینچنین بیش از حد نیشدار و زهرآگین کرده ، نه چهره ی مثلا زشتِ او و خندیدن به آن (که اخلاقی هم نیست) بلکه وقاحت و خرفتیِ با درجه ی خلوصِ بالای او است .
«خوب است که حداقل 'مزیت مرد بودن' را دارم تا به آن دلخوش باشم»

[ATTACH=CONFIG]1630[/ATTACH]
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21