دفترچه

نسخه‌ی کامل: گیس‌خنده‌ها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
sonixax نوشته: من میگم یك فاك ماشین برایش بخریم حداقل بتواند نیاز جنسیش را با آن برطرف كند :)))

البته دورکین اکنون چند سالی‌ست که به درک واصل شده،
اما از اینها زیاد است، اگر بخواهیم برای هر کدام یکی بخریم گنج قارون هم که باشد تمام می‌شود. :e405:
Ouroboros نوشته: البته دورکین اکنون چند سالی‌ست که به درک واصل شده،
اما از اینها زیاد است، اگر بخواهیم برای هر کدام یکی بخریم گنج قارون هم که باشد تمام می‌شود. :e405:
من مطمئنم خیلی از اینها نفرتشان از مردان به این خاطر است که هیچ مردی حاضر نشده بکندشان . وگرنه دختران زیبا و جوان معمولا عاشق مردان هستند و خودشان از اولین معترضان به اینها هستند.E105
Dariush نوشته: من مطمئنم خیلی از اینها نفرتشان از مردان به این خاطر است که هیچ مردی حاضر نشده بکندشان . وگرنه دختران زیبا و جوان معمولا عاشق مردان هستند و خودشان از اولین معترضان به اینها هستند.

«فمینیست زشت» ترجیع‌بندی زهرآگینی‌ست که «مقداری» حقیقت در آن هست(یک نگاهی به اینهم بیاندازید). درگیری ذهنی بیمارگونه‌ی برخی فمینیستها با تجاوز چیزی بجز فرافکنی اشتیاق/فانتزی‌های خودشان بر مردان نیست. من در تمام زندگی هرگز حتی یک بار هم به آن نیاندیشیده‌ام. چه بسی درآوردن ادای آن با شماری دختران که خودشان می‌خواستند هم هیچ برایم جذابیتی نداشت. اینهمه پافشاری و عربده زدن پیرامون جرمی که از هر ده هزار مرد یکی مرتکب می‌شود و درگیری دیوانه‌وار با آن طبیعی نیست، من حتی بعید می‌دانم تنها بخاطر «شرم‌دادن» و «خفه‌کردن» مردان مخالف و بهتر بازی کردن نقش «قربانی» بوده باشد. این جیغ‌های کرکننده درباره‌ی تجاوز شاید به راستی دعوت به آنست..
Ouroboros نوشته: «فمینیست زشت» ترجیع‌بندی زهرآگینی‌ست که «مقداری» حقیقت در آن هست(یک نگاهی به اینهم بیاندازید). درگیری ذهنی بیمارگونه‌ی برخی فمینیستها با تجاوز چیزی بجز فرافکنی اشتیاق/فانتزی‌های خودشان بر مردان نیست. من در تمام زندگی هرگز حتی یک بار هم به آن نیاندیشیده‌ام. چه بسی درآوردن ادای آن با شماری دختران که خودشان می‌خواستند هم هیچ برایم جذابیتی نداشت. اینهمه پافشاری و عربده زدن پیرامون جرمی که از هر ده هزار مرد یکی مرتکب می‌شود و درگیری دیوانه‌وار با آن طبیعی نیست، من حتی بعید می‌دانم تنها بخاطر «شرم‌دادن» و «خفه‌کردن» مردان مخالف و بهتر بازی کردن نقش «قربانی» بوده باشد. این جیغ‌های کرکننده درباره‌ی تجاوز شاید به راستی دعوت به آنست..
اینها دقیقا مثل آخوندها هستند دیگر . رساله‌های آخوندها را بخوانید مهمترین و قطورترین قسمتش بخش جماع است ؛ بعد خودشان ادعای عفاف و پرهیز از شهوت دارند . اینکه من زره‌بین به‌دست به دنبال برجسته‌نمایی نوعی سکس عجیب(و احتمالا تهوع‌آور) مردی در بورکینافاسو باشم، بیش از هر چیز نشان از ذهنیت گندیده و فاسد خودم دارد؛ و قبل از آن بی‌تردید نمودیست از عقده‌های جنسی خودم.
نکته : امیر گرامی، علما روی واژه‌ی «مقداری» که در خط نخست بکار بردید، با شما اختلاف دارند . میگویند زنان یا زیبا هستند یا فمنیست .
-------------------------------------
یا امام نقی! ؛ اینجا را ببینید :
نقل قول:آنچه در پیش دارید بخشی از کتاب پورنوگرافی اثر آندره آ دورکین است. بخش های دیگری از این کتاب و نگاهی کوتاه به زندگی پربار این فمینست فقید آمریکائیدر شماره 12 نشریه هشت مارس منتشر کرده ایم. – هشت مارس
Dariush نوشته: میگویند زنان یا زیبا هستند یا فمنیست .
بانوان و فمنیست‌ها بر ما یورش نبرند؛فارغ از جنبه شوخی پیک، ممکن است از نظر من همه‌ی فمنیستها‌ که هیچ، همه‌ی زنان عالم زشت باشند ؛ همانطور که ممکن است از نظر شما من یا تمام مردان عالم زشت باشند . همه‌شان نظر شنخصی هستند.
من با اینکه زنان باهوش نادان هستند روی آروین شخصی‌ام بی اندازه دشواری دارم, اگرنه بهترین و باهوشترین دخترانی که در زندگی‌ام دیده‌ام همگی زیباپیکر و زیبارو بوده‌اند.

هتا یک پیوند کمابیش آشکاری میان همین و پسران زیباتر (قدبلندتر, باهوشتر, etc) هم داریم, کسانیکه زیباتر هستند بیشتر زمانها نرمخو‌تر میباشند
و هرگز یا بسیار کمتر چنین سخنان پلشتانه‌ای از آنها (دختر و پسر) میشنوید, پلشتی و دشمنی به نگر من پیوند بسیار نزدیکتری با زشتی و کمهوشی دارند.
Mehrbod نوشته: من با اینکه زنان باهوش نادان هستند روی آروین شخصی‌ام بی اندازه دشواری دارم, اگرنه بهترین و باهوشترین دخترانی که در زندگی‌ام دیده‌ام همگی زیباپیکر و زیبارو بوده‌اند.

به گمانم منظورتان «زنان باهوش زشت هستند» بود؟

مهربد زیبایی تا اندازه‌ی بسیار زیادی سلیقه‌ای‌ست(بجز مواردی که شخص یا خیلی زیباست=همه او را زیبا می‌یابند، یا خیلی زشت است=همه او را زشت می‌یابند). در بیشتر مواقع احساس درونی منظور استِ، اینکه شخص خودش را بسیار زشت می‌داند(ولو اینکه شاید به نظر خیلی زیبا هم باشد)، و این زشت دیدن خود تنها دلیل برای کینه گرفتن از دیگران به وقت جواب رد شنیدن و‌ «متنفر شدن از مردها»ست. من زنان قربانی تجاوزهای خشن می‌شناخته‌ام(البته نه از نزدیک، در جهان منظورم است)که هیچ مشکلی با «مردان» نداشته‌اند، از طرف دیگری مشتی دختر ننر احمق و یا زن کریه‌المنظر(و نه فقط بخاطر زشت بودن صورت)هستند که من گمان می‌کنم وجه اشتراک تمامشان(احساسی یا عینی)زشت بودن است. مثلا این دختر را ببینید:

[video=youtube;jvEJfN-jiS4]http://www.youtube.com/watch?v=jvEJfN-jiS4[/video]

چندان زشت نیست، درست است؟ اما دارد پیشنهاد می‌کند که تمام مردان را اخته بکنیم، و فقط یک تا ده درصد را نگه بداریم برای تولید مثل. E414
هیچ چیز بجز عقده نمی‌تواند مایه‌ی چنین نفرتی باشد، و هیچ چیز در زنان چنین عقده‌ای پدید نمی‌آورد بجز درد Rejection + وجود این انگاشت که «من زشت هستم».
Ouroboros نوشته: هیچ چیز بجز عقده نمی‌تواند مایه‌ی چنین نفرتی باشد، و هیچ چیز در زنان چنین عقده‌ای پدید نمی‌آورد بجز درد Rejection + وجود این انگاشت که «من زشت هستم».
این بی‌تردید علت اکثریت قاطع نفرتهای اینچنینی است . اما پس از این، به نظرم نوعی همدردی مالیخولیایی با همجنسانِ خود و از طرفی استفاده از کینه‌ورزیدن و نفرت‌پراکندن در جهت اغنای عقده‌های حقارتی نیز میتواند از دلایل این امر باشد . مثلا در گندآبی چون جمهوری اسلامی، افراد هرچه بیشتر خالصانه خود را در ولایت ذوب کرده و چاپلوسی برای آقا و لجن پراکنی علیه مخالفان کند، حس برتری و قدرت بیشتری بدست می‌آورد . اینجا آقا شده فمنیست‌ها و مخالفان شده مردان .
فمینیست نسل سومی درباره‌ی تجاوز:
[ATTACH=CONFIG]1507[/ATTACH]


زنک خرفت. E40e





زین پس پیش از سکس یک برگه بنویسید بدهید ایشان بنویسند yes زیر اش را هم انگشت بزنند.برای محکم کاری بدهید چهارتا شاهد زن هم امضا کنند.E01a
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21