دفترچه

نسخه‌ی کامل: گیس‌خنده‌ها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
مردم شناس فمینیست ادعا می کند مردانی که به زنان تجاوز گروهی می کنند همجنسگرا هستند که می خواهند با یکدیگر رابطه ی جنسی داشته باشند اما خجالت می کشند و یک زن را برای این کار واسطه می کنند، و اینکه مردان گی و فمینیستها هرگز نمی توانند متحدان خوبی باشند زیرا آنها به «دسترسی عمومی به کیر» اعتقاد دارند :
http://www.avoiceformalestudents.com/equality-for-male-students/academic-culture-misandry-and-conformism/teaching-misandry-through-homophobia-and-heterophobia
تقصیر شماست که زنها یائسه می‌شوند:

Hot flushes, night sweats, mood swings – menopause and its side effects can all be blamed on men, experts suggest.
Evolutionary geneticists from Canada’s McMaster University say men’s tendency to choose younger mates meant fertility became pointless for older women.
In PLOS Computational Biology, they say this eventually led to the menopause.
But a UK expert said that was the “wrong way round” and men chose younger women because older women were less fertile


BBC News - Men

از آنجاکه تنها توضیح منطقی موجود برای هایپرگمی مردان(ترجیح زنان جوانتر)همین بخش بولد شده است، «متخصص کانادایی» بعید است توضیحی برای اینکه چرا مردان عموما زنان جوان‌تر را ترجیح می‌دهند داشته باشد بجز Men are pigs.
Ouroboros نوشته: men’s tendency to choose younger mates meant fertility became pointless for older women
حتما اینم تقصیر مرداس که خانومای مسن تر بچه های ناقص به دنیا میارن؟ حتی اگه درست باشه هم باید به بزرگواری ببخشه چون اون زمون هنوز میمون بودیم اخلاقیات اختراع نشده بود.E404
Ouroboros نوشته: that was the “wrong way round” and men chose younger women because older women were less fertile
ناراحت نشو این کاناداییه علت و معلولو گرفته دستش تردستی اجرا میکنه.
در راستای تایید این فرضیه که مرد خوب، مرد "محافظ" و مراقب است.
[ATTACH=CONFIG]2049[/ATTACH]
مثل مادر نازمو میکشی....
مثل خواهر دلسوزمی.....
مثل یک دوست همیشه کنارمی.....
مثل ......
بی بهانه زنها دوست داشتنی اند!!
iranbanoo نوشته: مثل مادر نازمو میکشی....
مثل خواهر دلسوزمی.....
مثل یک دوست همیشه کنارمی.....
مثل ......
بی بهانه زنها دوست داشتنی اند!!
خب که چی؟ما که پیشتر اعتراف کرده بودیم خیلی از مردها به دنبال عشق مادری خود می گردند.اگر هم می خواهید بگویید اینها همه چون اس ام اس است و کسی به مفهوم آن دفت نمی کند باید دقت کنید که این یک فید با چندین لایک و کلی کامنت است نه صرفا یک اس ام اس تهی از معنی و احساسی.
nevermore نوشته: خب که چی؟ما که پیشتر اعتراف کرده بودیم خیلی از مردها به دنبال عشق مادری خود می گردند.اگر هم می خواهید بگویید اینها همه چون اس ام اس است و کسی به مفهوم آن دفت نمی کند باید دقت کنید که این یک فید با چندین لایک و کلی کامنت است نه صرفا یک اس ام اس تهی از معنی و احساسی.
دو عکس عشقولانه با مضمونی عشقی را علم کرده اید برای اینکه نشان دهید زنان به خاطر محافظت شدن از سمت مردان دوستشان دارند .
ما باید بگوییم خوب که چی؟خوب است شما مردان هم به خاطر عللی زنان را دوست دارید.....
پس چیزی متقابل که اینهمه مظلوم نمایی ندارد!!
iranbanoo نوشته: دو عکس عشقولانه با مضمونی عشقی را علم کرده اید برای اینکه نشان دهید زنان به خاطر محافظت شدن از سمت مردان دوستشان دارند .
ما باید بگوییم خوب که چی؟خوب است شما مردان هم به خاطر عللی زنان را دوست دارید.....
پس چیزی متقابل که اینهمه مظلوم نمایی ندارد!!

بحث مظلوم نمایی نیست گرامی.بحث سر پارادوکس فمینست هایی است که از سویی شلوار آقایان را بر مناره کرده اند که چرا همواره سعی در کنترل زنان و محافظت از ایشان دارند و از سوی دیگر یکسره به دنبال چنین مرد هایی هستند.و سخن دیگر برای مردان و نه برای شما این است که هرچه قدر عوضی تر(به تعبیر من) و امل تر باشید بیشتر دوست داشته می شوید.
nevermore نوشته: بحث مظلوم نمایی نیست گرامی.بحث سر پارادوکس فمینست هایی است که از سویی شلوار آقایان را بر مناره کرده اند که چرا همواره سعی در کنترل زنان و محافظت از ایشان دارند و از سوی دیگر یکسره به دنبال چنین مرد هایی هستند.و سخن دیگر برای مردان و نه برای شما این است که هرچه قدر عوضی تر(به تعبیر من) و امل تر باشید بیشتر دوست داشته می شوید.
این آلرژی به فمینیست باعث شده که هرچیزی را توطئه ای از پیش تعیین شده ببینید.مانند ج.ا که اهدافش را با یک دشمن فرضی همواره پیش میراند:))
حالا که فمینیست میگوید دست از سر ما زنان بردارید و شما هم خودتان میگویید از محافظت کردن از زنان به ستوه آمده اید دیگر مشکل کجاست؟
این عکس های عشقولانه هم ربطی به فمینیست مادر مرده ندارد:)
انواع خشونت خانگی که مردان برپاد زنان مرتکب می‌شوند :

[ATTACH=CONFIG]2050[/ATTACH]


E410E40bE40f
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21