دفترچه

نسخه‌ی کامل: گیس‌خنده‌ها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Nevermore نوشته: زن = مرد سوال پرسیده شد؛ آیا پسران وقتی رشد کرده و بزرگ شدند، می ‌توانند پدر شوند؟ همه گفتند: بله / ادامه دادم؛ آیا پدران نوزاد خود را نگه داشته و در آغوش می‌گیرند؟ پاسخ دادند؛ بله / آیا پدران پوشک بچه خود را عوض می‌کنند؟ پاسخ دوباره بله بود. / آیا پدران نوزاد خود را دوست دارند؟ با قطعیت همگی گقتند؛ مشخص است و بله. / در آخر پرسیدم، پس چرا آنها در کودکی نمی‌توانند با یک عروسک بازی کنند؟ پاسخی دریافت نشد.


2424


[عکس: 108.jpg]
نمیدونم کی استفاده این "واقعی" و "خوب" رو برای جعل کردن مدل مطلوب رایج کرده ولی هر کی بوده با عمش حسابی کار دارم:)))
undead_knight نوشته: نمیدونم کی استفاده این "واقعی" و "خوب" رو برای جعل کردن مدل مطلوب رایج کرده ولی هر کی بوده با عمش حسابی کار دارم:)))

این احتمالا به قدمت تاریخ مکتوب بشر است و برآمده از Right of passage برای مردان است، که در تقریبا تمام قبایل و جوامعی که من خوانده‌ام مبتنی بر یک عمل بوده(حال آنکه برای زنان یا وجود نداشته، یا رسیدن به یک موقعیت جسمانی بوده نه رفتاری). مردان در کنار هم که قرار می‌گیرند نیز بیشتر کارهایی که می‌کنند و حرفهایی که می‌زنند برای اثبات مردانگی و اینکه ابنه‌ای و ... نیستند به یکدیگر است!

فمینیستها هم بدلیل فقر فلسفی وقتی با این موضوع روبرو می‌شوند اینکه آشکارا از مردان درخواست می‌کنند بخاطر منافع زنان از منافع خودشان بگذرند را اصلا ریاکارانه نمی‌یابند، و «مرد خوب» و «مرد واقعی» و ... هم باز به نظرشان اصلا مشروط کردن وجود یک انسان دیگر به پیروی از الگوهای رفتاری که آنها می‌پسندند نیست. من اما اگر بگویم «زن خوب»(و هرچه درپی آن بگذارم)، یا از آنهم جالبتر، «زن واقعی»، چنان به سرعت به سکسیسم و زن‌ستیزی و عقده‌ای بودن بخاطر بکارت و چه می‌دانم، نداشتن یک بیضه و ... متهم می‌شوم که نمی‌توانید بگویید یک دو سه: زن واقعی فوتبال بازی می‌کند. زن خوب جارو می‌کشد. زن حقیقی که از این حرفها نمی‌زند.

درک و بازشناسی این تضادها در برخورد جامعه با تبعیض جنسیتی که توسط زنان روا داشته می‌شود با تبعیض جنسیتی که بر زنان روا داشته می‌شود، نخستین گام برای شناخت زن‌محوری‌ست.
[عکس: 110.jpg]
نقل قول:Feminist Amity Reed has a new definition of rape that she calls 'birth rape.' When the midwife or OBGYN examines a woman just prior to giving birth and inserts a gloved finger or instrument to check the progress of the baby mothers are assaulted. She calls this a rape that is both both horrible and unacceptable and defines it as a birth rape!

این خانم Amity reed گونه ی جدیدی از تجاوز را تعریف کرده اند به نام :birth rape
که در آن وارد کردن دست دکتر و یا ابزار برای کنترل فرآیند زایش به مهبل زن را به هنگام زایش تجاوز دانسته اند.E107E412
'It's not RAPE rape' - Features - The F-Word

Welcome to a whole new level of stupdity!


[عکس: 23.png]
مهربد جان،فرتور ات برای من نمایان نیست.
Nevermore نوشته: مهربد جان،فرتور ات برای من نمایان نیست.

چیز چندانی از دست نداده‌ای: https://scontent-a-dfw.xx.fbcdn.net/hpho...1592_n.png
[MENTION=307]undead_knight[/MENTION]

[عکس: 158.jpg]

(((:
Mehrbod نوشته: [MENTION=307]undead_knight[/MENTION]

[عکس: 158.jpg]

(((:

[عکس: 2.jpg]
again? :))

البته راستش یکم واقعیت در این میم هست، چون چون فمنیسم یک جنبش "واکنشی" هست طبیعتا هدفش برخورداری زنان از حقوق برابر با مردان، یا احقاق حقوق زنانه، حالا اینکه شما این حقوق پایمال شده رو بپذیرید مسئله متفاوتیه ولی ادعای اولیه فمنیسم طبیعتا با توجه به ماهیت واکنشیش به سمت زنان مایله.
نقل قول:[h=5]Domestic violence in the US is now defined by how a woman 'feels.' They include words or actions by a male that may "intimidate, manipulate, humiliate, isolate, frighten, terrorize, coerce, threaten, blame, hurt, injure, or wound someone." -USDOJ[/h]

[ATTACH=CONFIG]2873[/ATTACH]
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21