دفترچه

نسخه‌ی کامل: گیس‌خنده‌ها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
undead_knight نوشته: عزیز من، آمار علمی که دیگه یک مسئله ایدولوژیک فمنیستی نیست! :))

[ATTACH=CONFIG]3453[/ATTACH]



این «مطالعه» و «آمار علمی» شما هم مثل باقی آنهایی که از زباله‌دانی ِ دپارتمانهای علوم انسانی ِ جهان امروز صادر می‌شوند از بنیان ناقص و منحرف است چراکه تفاوتهای جنسیتی در روانشناسی و موقعیت اجتماعی زن و مرد را در نظر نمی‌گیرد، و به برسی یک فاکتور واحد در دو جنس می‌پردازد که روش مورد علاقه‌ی ایدئولوگهای فمینیست برای باژگون‌نمایی واقعیت است. حال آنکه اگر زنان ابژه‌ی جنسی هستند(که هستند)، مردان ابژه‌ی اقتصادی می‌باشند. مطالعه‌ای که بر هر دو جنس معتبر باشد منطقا باید شی‌انگاری مرد در مقام کارت اعتباری را با شی‌انگاری زن در مقام حفره‌ی جنسی بسنجد و قیاس بکند.

اگرنه(خبر بد برای شما)همه می‌دانند که زنان مرد را در مقام شیء جنسی یا اساسا(در مورد مردان بتا)موجود دارای میل جنسی نمی‌بینند و به رسمیت نمی‌شناسند، شما مجموعه‌ی داشته‌های اقتصادی(ثروت، شغل و ...) و اجتماعی(عنوان، تحصیلات، مقام و ...)خود هستید. پس همانطورکه گفته شد باید شی‌انگاری زنان سکسی توسط مردان را با همان ِ زنان برای مردان ثروتمند و قدرتمند مقایسه کرد!

گذشته از این، واژه‌ی مبتذل «شی‌انگاری» را حتی نمی‌توان به درستی تعریف کرد و آنچه زشت‌رویان ِ فمینیست شی‌انگاری نامیده‌اند چیزی بجز معیارهای زیبایی‌شناسی مردان نیست، و طبیعی‌ست که بازنده برای تغییر قوانین بازی بکوشد، تمام اتهاماتی که ما اینجا بابت عقده‌ای بودن دریافت می‌کنیم نیز از همینجا ریشه می‌گیرد که چون خواستار تغییر قواعد بازی هستیم، به نظر زنان که همه چیز درباره‌ی مردان را در کانتکست قدرت می‌بینند، لابد در آن بازنده بوده‌ایم.

و باز گذشته از تمام اینها، شی‌انگاری احتمالی زن اگر به ارتقای ارزش جان او می‌انجامد و وی را در موقعیتی برتر از مرد قرار می‌دهد پس باید برای «بد» بودن آن دلیل بیاورید و انداختن بمب «نگاه ابزاری» به تنهایی برای هیچ نتیجه‌گیری بسنده نیست. خلاصه که من دوباره آمده‌ام، خودتان را جمع و جور بکنید!
یه نفر نوشته: همه جنگ ها بخاطر زیاده خواهی مردان بوده. به جون هم افتادند و زنان و کودکان رو بدبخت کردند
این را هم همیجنوری نمیشود گفت،
شاید زنش از او ماشین لوکس و
خانه در جوردن و ... میخواسته .
(= فرنود سوی دیگر)


پارسیگر
Mehrbod نوشته: هر چه شمار کشتگان زن و کودک بالاتر, غم و اندوه‌گساری بالاتر خواهد بود!

من گمان می کنم این بیشتر ناشی از احساسات هومنی است؛ چرا که می پنداریم و این گونه هم هست که زنان نحیف ترند و رنجش و دردکشیدنشان برایمان سخت تر...
به این فرنود است که شمارشان را جدا می آورند تا بیشتر اندوهبار باشد.
حال اگر اینجور نیست سهش تان ...:e405:
Wikipedia is ‘very masculine,’ so feminists pledge to fix it | The Daily Caller
نقل قول:Feminist groups at more than a dozen universities are planning to participate in another mass “edit Wikipedia day,” because the free, volunteer encyclopedia website is obviously horribly sexist.
Sarah Stierch, a Wikipedia contributor and researcher for the Wikimedia Foundation, said the problem isn’t just that most Wikipedia user are male. The layout of the website is itself “very masculine,” she said.
“It’s aesthetically very masculine in its design,” said Stierch in a statement to The Daily Dot, also noting that, “The average Wikipedia editor is a well-educated white male. Well-educated white males have been writing history and the story of the world since ancient times.”
To fix this, feminists at colleges around the country are launching another ‘Wikipedia Edit-A-Thon.’ Next week, feminists are encouraged to change rewrite the online encyclopedia to make it less masculine, according to Campus Reform.
E412
E11bE412

[ATTACH=CONFIG]3497[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]3564[/ATTACH]

E402
Ouroboros نوشته: E11bE412

[ATTACH=CONFIG]3497[/ATTACH]
همونطور که امثال ساینتولوژی کسو شعرهای دینی جدیدی رو ارائه میکنند برای این موارد هم دیگه "خدا منو کرد" مریم جواب نمیده،مدل های جدید میاد:))
پرودگارا، این یکی را بنگرید، برایتان زید هم‌فکر پیدا کردم آرشE412:

[ATTACH=CONFIG]3565[/ATTACH]
Ouroboros نوشته: پرودگارا، این یکی را بنگرید، برایتان زید هم‌فکر پیدا کردم آرشE412:

[ATTACH=CONFIG]3565[/ATTACH]
تنکس بات نو تنکس:))
متاسفم دنبال یکی هست که "نزدیکش"باشه،من سر یک مسئله ای به خودم قول دادم با کسی که فاصلش از من بیشتر از یکی دو ساعت، اون هم با ماشین! هست،به هیچ وجه دوست نشم:))))
دختر شیرازی پرچمش بالاست :-)

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152050520728050
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21