دفترچه

نسخه‌ی کامل: کاربرآزاری!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
منم حاضر :-)
undead_knight نوشته: با فرض وجودش در حد اینترنتی اونقدرا مشکل حادی نیست:))
شاید اینقدر حاد هست که در دنیای مجازی هم خودشو نشون میده. :D
shirin نوشته: شاید اینقدر حاد هست که در دنیای مجازی هم خودشو نشون میده. :D
نه اتفاقا کم آزارترین هاش همینا هستند.
اونهایی که جدی هستند میرن توی اینترنت اطلاعات واقعی ادم ها رو درمیارند واقعا میرند سراغشون! :))
خوبه پس. به خودآزاری و دیگرآزاریتون بپردازبد ببینیم چی از آب در میاد. E409
دوستان دست از تئوری‌پردازی بردارید، آزار بدهید! الان سوژه امیر است، ببینم دیگر دوستان چطور آزارش می‌دهند! سوژه‌ی بعدی، به یمنِ حضورِ فرخنده‌ی راسلِ گرامی، خودِ راسل است!
Dariush نوشته: دوستان دست از تئوری‌پردازی بردارید، آزار بدهید! الان سوژه امیر است، ببینم دیگر دوستان چطور آزارش می‌دهند! سوژه‌ی بعدی، به یمنِ حضورِ فرخنده‌ی راسلِ گرامی، خودِ راسل است!
امیر نیست،فایده نداره:))
undead_knight نوشته: امیر نیست،فایده نداره:))
خب هرکس را که دوست داری بیازار!
Dariush نوشته: خب هرکس را که دوست داری بیازار!
البته غیر از خودت!:black_09:
shirin نوشته: هم تمایلات سادیسمی و هم تمایلات مازوخیسمی در شماها دیده میشود.
اینها تا اندازه‌ای در هر کسی‌ هست ، مثلا من دوست دارم خلال دندان را همیشه در میان دندان‌ها بفشارم تا جایی که از لثه من خون می‌‌آید و از درد این کار خوشم میاید!
هشدار : زنان انجمن نخوانند !

من Undead_Knight را می‌بینم که درب اتاق خویش را قفل نموده و در سیستم فیلم‌ سوپر پخش می‌کند. سپس با نگاه درشت و خیره به مناظر سکسی شلوار خویشتن را پایین کشیده و در حالیکه روی زانوان خود نشسته کف دستی می‌رود. پس از درنگی کوتاه در مرکز دست راست خود دوبار تف می‌کند و با دستانی خیس آلت خود را می‌مالد تا لحظه‌ی موعود فرارسد. در این اثنا که سکسی‌ترین سکانس فیلم پخش می‌شود ناگهان نفس‌هایش به شماره میفتند، تند تند نفس می‌کشد و محکم آلت خود را بالا و پایین می‌کنید، شدت عمل پس از چندین لحظه چند برابر می‌شود، بطوریکه اندکی از پوست کیر وی کشیده شده و زخم کوچکی برمی‌دارد، اما شوالیه همچنان مستعدانه جلق می‌زند.
بعد از این که قطره‌های عرق بر پیشانی او ظاهر شده و همچنان دست بردارد کیر خود نیست ناگهان آلت خویش را جلوی مانیتور می‌گیرد، چشمانش سیاهی می‌رود و بعد دو قطره آب رقیق و شل از شوالیه بیرون آمده و با شدت روی صفحه‌ی مانیتور پرتاب می‌شوند.
بعد از این انزال دلچسب و گوارا شوالیه دو قطره را با دستان خود از روی مانیتور پاک می‌کند و به نرمی می‌لیسد، سپس شورت خویشتن را بالا کشیده و روانه‌ی دستشویی می‌شود تا چندکیلویی هم بریند و خلاصه از تمام ابعاد جسمی و جنسی و روانی ارضا شود.

قسمت بعدی: شوالیه در دستشویی! E40a
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19