دفترچه

نسخه‌ی کامل: کاربرآزاری!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
در موردِ [MENTION=14]Mehrbod[/MENTION]:
ایشان را موظف می‌کنیم به مدتِ یکسال 90 درسدِ هرچه در می‌آورد را به پارتنرش که در خانه‌ی مهربد همچون انگل می‌زیید دو دستی تقدیم کند، تمام کارهای خانه‌ هم، از قبیل ظرف شستن و جارو کشیدن بر عهده‌ی خودش خواهد بود و هر شب هم صد پست در یک انجمنی که تنها نویسنده‌اش خودش است و هزاران خواننده دارد ارسال کند. شغل‌اش هم طوری‌ست که باید تماما برای یک سرمایه‌دار بردگی کرده و نهایتا موجبِ پیشرفتِ تکنولوژی شود. روزهای تعطیل هم باید به دخترهای همسایه سواری بدهدE40f. یکی از کارهایی که باید بکند این است که هر بار که خودارضایی کرد فیلم بگیرد بگذارد در همان انجمن! ساعاتِ خوابش هم حداکثر 5 ساعت در روز باید باشد.
@Alice را می گذاریم معاون @یه نفر در مدیریت تالار اروتیک به شرط اینکه عکس فرنچ کیس اش با یه نفر را در همین جا قرار دهد،هر دویشان هم اسپاگتی را شکر تمایلات همجنسگرایانه دارند.E415
من یک سناریوی خیلی خفن‌تر برای [MENTION=418]یه نفر[/MENTION] در نظر داشتم شهریار! ولی همین هم خوب است، آرام آرام پیش برویم بهتر است.
Dariush نوشته: من یک سناریوی خیلی خفن‌تر برای @یه نفر در نظر داشتم شهریار! ولی همین هم خوب است، آرام آرام پیش برویم بهتر است.
درست است داریوش جان،یواش یواش به جاهای خوبش هم می رسیم.E105
Nevermore نوشته: درست است داریوش جان،یواش یواش به جاهای خوبش هم می رسیم.
ای .... ! از اول هم هدف‌ات همان جاهای خوب خوب بود!
Nevermore نوشته: @Alice را می گذاریم معاون @یه نفر در مدیریت تالار اروتیک به شرط اینکه عکس فرنچ کیس اش با یه نفر را در همین جا قرار دهد،هر دویشان هم اسپاگتی را شکر تمایلات همجنسگرایانه دارند.

آخه خنگول الان فکر کردی من اذیت شدم؟ من و مهسا انقدر با هم صمیمی هستیم که اصن این حرفارو نداریم.. لب دادن و یا بوسیدن که چیزی نیست.
من می خوام چند نفرو اذیت کنم! یکیش [MENTION=449]pulsar[/MENTION] می باشد! :)

ناراحت نمی شید؟؟؟
Alice;6659[DEL نوشته: 3]آخه خنگول الان فکر کردی من اذیت شدم؟ من و مهسا انقدر با هم صمیمی هستیم که اصن این حرفارو نداریم.. لب دادن و یا بوسیدن که چیزی نیست.

نه بابا من که می دانستم از این حرفها ندارید،می خواستم بقیه هم بفهمند.:e057:

جالب شد،حال بگویید ببینم کدامتان strap on می پوشید؟E412


پ.ن:آلیس جان همین الان هم می توانی انصراف دهی، چاره اش سه تا سوت و یک رقص برای بچه ها است.چون شمایی یک قلیان دو سیب آلبالو هم مهمانتان می کنیم.
من خیلی‌ چیز‌ها که تا مغز استخوان طرف را میسوزاند به ذهنم می‌رسد بگم ، ولی‌ رویمان نمی‌شودE413
Nevermore نوشته: نه بابا من که می دانستم از این حرفها ندارید،می خواستم بقیه هم بفهمند.
حال بگویید ببینم کدامتان strap on می پوشید؟
پ.ن:آلیس جان همین الان هم می توانی انصراف دهی، چاره اش سه تا سوت و یک رقص برای بچه ها است.چون شمایی یک قلیان دو سیب آلبالو هم مهمانتان می کنیم.

نخیر استعفا نمی دم منم به وقتش اذیتتون می کنم.
هیچکدوممون نمی پوشیم. رابطه ما احساسی و عاطفیه و فاقد هر نوع احساس جنسیه! :)
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19