دفترچه

نسخه‌ی کامل: کاربرآزاری!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Alice نوشته: نه دیگه در حد لب با هم دوستیم! اونم در حد یه لب کوچولو که بیشتر به جای روبوسی استفاده می کنیم...
همین است که اکنون دیگر در آستانه ی ترشیدن هستید و هیچ دستاورد ِ مهمی هم در زندگی نداشته اید، اگر می خواهید اینجا مدیر شوید و دوست پسری هر چند زشت بیابید به جای خواندن آثار هدایت دو عدد عکس تمام رنگی از لحظه ای که [MENTION=418]یه نفر[/MENTION] به شما در ِ کونی می زند برایمان بگذارید تا شاید یکی از فرهیختگان ِ کُس ندیده ی دفترچه به ازدواج با شما رضایت داد.E415مثلا همین [MENTION=1132]امید[/MENTION] خودمان.
undead_knight نوشته: مهربد اصلا به خاطر اینکه از ملت تعریف کردی بهت دو تا پوئن منفی دادم،همه فان ماجرا رو خراب کردی:)))))
من که اصلا فکر می‌کنم بخشِ دوم‌اش بیشتر از اولی روان‌آزاری بود! بخشِ نخست‌‌ش خیلی عالی بود، چقدر خندیدم:))
مهربد نشان دادی نقطه ضعف‌ها را خوب می‌شناسیE105.
امید عزیز که شکست خورد،کسی هست بتونه یه چلنج برام ایجاد بکنه اینجا؟!:))
Dariush نوشته: مهربد نشان دادی نقطه ضعف‌ها را خوب می‌شناسی

E41fE00e
@مهربد گرامی؛
ستودنی ست؛ تا آنجا که در زمان خواندن بخش نخست آنچنان مرا بر انگیختی که به گمانم چهره ام از شدت خشم گلگون شده بود. :e420:
Fiona نوشته: @مهربد گرامی؛
ستودنی ست؛ تا آنجا که در زمان خواندن بخش نخست آنچنان مرا بر انگیختی که به گمانم چهره ام از شدت خشم گلگون شده بود. :e420:
اصلا با بخش دوم تبدیل به گاو نه من شیر ده شد:))
کاربر داریوش کونی؛ بدون هیچ شکی از آن دسته کونده چاقال‌های شخصی است که همیشه در حلقه‌ی دوستان دیگران حشر وی می‌باشند. این مرد اُبنه‌ای در دوران دبیرستان بارها با پسرها رابطه‌ی جنسی داشته و بارها مفعول واقع شده است. او هرشب کابوس‌های تلخ کیر دوستان خود را می‌بیند که با حالت وخیم و وحشی کون او را پاره می‌کنند و آبشان را به کون بی‌پشم او می‌پاشند. داریوش اکنون برای فرار از فریادهای بی‌امان درونش و برای رهایی از کونده بازی‌های کنونی و خاطرات گذشته به خودارضایی متوسل شده تا راهی برای نجات بیابد. اما پس از هر انزال جنسی، افسردگی و انزوای شدید گریبان او را گرفته و به دفترچه میاید تا شخصیت کونی واقعی خود را پنهان کند.
اگر شوالیه را جلقی‎‌ترین کاربر این سایت بدانیم، بدون هیچ شکی لقب «کیونی‌ترین» کاربر فروم کاملا برازنده‌ی داریوش گرامی است.
امیدوارم آخر و عاقبت این تاپیک شوخی شوخی به دعوا نکشه!
اوه اوه،آقا جایزه ی من را بدهید بروم،بدجور دوست تازه واردمان را از کوره به در کردم.E11b
امید نوشته: کاربر داریوش کونی؛ بدون هیچ شکی از آن دسته کونده چاقال‌های شخصی است که همیشه در حلقه‌ی دوستان دیگران حشر وی می‌باشند. این مرد اُبنه‌ای در دوران دبیرستان بارها با پسرها رابطه‌ی جنسی داشته و بارها مفعول واقع شده است. او هرشب کابوس‌های تلخ کیر دوستان خود را می‌بیند که با حالت وخیم و وحشی کون او را پاره می‌کنند و آبشان را به کون بی‌پشم او می‌پاشند. داریوش اکنون برای فرار از فریادهای بی‌امان درونش و برای رهایی از کونده بازی‌های کنونی و خاطرات گذشته به خودارضایی متوسل شده تا راهی برای نجات بیابد. اما پس از هر انزال جنسی، افسردگی و انزوای شدید گریبان او را گرفته و به دفترچه میاید تا شخصیت کونی واقعی خود را پنهان کند.
اگر شوالیه را جلقی‎‌ترین کاربر این سایت بدانیم، بدون هیچ شکی لقب «کیونی‌ترین» کاربر فروم کاملا برازنده‌ی داریوش گرامی است.
آقا تاکنون کسی به شما نگفته که انسان غیر از کیر، کون و کس چیزهای دیگری هم در کالبد خود دارد؟ اینها ما را تکان نمی‌دهند ولی قرار بود با توجه به شناختی که از کاربرها در اینجا داریم بیازاریم‌شان!

Angela نوشته: امیدوارم آخر و عاقبت این تاپیک شوخی شوخی به دعوا نکشه!
نه، اگر کسی طاقتِ شنیدنِ هر حرفی را ندارد حق ندارد در اینجا شرکت کند.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19