marpitoon نوشته: کلماتت قرآن تصدیق کننده تورات واقعی نه توراتی که تحریف شده پس یه آیه برای من بیار که گفته زن زنا کار را سنگسار کنید آیه 15 سوره نساء در مورد زنای زن میباشد کجا گفته سنگسار و فقط گفته چهار شاهد برای عمل او بگیرید وقتی خدا میگه ما تصدیق می کنیم تورات وانجیل واقعی را میگوید نه آنچه به دست بشر نوشته شده است از کجا میدانید که تورات حکم سنگسارش تحریف نشده نیست ....
گرامی آیات زیر که در مقاله هم اومده نشون میده که قرآن خود رو مصدق احکام تورات میدونه،بار اثبات اینکه تورات از 1400 سال پیش تا بحال تغییر کرده یا تحریف شده بقول شما با شماست.
در خود مقاله هم به این مطلب پرداخته شده و نشان داده شده که در نسخه های مختلف تورات اشاره به حکم سنگسار آورده شده.
جتی نشان داده شده که مفسرین قرآن هم معتقدند ارجاع به حکم سنگسار بوده.
نقل قول:ترجمه صحیح مسلم جلد دوم صفه 65 شماره 3200
عباده بن صامت گفت: وقتی بر پیامبر وحی نازل میشد وی بسیار برانگیخته میشد و رنگ از رخسار وی میپرید، روزی بر او
وحی نازل شد و همین حالت به وی دست داد، بعد از وحی او گفت "این (دستور از طرف الله را) از من بگیرید، الله راهی
پیش پای آنان (کسانی که دچار فحشا میشوند) قرار داده است. کسی که توسط عقد اسلامی ازدواج کرده باشد 100 ضربه
شلاق میخورد و بعد سنگسار میشود، و شخصی که ازدواج نکرده باشد 100 ضربه شلاق میخورد و برای یک سال از شهر
تبعید میشود.
مفسرین و فقهای شیعه نیز در مورد این آیه به همین نتیجه از طریق دیگری رسیده اند.
ترجمه تفسير الميزان جلد 4 صفحه 374
"در تفسير صافى از تفسير عياشى از امام صادق (عليه السلام ) روايت آورده كه در ذيل آيه ((و اللاتى ياتين الفاحشة ...)) فرمود:
اين آيه نسخ شده و منظور از سبيل همان حدودى است كه بايد جارى شود. در تفسير عياشى از امام صادق (عليه السلام ) روايت آورده كه
شخصى از آنجناب از اين آيه سؤ ال كرد حضرتش فرمود: اين آيه نسخ شده ، شخص ديگر پرسيد آنروزها كه نسخ نشده بود به چه صورت
مورد عمل قرار مى گرفت ؟ فرمود: به اين صورت كه اگر زنى زنا مى داد و چهار نفر عليه او شهادت مى دادند او را در خانه اى حبس مى
كردند و با او سخن نمى گفتند و بسخنش گوش نمى دادند و با او نشست و برخاست نمى كردند ،تنها آب و طعامش را برايش مى بردند تا بميرد و
يا بعدها خدا راه چاره اى برايش مقرر سازد ،كه ساخت و آن اين بود كه اگر بى شوهر بوده تازيانه اش بزنند و اگر شوهردار بوده سنگسار شود،
شخصى پرسيد:
معناى آيه : ((و اللذان ياتيانها منكم )) چيست ؟ فرمود: معنايش اين است كه اگر دختر بكر همين عمل زشتى را كه اگر بيوه زن مرتكب آن مى
شد به آن گرفتارى مبتلا مى گشت مرتكب شود ،بايد شكنجه شود ،آنگاه در پاسخ از سؤ ال از معناى شكنجه فرمود: يعنى حبس مى شود تا
آخر حديث ). مؤ لف قدس سره : اين قصه يعنى حكم جارى در مورد زنان در صدر اسلام كه حبس كردن تا آخر عمر در خانه ها بوده ، مطلبى
است كه به چند طريق از طرق اهل سنت از ابن عباس و قتاده و مجاهد و غير ايشان روايت شده است . اولى از سدى نقل شده كه گفته است
حبس كردن در خانه حكمى بود مخصوص بيوه زنان و اما ايذائى كه در آيه دوم آمده حكم مخصوص دوشيزگان و كنيزان است."
آشکار است که قرآن را باید با حدیث تفسیر کرد و احادیث متخصصان شیعه و سنی اسلام را به یک سمت یعنی به سمت سنگسار
میبرد.
این نوشتارها کمی طولانیست،لطفاً با دقت و کامل بخونید و بعد اگر ایرادی به اون وارد میدونید رو مطرح کنید.
"Democracy is now currently defined in Europe as a 'country run by Jews,'" —Ezra Pound