دفترچه

نسخه‌ی کامل: ایران و بمب اتمی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
ایران سلاح اتمی داشته باشه دیگه خدا رو هم بنده نمیمونه.
مثلا سر همین داستان بحرین یکهو دیدی ریختن گرفتن بحرین رو.اونوقت غرب و عربها چیکار میتونند بکنند؟
گزینه حمله نظامی حذف بشه دیگه هر غلطی بخوان میکنن این آخوندها.
sonixax نوشته: بعد من بعید میدونم که آخوندها به قدری احمق باشند که بخوان به طرف هر کشوری سلاح هسته ای شلیک کنند ! کاری که آمریکاش دیگه جراتش رو نداره !!! هر چه قدر هم که افراطی و نفهم باشند چنین حماقتی ازشون سر نمیزنه .

امید یکم ما به آمریکاست زودتر حمله کند.

امید دوممان به اینکه اگر به تکنولوژی بمب اتم دست یافتند تا این اندازه احمق و کله خر نباشند.


هیچکدام چنگی دل به نمیزنند ...
یک شبکه پولی‌ هست اینجا به اسم Military Channel , در مورد جنگ ، سلاح و کلا مسائل نظامی صحبت میکنه . چند وقت پیش یک برنامه داشت راجع به جنگ با ایران و قدرت جنگ الکترونیکی آمریکا. میگفتش که موشک‌های بالستیک که ایران داره کپی‌ کرهٔ شمالی هستند و سیستم جی‌پی‌اس درونشون برای دوران پیش از اسلام هست! یعنی‌ کلا آمریکا در جنگ الکترونیکی قرن‌ها از ایران جلو هست. در حال حاضر هم اسرائیل ۳ تا زیر دریایی دلفین آلمانی‌ مجهز به موشک اتمی‌ در خلیج فارس داره که در صورت حمله ایران حتّی بدون آمریکا جواب ایران رو بده.
به نظر من جنگي در كار نيست ، شايد يك حمله يك طرفه از جانب اسرائيل يا آمريكا باشه كه صداش رو هم در نميارند هر دو طرف ولي جنگي در كار نيست . همش هارت و پورته .
David Hume نوشته: یک شبکه پولی‌ هست اینجا به اسم Military Channel , در مورد جنگ ، سلاح و کلا مسائل نظامی صحبت میکنه . چند وقت پیش یک برنامه داشت راجع به جنگ با ایران و قدرت جنگ الکترونیکی آمریکا. میگفتش که موشک‌های بالستیک که ایران داره کپی‌ کرهٔ شمالی هستند و سیستم جی‌پی‌اس درونشون برای دوران پیش از اسلام هست! یعنی‌ کلا آمریکا در جنگ الکترونیکی قرن‌ها از ایران جلو هست. در حال حاضر هم اسرائیل ۳ تا زیر دریایی دلفین آلمانی‌ مجهز به موشک اتمی‌ در خلیج فارس داره که در صورت حمله ایران حتّی بدون آمریکا جواب ایران رو بده.

پس خبر ندارید!!!؟

inthenameofgod نوشته: با نام خدا آغاز میکنم

این مطلب بر میگردد به دفاع نامتقارن یعنی به جای آنکه شما هم بیایی و این هزاران ها را به قول شما تولید کنیم از نقطه ضعف آنها استفاده کنید اکثر این تجهیزات آمریکا که نام بردید بر خلاف تجهیزات روسی و آنهایی که در اختیار ایران است دیجیتال و الکترونیک هستند . در طرف دیگر ایران از سیستم های آنالوگ بهره میبرد و نقطه ضعف این وسایل الکترونیک یک emp است
یک بمب مغناطیسی که موجب اختلال در این وسایل میشود
مستند ایرانیوم را ندیده اید ؟؟ در انجا نیز به این بمب ها اشاره میکند.

اما من ربطش را به پدافند غیر عامل نفهمیدم؟

از پس پدافند غیر عامل اقایون بر میان خیال شما راحت باشه
هر چند برای شمایی که از پیروزی آمریکا خوشحال میشوید خیل راحت معنی دیگری دارد

منبع: اطلاعات فوق محرمانه درز کرده از مطلعین نظامی داخلی!
http://forum.hammihan.com/thread46134-17.html
مطلب بالا رو درست ننوشتم ، موشک‌های شهاب و سجیل جی‌پی‌اس ندارند که مستقیم به هدف برخورد کنند ولی‌ موشک‌های به اصطلاح کروزی که ایران ساخته است و این برنامه راجع به اونها صحبت میکرد ۲-۳ سال پیش، سیستم هدایت شونده مدرنی‌ ندارد و به راحتی‌ قابل نفوذ است[color="silver"]

---------- ارسال جدید اضافه شده در 06:19 am ---------- ارسال قبلی در 06:17 am ----------

[/color]البته موشک‌های بالستیک را میشود با جی‌پی‌اس نیز کنترل کرد که شهاب و سجیل اینگونه نیستند
مانور تبلیغاتی قدرت نظامی ایران هم از اون چیزهاییست که واقعا من رو به خنده میندازه. به شخصه تا بحال جز از دهن آدم های بیسواد یا جیره خوار نشنیدم کسی قدرت نظامی ایران رو در مقیاس جنگی قبول داشته باشه.
بعضی وقت ها که بخوام بفهمم که آدمی که دارم باهاش حرف میزنم چه کارست و چقدر بارشه و اصلا ارزش کالری سوزاندن و بحث کردن رو داره این بحث رو پیش میکشم ببینم چه حرفی میزنه.
جمهوری اسلامی اگر قدرت بود که از همان اول آویزون چین و روسیه نمیشد. خودش با قدرت میرفت جلو و دقیقه ی نود که جنگی در گرفت برگ های برنده اش و اتحادش با قدرت های دیگر را رو میکرد.
موشک شهاب و شهین و سجیل و آجیل و این ترقه بازی ها فقط کارایی اش تهییج افکار عوام داخل کشور است و مصرف داخلی دارد. منطقی هم هست که اگر این ها بدرد جنگ میخورد این همه زور نمیزدند تا بمب هسته ای بسازند.
Reactor نوشته: موشک شهاب و شهین و سجیل و آجیل و این ترقه بازی ها فقط کارایی اش تهییج افکار عوام داخل کشور است و مصرف داخلی دارد. منطقی هم هست که اگر این ها بدرد جنگ میخورد این همه زور نمیزدند تا بمب هسته ای بسازند.
موشک شهاب و سجیل رو کلاهک بهش وصل میکنند با کلاهک معمولی‌ قدرت تخریبی‌ آنچنانی‌ نداره ، ایران می‌خواهد کلاهک هسته‌ا‌ی به آن وصل بکند ، چون ایران که توانایی بمباران هوایی اتمی‌ را ندارد ، پس باید موشک اتمی‌ شلیک کند.
مهربد نوشته: نکته‌ای دیگری که شاید باید توجه کنیم، برای داشتن بمب اتم نیاز به دانش هسته‌ای نمیرود، میتوان از بازار سیاه جهانی نیز آن را خریداری نمود.

چند تا نکته دارد.
بمب هسته ای خریداری شده باید آزمایش شود. چون مثل پاکت در بسته محتوای داخلش تا وقتی که آزمایش نشود رمز آلود است. ممکن است بترکد خیلی بیشتر هم امکان دارد که نترکد. بازار سیاه قانون روشنی ندارد و پر از دزد و کلاه بردار است. منطقی هم هست که خیلی از دلال های بین المللی اسلحه برای تامین سلاح های جنگی با ابرقدرت های جهانی همکاری کنند و همینطور برای فروش سلاح ها و داشتن بازار و خصوصا تامین امنیت جانی خودشون با سرویس های اطلاعاتی همکاری کنند. تا اون ها هم در قبالش پروانه ی تجارت و امنیت فروش و امنیت جانیشون رو براشون تامین کنند. از این کلاه ها سر ج.ا زیاد رفته است. سلاح های هسته ای داخل بازار تماما متعلق به دوران فروپاشی شوروی هستند ولی به دلایل مختلف بشدت غیر قابل اطمینان! وقتی هم که آزمایش شود بسرعت توسط ماهواره های نظامی قابل ردیابی است.

نکته ی دیگر اینکه بمب های هسته ای لوازمی دارند که تاریخ مصرف مشخصی دارد. یعنی از یک تاریخی به بعد باید وسیله با یک وسیله جدیدتر تعویض شود.
گلوگاه فروش این لوازم است که مرحله ی آخر ساخت بمب هسته ای است و بسیار سنگین از طرف سرویس های جاسوسی کشورهای مختلف رصد میشود.
پس ما اگر 100 تا بمب هسته ای از بازار سیاه بخریم ولی ندانیم کدام میترکد و کدام نمیترکد بدردی نمیخورد. فرضا اولی ترکید و همه ی دنیا فهمید که ایران مشغول آزمایش سلاح هسته ای است و ....تمام. فردا که جنگ شد و 99 تای بقیه پوچ از آب در آمدند چه؟ سر یک حماقت کودکانه ج.ا سرنگون میشود :)
به همین خاطر مطمئن ترین راه خودکفایی در ساخت بمب هسته ای در داخل کشور است که بشود در مواقع حساس رویش حساب کرد.
David Hume نوشته: موشک شهاب و سجیل رو کلاهک بهش وصل میکنند با کلاهک معمولی‌ قدرت تخریبی‌ آنچنانی‌ نداره ، ایران می‌خواهد کلاهک هسته‌ا‌ی به آن وصل بکند ، چون ایران که توانایی بمباران هوایی اتمی‌ را ندارد ، پس باید موشک اتمی‌ شلیک کند.

میدانم. منافاتش با پست من چه بود؟ وقتی ج.ا کلاهک هسته ای نداشته باشد , هر تعداد موشک دور برد هم داشته باشد باز هم کارایی ندارد. اصل گیر دنیا در توانایی ساختن و نساختن کلاهک هسته ای توسط ج.ا است. تا وقتی که ج.ا بمب هسته ای نداشته باشد شهاب و سجیل در جنگ نقش همان شهین و آجیل رو بازی میکند!
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28