دفترچه

نسخه‌ی کامل: همه چیز درباره جنبش سبز و وقایع سال 88
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
من حاضر هستم در مورد دهه ۶۰ و اثبات اینکه میر حسین موسوی و اصلاح طلب‌ها تا گردن در خون آلوده هستند مناظره انجام بدهم ، جناب کافر حاضر هستید؟
Theodor Herzl نوشته: من حاضر هستم در مورد دهه ۶۰ و اثبات اینکه میر حسین موسوی و اصلاح طلب‌ها تا گردن در خون آلوده هستند مناظره انجام بدهم ، جناب کافر حاضر هستید؟

خیر ، چونکه شما نیز مانند جناب میلاد بی منطق هستید و هنگامی که کم می آورید به هوچی گری روی آورده و ناجوانمردانه حمله ی شخصی می کنید.

هر گاه آقای میلاد توانستند یکی از ادعاهای بی اساس خود را نسبت به اینجانب ثابت کنند من نیز با شما وارد گفتگو خاهم شد.
مناظره قوانین خاص خودش را دارد و فقط بحث بر سر موضوع هست ، برای من مهم نیست که شما که هستید ، بر سر مواضعی که می‌گیرید یا من میگیرم بحث میشود ، به هر حال من حاضرم در مناظره اثبات کنم که میر حسین موسوی جنایت کار است ، کسی‌ که فکر می‌کند موسوی جنایت کار نیست میتواند با من مناظره کند! سوال مناظره هم این را پیشنهاد می‌کنم!


" آیا میر حسین موسوی در جنایت‌های دهه ۶۰ جمهوری اسلامی نقش داشته است و جنایت کار است یا خیر؟ "
Theodor Herzl نوشته: به هر حال من حاضرم در مناظره اثبات کنم که میر حسین موسوی جنایت کار است ، کسی‌ که فکر می‌کند موسوی جنایت کار نیست میتواند با من مناظره کند!
اگر قادر به اثبات بودید لابلای همان گفتگوهای پیشین این کار را می کردید، چیز ویژه ای از شما ندیدیم جز سفسته و سفسته و سفسته!

جز این است؟! مدارکش هم موجود است!

Theodor Herzl نوشته: سوال مناظره این را پیشنهاد می‌کنم!

" آیا میر حسین موسوی در جنایت‌های دهه ۶۰ جمهوری اسلامی نقش داشته است و جنایت کار است یا خیر؟ "

خیر! [عکس: 8.png]
در بحث‌های معمولی‌ ۷-۸ نفر همزمان پست میزنند بحث‌ها گم میشود ، مناظره فرق می‌کند ، من ادعا می‌کنم که می‌تونم ثابت کنم میر حسین موسوی جنایتکار است و لایق محاکمه‌ شدن ، شما می‌گویید که نیست ، خوب انقدر از مواضع خود مطمئن هستید چرا مناظره نمی‌کنید؟ به هر حال این پیشنهاد من در مناظره عمومی است ، اگر کس دیگری فکر می‌کند موسوی جنایت کار نیست من می‌تونم با او مناظره کنم ، ولی‌ خودم ترجیح میدهم با جناب کافر مناظره کنم!
Theodor Herzl نوشته: من ادعا می‌کنم که می‌تونم ثابت کنم میر حسین موسوی جنایتکار است و لایق محاکمه‌ شدن ، شما می‌گویید که نیست ، خوب انقدر از مواضع خود مطمئن هستید چرا مناظره نمی‌کنید؟ به هر حال این پیشنهاد من در مناظره عمومی است ، اگر کس دیگری فکر می‌کند موسوی جنایت کار نیست من می‌تونم با او مناظره کنم ، ولی‌ خودم ترجیح میدهم با جناب کافر مناظره کنم!

آخر گفتنی ها گفته شده، گمان نمی کنم نکته ی جدیدی برای گفتن داشته باشید. نشان به آن نشان که قبل از هر چیز آن مصاحبه ی میرحسین با روزنامه ی اتریشی را می گذارید!

نکند مدرک جدیدی از سازمان جاسوسی موصاد دریافت کرده اید که اینگونه دل آسوده سخن می گویید؟!

من کوروش یا آرش را پیشنهاد می کنم! من نیز از پشت آن ها را پشتیبانی می کنم![عکس: 2.png]

پارسیگر
کوروش هم گزینه خوبی هست ، ولی‌ من هنوز از موضع کامل او در این مورد اطلاع ندارم ، موضع شما مشخص است
Theodor Herzl نوشته: کوروش هم گزینه خوبی هست ، ولی‌ من هنوز از موضع کامل او در این مورد اطلاع ندارم ، موضع شما مشخص است
که چی بشه؟ میخوای وقت بذاری ثابت کنی نخست وزیر در جریان کشتارها بوده؟ واقعن انقدر بیکاری؟
kourosh_bikhoda نوشته: که چی بشه؟ میخوای وقت بذاری ثابت کنی نخست وزیر در جریان کشتارها بوده؟ واقعن انقدر بیکاری؟
چطور سبزاللهی جماعت هرچه بخواهد در انجمن می‌گوید ، وقتی‌ ما در مقابل پاسخ می‌خواهیم بدهیم شروع به تحقیر کردن میکنی‌ و میگی‌ که علاف هستم؟ مهم بودن خون ۱۲۰ هزار اعدامی دهه ۶۰ و افشای کسانی‌ که توی کشتن اونها دست داشتند نشونه بیکاری و علافی نیست
kourosh_bikhoda نوشته: که چی بشه؟ میخوای وقت بذاری ثابت کنی نخست وزیر در جریان کشتارها بوده؟ واقعن انقدر بیکاری؟

من البته مخالفت خودم را با برخورد دوستان با کافر مقدس اعلام کردم. ولی بنظرم یک مناظره‌ درباره‌یِ نقش اصلاح طلبان و حتی موسوی و کروبی در اتفاقات دهه‌یِ 60 مخصوصا اعدام‌هایِ سیاسی خیلی می‌تونه جالب باشه.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18