دفترچه

نسخه‌ی کامل: همه چیز درباره جنبش سبز و وقایع سال 88
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
جمعی از فارغ التحصیلان علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس نامه ای منتشر کرده و روز معلم را به میرحسین موسوی تبریک گفتند.از اینکه باید هر لحظه و هر ثانیه به یاد عزیزان دربندمان باشیم و سعی و کوشش فراوان به خرج دهیم در جهت آزادی آنان شکی نیست.ولی این فارغ التحصیلان عزیز از خود نپرسیده یا نمی پرسند مهندس معمار را چه به کار علوم سیاسی؟به چه عنوان یک مهندس معمار باید در دانشگاهی مثل تربیت مدرس علم سیاست درس دهد؟
sonixax نوشته: من حاضر نیستم به یک چاه گنده تر از جمهوری اسلامی بیوفتیم به خاطر اینکه جنبش سبز یا بنفش یا موسوی یا ... به فرض محال خار چشم حکومت هستند.
حالا مگه ما گفتیم برید دوربین بندازید عکس موسوی رو توی ماه ببینید؟
kourosh_bikhoda نوشته: حالا مگه ما گفتیم برید دوربین بندازید عکس موسوی رو توی ماه ببینید؟

فعلن که ازش مارتین لوتر کینگ و نلسون ماندلا با هم ساختند! ای کاش توی ماه میدیدنش!!!
پیام میرحسین موسوی از زندان خانگی به آیت الله حائری شیرازی/ صدای شعار تجمع خانواده زندانیان به خانه اختر رسیده است سایت خبری تحلیلی کلمه
نقل قول:میرحسین موسوی که روز گذشته از بیمارستان به زندان اختر مننقل شد و با فرزندان خود دیدار کرد، پیغامی کوتاه درباره نامه اخیر آیت الله حائری شیرازی به ایشان داده است.
به گزارش خبرنگار کلمه، میرحسین موسوی که از نامه آیت الله حائری به خود و حجت الاسلام والمسلمین کروبی خبردار شده است، پیامی با این مضمون برای امام جمعه سابق شیراز داده است:
حضرت آیت‌الله حایری شیرازی، با توجه به آنکه در طول مدت حصر تلاش شده است هیچ‌گونه نوشته یا پیام مکتوب و یا نامه و روزنامه‌ای به دست ما نرسد، در صورتی‌که نامه شما به دست بنده برسد، پاسخ به آن را مغتنم خواهم شمرد.
آیت الله حائری شیرازی که تا چند سال پیش امام جمعه شیراز بود و هم اکنون در دفتر رهبری فعالیت دارد، حدود ده روز پیش در نامه ای خطاب به آقایان موسوی و کروبی، با اذعان به اینکه اعتراضات پس از انتخابات ۸۸ همچون آتش زیر خاکستر باقی مانده است، به عملکرد و مواضع میرحسین و کروبی در این مدت انتقاد کرد و از برخوردهای صورت گرفته نیز دفاع کرد.
وی همچنین خطاب به موسوی و کروبی نوشته که اگر نظام حرف خود را پس بگیرد، آنها قهرمان می شوند و از این رو ناچار است در موضع دشمنی با آنها باقی بماند.
صدای شعارهای خانواده های زندانیان به زندان اختر رسیده است
خانم رهنورد و آقای موسوی همچنین در ملاقات دیروز از برخوردهای صورت گرفته با زندانیان بند ۳۵۰ اوین ابراز تاسف و تالم کرده اند.
به گزارش کلمه، میرحسین و رهنورد گفته اند که از پس دیوارها و حصارها، شعارهای خانواده های زندانیان را که برای اعتراض در مقابل ریاست جمهوری تجمع کرده بودند، شنیده اند.
به گفته رهنورد و میرحسین، آنها که در زمان شنیدن صدای این خانواده های مظلوم از کم و کیف ماجرا بی خبر بوده اند، همان شب با دیدن گزارشی که از برنامه خبری بیست و سی تلویزیون پخش شده، از واقعه حمله به بند ۳۵۰ مطلع شده اند.
میرحسین و رهنورد همچنین گفته اند: از دست ما جز تاثر عمیق و دعا کاری ساخته نبود.
خانواده های زندانیان بند ۳۵۰ اوین در دومین روز اردیبهشت با تجمع مقابل ریاست جمهوری، تلاش کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش روحانی و اعضای هیات دولت برسانند؛ تجمعی که باعث حضور نمایندگان خانواده ها در نهاد ریاست جمهوری و تشکیل هیاتی برای پیگیری موضوع از سوی حسن روحانی شد.
خانواده های زندانیان سیاسی در این تجمع خواستار آزادی زندانیان سیاسی شدند و همچنین شعارهایی همچون «وزیر بی کفایت استعفا استعفا»، «این همه رای گرفتین، دولت چرا نشستین» و «اوین شده فلسطین، دولت چرا نشستین» سر دادند.
کوچه اختر که میرحسین و رهنورد در آن زندانی اند، در خیابان پاستور و در مجاورت نهاد ریاست جمهوری قرار دارد.

پس معلوم شد از توی حصر هم میتونه خبر بده!
sonixax نوشته: پیام میرحسین موسوی از زندان خانگی به آیت الله حائری شیرازی/ صدای شعار تجمع خانواده زندانیان به خانه اختر رسیده است سایت خبری تحلیلی کلمه
منکه نفهمیدم و بیشتر گیج شدم، یعنی این‌ها رو نمی‌گذارند نامه و روزنامه بهشون برسه بعد شب بیست و سی می‌گذارند نگاه کنند؟
هیچکاری در ج.ا مثل آدمیزاد انجام نمی‌شه!
Russell نوشته: منکه نفهمیدم و بیشتر گیج شدم، یعنی این‌ها رو نمی‌گذارند نامه و روزنامه بهشون برسه بعد شب بیست و سی می‌گذارند نگاه کنند؟
هیچکاری در ج.ا مثل آدمیزاد انجام نمی‌شه!

راسل جان داستان اینه که ادعا ها و حرفهای جنبش سبزی ها و ... مظلوم نمایی و سیاه بازیه!
از یه طرف میگند چون تو حصره نمیتونه بیانیه بده بعد میبینیم برای فلانی پیغام پسغام میفرسته.
از یه طرف میگند روزنامه و مطبوعات دستش نمیرسه بعد طرف از عطسه کردن اوباما موقع سکس با زنش هم خبر داره!!!!
sonixax نوشته: راسل جان داستان اینه که ادعا ها و حرفهای جنبش سبزی ها و ... مظلوم نمایی و سیاه بازیه!
از یه طرف میگند چون تو حصره نمیتونه بیانیه بده بعد میبینیم برای فلانی پیغام پسغام میفرسته.
از یه طرف میگند روزنامه و مطبوعات دستش نمیرسه بعد طرف از عطسه کردن اوباما موقع سکس با زنش هم خبر داره!!!!
حالا من نمیگم اعتماد کنیم به هرچی میگند ولی خب پاستور شلوغ شده باشه و صدای به خونه‌یِ اینها هم رسیده باشه چیز غیرممکنی نیست که. من منفعت چندانی برای رژیم در اینکه موسوی خبرداشته باشه و الکی بگند خبر نداره نمیبینم.
Russell نوشته: حالا من نمیگم اعتماد کنیم به هرچی میگند ولی خب پاستور شلوغ شده باشه و صدای به خونه‌یِ اینها هم رسیده باشه چیز غیرممکنی نیست که. من منفعت چندانی برای رژیم در اینکه موسوی خبرداشته باشه و الکی بگند خبر نداره نمیبینم.

آره خبر که داره و دلیلی نداره بگه ندارم.
اینکه آی زندانی هستم نمیتونم صدام رو به بیرون برسونم دری وری هستش.
Theodor Herzl نوشته: این چرندیات دیگه چی‌؟ ANC یک گروه تروریستی بوده که با یاسر عرفات هم دوست بوده و توی خیابون بین سفید پوست‌ها بمبگذاری میکرده
[FONT=&amp]چرند نیست، پیشتر برایت توضیح دادم و باز حرف بی‌ربط و انحرافی زدی ! مبارزه بدون خشونت را تا آخر بخوان و به جنبش سبز و آفریقای جنوبی هم ایستی کن شاید یه چیزی یاد گرفتی من به قدری بیکار نیستم که بشینم الفبای این چیزها را به تو یاد بدهم رفــــــــیق[/FONT] !

مقاومت بدون خشونت - WiKi


Theodor Herzl نوشته: همین آقایون که رهبر جنبش سبز شدند تا گردن به خون کشته شدگان دهه ۶۰ آلوده هستند ، هرقدر هم که ابراهیم نبوی‌ها بگویند که دهه ۶۰ را فراموش کنید ما نمی‌کنیم ، موسوی روزی که مرد دهه ۶۰ را به بچه او و نوه او و نتیجه او نیز یاد آوری خواهیم کرد تا دنیا بداند که چه کسی‌ جنایت کرده است!
[FONT=&amp]نبخشید، به تخم چپم[/FONT]E011


Theodor Herzl نوشته: خوب تفاوت ما هم همین است ، من دشمن رژیم هستم ، شما و میر حسین اصلاح طلب هستید ، انقدر هم با کلمات بازی کردن و پیچاندن لازم نیست ، یک کلام بگویید خواهان سقوط نظام نیستید و اصلاح طلب دیگر هم بحثی‌ هم در مورد موسوی نمی‌کنیم
[FONT=&amp]اینکه کسی تفکرش با نظر کمونیست‌ها و خشونت طلبان شباهت یا یکسانی نداشته باشه دلیل نمیشه که طرفدار ج.ا باشه رفــــــــیق ![/FONT]
[FONT=&amp]برچسب زنی کور تو به مخاطب نه اولین بارت بوده و نه آخرین بار! و برعکس دهن موساد را باید سرویس کرد اگر بداند چقدر به تو بدهکاره رفـــــــــیق ![/FONT]


کافر_مقدس نوشته: نام جنبش سبز هم خاری است در گلوی این ها ، همانی که شهامت ندارند هتا آن را بر زبان بیاورند و به جای آن می گویند" فتنه" !
کافر_مقدس نوشته: نخستین کسی را هم که اعدام خاهد کرد همین میرحسین موسوی است، مدارکش هم موجود است!

آن زمان کسرا هم می شود قاتل و ما در دادگاه به جرم آدمکشی محاکمه اش می کنیم!
[FONT=&amp]اوکی، همگام با پسر‌عموهای عرزشی خودشان هستند[/FONT].:e420:
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18