نامنویسی انجمن درست شده و اکنون دوباره کار میکند! 🥳 کاربرانی که پیشتر نامنویسی کرده بودند نیز دسترسی‌اشان باز شده است 🌺

رتبه موضوع:
  • 11 رای - 4.91 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتوق شب نشینی

undead_knight نوشته: من کشوری رو مثال زدم که حداقل با توجه به قوانین و آمارهایی که داشتم به نظر نمیاد تبعیض جنسیتی خاصی وجود داشته باشه و بعد با دیدن آمارها این احتمال رو قوی تر دیدم که مردان میل کمتری داشته باشند.
من موضعِ شما را همچنان نتوانستم دریابم.شما باور دارید که قوانین در آمریکا برای سرپرستی زن و مردِ مجرد برابر است؟ یا اینکه تعدادِ مردهای مجردی که تمایل به دریافتِ سرپرستی دارند کمتر از زنانِ مجرد است و اینطور آن قوانین توجیه میشوند؟

کسشر هم تعاونی؟!
پاسخ

shilla نوشته: این عین نامردی

اوباش اینترنتی یا ترول در اصطلاح اینترنتی به افرادی گفته می‌شود که به دنبال جلب نظر کاربران، ایجاد تشنج و بیان مطالب محرک و توهین‌آمیز هستند.
اوباش اینترنتی معمولاً در فروم ها یا وب سایت های کاربر-محور پیام‌هایی ارسال می‌کند که حاوی مطالب ناراحت‌ کننده یا توهین‌آمیز است. در حالی که در یک جمع اینترنتی کاربرانی با حسن نیت بحثی را دنبال میکنند، اوباش اینترنتی با تحریک سایرین، به دنبال متشنج کردن فضا هستند.


من فکر نکنم از این کارها کرده باشم
ولی همین رنگ رو دوست دارم بالاخره تروریست نشدیم ترولیست شدیم
به قولی خواستیم پیامبر بشیم شدیم خاخام

البته در این لینک ویکی کمی هم زیاده روی شده ! اوباش !!! کلمه درستی نیست . بیشتر به مزه پران و منحرف کننده بحث و تلخک های اینترنتی گفته میشود .

خدای ار به حکمت ببندد دری - به کرمک زند قفل محکم تری  
پاسخ

نقل قول:اگر خودت با سوگیریِ[sup][aname=rpad642][[/aname][anchor=pad642]1][/anchor][/sup] قانون موافقی:
با قانون برای رفع تبعیض آره ولی با قانونی که تبعیض حتی برای اهداف مثبت باشه،خیر موافق نیستم:)

نقل قول:که سخن تنها میشود اینکه این "از دید پیشبردینانه[sup][aname=rpa6563][[/aname][anchor=pa6563]2][/anchor][/sup] و اخلاقی" قانون باید سوگیر باشد از کجا آمده, و اینکه آیا میتوانیم با همین دید
پیشبرین‌گرایانه و از دیدگاه اخلاقی برای مردان هم امتیاز‌هایی ببریم, یا اینکه این دیدگاه پیشبردین‌گرایانه و گاه اخلاقی تنها برای زنان کارایی دارد؟

پ.ن.
برای دررفتن از دست smiley‌ها میتوان وارونه بنویسی (:
نه دیگه میگم ما خیلی قوانین دیگه هم داریم که باید به اونها هم اعتراض کنیم،اگر اینها هم فقط جنسیت رو مبنا قرار میدند اشتباه هستند. got it :))


این تیک آخر رو میزنم درست میشه مشکلی نیست;)

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

یکی‌ از مرد‌های قربانی قوانین فمینیستی:e420:

[ATTACH=CONFIG]1709[/ATTACH]
در اواخر آوریل سال ۲۰۰۸ فاش شد که مردی اتریشی به نام یوزف فریتزل ۷۳ ساله(یا فریتسل)، دخترش الیزابت فریتسل رابه مدت ۲۴ سال در خانه حبس کرده‌است. یوزف در این مدت دخترش را بارها مورد سوء استفاده جنسی قرار داد که حاصل آن تولد هفت بچه می‌باشد. احتمالا این دختر کار خطایی کرده است و دامن کوتاه پوشیده یا چیز دیگری که پدر او ۲۴ سال او را در زیر زمین حبس کرده و ۷ بار از او بچه دار شده است.

- WiKi


فایل‌های پیوست
.jpg Mugshot_of_Josef_Fritzl_on_the_night_of_his_arrest.jpg اندازه 76.26 KB  تعداد دانلود: 257

"A Land without a People for a People without a Land"


پاسخ

undead_knight نوشته: با قانون برای رفع تبعیض آره ولی با قانونی که تبعیض حتی برای اهداف مثبت باشه،خیر موافق نیستم:)

پس شما باور داری که به زنان ستم بسیار بیشتری از مردان میرفته (بی اینکه اثباتی داشته باشی) و میگویی قانون باید بسود زنان سوگیری کند؟




undead_knight نوشته: نه دیگه میگم ما خیلی قوانین دیگه هم داریم که باید به اونها هم اعتراض کنیم،اگر اینها هم فقط جنسیت رو مبنا قرار میدند اشتباه هستند. got it :))

«تو هم بدی»؟ بودن قانون‌هایِ سوگیر میگوید که اشکالی ندارد بسود زنان یک چندتایی هم بیشتر داشته باشیم؟ (:



undead_knight نوشته: این تیک آخر رو میزنم درست میشه مشکلی نیست;)

ولی هنگام quote شدن خراب میشود (:

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ

Theodor Herzl نوشته: یکی‌ از مرد‌های قربانی قوانین فمینیستی

هوچی‌گری و شلوغ‌بازی فمینیستی. به من یک نمونه‌ی سنتی نشان بدهید که این کار در آن تبلیغ و ترویج و تائید می‌شده، و پاداشی بجز سخت‌ترین مجازاتها درپی داشته.
پاسخ

Herzl نوشته: یکی‌ از مرد‌های قربانی قوانین فمینیستی:e420:

زنده‌باد دیو‌انگاریِ مردان (:

شما هم که مردستیز نیستید E402

نقل قول:...خیر دیگر آن روز‌ها گذشته است که زن و دوست دختر خود را کتک بزنید و مجازات نشوید، دیگر نمیتوانید تجاوز کنید و در بروید ، همه اینها به برکت این جنبش آزادی خواهی‌ زنان است ، چه زود ۳۰-۴۰ سال قبل یادمان رفته است که اوضاع چگونه بود.

٣٠ ٤٠ سال پیش مردان زنان را کتک میزده‌اند و چیزی هم نمیشده :دی

فردین هم که دست به زن اش اصلا شهره‌یِ آفاق بود ((:

.Unexpected places give you unexpected returns
پاسخ

Mehrbod نوشته: پس شما باور داری که به زنان ستم بسیار بیشتری از مردان میرفته (بی اینکه اثباتی داشته باشی) و میگویی قانون باید بسود زنان سوگیری کند؟
«تو هم بدی»؟ بودن قانون‌هایِ سوگیر میگوید که اشکالی ندارد بسود زنان یک چندتایی هم بیشتر داشته باشیم؟ (:
ولی هنگام quote شدن خراب میشود (:
البته،ولی خب هنوز بحثمون در موردشرایط تاریخی زنان به سرانجام نرسیده که بگیم درست یا غلطه،همچنان بر اثبات بر روی دوش من هست:))
بابا مگه میگم اشکالی نداره؟!میگم باید به بقیه قوانین هم اعتراض کرد و استاندارد دوگانه نداشت.

اون مشکل من نیست،مشکل نقل قول گیرندست:))

Dariush نوشته: من موضعِ شما را همچنان نتوانستم دریابم.شما باور دارید که قوانین در آمریکا برای سرپرستی زن و مردِ مجرد برابر است؟ یا اینکه تعدادِ مردهای مجردی که تمایل به دریافتِ سرپرستی دارند کمتر از زنانِ مجرد است و اینطور آن قوانین توجیه میشوند؟
باور ندارم،شواهد و آمارها که اینطور میگه.
با توجه به وضعیت آمریکا که ظاهرا تبعیض خاصی وجود نداره نتیجه گیری کردم شاید جاهای دیگه هم میل کمتری در مردان باشه(بعید نیست)ولی قانون ناعادلانه نه اینطور توجیه نمیشه.
من بیشتر دیدگاهم اینه که آمار پایین تر مردان لزوما به معنای قوانین بد نیست،باید قوانین هم بررسی بشند.

To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace
Tacitus-
پاسخ

undead_knight نوشته: باور ندارم،شواهد و آمارها که اینطور میگه.
با توجه به وضعیت آمریکا که ظاهرا تبعیض خاصی وجود نداره نتیجه گیری کردم شاید جاهای دیگه هم میل کمتری در مردان باشه(بعید نیست)ولی قانون ناعادلانه نه اینطور توجیه نمیشه.
من بیشتر دیدگاهم اینه که آمار پایین تر مردان لزوما به معنای قوانین بد نیست،باید قوانین هم بررسی بشند.

قطعا میل کمتری وجود دارد، من هرگز منکر این نمی‌شوم. اکثریت قریب به اتفاق مردان ِ مشتاق به بچه‌دار شدن علاقه دارند زنی را پیدا بکنند و با او بچه‌دار بشوند. شما گویا تفاوت میان Adoptive Parent و Foster Parent در آمریکا را نمی‌دانید، یک سرچی بکنید. برای گرفتن بچه‌های نوزاد به عنوان یک مرد مجرد شما سه راه دارید: سرپرستی توافقی از مادر بچه. که اغلب مادرانی هستند که زندگی‌های خوبی ندارند، یا به هر دلیلی مایل به سقط نیستند و بچه را به محض به دنیا آمدن می‌دهند به دیگران. در این نوع یک مرد مجرد «هرگز» شانسی نمی‌تواند داشته باشد، بدلیل تبعیض فرهنگی و نگاه منفی به مردان(که فمینیسم نقشی برجسته در آن داشته)هیچ زنی حاضر نیست بچه‌ی خود را بسپرد به یک مرد مجرد، در برابر یک زوج، یا حتی یک زن مجرد. راه‌ آشنایی با این مادران موسسات خصوصی و وبسایتها و ... هستند، و برخی از آنها اجازه‌ی ثبت نام مرد مجرد را نمی‌دهند، و آنها هم که می‌دهند ایشان را در آخر لیست می‌گذارند و به عنوان «پیشنهاد آخر» به مادر مربوطه معرفی می‌کنند. این بازگویی تجربه‌ی کسانی‌ست که سعی کرده‌اند و موفق نشده‌اند، آماری در اینباره وجود ندارد و ما در آمار زندگی نمی‌کنیم. نوع دیگر Foster Care است که بی‌سرپرست و متعلق به خانواده‌های نابوده شده و خلافکار و درب و داغان را می‌آورند، مردان مجرد برای گرفتن اینها هیچ مشکل قانونی ندارند و شما درست می‌گویید، من اشتباه کرده بودم(اما دروغ نمی‌گفتم). نوع دیگر هم اجاره‌ی رحم است که در آمریکا قانون درست و درمانی ندارد و مادر حامل می‌تواند ادعای بچه را بکند و دادگاه به سود او رای می‌دهد(مثال).
پاسخ

Theodor Herzl نوشته: این بحث فمینیسم واقعا خسته کننده شده است، بیایید یک مدت این موضوع را ول کنیم و مثل قبل خشتک محمد را به سرش کشیده و آن ۱۲ امام تازی را سکه یک پول کنیم.Why

[عکس: 18.png]

لکن نظرم به کسرا خان بسیار نزدیک است ! لااقل از شب نشینی بکشید بیرون و در جستار مربوطه بحث رو دنبال کنید !

یک روزی ملت ما آزاد می شود و این روز زیاد دور نیست. فرهنگ همیشه غالب می شود بر زور و ستم و قلدری!

"فریدون فرخزاد"
پاسخ


موضوعات مشابه ...
موضوع / نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 18 مهمان